View Full Version : X-death
Chappu
19.7.2002, 17:52:30
Miten ton X-deathin voittaa, Kun taistelee sitä vastaa ekaa kertaa kunnolla siellä linnass? Mitkä jobit kannattais olla? Antakaa jotai vinkkejä!
Siinä vai? Minulla oli kolmella samurai, ja niillä heittelin coin tosseja, ja yksi oli parantaja. Sillä tavalla minä sen päihitin. Kannattaa tietenkin olla rahaa tarpeeksi, että ne voi heitellä. Myös jos mahdollista, niin kaikilla ainakin hp +20% sekin helpottaa.
En ole mennyt kyseistä kohtaa vähään aikaan, joten en ole ihan varma, mutta muistaakseni noin minä sen pääsin. XP
Hmm... Aika pitkä aika sitten tonkin menin. Yks kannattaa olla monkkina, ja sillä tooosi paljon HP:ta. Musta maagi jolla on summon tai jotain (mimickikin :eh: käy, kunhan ladot sille paljon loitsuja). Valkonen mättää holylla ja parantaa tarvittaessa, ja sitten se samurai on aika "kätsä". GP toss on aika hyvä. Rahaahan siihen saa kulumaan, kun eihän sitä enää loppu pelissä tarvihe. Bahanut ja Flare on molemmat hyviä, ainakin carbunkle siihen alku ex-deathiin ja flare, mut bahamut on aika hyvä siihen neo ex-deathiin. Helpompi tappaa ne kaikki kerralla. Toivottavasti toi valaisi vähän asiaa, kiitos.
Originally posted by Rune
Hmm... Aika pitkä aika sitten tonkin menin. Yks kannattaa olla monkkina, ja sillä tooosi paljon HP:ta. Musta maagi jolla on summon tai jotain (mimickikin :eh: käy, kunhan ladot sille paljon loitsuja). Valkonen mättää holylla ja parantaa tarvittaessa, ja sitten se samurai on aika "kätsä". GP toss on aika hyvä. Rahaahan siihen saa kulumaan, kun eihän sitä enää loppu pelissä tarvihe. Bahanut ja Flare on molemmat hyviä, ainakin carbunkle siihen alku ex-deathiin ja flare, mut bahamut on aika hyvä siihen neo ex-deathiin. Helpompi tappaa ne kaikki kerralla. Toivottavasti toi valaisi vähän asiaa, kiitos.
Siis eikö Chappu tarkoittanu sitä kohtaa, jota ennen tapellaan Gilgameshiä vastaan? Sen käsityksen min ainakin sain. Siellä sen linnassahan se tapahtuu.
oho.... hups. eh eh.. mitenkäs se silleen.... eh, sori vaan.:shok: :cry: