View Full Version : Kingdom Hearts -kysymysketju
SDNKorento
14.8.2004, 13:43:25
Koska KH alkaa olla melkoisen suosittu finissä, niin se ansaitsee oman kysymysketjunsa. Tänne kuuluvat kaikki KH:n pelikysymykset (kysymykset koskien juonta esitetään esimerkiksi täällä (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=8018) ).
FFfinin Kingdom Heartsin vinkit (http://www.fffin.com/kingdom-hearts/vinkit)
Ennenkuin esitätte kysymyksen, etsikää Searchilla, jos sama kysymys on esitetty aikaisemmin ketjussa. Ja muistakaa laittaa Spoiler-tagit, jos kysymys tai vastaus sellaista vaatii.
//
Yhdistin Kingdom Hearts -kysymysketjut yhdeksi ja nyt kaikki KH-aiheiset kysymykset heitetään tänne.
Muistakaa pistää spoiler-tagit tarvittaessa, jos kysymykset koskevat jotenkin juonta ja ne spoilaavat. Spoiler-tagit voi tehdä kahdella eri tavalla, toinen on [*spoil]spoilaava teksti tähän[/*spoil] ja toinen on [*spoiler]spoilaava teksti tähän[/*spoiler]. Tagit toimivat ilman *-merkkiä. spoil-tagit on sievä valkoinen laatikko tekstin päällä, mutta spoiler-tagit pistävät tekstin päälle ison mustan laatikon.
Muistakaa ilmoittaa viesteissänne, mitä Kingdom Heartsia kysymyksenne koskee!
--------------------
Usein kysyttyjä kysymyksiä Kingdom Heartsista:
Kingdom Heartsin kysymyksiin löytyy vastauksia täältä. (http://www.fffin.com/kingdom-hearts/vinkit)
----------
Usein kysyttyjä kysymyksiä Chain of Memoriesista:
Chain of Memoriesista on kysytty sen verran vähän, että näen aika turhana pistää tähän mitään vielä toistaiseksi. Asian laita tietenkin muuttuu siinä vaiheessa, jos kysymyksiä kyseistä peliä koskien alkaa ilmaantumaan paljonkin tähän ketjuun.
----------
Usein kysyttyjä kysymyksiä Kingdom Hearts 2:sta :
Mistä löydän Sephirothin?
Sephiroth löytyy Hollow Bastionista sen jälkeen, kun paikan nimi on muuttunut Radiant Gardeniksi. Sephirothin löydät seuraavasta ruudusta paikasta, jossa taistelit Soralla 1000 heartlessia vastaan.
~
Miten on mahdollista saada Ultima Weapon, kun Orichalcum+ esineitä on vain 7 ja niitä tarvitsee 13, mistä nämä seitsemän on mahdollista löytää?
Tarvitset vain 7, koska Energy Crystal -niminen esine puolittaa tarvittavan määrän raaka-aineita. Nämä seitsemän Orichalcum+ -esinettä löytää seuraavista paikoista:
1 - Suorita Atlantica.
2 - Suorita 100 Acre Wood.
3 - Arkku Brink of Despair -nimisessä paikassa World That Never Wasissa.
4 - Suorita Goddess of Destiny Cup Olympus Coliseumilla.
5 - Arkku Sunset Terrace -nimisessä paikassa Twilight Townissa.
6 - Arkku Central Computer Area -nimisessä paikassa Space Paranoidsissa.
7 - Kerää kaikki synthesis-tavarat, niin Moogle antaa sen sinulle automaattisesti.
~
Miten saan nostettua Formien leveleitä?
Jokaisella formilla on oma tapansa nostaa leveleitä ja ne ovat:
Valor Form: Jokaisesta lyönnistä saat 1 exp.
Wisdom Form: Jokaisesta tappamastasi Heartlessista saat 1 exp.
Master Form: Jokaisesta pienestä Drive-pallosta saat 1 exp ja isoista 3 exp ollessasi Master Formissa.
Final Form: Jokaisesta tappamastasi Nobodysta saat 1 exp.
Anti Form: Anti Form ei kehity.
~
Missä saan nostettua helposti Formien leveleitä?
Valor Form: Ihan missä vain, hyvä paikka on pelin loppupuolella World That Never Wasissa Memory's Skyscraperin luona, koska siellä on paljon heartlesseja.
Wisdom Form: Hyvä paikka on pelin loppupuolella World That Never Wasissa Memory's Skyscraperin luona.
Master Form: Land of the Dragonsissa keisarin palatsin ulkopuolella olevilta Assault Riderseilta saa paljon Drive-palloja.
Final Form: Hyviä paikkoja ovat World That Never Wasin linna, sekä Yen Sidin torni.
Minun piti aloittaa tälläinen, mutta unohdin koko jutun :prkl:
Eli asiaan, onko kukaan onnistunut ratkaisemaan Hollow Bastionin viemäreissä olevaa portti-pulmaa? Missä järjestyksessä nappuloita pitäisi painaa, että portit aukeaisivat siten että pääsisin eteenpäin? En siis juonellisesti, mutta muistaisin nähneeni arkun siellä jossain. Varmaan ainoa ongelma jota en ole kyseisessä pelissä onnistunut ratkaisemaan... :eh:
Velvety
15.8.2004, 21:56:27
Eli asiaan, onko kukaan onnistunut ratkaisemaan Hollow Bastionin viemäreissä olevaa portti-pulmaa? Missä järjestyksessä nappuloita pitäisi painaa, että portit aukeaisivat siten että pääsisin eteenpäin? En siis juonellisesti, mutta muistaisin nähneeni arkun siellä jossain. Varmaan ainoa ongelma jota en ole kyseisessä pelissä onnistunut ratkaisemaan... :eh:
Hyvä kysymys. Minä en ole myöskään tätä pulmaa ratkaissut vaikka semmoset 5 tuntia pulmaa yritin ratkaista. :eh:
Juu, itse kysyisin neuvoa eräässä asiassa. Kun menee Deep Jungleen kyseisen maailman pelastamisen jälkeen ja menee erääsen paikkaan (pirhana en muista paikan nimeä) jossa on neljä vihreää nupullaan olevaa kukkaa. Kun niihin heittää jonkun taian (vaikka Blizzagan) kukka aukeaa ja muuttuu muistaakseni siniseksi, kun sitten kaikki kukat ovat näin ja tutkin niitä tarkemmin, Soran pään yläpuolelle tule puhekupla va mikä nyt onkaan ja siinä lukee jotakin, että: "When Heartless draw near, flowers will blow" tai jotakin tuonne päin. Tällä ei juonen kanssa ole mitään tekemistä, mutta mitä ne kukat oikein tarkoittavat? Menee hermot, kun ei saa ratkottua onkelmia. :prkl:
Voi jeesus, Riku söi aivoni. =/
Juu, itse kysyisin neuvoa eräässä asiassa. Kun menee Deep Jungleen kyseisen maailman pelastamisen jälkeen ja menee erääsen paikkaan (pirhana en muista paikan nimeä) jossa on neljä vihreää nupullaan olevaa kukkaa. Kun niihin heittää jonkun taian (vaikka Blizzagan) kukka aukeaa ja muuttuu muistaakseni siniseksi, kun sitten kaikki kukat ovat näin ja tutkin niitä tarkemmin, Soran pään yläpuolelle tule puhekupla va mikä nyt onkaan ja siinä lukee jotakin, että: "When Heartless draw near, flowers will blow" tai jotakin tuonne päin. Tällä ei juonen kanssa ole mitään tekemistä, mutta mitä ne kukat oikein tarkoittavat? Menee hermot, kun ei saa ratkottua onkelmia. :prkl:
Voi jeesus, Riku söi aivoni. =/
En ole itse löytänyt mitään järkevää hyötykäyttöä noille. Suomennoksi kuuluu seuraavasti : Sitten kun Heartlessit tulevat lähelle, kukat puhkeavat. Eli puhkeavat täyteen kukkaansa, Heartless-hälyttimiä, eivät sen enempää ole.
Niinpäs tein, harhar! ;)
Olen nyt nolossa kohdassa jumissa nimittäin Deep Junglessa pitäisi taistella Claytonia ja sen ihme kameleonttia vastaan. Minkä leveliset hahmot pitäisi olla? Entä minkä leveliset hahmot pitäisi olla Cerberusta vastaan?
Aerthos
16.8.2004, 12:21:32
Olen nyt nolossa kohdassa jumissa nimittäin Deep Junglessa pitäisi taistella Claytonia ja sen ihme kameleonttia vastaan. Minkä leveliset hahmot pitäisi olla?
Clayton/Stealth Snake (HP: 250/750)
Vaihda Akun tilalle Tartzan, koska tässä taistelussa tarvitaan enemmän fysikaalisia iskuja.
Leveleistä en tiedä... Minä ainakin pääsin tuon vastuksen kun vaihdoin akun tilalle Tartzanin...
Velvety
16.8.2004, 14:21:21
En ole itse löytänyt mitään järkevää hyötykäyttöä noille. Suomennoksi kuuluu seuraavasti : Sitten kun Heartlessit tulevat lähelle, kukat puhkeavat. Eli puhkeavat täyteen kukkaansa, Heartless-hälyttimiä, eivät sen enempää ole.
Niinpäs tein, harhar! ;)
Juu. ^_^ Mii kerran jäin 2:ksi tunniksi odottamaan Heartlesseja, mutta sitten kyllästyin ja lähdin Hollow Bastioniin. :P
Julmaa sinulta, Riku. ;) No, itsepä nappia painoin sen kohdalla. :D
Olen nyt nolossa kohdassa jumissa nimittäin Deep Junglessa pitäisi taistella Claytonia ja sen ihme kameleonttia vastaan. Minkä leveliset hahmot pitäisi olla? Entä minkä leveliset hahmot pitäisi olla Cerberusta vastaan?
Minulla hahmot olivat jotain 20-30 leveleillä, kun itse Claytonin ja sen liskon hakkasin. ^^ Niin, vaihda tosiaan Aku Tarzaniin, niin voitat liskon ja Claytonin aika äkkiä. :)
Tarvitsisin taas apuanne.
Olen Atlantissa ja voitin Ursulan [normaalin muodon]. Minne minun pitäisi nyt mennä jotta voisin tapella sitä vastaan taas?
//Ahaa, kiitos...
Tarvitsisin taas apuanne.
Olen Atlantissa ja voitin Ursulan [normaalin muodon]. Minne minun pitäisi nyt mennä jotta voisin tapella sitä vastaan taas?
Muistaakseni sinun pitää mennä sinne tunneliin, missä virtaa nopeasti vettä sinua vastaan. Käytä kykyä nimeltä "Mermaid kick" päästääksi vastavirrasta viimeisen koloon.
Argh, taas jäin jumiin.
Olen Neverlandissa Big Benin luona. Minun siis täytyy näemmä lyödä viisareita. Ongelmana onkin se että miten saan ne "siirtymään"? Yhden kellon viisarit sain jo jotenkuten.
Tiedän kyllä että omaalotteisuus kunniaan mutta tässäpä olen n. 10 minuuttia yrittänyt siirrellä mitä erikoisimmilla tavoilla.
//Eli, olen Hollow Bastionissa ja minun täytyisi tapella Maleficenttiä vastaan. Minkä tasoiset hahmot pitäisi/kannattaisi olla että hänet voittaisi? Koska ekalla kerralla olin juuri voittamaisillani sen mutta tappoi yhdellä iskulla [vaikka Soralla olikin täydet Hp:t].
Omat hahmoni ovat 43, 45 ja 41 eli todella huonot. Mutta olenhan vasta pelannut peliä 41 tuntia.
Pahoittelen tupla postausta mutta kukaan ei sitten varmaan näkisi tätä viestiä...
Eli, olen Hollow Bastionissa ja minun täytyisi tapella Maleficenttiä vastaan. Minkä tasoiset hahmot pitäisi/kannattaisi olla että hänet voittaisi? Koska ekalla kerralla olin juuri voittamaisillani sen mutta tappoi yhdellä iskulla [vaikka Soralla olikin täydet Hp:t].
Omat hahmoni ovat 43, 45 ja 41 eli todella huonot. Mutta olenhan vasta pelannut peliä 41 tuntia.
Kaipa tuohon pitäisi riittää noin 45-50 tasoiset hahmot koska minä olen sentään kerran pelannut koko pelin läpi 45 tasoisilla hahmoilla. Jos tulee paljon ongelmia niin kouluta ne vaikka 50 tasolle.
Ota taisteluun kaikille paljon Hi Potioneita ja Ethereitä. (jotta voit käyttää parantavia taikoja) Mikäli oikein muistan niin taistelussa Maleficent seisoo eräänlaisella laatalla, ja minä ainakin tein niin, että kun laatta laskeutui, hyppäsin siihen ja aloitin armottoman mätön. Jos on koko ajan hänessä kiinni niin hän saa tehtyä vähemmän liikkeitä. Sitten vaan parantelet tarpeen tullen.
Finnishing_Rain
25.8.2004, 0:55:52
Pahoittelen tupla postausta mutta kukaan ei sitten varmaan näkisi tätä viestiä...
Eli, olen Hollow Bastionissa ja minun täytyisi tapella Maleficenttiä vastaan. Minkä tasoiset hahmot pitäisi/kannattaisi olla että hänet voittaisi? Koska ekalla kerralla olin juuri voittamaisillani sen mutta tappoi yhdellä iskulla [vaikka Soralla olikin täydet Hp:t].
Eipä nuo levelit varmaankaan mikään ongelma oo. Kannattaapi varata vaikkapa pari mega potionia ja elixiriä mukaan niin eiköhän se mee läpi. (en suosittele curee, koska sen tekeminen kestää liian kauan. mutta aero kannattaa pitää päällä koko ajan niin se ei tapa sua sillä isolla iskulla heti ensimmäisestä.) Ja jos ei mee läpi niin kannattaa mennä colosseumille kehitteleen vaikkapa 50-60 levuseks.
No, täällä ei ole kysynyt ketään muutamaan päivään niin kysyn: Missä se High (tai big) jump siellä Monstrossa on? En muuten pääse eteenpäin :(
No, täällä ei ole kysynyt ketään muutamaan päivään niin kysyn: Missä se High (tai big) jump siellä Monstrossa on? En muuten pääse eteenpäin :(
Se on siinä yhdessä laatikossa, mikä sijaitsee siinä ekassa paikassa kun tullaan Monstroon. Se ei tosin muistaakseni oo siinä heti.
Ja vielä missä se Ursula on siellä Atlanticassa? Älkää kertoko kokonaan antakaa vain pieni vinkki koska ratkaisemisen ilo menee pois ja se on voi voi.
En oikein osaa selittää missä se on,mutta jos pelaisin sitä nyt niin kyllä löytäisin sen paikan missä se on.Ja ööh..ootko sä jo tapellu sen Ursulan kanssa?Kun siinähän on niiku kaks kertaa vastassa siis Ursula.
In memoriam
5.9.2004, 14:06:03
Ja vielä missä se Ursula on siellä Atlanticassa? Älkää kertoko kokonaan antakaa vain pieni vinkki koska ratkaisemisen ilo menee pois ja se on voi voi.
Siis olet menossa toista kertaa Ursulaa vastaan. Onko sulla jo Mermaid Kick ability? Sillä pystyy uimaan nopeampaa kuin tavallisesti. Sitä tarvitaan, että pääsee sinne missä Ursula on.
Öh... sori vaan mutta en oo ollu koko Ursulaa vastaan vielä siinä pelissä.
In memoriam
5.9.2004, 14:58:06
Öh... sori vaan mutta en oo ollu koko Ursulaa vastaan vielä siinä pelissä.
Sitten sun pitää mennä siihen paikkaan missä on se laiva( missä se hai hyökkäsi). Siellä piti painaa yhen kiven takana olevaa nappulaa. Ainoastaan se rapu(mikä sen nimi on?) pystyy tekeen sen. Joten se pitää olla mukana. Se tulee mukaan muistaakseni, kun se kunigas käskee sitä palatsissa.
Toivottavasti auttoi.:D
Tuntuu ihan kuin ei olisi jäänyt mitään päähän Kingdom Hearts :sta
Täytyy kai pelata alusta asti se peli uudestaan jos olis se ps2 vielä :eh:
Final Weapon
17.9.2004, 14:29:08
no nii...
eli oon pelannu Kingdom Heartsii noi 66 tuntii ja mul on kaikki maailmat ym.
no asiani on että :huh: MITEN :huh: pääsen paikkaan :eh: jossa leijjuu arku, ja arkussa on Dalmatians 97,98 ja 99... pitääkö sen "vaunun" suuntaa kääntää jostakin :eh: ...jos pitää nii missä ja miten sinne pääsee... :eh:
No kiitos jo etukäteen....
(älkää valittako avastani sillä en löytänyt parempaa, ja tiedän että se on MGS:sstä)
no nii...
eli oon pelannu Kingdom Heartsii noi 66 tuntii ja mul on kaikki maailmat ym.
no asiani on että :huh: MITEN :huh: pääsen paikkaan :eh: jossa leijjuu arku, ja arkussa on Dalmatians 97,98 ja 99... pitääkö sen "vaunun" suuntaa kääntää jostakin :eh: ...jos pitää nii missä ja miten sinne pääsee... :eh:
No kiitos jo etukäteen....
Siis häh? Voisitko kertoa että missä maailmassa se arkku leijuu sillä tuosta ei oikein saanut selville. Mikäli tarkoitat niitä Hollow Bastionissa sijaitsevia arkkuja niin ne saa muistaakseni alas Gravitylla.
Squally-girl
18.9.2004, 15:11:34
Kuulemma kingdom heartsiin saa salaisen lopun jos kerää kaikki dalmatilaiset, menee kaikki maailmat läpi ja sitte oli vielä yx juttu mutta en muista mikä. Musta se liitty jotenkin colosseumiin. pitikö kenties hades cup vetää soralla läpi? (tosin oon tehny jo noi 3 asiaa, mutt en oo kokeillu viell että onko tullu sitä salaista loppua, koska en oo varma tartteex siihen muutaki). No kumminkin olen mennyt kh:n muutamaan kertaan läpi ja haluaisin sen tavallisen lopun lisäx sen salaisen lopun. että jos joku tietää tartteex siihen muuta ku ne 3 juttuu niin kertokaa. :huh:
by the way - se hollow bastionin alahöskäs olevan porttijutskan pääsin alle 15 minuutis läpi, mutta musta ei oo neuvojax ku oon katos unohtanu sen järkän.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
APUA EI ENÄÄ TARVITA!!! sillä heti tämän kirjoitettuani menin pelaamaan kh:ta ja huomasin että juuri nuo kolme juttua ovat ne tarpeelliset. Sain haluamani salaisen lopun.
Final Weapon
19.9.2004, 19:33:00
Pyydän anteex epäselviä puheitani... :(
No tarkennan:
Hollow Bastionissa oleva arkuu(Lift Stopissa) :eh: ...tämä on vähän epä selvää... :eh:
eli siis toinen arkku siellä...niin..sitä vastapäätä oleva arkku siitä puhun...edessä on seinä eikä sinne muuten pääse kuin samaan paikaan kulkevalla "hissillä", koska kohdassa jossa tämä hissi kääntyy vasemalle sen pitäisi kääntyä oikealle..jotta pääsisin hakee arkun(tiedän kyllä että ne saadaan alas gravityllä :eh: !!!)joten voisko joku auttaa....
PS. siihen secret endiin tarvitaan: kaikki dalmatialaiset, hades cup läpi, ja kaikista paitsi 1000 yers woodsista ja Colusseumilta pitää sulkea avaimenreiät..
ja muuten tuossa 1000 yers woodsissa on myös avaimenreikä, pitää van löytää kaikki puuttuvat sivut, mennä kirjaan ja käydä jossain yöpaikassa(joku sen tapainen) ja tulla ulos kirjasta niin Sora sulkee avaimenreiän....
Morofo
19.9.2004, 20:46:19
Olis kysymys. Kun siellä End of Worldissa on se joku vastus jonka naamaa pitää hakata (se joka syöksee tulta). Moni levelisiä hahmoja siinä tarvitsee? :huh:
Olis kysymys. Kun siellä End of Worldissa on se joku vastus jonka naamaa pitää hakata (se joka syöksee tulta). Moni levelisiä hahmoja siinä tarvitsee? :huh:
No se riippuu tietystikkin hieman pelitaidoista. Itse olen onnistunut pelaamaan pelin läpi alle 50-tasoisilla hahmoilla, mutta en toki ensimmäisellä kerralla. Kyseisen vastuksen taisin hoidella ensimmäisellä kerralla n. 55-60 tasoisilla hahmoilla, mutta olin sailloin mielestäni kehittänyt hahmoja vähän liikaa.
Mutta tietenkin, mitä suurempi taso sitä helpompi se on.
Velvety
19.9.2004, 21:53:39
Minun hahmoni olivat siinä 60-75 leveleillä kun tuonne End Of The Wordiin edes pääsin. (Oli kiva pöriä Hollow Bastionissa 4h. :D)
Mutta jooh, jos pelaat kyseistä ensimmäistä kertaa, kannattaa niiden levelien olla siinä 75:n pinnassa niin ei tule raskaita takaiskuja. Hollow Bastion on hyvä treenauspaikka, kun siellä on aika voimakkaita vihollisia. ^_^
Final Weapon
20.9.2004, 20:02:19
no tota MYÖS Colusseum on todella hyvä treeni paikka....
kysyisin kun en ole saanut selvää asiasta...kun kaikki sanoo toista...
ONKO Another side, Another stroy kaikissa KH:n versiossa vai vaan Final Mix:ssä..ja mistä sen sais ladattuu kokonaisena...jos joku voi sanoo ees et mist sen sais ladattuu nii olisin ilonen... :eh:
no tota MYÖS Colusseum on todella hyvä treeni paikka....
kysyisin kun en ole saanut selvää asiasta...kun kaikki sanoo toista...
ONKO Another side, Another stroy kaikissa KH:n versiossa vai vaan Final Mix:ssä..ja mistä sen sais ladattuu kokonaisena...jos joku voi sanoo ees et mist sen sais ladattuu nii olisin ilonen... :eh:
Asiaa : Colosseum on hyvä paikka, varsinkin kun pääset Haades-cupin 10 viimeiseen matsiin aina kun haluat. Rock Giantista saa hyvät 4000 experienceä, ottaen huomioon öwwimöwwin helppouden.
Offtopic : ASAS (Another Side, Another Story) on KH:n tavallisessa versiossa, mutta pidempi versio DD (Deep Dive) on mukana VAIN ja AINOASTAAN KH:n Final Mix-versiossa, jota saa tilattua Japanista. Pelissä on toki muutakin uutta kivaa, mutta englannin kielelle sitä ei ole käännetty. Muita versioita ei sitten olekkaan.
Miten näitä white mushroomeja saa tulemaan? Onko mitään varmaa konstia? Gamefaqsin ohjeissa lukee että huoneessa ennen final save pointtia niitä pitäisi tulla melkein kokoajan, mutta itse olen taistellut siellä 50 kertaa, ja niitä on tullut vain kerran.
Miten näitä white mushroomeja saa tulemaan? Onko mitään varmaa konstia?
Muitakin paikkoja on, mm. Wild Junglessa samalla alueella missä Janen ja kumppaneiden leiri sijaitsee. Tallenna peli teltan sisällä, ja mene ulos teltasta katsomaan mitä vihollisia siellä lymyilee. Jos White Mushroomeja ei löydy heti, mene pika-exitillä (L1,L2,R1,R2,Select ja Start) alkuvalikkoon, ja load game. Jos tälläkään kertaa ei nappaa, niin toista tätä niin kauan että White Mushroomeja ilmestyy kyseiselle alueelle. Kyllä niitä aika usein sinne ilmestyy.
slasher
24.9.2004, 13:02:58
Aattelin kysästä, että mikä olisi helpoin tapa hakata sephiroth, tai saada soralle lvl:eilisää..!
sephiroth on aikas vaikee, eikä siitä hyödy mitään, paitsi ison kasan expaa.
Jos Soralle (vain Soralle) haluaa leveleitä, niin kannattaa mennä tota Hades cuppia yksin käpi. mutta jos ei tasot riitä siihen, niin sitten aku ja hessu mukaan, tai time trial ja rock titania.
Squally-girl
24.9.2004, 13:43:56
Miten näitä white mushroomeja saa tulemaan? Onko mitään varmaa konstia? Gamefaqsin ohjeissa lukee että huoneessa ennen final save pointtia niitä pitäisi tulla melkein kokoajan, mutta itse olen taistellut siellä 50 kertaa, ja niitä on tullut vain kerran.
No tietääkseni siihen ei oo konsteja ja ne vaan on niin (piip):in harvinaisia, että kyllä ottaa päähän. Itse en kertaakaan törmänny niihin siell huonees ennen final savepointtii, mutt mulla tulee niitä enemmän siell deep junglessa, teltan edessä, halloween maailmas siellä, miss on se arkku siinä huoneen perällä, hautakiviä veirellä ja sitte se hissi, joka pitää sytyttää. Niin ja sitte vielä siell Peter panin maailmas (neverland?) laivan kannella ja siell traverse townissa, hotelli huoneessa. Kannattaa kokeilla noita paikkoja mieluummin. Ainaki mulla tulee niis useemmin. :D
Ps. mistä muualta niitä mystery goo-höskiä saa? Haluis tietää.
Ps. mistä muualta niitä mystery goo-höskiä saa? Haluis tietää.
VAIN ja AINOASTAAN Black Mushroomeilta. Nämä esineet ovat pelin harvinaisimpia, ja niitä saa parhaiten Critical Hiteillä. Tosin Olen saanut näitä vain pelin loppupuolella, jossa rahalla ei enää paljoa tee.
Tonishi
26.9.2004, 20:05:53
Tuootaa.. Minua mietityttää, kun tuolla Akulla ei ole yhtään taikoja... Ainakaan en ole huomannut, milloin hän käyttää. Onko hänellä siis taiat ihan alussa vai oppiiko hän niitä? :huh:
Ananaz
26.9.2004, 20:18:49
VAIN ja AINOASTAAN Black Mushroomeilta. Nämä esineet ovat pelin harvinaisimpia, ja niitä saa parhaiten Critical Hiteillä. Tosin Olen saanut näitä vain pelin loppupuolella, jossa rahalla ei enää paljoa tee.Sekoitat nyt Mystery Goon ja Mystery Moldin. :) Mystery Goota saa kyllä kaikilta pelin sienivihollisilta - kaikkein helpoiten Neverlandin Rare Truffleilta kun lennättää niitä tarpeeksi. Parhaimmillaan yhdeltä Rare Trufflelta (sininen) voi saada ainakin kolme Mystery Goota.
Tuootaa.. Minua mietityttää, kun tuolla Akulla ei ole yhtään taikoja... Ainakaan en ole huomannut, milloin hän käyttää. Onko hänellä siis taiat ihan alussa vai oppiiko hän niitä?Akulla on taikoja heti pelin alusta saakka. Customize-valikosta voi säätää party membereiden käyttäytymistä taisteluissa, esimerkiksi kuinka tiuhaan Aku käyttää loitsuja yms.
Tietääkö kukaan miten jäätitanin voi voitaa, koska olen muuten pelanut pelin läpi mutta tarvitsisin apua jäätitaanin piksimiseen ja olen jumitunut siihen kohtaan enkä pääse coleseumia muuten kokonaan läpi. :huh:
Onko kukaan teistä vielä pieksinyt sephirothia jos on niin voisko se sanoo miten se on helpoin piksiä ja mitä sen piksimiseen tarvii ja tarviiko paljon mp ja hp tai leveleittä
Tietääkö kukaan miten jäätitanin voi voitaa, koska olen muuten pelanut pelin läpi mutta tarvitsisin apua jäätitaanin piksimiseen ja olen jumitunut siihen kohtaan enkä pääse coleseumia muuten kokonaan läpi. :huh:
Jäätitaani viskoo jääpiikkejä sinua kohtia, yritä ajoittaa iskusi siten, että kimmotat osan niistä takaisin häntä kohti. Muuman kerran jälkeen se menee tajuttamaksi, jolloin yletyt pieksemään hänen päätään, tosin hetkeksi. Sellaisia kykyjä kannattaa ottaa käyttöön kuin se, mikä nostaa manaasi sitä mukaan kun saat turpiisi. Sitä varten Guraga on erittäin käytännöllinen taika. Myös Aerogaa kannattaa hyödyntää. Item-valikko vielä täyteen elixsiirejä, ja runsaasti kärsivällisyyttä. Sepin pieksemisessä samoja vinkkejä, ja roppakaupalla hyvää onnea ja nopeaa reagointia.
Morofo
27.9.2004, 14:47:04
No niin, olen vihdoin kohdassa jossa täytyy hakata Ansem. MITEN HITOSSA SE VOITETAAN? Oon saanu uusia taikoja mutta kun ne vain pahentavat asiaa!
Ihan kiva ku Donald ja Goofy jaa siinä yhessä kohtaa pois... niin miten se pieksitään?
No niin, olen vihdoin kohdassa jossa täytyy hakata Ansem. MITEN HITOSSA SE VOITETAAN? Oon saanu uusia taikoja mutta kun ne vain pahentavat asiaa!
Ihan kiva ku Donald ja Goofy jaa siinä yhessä kohtaa pois... niin miten se pieksitään?
No, tässä kohdassa minulla oli niin hyvä leveli, että en muuta tehnyt, kuin hakkasin vaan ihan hulluna. Eli jos sinulla on hyvä level, niin ei muuta kun hakkaat vaan, ja välillä Curagaa ja Aerogaa, niin eiköhän pitäisi hoitua.
Pahentavat? Kuinka niin? Ei Ansemiin mitään sen erikoisempia kikkoja ole kuin katso tarkkaan milloin hänen selässään oleva Heartless kääntyy hänen eteensä, älä lyö. Odota kunnes se siirtyy taas Ansemin taakse. Tarpeeksi isot levelit ja item-valikko täyteen elixiirejä, niin kyllä hänet saa piestyä. Vai tarkoitatko hänen viimeistä muotoa? Sinun pitää piestä hänen alavartalonsa eri osat, esim. pää, sydän jne., sitten aukeaa portti jonka takana joudut taistelemaan Heartlesseja vastaan. Kun olet puhdistanut paikan niistä, niin saat taas Akun ja Hessun mukaasi. Pääasiassa hutkit sitten Ansemin yläosaa tarpeeksi kauan.
//Kuppa ehti ensin, mutta kirjoitinpas nyt kuitenkin =)
Tonishi
27.9.2004, 16:30:39
Mitä pitää tehdä Wonder landissa ja siellä viidakossa?
Wonder landsissa se tyttö katosi juuri.. VIidakossa olen yrittänyt etsiä niitä "Kuvia"... en muista mitkä kuvat olin löytänyt..ainakin kaikki, jotka oli siellä leirillä. Olen käynyt ja kiivennyt liaania pitkin ylös, mutta mitäs siellä? -_-
Morofo
27.9.2004, 16:49:37
Neuvo Tarzan maailmaan:
Oletko ollut Hippo`s laguunissa? Kun siellä on se aarrearkku, mene sen luokse ja huomaat, että sen arkun takana on lijaani, jota pitkin voi kiivetä.
Neuvo Wonderlandiin:
Kun meet sinne metsään, siellä päässä on toinen aukko jolla pääset teekutsu paikkaan, jossa on talo ja mene taloon. Sitten sinun pitäisi sytyttää kaikki kolme kynttilää. Kun olet tehnyt sen, palaa takaisin Blizzard (mikä lie) roomiin, niin kiipeä sen pöydälle (en muista tarkalleen) ja tulee vastus.
En ole varma ymmärtääkö kukaan mutta koitetaan kuitenkin.
Velvety
27.9.2004, 18:08:52
No niih. :) Pakkohan sitä on auttaa ihmisiä, kun ei muutakaan tekemistä ole ja Kingdom Heartsin osaan jo ulkoa hyvin, että juu. :cool:
Wonderland
Mene Lotus metsään kuningattren sotilaita vastaan käydyn tappelun jälkeen ja näet Chesire Catin istuvan kiven päällä (muistaakseni se oli näin). juteltuasi tälle, mene eteenpäin ja käänny oikealle, jossa mahdollisesti tulee tappelu (tapa heartlessit.) ja mene oviaukosta Tea Party Gardeniin, jossa voit istua tuoliin ja saada kaikkea hauskaa tavaraa tai mennä talon ovesta sisään Bizzarre Roomiin, (itse kuitenkin istuin jokaisessa tuolissa ennen eteenpäin menemistä.) kissa on taas siellä ja käskee sytyttämään valot, jotta näet varjoja. Tässä vaiheessa tulee aika paljon rähinää, mutta älä välitä, selviät hengissä. ^^ Nouse takan (?) reunalle ja hyppää (paina ympyrää) sellaisen kummallisen systeemin päälle ja kissa tulee taas näkyviin, sanoen jotakin, että valo ei riitä. Hyppää toiselle samanlaiselle systeemille ja sytytä lamppu. Tämän jälkeen kissa tulee taas höpöttämään jotakin sinulle ja voit lähteä. Mene Queen's Castleen ja tallenna peli. Jos hahmosi ovat 10-15 levelisiä, älä mene takaisin Bizzarre roomiin vaan jää kehittämään hahmojasi ja jos sattuu, että sinulla ei ole potioneita ja Ethereitä, mene ostamaan niitä Traverse townista.
Deep Jungle
Tarzanin vietyä sinut leiriin, olet varmaankin huomannut sellaisia pyöriviä kortteja/kuvia ympäri tätä leiriä. Kerää ne kaikki, muistaakseni niitä oli 12. Vie kuvat Janelle ja katso ne. Tämän älkeen mene ulos teltasta ja joudut tappelemaan leijonaa vastaan, tappelun jälkeen mene Hippo's Lagooniin ja kiipeä sitä ensimmäistä liaania ylös, pidä kuitenkin huoli, että Tarzan on mukanasi sillä muuten et pääse eteenpäin ja kun olet tätä ensimmäistä liaania kiivennyt ylös, Tarzan juttelee gorillalle, (en muista nimeä) tämän jälkeen joudut etsimään Gorilloja joka puolelta Deep Junglea.
Juu, toivottavasti en unohtanut mitään... Minua on vaivannut dementia viimeiset kolme kuukautta. :D No, joku voi täydentää tuota, jos jaksaa. Niin, minusta tämä ei spoilaa juonta lainkaan, mutta jos se jotakuta haittaa, laitan nuo spoileri laatikkoon. ^_^
Tonishi
28.9.2004, 12:25:01
Kun minulla on tullut white mushrooneja (ainakin ne näyttävät niiltä)... Hakkaan niitä hullun lailla, mutta ei ne kuole :angi:
Scan näyttää, että siltä on enut loppu, mutta siinä se viellä kipittää.. Miten tämän veijarin saa tapettua? :huh:
Kun minulla on tullut white mushrooneja (ainakin ne näyttävät niiltä)... Hakkaan niitä hullun lailla, mutta ei ne kuole :angi:
Scan näyttää, että siltä on enut loppu, mutta siinä se viellä kipittää.. Miten tämän veijarin saa tapettua? :huh:
Jos et ole varma, mikä se niistä on, katso journalista, sillä siellä on kaikki viholliset, jota olet koskaan tappanut.
Ja että White Mushroom "kuolee" täytyy siihen tehdä 3 kertaa peräkkäin sama taika, muuten vain ilmestyy musta aukko, ja se katoaa.
Ja jos taas tarkoitat ns. Black Mushroomeja, eli niitä liilakaapuisia, niin niitä pitää vaan hakata jonkun aikaa.
Ja Rare Trufflea pitää "auttaa" pomppimaan paljon, jos annat sen sitä kerran lyötyäsi osua maahan, sen pitisi kadota.
Tai sitten on vain niin, että sitä energiaa on, mutta vain niin vähän, ettei se näy.
Jos mikään näistä ei toimi, suosittelen käyntiä optikolla.
Tonishi
29.9.2004, 19:32:35
Saako Agrabahista (kirjotettiinko se noin) uusia Keybladeja (eli niitä avaimen periä)? Olen siellä hiekka tiikerin sisuksissa... Jos siellä on, niin voisitteko edes yrittää kertoa missä? :)
Nyt vasta huomasin kirjotus virheen o.o
Velvety
29.9.2004, 19:39:33
Saaji Agrabahista (kirjotettiinko se noin) uusia Keybladeja (eli niitä avaimen periä)? Olen siellä hiekka tiikerin sisuksissa... Jos siellä on, niin voisitteko edes yrittää kertoa missä? :)
Saat uuden Keybladen vasta pelattuasi maailman läpi. Saat mukaasi myös jotakin muutakin kuin pelkästään tuon Keybladen, mutta en pilaa yllätystä. ;) Saat keybladen Aladdinilta.
Saaji Agrabahista (kirjotettiinko se noin) uusia Keybladeja (eli niitä avaimen periä)? Olen siellä hiekka tiikerin sisuksissa... Jos siellä on, niin voisitteko edes yrittää kertoa missä? :)
Key Bladeja saa kun on koko maailma läpi vetänyt, eli voittanut pomoheartlessin. Kun olet agrabahista voittanut tiikerin sisällä Jafarin 2 kertaa, saat aladinilta Three Wishes Keybladen, joka on astetta parempi kuin edellinen. Tämä sama toistuu lähes kaikkien Key Bladejen kanssa, paitsi muutamat, jotka ovat:
Oblivion, arkusta Hollow Bastionin toisella visiitillä, lähellä Key holea,
Wishbringer (tjsp) gepettolta, kun menet hänelle puhumaan, jälkeen kun olet vetänyt Monstron läpi,
Spellbinder, Marliniltä, kun olet saanut jokaista taikaa yhden kappaleen.
Sitten on vielä pari semmosta pikku asetta, Goofylle ja Akulle:
Dream Shield ja Dream Staff. Satt nämä, kun olet saanut jokaisen "todistuksen" White Mushroomeilta, ja kun olet saanut jokaisen taian.
Huh, huh, tulipas nyt perusteellinen selostus. toivottavasti auttoi.
// äsh, Velvety kerkesi eka. Mutta mullapa oli perusteellisempi! tasapeli!
Onko kukaan teistä vielä pieksinyt sephirothia jos on niin voisko se sanoo miten se on helpoin piksiä ja mitä sen piksimiseen tarvii ja tarviiko paljon mp ja hp tai leveleittä :eh:
Suurin piirtein näin pieksin Sephirothin: Soran täytyy olla vähintään 80 lvl, minulla oli jotain 80 ja 90 väliltä. Aseena minulla oli Ultima Weapon, mutta kuulemma Oblivionkin riittää. Abilityistä täytyy olla valittuna Second Chance, koska Sephyn Sin Harvester tappaa kertalaakista, jos sitä ei ole. Jos on Second Chance, jää erittäin vähän HP:tä ja kaikki MP:t (muistaakseni) lähtee. Kaikki Item-lokerot pitää täyttää Elixireillä ja käyttää niitä vain Sin Harvesterin jälkeen. Muita Abilityjä minulla oli se kierimisliike, jonka nimeä en nyt muista, Counter Attack ja se suojautumisliike.
Sephiroth hyökkää miekallaan (duh), kun on tarpeeksi lähellä. Ukkeli vielä loikkaa päin, joten kieri pois tieltä. Jos osuu, sen voi hoitaa Curagalla tarpeeksi kaukana Sephirothista. Taikaa ei oikeastaan tarvitse kummemmin säästellä, sillä Sin Harvesterin jälkeen ne menevät kuitenkin ja Elixirillä saa kaikki takaisin.
Pitää etsiä sopiva hetki hyökätä, jota ei aluksi kovin helposti löydy. En edes muista, miten heppua voi aluksi haavoittaa. Mutta kuitenkin, kun on Counter Attack, voi hyökätä samaan aikaan, miekat kolahtavat toisiinsa ja sitten pirusti hyökätä, kun Sephirothin "hyökkäys murtuu".
Yksi hyvistä hetkistä on silloin, kun Sephy on juuri tehnyt sen tulipilarihyökkäyksen. Ensin menee tarpeeksi kauas ja antaa ukon tehdä pilarinsa, mennä lähemmäs kun pystyy näkemään missä pilarit ovat ja kun pilarit häviävät, Sephy tavallaan "jämähtää" ihan pieneksi hetkeksi ja hyökkää saman tien, joten täytyy tehdä Counter Attack samaan aikaan.
Aluksi vaikuttaa, että Sephirothilta ei lähde elämää ollenkaan. Se johtuu siitä, että hänellä on niin paljon elämää, ettei palkki riitä^_^
Kun huomaat, että Sephiroth alkaa tehdä Sin Harvesteria, juokse mahd. kauas ja ota Item-valikko jo valmiiksi, odota, että hyökkäys osuu ja sitten äkkiä otat Elixirin. Sephiroth on todennäköisesti jo juoksemassa kohti, joten kieritään pois edestä. Sin Harvesterin huomaa siitä, että Sephy pysähtyy, tekee jotain liikettä ja höpisee jotain sillä ihanalla äänellään...
Jossain vaiheessa hän alkaa tehdä katoamistemppuja, höyhenet vain pöllyävät ja hän ilmestyy takaapäin hyökäten, joten äkkiä kieri pois tieltä. Sitten en muista, milloin kannattaa hyökätä. Minä kaiketi kävin vain päälle kun oli mahdollista.
Sitten Sephiroth suuttuu ja alkaa huitoa pirusti ja viskoa taivaalta meteoriitteja, mutta minä en enää sen kanssa jaksanut, vaan kävin päälle pahemmin kuin yleinen syyttäjä ja hakkasin menemään murikoista välittämättä. Sitten voitin ja sain jonkin verran experiencea.
En siis käyttänyt kummemmin mitään taikoja, kuten jonkun suosittelemaa Aerogaa tms., ainoastaan Curagaa.
Muuten, loppupuolella taistelua Sephiroth ei enää tee Sin Harvestereita. Muistaakseni. Taisi minulla tehdä sen viidesti, juuri sen verran kuin oli Elixirejäkin^_^
Toivottavasti en unohtanut mitään...
Muutamia korjauksia ylempään postiin postiin:
Sephiroth hyökkää miekallaan (duh), kun on tarpeeksi lähellä. Ukkeli vielä loikkaa päin, joten kieri pois tieltä. Jos osuu, sen voi hoitaa Curagalla tarpeeksi kaukana Sephirothista. Taikaa ei oikeastaan tarvitse kummemmin säästellä, sillä Sin Harvesterin jälkeen ne menevät kuitenkin ja Elixirillä saa kaikki takaisin
Taistelussa ei ole edes pakko käyttää eliksiirejä vaikka myönnän että itseltäni niitä 2. Sin harvestin voi ehkäistä 2:lla tapaa: 1. Juuri kun sephiroth on alkamassa tekemään sin harvestia, ja satut olemaan sepin lähellä, niin mene pieksemään hänestä ilmat pihalle. Tällöin hän keskeyttää sin harvestinsa. Toinen tapa on equipata arc arctum (voi olla väärin kirjoitettu) moni isku hyökkäys ja tehdä täpä hieman ennen sin harvestin osumista. Koska hyökkäyksen aikana olet periaatteessa kuolematon, niin sin harvesti ei tee sinulle mitään.
Sin Harvesterin huomaa siitä, että Sephy pysähtyy, tekee jotain liikettä ja höpisee jotain sillä ihanalla äänellään...
Itseasiassa hän sanoo "Sin harvest". ;)
unknown
30.9.2004, 14:59:40
Jos et ole varma, mikä se niistä on, katso journalista, sillä siellä on kaikki viholliset, jota olet koskaan tappanut.
Ja että White Mushroom "kuolee" täytyy siihen tehdä 3 kertaa peräkkäin sama taika, muuten vain ilmestyy musta aukko, ja se katoaa.
Ja jos taas tarkoitat ns. Black Mushroomeja, eli niitä liilakaapuisia, niin niitä pitää vaan hakata jonkun aikaa.
Ja Rare Trufflea pitää "auttaa" pomppimaan paljon, jos annat sen sitä kerran lyötyäsi osua maahan, sen pitisi kadota.
Tai sitten on vain niin, että sitä energiaa on, mutta vain niin vähän, ettei se näy.
Jos mikään näistä ei toimi, suosittelen käyntiä optikolla.
White Mushroomeihin pitää tehdä eri taikoja sen elkeiden mukaan. Esim. kun se värisee ja tekee itsehalauksen, sillä on vilu ja täytyy tehdä siihen fireä/firaa/firagaa. muista elkeistä en muista.
Morofo
4.10.2004, 15:35:55
Vedin KH:n läpi :cry: se oli hyvä! Mut miksei kuitenkaan tallentanut?
Vedin KH:n läpi :cry: se oli hyvä! Mut miksei kuitenkaan tallentanut?
Tallentanut mitä? Ennen viimeistä vastusta voit pelitilanteesi vielä tallentaa, mutta ei sen pieksemisen jälkeen ole mitään tallennettavaa.
Morofo
4.10.2004, 16:38:57
Tarkoitan sitä, että kun olen päässyt Ansemin ja tulee kiva loppu animaatio ja niin edelleen, sitten tulee the end! Miten sen pystyy tallentamaan siinä kohdassa? Vai pystyykö sitä edes?
Tarkoitan sitä, että kun olen päässyt Ansemin ja tulee kiva loppu animaatio ja niin edelleen, sitten tulee the end! Miten sen pystyy tallentamaan siinä kohdassa? Vai pystyykö sitä edes?
Errr, en ymmärrä miksi The Endiä pitäisi voida tallentaa? Ei, et pysty tallentamaan kyseistä tilannetta millään muulla tavalla, kuin ottamalla valokuvan telkkarin ruudusta. Pelissä ei ole mitään New Game plussaa tyyliin FF X-2.
Morofo
4.10.2004, 16:59:49
Eikös muuten Sora joudu lopussa Disney castleen? Minä en ainakaan.
Ei joudu. Normaalissa PAL julkaisussa ei ainakaan. En sitten tiedä noista Final Mixeistä ja niistä muista...
Ei joudu missään versiossa. Hän päätyy Akun ja Hessun kanssa suurelle niitylle, jonka polkua pitkin he reissaavat. Sitten he huomaavat Pluton, joka kantaa kirjettä kuninkaallisella sinetillä varustettuna.
Razakin
5.10.2004, 10:19:25
Helpompi tapa hoidella nuo Trufflet hengiltä on kutsua Simba kehiin ja ladata häneltä hyökkäys täysille ja iskeä sillä, kuolee kerrasta jos oikein muistan. Agrabahissa (vai miten nyt kirjoitettiikaan) on paras paikka näiden tappamiseen, paikkaa en nyt muista missä noita ilmestyy.
Paras tapa pomputtaa Rare Truffleja on Never-Never Landin Kapteeni Koukun laivankansi. Alat vaan liitämään ja pomputtelet iskemällä niitä Truffleja, niin nopeasti on se 100 pomputtelua kasassa ja mukavasti kokemusta samalla.
Squally-girl
9.10.2004, 16:52:06
Onko kingdom heartsissa Ultima weaponia? (oon kuullu huhuja). No jos on, niin mistä sen sais/ vois hankkii?
In memoriam
9.10.2004, 16:56:37
Kingdom Heartsissa on Ultima Weapon!
Sen voi synthetisoida Traverse Townissa olevasta Mooglejen synthetisointi kaupasta. Kauppa on Cidin accessory- putiikin yläpuolella.
Squally-girl
9.10.2004, 17:03:12
Mitä siihen tarttee ja mistä niitä tavaroita saa???
Kingdom Heartsissa on Ultima Weapon!
Sen voi synthetisoida Traverse Townissa olevasta Mooglejen synthetisointi kaupasta. Kauppa on Cidin accessory- putiikin yläpuolella.
No mitäs siihen tarttee ja mistä niitä saa? tiedätkös?
Ps. mitäs tää foorumi nyt oikein sählää??!! Lähetin tän viestin vain kerran ompas tyhmää ...
In memoriam
9.10.2004, 17:08:16
Tolla sivulla näkyy tiedot.
http://www.ffextreme.com/kh/ultima-weapon.php
Tonishi
9.10.2004, 17:49:38
Minua ihmetyttää, kun yritän rakentaa niitä Geppeton antamia gummi aluksia, niin siellä sanotaan "this gummi is too big"... Miten saisin rakennettua nämä alukset? :(
Minua ihmetyttää, kun yritän rakentaa niitä Geppeton antamia gummi aluksia, niin siellä sanotaan "this gummi is too big"... Miten saisin rakennettua nämä alukset? :(
Ne gummit ovat liian suuria sille rakennusalueelle, eli sinun pitää hankkia laajennus. Muistaakseni niitä voi ostaa Cidiltä. En muista minkä nimisiä ne ovat, en nyt pääse tarkistamaan, mutta olisikohan ollut jotain LVL-juttuja... Kuten sanoin, en todellakaan muista, ei saa suuttua. Kun hankkii rakennusalueen laajennukset, voi rakentaa aika mukavan kokoisia aluksia^_^
Bianca
12.10.2004, 12:51:01
Mä en oo ymmärtänyt ollenkaan niiden Gummi-alusten rakentamista..
osaisko joku neuvoa mahdollisimman selkeästi ja helposti miten niitä rakennetaan?
Ja mitä niille white mushroomeille pitää tehä sillon ku ne "rukoilee" tai jotain?
// Ja siis mistä löydän Tikun ja Takun?? Ja mä tarkotin white mushroomeja. En rare tfuffleja tai black mushroomeja, tuolla ylhäällä neuvottiin niistä..
Mä en oo ymmärtänyt ollenkaan niiden Gummi-alusten rakentamista..
osaisko joku neuvoa mahdollisimman selkeästi ja helposti miten niitä rakennetaan?
Ja mitä niille white mushroomeille pitää tehä sillon ku ne "rukoilee" tai jotain?
Herrat Tiku ja Taku osaavat neuvoa, jos osaat tarpeeksi hyvin englantia. Laittelete vain palikoita, mutta pakolliset osat ovat rakettimoottorit sekä ohjaushytti. Ilman niitä ei tietääkseni alus kulje.
White Mushroomeja varten läydät vinkkejä, kunhan hieman selaat tätä ketjua ylöspäin.
Gift of Death
13.10.2004, 15:03:14
Aattelin kysästä, että mikä olisi helpoin tapa hakata sephiroth, tai saada soralle lvl:eilisää..!
En ole täysin varma että onko joku jo auttanut,mutta kumminkin.
1.Level on vähintään 75-80 Ja elixirit täyteen.
2.Käytä aerogaa ja jos omistat curagan niin sitäkin.Itselläni on vielä pelkkä cura koska en tiedä mistä saa curagan. Sillä ei enää ole väliä koska peli lähtee parin päivän päästä.
3.Pidä siihen etäisyyttä kun se tekee sen liekki iskun.Jos se osuu ja seisot ihan Sepin vieressä käytä arcanumia jos mahdollista niin tuli ei toimi mutta iskusi kyllä.
4.Kun pään päälle ilmestyymusta sädekehä niin käytä välittömästi elixir tai megalixir.Välillä se pitää pikku lentoja.
5.Kun se rupeaa käyttämään sitä meteori juttua niin suosittelen parantamaan aika tiheän tahtiin sen ajan.(Tarkoiti kun meteoreja nousee maasta.).Kun se on mekein kuollu niin eli pötkö jälellä,niin minä yleensä vain mätän kunnes se kuolee.Välillä joudun kyllä parantamaan. Kyllä se siitä :) .Kun sen tappaa niin saa melkein kaks leveliä riippu tasosta :) siinäolikin ehkä kaikki.Sepin olen hakannu kolme kertaa.
Velvety
13.10.2004, 15:56:30
2.Käytä aerogaa ja jos omistat curagan niin sitäkin.Itselläni on vielä pelkkä cura koska en tiedä mistä saa curagan. Sillä ei enää ole väliä koska peli lähtee parin päivän päästä.
Saat Curagan Aerithilta Hollow Bastionissa. Mene kyseiseen paikkaan sen jälkeen kun olet pelastanut Kairin ja sulkenut avaimenreiän ja kirjastoon, sieltä löydät Aerithin, jolle puhut kolme kertaa ja saat Curagan, saat myös muutaman Ansem reportin häneltä, jotka suosittelen lukemaan.
Kerroinpa vain, koska uskoisin sinun kuitenkin olevan utelias tietämään, miten Curagan saa. ;)
selphie176
13.10.2004, 19:12:57
Mä taas oon jumis siin Hercules maailmassa. En millään voita sitä Cerberousta ja apujoukot kuolee suunnilleen heti ku ne astuu areenalle ja kiva siin sit yksin taistella sitä vastaan.... :eh: Mut en oo myöskään ollu taistelees sitä Claytonii vastaan ku en löytäny sitä sielt Deep Junglesta! :huh: HYaittaako tämä kenties sen koiran voittamisessa!? Aattelin vaan tässä nopeesti kysyä.... :shy:
In memoriam
13.10.2004, 19:19:18
Mä taas oon jumis siin Hercules maailmassa. En millään voita sitä Cerberousta ja apujoukot kuolee suunnilleen heti ku ne astuu areenalle ja kiva siin sit yksin taistella sitä vastaan.... :eh: Mut en oo myöskään ollu taistelees sitä Claytonii vastaan ku en löytäny sitä sielt Deep Junglesta! :huh: HYaittaako tämä kenties sen koiran voittamisessa!? Aattelin vaan tässä nopeesti kysyä.... :shy:
Helpompihan se on jos on mennyt Deep Junglen läpi ennen, mutta kyllähän on niitäkin, jotka ovat voittaneet Cerberuksen tosi alhaisilla leveleillä. Vaikka kuulostaa, että sinulla tosi huonot levelit, jos kerran Donald ja Goofy kuolevat heti alussa. Kehitä hahmoja ainakin levelille 20, niin eiköhän pitäisi mennä läpi. :up:
niin eli voisko joku kertoo miten sen curaga saa???
kun mulla on vaan cura!
Prinsessa Garnet
17.10.2004, 13:27:45
niin eli voisko joku kertoo miten sen curaga saa???
kun mulla on vaan cura!
Curagan saa kun menee Hollow Bastionissa juttelemaan Aerithin kanssa. Pitää jutella kaksi kertaa... muistaakseni.
Sixpounder
17.10.2004, 13:43:44
Curagan saa kun menee Hollow Bastionissa juttelemaan Aerithin kanssa. Pitää jutella kaksi kertaa... muistaakseni.
Ehei! se oli 3 tai 4 kertaa! Ja mie kyllä voin vastata aina kyssiinne koska oon menny KH:n nykyään 3 kertaa läpi!
Gil-Galad Ronso
17.10.2004, 17:55:31
Löytyisikö mistään ohjeita hollw bastionin waterway-sokkeloon, kun siellä on muistaakseni 6 nappulaa sillä ensinmäisellä alueella ja olen saanut painettua vain 4:ä.
Kuppa
17.10.2004, 18:56:42
Löytyisikö mistään ohjeita hollw bastionin waterway-sokkeloon, kun siellä on muistaakseni 6 nappulaa sillä ensinmäisellä alueella ja olen saanut painettua vain 4:ä.
Tästä samasta asiasta taisi olla puhetta aikaisemminkin, mutta selvisi, että niitä 2 nappulaa ei voi painaa mitenkään. KORJATKAA, JOS OLEN VÄÄRÄSSÄ.
Gil-Galad Ronso
17.10.2004, 20:09:48
Miten sen yhden arkun sitten saa, jos niitä nappuloita ei voi painaa?
http://www.supercheats.com/playstation2/kingdomheartscheats.htm
Onko tuossa hidden keyblades vinkissä mitään perää?
Ajattelin tässä vastata useampaan juttuun kerralla.
WHITE M. Ne kannattaa tappaa samaa loitsua käyttäen koska silloin saa semmoisen "loitsu todistuksen" (en muista nimeä (joka loitsulle omansa)) sekä melko hyvällä mahdollisuudella tuon Mystery Goon. Jos tietää alueen missä on sieniä aina välillä niitä on melko helppo saada hengiltä. Mene alueelle jossa niitä löytyy ja jos siellä on jotain muita mörrejä ÄLÄ tapa niitä vaan puistu alueelta ja palaa heti takaisin, sieniä ilmestyy viimeistään 5 kerralla(mulla ainakin)
Hollow Bastionin leijuarkut saa alas tolla Gravitylla (ihan sama mikä muoto)
Deep Juglen siniset taikakukat on hyödyllisiä siinä taistelussa joka käydään siellä. Sori en enää muista miten :(
SEPHIROTH on suhteellisen helppo tappaa kuten pari muutakin on jo kertonut mutta menköön samalla. Sin harvest on helppo torjoa pitkälläkin matkalla jos omistaa sen avaimen heitto-tempun (nimi hukassa). Muuten minun mielestäni Sora on aivan yhtä haavoittuvainen käyttäessään Ars Arcanumia kuin muulloinkin (eikä se sano aina "sin harvest" se sanoo välillä "sin's forgiven")
Ja muuten minä nuijin sen tasolla 67 kolmannella yrityksellä(tosin helpommalla vaikeus asteella. Vaikeammalla taso oli 76 ja yrityksiä monta)
RARE TUFFLET on helpointa "tappaa" käyttäen tuota Aerogaa sen avulla sieni pomppii kiun viimeistä päivää ja hommaa helpottaa jos sen saa ajettua lähelle seinää
Pyydän anteeksi todennäköisiä kirjoitus virheitäni :eh:
Ei tässä sen kummempaa. Olkoon voima kanssanne
Gil-Galad Ronso
18.10.2004, 9:30:40
Hollow Bastionin leijuarkut saa alas tolla Gravitylla (ihan sama mikä muoto)
En tarkoita niitä leijuvia arkkkuja Hollow Bastionissa, vaan sitä arkkua waterwayn savepointin viereisessä käytyävässä (se käytävä, jossa on kupla). Arkku on siis siellä ylemmällä tasolla.
Onko tuossa hidden keyblades vinkissä mitään perää?
Vinkeissä, ellen sanoisi. Potaskaa, sillä tuo on ainoa sivu, joissa edes mainitaan moisista. Ultimate Weapon on pelin paras Keyblade, sekä ainoa salainen Keyblade. Edes Squaren sivuilla ei mianita noista piilotetuista Keybladeista.
Sir Edmund
24.10.2004, 15:39:38
Kaikki kyselevät täällä miten tappaa Sephiroth helposti. Miksi kaikki pitää tehdä aina niin helposti? Kokeilkaa tätä: Ottkaa abilityista pois Super glide, glide, second change, combo plussat ja vaikka scan, että joutuu taistelemaan ''sokkona''. Vaihtakaa myös aseeksi kingdom key. Tässä on mielestäni jo haastetta ja siinä voi sentään onnistua (toisin kuin epätoivoisessa yrityksessäni tappaa Sephiroth ilman mitään abilityja. Siinä alkaa ikävöimään Ars Arcanumia ja MP ragea).
Tonishi
25.10.2004, 20:39:05
Voisitteko kertoa kaikkien torn pagien siannit? Olen löytänyt muuten kaikki paitsi yhden.. En muista mistä kaikista paikoista löysin, joten parempi, että kerrotte kaikki siannit :).
Grove
25.10.2004, 20:51:04
Voisitteko kertoa kaikkien torn pagien siannit? Olen löytänyt muuten kaikki paitsi yhden.. En muista mistä kaikista paikoista löysin, joten parempi, että kerrotte kaikki siannit :).
Tässä:
Agrabah
Löytyy Cave Of Wonders nimiseltä alueelta arkusta.
Monstro
Chamber 6:sta yhdeltä niistä korkeista laatoista(?)
Atlantica
Mikälie Ariel's Grotto, yhdestä niistä aarteista.
Halloween Town
Laboratorion kirjahyllystä.
Traverse Town
Etsi ainakin 51 Dalmatialaista ja saat sen Dalmatialaisten talosta.
Ihmettelijöille tiedoksi olin laittanut nämä aiemmin tuohon toiseen Kingdom Hearts ketjuun ja laitoin ne tännekkin.
Daiki
27.10.2004, 15:35:45
Olisi kysyttävää... Nimittäin Nalle Puh maailmassa [eli kirjassa] on sen niminen paikka kuin "A winding, muddy path", jossa Puh yrittää löytää ystävänsä. Ongelmana onkin että miten "löytäisin" heidät? Tiedän kyllä missä ne on mutta...
Olisi kysyttävää... Nimittäin Nalle Puh maailmassa [eli kirjassa] on sen niminen paikka kuin "A winding, muddy path", jossa Puh yrittää löytää ystävänsä. Ongelmana onkin että miten "löytäisin" heidät? Tiedän kyllä missä ne on mutta...
Sinun pitää kärsivällisesti odottaa, että herra Puh tallustaa perässäsi muiden hahmojen luokse. Tuhoa mahdolliset esteet, esim. ampiaispesän puunrungon sisältä, että Puh pääsee tallustamaan sen läpi.
'Jecht'
27.10.2004, 16:47:14
Oon pelannu End of Worldin silleen läpi että enää on Ansemit Chaos of World jäljellä. Missä se Aeris on siellä Hollow Bastionissa että menisin hankkii Guragan. :huh: :eh:
In memoriam
27.10.2004, 16:48:55
kirjastossa
'Jecht'
27.10.2004, 16:55:34
Ja sitten viel sellanen että mistä saa Aerogan?
Tonishi
27.10.2004, 17:22:09
Hanki KAIKKI 99 dalmantialaista. Tuo Aerogan juttu siis, ei curaga juttu -_-.
Sixpounder
27.10.2004, 17:31:56
Kirjastossahan se Aeris on! Vaik se onki aika skkelo mut kyllä se löytyy. Muista puhua 3-4 kertaa.
Hanki KAIKKI 99 dalmantialaista.
Nej, se ei ole siitä kiinni. Kuten aiemmin on sanottu, niin sinun tarvitsee vain puhua noin kolme kertaa Aeriksen kanssa Hollow Bastionin kirjastossa.
AKuzi
28.10.2004, 18:11:12
Kaikkiko ovat päässeet niihin Hercules matseihin? :huh: Minulla Phil sanoo vain että ei ole vielä valmista, tule myöhemmin. Olen vielä saanut kaikki avaimenreiät ja menny pelin läpi, mutta, ei. Mistä on kyse?
Morofo
28.10.2004, 18:28:44
Voisitko tarkentaa hieman tuota kysymystäsi?
Tietääkseni kun puuhuu sen Aeriksen kanssa saa curagan.
Squally-girl
29.10.2004, 11:41:48
Olisko kenelläkään mitään hyviä koulutus kikkoja? mun ukkelit tarvittis vähän koulutusta. Joku sellanen paikka, jossa on paljon haastetta. Nyt ne ukkelit on jotain 87-94 levellii.
Tonishi
29.10.2004, 13:07:55
Olisko kenelläkään mitään hyviä koulutus kikkoja? mun ukkelit tarvittis vähän koulutusta. Joku sellanen paikka, jossa on paljon haastetta. Nyt ne ukkelit on jotain 87-94 levellii.
Minä kehitin Travense townissa (tai se kaupunki, en muista nimeä :S). Pyörin siellä ympyrää (kaikki paikat läpi), ja kun tapoin kaikki, tallentamaan, uusiksi ympäri, tallentamaan jne.. :)
In memoriam
29.10.2004, 15:30:53
Myös turnauksien läpi meneminen uudestaan ja uudestaan Colosseumilla on kannattavaa. Ja Hollow Bastionista saa kanssa hyvin EXPiä ja End of the Worldista.
Velvety
29.10.2004, 15:31:33
Quottaminen on hauskaa. x]
Tiedän parikin hyvää paikkaa kouluttaa hahmoja. Ensinnäkin; Mene vaikkapa Hollow Bastioniin ja käy kaikki mahdolliset paikat läpi, hyvällä mäihällä saat 3-4 leveliä. Toinen paikka on tietenkin Tonberryn mainitsema Traverse Town. Itse kuitenkin tein niin, että juoksin kolme kertaa paikan ympäri ja tallentamaan ja sitten uudestaan sama rulianssi. x] Mutta kaikista parhain paikka on kuitenkin Olympos Coliseum. Mene kyseiseen paikkaan ja käy kaikki cupit (Phil, Pegasus, Hercules ja Hades) läpi, hahmosi kehittyvät mukavaa tahtia. Itse kokeilin tätä kun ensimmäistä kertaa Ansemia menin tappamaan. x]
Kaikkiko ovat päässeet niihin Hercules matseihin? :huh: Minulla Phil sanoo vain että ei ole vielä valmista, tule myöhemmin. Olen vielä saanut kaikki avaimenreiät ja menny pelin läpi, mutta ei. Mistä on kyse?
Oletkos pelannut Hollow Bastionin läpi? Jos olet, ei ole ongelmaa. Mutta oletkos mennyt Hercules cupin läpi? jos et ole, mene ihmeessä pelaamaan se ensin läpi, jotta sinulle tulee se Hades cup.
Tonishi
29.10.2004, 20:01:28
Minua jäi vaivaamaan, kun toiset väittävät, että jos vastaa alussa Selphielle, Wakkalle ja Tidukselle ylemmät vastaukset, niin kehittyy koko pelin ajan nopeasti ja toiset taas, että levelille 40 asti kehittyy nopeasti, mutta sen jälkeen hitaasti. Kumpi pitää paikkansa? =/
Altercamo
29.10.2004, 21:08:44
Minua jäi vaivaamaan, kun toiset väittävät, että jos vastaa alussa Selphielle, Wakkalle ja Tidukselle ylemmät vastaukset, niin kehittyy koko pelin ajan nopeasti ja toiset taas, että levelille 40 asti kehittyy nopeasti, mutta sen jälkeen hitaasti. Kumpi pitää paikkansa? =/
Vastaukset vaikuttavat tosiaan kehitysvauhtiin. En muista yhdistelmiä, mutta niitä on kolme:
"Aamu": Kehitys on alussa nopeaa, mutta viimeimmillä tasoilla expaa tarvitaan sitten enemmän.
"Keskipäivä": Kehitys on tasaista.
"Yö(?)": Kehitys on alussa hidasta, (Eli exp:tä tarvitaan enemmän per level.) mutta viimeiset tasot saavutetaan nopeammin.
Joten jos vastaa ylimmät, ja saa viestin, (englanniksi) että matka alkaa aamulla, niin kehitys ON nopeaa alkutasoilla. (Ehkä juuri siihen leveliin 40.) Toisaalta, jos matka alkaa silloin keskipäivällä, niin kehitys on kokoajan tasaista, ei nopeaa.
Aerthos
31.10.2004, 20:17:10
Olisi kolme kysymystä.
1.
Minua vaivaa tuo arkku Traverse Townissa, se joka on siinä kun tulee siihen 1st Districtille niin siinä vasemmalla, jota ei saa auki ja siihen tulee joku teksti.
Miten tämän arkun saa auki?
2.
Eikös siinä alussa kun on ne Miekka, Kilpi ja Sauva niin valita ensin Vahvuus, ja sitten Heikkous?
3.
Mitä eroa on Normal ja Expert tasoilla? Aloitin uuden pelin ja valitsin tasoksi Expert, mutta en huomannut vihollisissa minkäänlaista erilaisuutta.
Siinä teille pähkinää purtavaksi. (Kannattaa purra kovaa, pähkinä on kova. :))
Grove
31.10.2004, 20:27:58
1.
Minua vaivaa tuo arkku Traverse Townissa, se joka on siinä kun tulee siihen 1st Districtille niin siinä vasemmalla, jota ei saa auki ja siihen tulee joku teksti.
Sitäkö jonka ypärillä on niitä kynttilä pöytiä? Sinun pitää sammuttaa kaikki kynttilät ennekuin ne syttyvät taas Blizzard/Blizzara/Blizzaga taialla. Sitten arkku aukeaa.
2.
Eikös siinä alussa kun on ne Miekka, Kilpi ja Sauva niin valita ensin Vahvuus, ja sitten Heikkous?
Öhh... joo, mitä siitä?
3.
Mitä eroa on Normal ja Expert tasoilla? Aloitin uuden pelin ja valitsin tasoksi Expert, mutta en huomannut vihollisissa minkäänlaista erilaisuutta.
Kyllä niiden vihollisten minun tietääkseni pitäisi olla hieman kovempia kuin Normalilla. En sitten ole ihan varma, että mitä eroja niillä on.
In memoriam
31.10.2004, 20:30:43
Olisi kolme kysymystä.
1.
2.
3.
Siinä teille pähkinää purtavaksi. (Kannattaa purra kovaa, pähkinä on kova. :))
1. Eikö se ole se arkku siellä pyötien luona (kahvila)? Sen arkun saa, kun sammuttaa ne pöydillä olevat kynttilät. Muistaakseni ne sammuvat jää-loitsulla.
2. Öö, en ole varma mutta mun mielestä se meni noin.
3. Expertillä kaikki viholliset ovat voimaakkampia, kyllä sen pitäisi huomata.
//EDIT: Darksidez näköjään ehti ennen.
Nyt sain sen selville! :D Alussa, menee heti Olympokselle, Phil pyytää siirtämään sitä isoa kiveä. Kun yrittää työntää, Sora sanoo jotain "liian painavaa". sen jälkeen kun menee puhumaan Philille pääsee alkukarsintakisoihin.
Et silleen.
Kiitos kuitenkin
mogvisti
4.11.2004, 16:40:57
Nyt sain sen selville! :D Alussa, menee heti Olympokselle, Phil pyytää siirtämään sitä isoa kiveä. Kun yrittää työntää, Sora sanoo jotain "liian painavaa". sen jälkeen kun menee puhumaan Philille pääsee alkukarsintakisoihin.
Eikös sinun pidä ekana yrittää työntää kiveä jolloin Sora ei saa sitä liikkeelle. Ja sitten et pääse mukaan. Mutta sitten kun menet ulos niin pihalla tulee vastaan Hades joka antaa liput niihin kisoihin ja näin pääset mukaan karsintoihin.
Vai muistinko väärin? :huh:
Velvety
4.11.2004, 19:27:32
Sitäkö jonka ypärillä on niitä kynttilä pöytiä? Sinun pitää sammuttaa kaikki kynttilät ennekuin ne syttyvät taas Blizzard/Blizzara/Blizzaga taialla. Sitten arkku aukeaa.
Eikös se ole ihan sama millä taialla niitä kynttilöitä iskee? Minulla ainakin oli niin, että iskin Thundagalla ja ne sammuivat kaikki heti. Ainakin muistaakseni asia oli näin.
Eikös sinun pidä ekana yrittää työntää kiveä jolloin Sora ei saa sitä liikkeelle. Ja sitten et pääse mukaan. Mutta sitten kun menet ulos niin pihalla tulee vastaan Hades joka antaa liput niihin kisoihin ja näin pääset mukaan karsintoihin.
Vai muistinko väärin? :huh:
Muistit oikein. x] Minulla oli jonkinlainen ongelma tuossa pelissä taas vaihteeksi, mutta hassua en muista mitä piti sanoa.
Niin. Traverse Townissa kun pitää kerätä kymmenen postikorttia, jotta saa jotakin kivaa, mie olen löytänyt vain yhdeksän korttia. Missä vika? Olen etsinyt ja etsinyt, mutta mitään en ole löytänyt. Vai onko edes mahdollista saada noita kaikkia kymmentä korttia? Tahdon saada tietää. ^_^
Tonishi
4.11.2004, 19:34:54
Niin. Traverse Townissa kun pitää kerätä kymmenen postikorttia, jotta saa jotakin kivaa, mie olen löytänyt vain yhdeksän korttia. Missä vika? Olen etsinyt ja etsinyt, mutta mitään en ole löytänyt. Vai onko edes mahdollista saada noita kaikkia kymmentä korttia? Tahdon saada tietää. ^_^
Minulla oli joskus sama ongelma.. Löysin viimeisen sattumalta item shopin katto tuulettimesta. käytä lock onia siihen ja lyö sitä. =D
Tässä olisi kaikkien sijainnit.
1. Lyö Item Shopin tuuletinta niin saat Post Cardin.
2. Kiipeä Accesory shopin katolle niin saat yhden.
3. Item Shopin lähellä olevasta sinisestä Trinitystä saat yhden.
4. Yhden saat sinisestä kassakaapista jonka saa auki kun on mennyt Traverse Townin ensimmäisen kerran läpi.
5. Kenkäkaupan katoksen päältä löydät yhden.
6. Workshopin seinältä olevasta julisteesta saat yhden. (Sen jälkeen kun olet lukinnut Traverse townin.)
7-8. Käytä Thunderia 3 Districtillä niihin mikä lie johtoihin siinä oven lähellä. Sitten mene Gizmo Shoppiin ja astu ylhäällä olevien kolmen nappulan päälle. Sitten tutki Shopissa olevaa seinäkelloa ja löydät kaksi.
9. Kiipeä Gizmo Shopin katolle ja lähde liikkumaan katolta katolle kunnes pääset sinne aukolle josta pääsee myös 3 Distric. Sen paikan nurkasta löytyy yksi. (Sen jälkeen kun olet lukinnut Traverse townin.)
10. Löydät viimeisen Gepetton työpajasta eräästä vaasista.(?)
Frelial
22.11.2004, 18:51:05
Auttakaa mua nyt tässä mun pienessä pulmassa...
Miten ihmeessä saan sen saamarin Oogi Boogin hengiltä? En saa siihen oikeastaan yhtään damagea tai mitään....
ja mistä saa parempia aseita... En ole löytänyt parempaa Agraban jälkeen...
Outraider
23.11.2004, 7:24:21
Pikaopas oogio boogieta vastaan: Ensin se juoksentelee siellä päällä, niin väistelet vaan, noppia voi löydä jolloin ne eivät tee mitään. Kun keskellä olevan tolpan ympärille tulee semmoiset napit, niin hyppää semmoisen päälle kunhan oogie boogie on sen kohdalla.
aseita saat halloween townin jälkeen pumpking headin, mikämikä maan jälkeen fairy harpin ja hollow bastionin jälkeen oathkeeperin. colosseumilta saat metal chocobon ja lionheartin, en ole ihan varma saatko vielä tuossa vaiheessa.
Seuraavia aseita saa kun on läpäissyt Halloween Townin. Pumpkin Headin saat Jackilta, Atlantiksesta saat Arielilta uuden Keybladen. Parhaimman Keybladen saa saa synthetisoimalla ensiksi kaikki 24 esinettä, sitten Ultima Weapon ilmestyy synthetisoitavien esineiden listalle. Yhdessä vaiheessa kun poistut joltain planeetalta, Sora sanoo taikansa olevan yhtä hyvä kuin Akulla. Mene sitten Merlinin puheille, ja saat Spell Binderin. Toisen kerran päästyäsi Hollow Bastioniin, mene kirjastoon. Siellä saat Belleltä myös uuden Keybladen. Huone, jossa taistelit toista kertaa Rikua vastaan Keyholen vieressä, on Oblivion. Se näkyy oven päälle olevalla tasanteella arkussa. Colosseumilla voitettuasi Hercules Cupin ensimmäistä kertaa saat uuden Keybladen.
Frelial
26.11.2004, 22:12:44
inhottava postata sama kysymys tänne mikä on jo kysytty mutta siihen ei ollu vastausta näkyvissä... Eli ne Big Benin viisarit, Mitä ihmetä niille pitää tehdä kun tuntuu ettei ne liiku mihinkään vaikka niitä kuinka hakkais ja vaikka minne.
In memoriam
26.11.2004, 22:35:18
Käytä lukitusta, niin saat niihin osumia helpommin. Muistaakseni piti oikeasta kulmasta löydä viisareita, että ne liikkuisivat. Tarkoitushan on saada kaikki kellot näyttämään tasan kahtatoista. Eli tällöin lyöt miekalla viisaria samalla ollen kellon vasemmalla puolella. Tuota tarkemmin en muista tilannetta, toivottavasti neuvoistani oli edes jotain apua.
Cloud93
26.12.2004, 16:57:55
Tässä jokaiselle pientä vinkkiä kuinka saada parhaat aseet jokaiselle. Soran Ultima Weaponin saa,kun yhdistää kaikki suojat ja esineet Traverse Townissa.Sen jälkeen listaan ilmestyy vilä yksi yhdistettävä,Ultima Weapon! :eek:
Akun sauvan, Save the queenin saa kun vetää Hades cupin normaalisti tai yksin.
Hessun Save the kingin saa vetämällä Hades cupin ajalla läpi.
Vähennetään hymiötä -SDNK
Andros
28.12.2004, 17:26:54
Tässä jokaiselle pientä vinkkiä kuinka saada parhaat aseet jokaiselle.Soran :eek: Ultima Weaponin :eek: saa,kun yhdistää kaikki suojat ja esineet Traverse Townissa.Sen jälkeen listaan ilmestyy vilä yksi yhdistettävä,Ultima Weapon! :eek:
Akun sauvan, :eek: Save the queenin :eek: saa kun vetää Hades cupin normaalisti tai yksin.
Hessun Save the kingin saa vetämällä Hades cupin ajalla läpi.
Oon kyl kuullu, et hessun paras ase olis kellotornissa. Siel ku on niit pieniä ovia, nii ne kaikki pitäis avata, niii saa hessun parhaan aseen. Tän oon vaa kuullu. En oo jaksanu yrittää ite. Veikkaampa et tos ei oo mitään perää, mut jos jaksatte yrittää ite, nii siitä vaan. Pakkohan siit on Jotain saatava
Grove
29.12.2004, 20:34:37
Akun sauvan, Save the queenin saa kun vetää Hades cupin normaalisti tai yksin.
Akun sauvan saa vain ja ainoastaan pelaamalla Hades Cupin yksin Soralla läpi.
Ja Hessun parhaan aseen saa Hades Cupista ei kellotornista.
Cloud93
2.1.2005, 21:06:10
Akun sauvan saa vain ja ainoastaan pelaamalla Hades Cupin yksin Soralla läpi.
No anteeks vaan,en vaan muistanut kun kirjoitin sitä!
The Miiker
23.1.2005, 9:57:14
Kuinkahan moni tietää :huh: ... Kun on kerännyt Artseja esim Cure Arts, Fire Arts jne.
Kun menee Merlinin taloon ja näyttää sille Artsit saa Akulle mikä Mystery Staffin tai jonkun semmosen. Saman minkä Sora voi valita alussa, siinä kohdassa jossa täytyy valita minkä ottaa vahvuudekseen ja minkä huonoimmaksi. Se missä on kilpi, miekka ja sauva. Nii se...mitä Aku hyötyy tästä? Ajattelin että tämä voisi olla myös Akun paras ase Save the Queenin lisäksi :eh: ... vähän tyhmä teoria mutta voisihan se olla. Ja Hessulle saa sen kilven.
Eli mitä näistä hyötyy ja minkä voimasia ne ovat?
...vähän tyhmä kysymys, koska kaikki eivät ehkä edes tiedä näistä aseista....
Tai voivathan he tietää ja varmasti monella on jo nämä!
huoh... tulipahan postattua
Ensiksi huomauttaisin karseasta signaturestasi. Kuvasi on aivan liian iso, pienennä sitä hyvällä, sillä tuollaisen koon vuoksi ylläpito poistaa sen armotta.
Ja sitten asiaan, eli itse omaan Dream Shieldin ja Dream Rodin. Nämä ovat ehkä kolmanneksi parhaimmat aseet Akulle ja Hessulle. Dream Swordia et saa muuta kuin pelin alussa, Soran unessa. Myöhemmässä vaiheessa saat Merliniltä Spellbinderin. Dream Sword ei ole Keyblade, joten siksi sitä ei saa enää käyttöönsä.
punainen kolmetoista
2.2.2005, 19:21:37
Mikä mahtais olla helpoin tapa voittaa ursula, ku ite en sitä enää muista :huh: :eh:
Mikä mahtais olla helpoin tapa voittaa ursula, ku ite en sitä enää muista :huh: :eh:
Umm.. Pitääkö sinun piestä se jätti Ursula vai se normaali Ursula? Se tieto auttaisi..
Noh.. Annan kumminkin molempiin.
"pikku" Ursula:
Tee taikoja Ursulan pataan (taisi olla blizzard/ra/ga-->fire/ra/ga-->thunder/ra/ga). Sitten, kun Ursulan padassa räjähtää, ja Ursula on tajuton, niin kimppuun vaan :3. Ja jos tulee enu pulmia, niin (hi)potionia ja/tai curea peliin.
Jätti Ursula:
Hakkaat vain hullunlailla. Kun Ursula esimerkiksi yrittää imaista sinut sisään, ui nopesti mahdollisimman kauas. Noin minä ainakin voitin Ursulan (tosin vaikeus taso oli Easy...). Ai juu, paranna tietenkin välillä :D.
Toivottavasti auttoi :).
Itse menin jätti-Ursulan siitä mistä aita oli matalin (Ruffe veti mulle sen pata-Ursulan, kun kiukuttelin tarpeeks). Laitoin Akun ja Hessun mättämään Ursulaa ja itse muistaakseni kauempaa näitä parantelin. Olin houkutin ja uin karkuun koko ajan. Ursula kuitenkin muistaakseni kohdistaa Eniten hyökkäyksiä Soraan. Sitten itse käyt lyömässä sen viimeisen lyönnin ja Ursula kaatuu aika helposti.
Pelin tyhmin vihu.
Berethor
8.2.2005, 15:22:57
Haluisin tietää miten päävastus pelataan läpi:huh:
Mites sen junglen päävastuksen voi voittaa?
Erginol
8.2.2005, 15:39:17
Mites sen junglen päävastuksen voi voittaa?
Kehitä omat ukkos aika iso leveliseks ja vaiha akun tilalle tarzan
mirage
15.2.2005, 14:36:24
Tietääkö kukaan mistä löytää Galea ja Mystery Goota? Olen kuullut että joistain sienistä saisi mystery goota mutten löydä niitä. Eikä valkoisia sieniä ole löytynyt mistään maasta kun olen etsinyt. Noloa mutta totta:Lvl 100 ukot ja peli vedetty pariin kertaan läpi (pelaan expertil) En ole saanut ultima weaponia enkä tappanut Sephirottia vielä :( . Ai niin... Kaverini on jumissa viimeisessä vastuksessa ja hänellä on lvl 70 tyypit. Voiko joku kertoa hyviä taktiikoita jotta voin kertoa niitä hänelle? (hän ei oikein osaa käyttää tätä foorumia vaikka olen tämänkin paikan hänelle kertonut [tai pitää nickkiään salassa]) En ole itsekkään onnistunut hänen luonaan tappaa Ansem toista kertaa siellä Destiny Islandilla.
Niin ja vielä siihen ''Ursula keskusteluun''... Omasta mielestäni se oli aika helppo, mutta ensimmäisessä Ursulassa meni hermot moneen otteeseen. Taidankin aloittaa alusta ja kiduttaa sitä seuraavan kerran :prkl: . (en tietenkään deletoi vanhaa tallennustani jossa on lvl 100 ukot)
Mystery Goita löytyy White Mushroomeilta, joita tulee ajoittain pelissä vastaan. Nämä heput eivät ole vihollisiasi, päinvastoin. He pyytävät sinua heittämään heihin jonkun taian, riippuen mitä taikaa he yrittävät viestittämisellä haluavan. Jos Sieni "halaa" itseään, ja tärisee, niin tällähän on kylmä, eikö? Joten heitä häneen Blizzard-taika. Jos tämä tuulettaa itseään, hänellä on kuuma, joten Fire-Fira-Firaga kehiin. Stop jos sieni on paikallaan. Float jos tämä leijuu. Thunder jos tämän pään päällä on sellainen pilvi. Curea jos tämä kaatuu, simppeliä? Pyri taikomaan yhteen sieneen kolme kertaa vaikka Curea, niin saat varmasti Mystery Goon.
Tallenna pelitilanne Viidakossa Janen teltassa, ja mene ulos. Täällä esiintyy usein White Mushroomeja. Jos ei nappaa, ota Load Game, ja mene uudelleen ulos teltasta. Toista tätä kaavaa niin kauan kuin on tarvetta.
Galeja saa ainakin piruja muistuttavilta Heartlesseilta, joita löytyy ainakin isosta huoneesta ennen juonetta, jossa on portti Destiny Islandiin jossa Ansem sinua odottelee. Sisään huoneeseen, piekse örkit, ulos huoneesta ja sitten vain takaisin.
Ansemin pieksein itse lvl 60-hahmoilla, eikä se kovin hanakala ollut. Hanki Ultima Weapon, kasvata leveleitä, hanki Mega Elixerejä niin kaverillasi ei pitäisi olla ongelmia Ansemin kanssa.
punainen kolmetoista
20.2.2005, 12:39:41
Mistäs mahtais saada bright crystaleita :huh:
Ite oon suunnilleen joka maailman käyny läpi niiden perässä ja ne on viimeset tavarat siihen, että saan ultima weaponin synthattavaks.
Nii miten Seprihoth voitetaa on levelit täysillä mutta kun vaan puuttu ultima weapon.
Mistäs mahtais saada bright crystaleita :huh:
Ite oon suunnilleen joka maailman käyny läpi niiden perässä ja ne on viimeset tavarat siihen, että saan ultima weaponin synthattavaks.
niitä sai muistaakseni Hollow Bastionin vihollisista. Ne pudottelevat sillointällöin niitä. [Valitettavan harvoin kylläkin... :(]
Sananium
21.2.2005, 14:44:24
Mistäs saisin Fire Gemejä + en oikein ymmärtäny sitä Ultima Weaponin hankkimista, vaikka se tuossa aiemmin ketjussa oli.
Chinulle: Kannattaisi kouluttaa hahmoja enemmän ja tapella oikein kunnolla aina kun on mahd. Yksikään bossi ei ole vaikea jos on kunnon hemmot. Ihan vaan vinkki....
Chinulle: Kannattaisi kouluttaa hahmoja enemmän ja tapella oikein kunnolla aina kun on mahd. Yksikään bossi ei ole vaikea jos on kunnon hemmot. Ihan vaan vinkki....
Nani?
Anteeksi tämä lyhyt viesti, joka ei missään muodossa liity koko ketjun sisältöön. Niin Nuble muuten... koulutat vain niitä hahmojasi, jotta saisit STR jne. paremmiksi [jos niitä nyt sai enempää?] ja hammasta purren hakkaat sitä.
Itsellänikään ei ole Ultima Weaponia ja melkein voitin sen, mutta hävisinpä sitten. Mutta kannattaa se hankkia, paremmat mahdollisuudet.
No, löytyihän sitä juttua ^^;;
//...Vaikkakaan ei mitään järkevää...
//Ai niin. Eikös White Mushroomeihin pitänyt pistää Fireä kun niillä on kylmä? Blizzardista ne nimittäin häipyvät.
rasse94
25.2.2005, 12:23:26
moi! oon uus tääl ja oon vähän jumissa neverlandissa kun en löydä sitä keyhole:a :eh: niin voisko joku kertoo et missä se on?
Altercamo
25.2.2005, 14:54:48
moi! oon uus tääl ja oon vähän jumissa neverlandissa kun en löydä sitä keyhole:a :eh: niin voisko joku kertoo et missä se on?
Oletko jo tehnyt selvää ko. alueen pomosta?
1. jos olet: Sinun pitää siirtää sen yhden kellotaulun viisarit samaan aikaan muiden kanssa. lukitat vain viisariin, ja lyöt pari kertaa.
2. jos et: Hoitele pomo, ja siirry kohtaan yksi.
rasse94
25.2.2005, 18:23:33
:)
Oletko jo tehnyt selvää ko. alueen pomosta?
1. jos olet: Sinun pitää siirtää sen yhden kellotaulun viisarit samaan aikaan muiden kanssa. lukitat vain viisariin, ja lyöt pari kertaa.
2. jos et: Hoitele pomo, ja siirry kohtaan yksi.
kiitos vastauksesta löysin keyholen ja siirryin hollow bastioniin
EDIT:
oon nyt jumissa hollow bastionissa :eh: en saa keybladea takaisin. Niin mistä sen sais takasin?
Tupla, SDNK
Erginol
25.2.2005, 19:01:09
oon nyt jumissa hollow bastionissa :eh: en saa keybladea takaisin. Niin mistä sen sais takasin?
Ensinnäkin älä tuplapostaa. Siitä ei modet tykkäää
Eli vastaus: Sä lähdet kiertelemään siellä Beastin kanssa. Ku oot menny siitä vesiputous kohdasta seuraavaan käänny oikealle. Siellä pitää suorittaa muutama pieni tehtävä joita en jaksa neuvoa koska ne ovat aika helppoja. Sitten linna portit aukeavat. Mene sisälle ja tulee taistelu Rikua vastaan. Ottelun alussa saat Keybladen takaisin
Itselläni on tavallaan ongelmia Hundred Acre Woodsissa.. Monen FAQin mukaan, mitä niitä nyt olen lukenut, Sora oppii Cheerin kyseisestä paikasta, mutta itselläni niin ei ole käynyt.. Olen lukinnut keyholen, mutten tiedä mitä muuta pitäisi tehdä..
//EDIT: Sain vihdoinkin sen Cheerin, kävi ilmi että tarvitsin vain paremman tuloksen Tigger's Giant Potissa..
Toisekseen samassa paikassa kun pelasin keinu minipeliä (keyholen lukitsemisen jälkeen), niin Puhin pudottua Ihaan kodin päälle Ihaa lähti pois sanoen etsivänsä uuden paikan talolleen tjsp. Tämän jälkeen Ihaan koti ilmestyy eri paikkoihin, aluksi sinne aukiolle, ja sitten muihin järjestyksessä jos sen tuhoaa.. Minulla on tunne että sekin on mini-game/side quest, mutten vain vieläkään ole keksinyt miten se toimii.. Sattuisiko joku tietämään?
Frelial
28.2.2005, 18:05:43
Hmmm... Kun minua on nyt vaivannut kun tänään puhuin kaverini kanssa että voiko kingdom heartsissa saada curagan? Muistaakseni luin että sen saa Aerikselta, kun hän ilmestyy kirjastoon. Mutta ongelmani onkin miten ja milloin Aeris tulee kirjastoon?
Mulla on myös ongelmia battle arenalla kun en pääse herkules cuppia pidemmälle vaikka oon pelannu sen monta kertaa läpi.
gaara9
28.2.2005, 18:58:03
Muistaakseni Aeris tulee Hollow Bastionin kirjastoon sen jälkeen kun olet lukinnut avaimenreiän sieltä
Velvety
28.2.2005, 19:12:14
Hmmm... Kun minua on nyt vaivannut kun tänään puhuin kaverini kanssa että voiko kingdom heartsissa saada curagan? Muistaakseni luin että sen saa Aerikselta, kun hän ilmestyy kirjastoon. Mutta ongelmani onkin miten ja milloin Aeris tulee kirjastoon?
Aeris tulee kirjastoon sen jälkeen, kun olet sulkenut Hollow Bastionin avaimenreiän. Menet siis takaisin sinne ja puhut Aerithille kolme kertaa. Ensimmäisellä kerralla hän antaa sinulle Ansem reportteja ja toisella kerralla sanoo jotakin mitä en muista. Kolmannella kerralla (muistaakseni) hän antaa sinulle Curagan.
Mulla on myös ongelmia battle arenalla kun en pääse herkules cuppia pidemmälle vaikka oon pelannu sen monta kertaa läpi.
Pääset Hades cupiin sen jälkeen, kun olet sulkenut Hollow Bastionin Keyholen.
Brothers:Nailo&Sogu
28.2.2005, 19:36:19
Nii miten Seprihoth voitetaa on levelit täysillä mutta kun vaan puuttu ultima weapon.
Veli Sogu rökitti Sephirothin sata levellillä. Sephiroth voitetaan näin (ehkä): sulla pitää olla paljon elixiirejä,mega-elixiirejä ja mega-potioneja ja mielellään cura tai curaga-taika sekä mahdollisimman paljon combo plusseja ja dodge roll.
Alussa Sephiroth huitoo sillä taju isolla miekalla, käytä dodge rollia ja aina kun on mahdollisuus hakata nii hakkaa (viimeinen combo hyökkäys jää tekemättä nimittäin Sepi haihtuu aina taaksesi jolloin pitää tehdä dodge rollia). Menetät paljon hp:ta joten älä pelkää käyttää curaa. Sepi tekee myös räjähdys taikaa lähietäisyydellä joka iskee kaksi kertaa, kun ensimmäinen räjähdys on iskenyt juokse pois päin. Kun Sepi on menettänyt hp:ta jonkin verran hän tekee taian joka imee Soran hp:n 1:een ja mp:n nollille. Kun taika on ylläsi juokse pois päin Sepistä nimittäin hän käy heti päälle, kun taika on tehonnut käytä heti elixiiriä. Jossakin vaiheessa Sepi alkaa juosta ja huitoa hullun lailla, pakene vain. Ja Sogu rökitti Sepin Lionheart aseella ei siihen tarvittu Ultima Weaponia.
Toivottavasti jaksoit lukea ;D
-Nailo-
rasse94
5.3.2005, 14:46:06
mistä löytäis hollow bastionin keyholen? :)
Jos olet vielä Hirviön kanssa, niin mene hissin avulla alas,(sinne oikealle ->) ja sitten kuplan avulla yhteen viemäriin, ja täytyy tehdä oikea yhdistelmä, että pääsee laittamaan sen oven auki (yhdistelmä löytyy tästä ketjusta ja jos sitä voi sanoa "yhdistelmäksi"). Silloin joudut taistelemaan Rikua vastaan. Silloin mene kirjastoon (Library), ja sitten siellä täytyy laittaa eri värisiä kirjoja oikealla paikalle (saman tietyn väriseen kirja "sarjaan"). Silloin kirjahyllyt menevät edestäsi ja pääset kirjaston yläkertaan, jossa on ovi, jonka avulla pääsee aulan toiseen kerrokseen. Sytytä kaikki soihdut, ja loitsi thunder yhteen kiveen, niin saat kaksi palaa oveen, jonka avulla pääsee hissi keskukseen (muita paloja en muista). Sitten täytyy vain mennä hisseillä.
Kun olet joutunut pois sieltä (pelastanut Kairin ja tuhottu pari bossii) sinun täytyy mennä sinne luolaan, josta löytyi Leon. Sitten niin edelleen, ja saat sieltä Gummi osan, jolla pääset takaisin Hollow Bastioniin (enempää en muista, paitsi että olet Bahamuttia vastaan, jonka jälkeen löydät keyholen).
Sir Edmund
8.3.2005, 15:31:51
Ja Sogu rökitti Sepin Lionheart aseella ei siihen tarvittu Ultima Weaponia.
Ei niin. Kingdom Key riittää aivan loistavasti.
Verbatim
24.4.2005, 15:35:47
Argh, ongelmia White Mushroomien kanssa! Eli mikä ihme niihin on se oikea "järjestys?" Kun jos se halaa itseään, eli sillä on kylmä, niin teen siihen Firagan, ja se häipyy. Jos sillä on kuuma, teen siihen Blizzagan, häipyy. Ja yritin myös niin, että jos sillä on kuuma, niin teen siihen Firagan, ja se häipyy silti. Eli mitä siihen pitäisi tehdä?
Ja toinen kysymys, kuinka monta "Paikkaa" 100 Acre Woodsissa on? (Siis niitä taloja ja näitä. Vaikeasti selitetty, mutta en osaa paremminkaan.) Nimi on varmasti väärin, mutta se Nalle Puh -paikka.
Edit: Kiits Sily, ihan mahdollista, että liike on jo loppunut, joskus ne meinaan tekevät montaakin liikettä peräkkäin melkein ilman taukoja, ainakin käsittääkseni. Tai sitten vaan olen niin sokea.
Edit: Juu, ja vielä pari ongelmaa. En löydä mistään sitä Ansems Report 8:aa. Aeris antoi vaan Reportit 1, 2, 4, 6 ja 10. Eli mistä tuo löytyy, ja onko sitä ollenkaan?
Ja Neverlandissa pitäisi olla samanlainen "salavihu," kuin Agrabahin aavikolla. Ongelma onkin se, että en pääse Neverlandin kellotorniin! Siis kun menen Neverlandiin sillä Gummi Shipillä, on laskeutumispaikkoina vain Ship:Cabin ja Ship:Deck. Vai pitääkö puhua jollekin jossain? Aika ärsyttävää.
Edit: Kiits myös Ananaz.
Argh, ongelmia White Mushroomien kanssa! Eli mikä ihme niihin on se oikea "järjestys?" Kun jos se halaa itseään, eli sillä on kylmä, niin teen siihen Firagan, ja se häipyy. Jos sillä on kuuma, teen siihen Blizzagan, häipyy. Ja yritin myös niin, että jos sillä on kuuma, niin teen siihen Firagan, ja se häipyy silti. Eli mitä siihen pitäisi tehdä?Tässä taiat ja minkä liikkeen aikana ne pitää tehdä:
Fire- Kun sieni halaa itseään ja näyttää viluiselta.
Blizzard- Kun sieni nojaa taaksepäin ja tuulettaa itseään. Minusta se näyttää siltä, kuin se sanoisi :"Bring it on!"
Thunder- Kun sienellä on valo päänsä yllä ja se näyttää masentuneelta.
Cure- Kun sieni makaa maassa mahallaan.
Aero- Kun sieni pyörii.
Stop- Kun sieni on pysähtynyt kesken liikkeen.
Gravity- Kun sieni leijuu ilmassa.
Jotta Curen ja Aeron voi laittaa, pitää mennä lähelle, että sieni tulee sinne valikkoon. Muuten siellä on vain Sora, Aku ja Hessu. En sitten tiedä, mitä sinä teet väärin, kun sieni häipyy heti taian jälkeen... Onko kenties sienen liike jo ohi, että se suuttuu ja lähtee? Nimittäin jos tekee oikean taian ja se osuu, sieni hurraa ja kuuluu semmoinen kilinä-ääni. Jos tekee kolme samaa taikaa (esim. 3 Fireä), saa Arts-nimisen esineen. Tai sen elementin Gemin.
Ja toinen kysymys, kuinka monta "Paikkaa" 100 Acre Woodsissa on? (Siis niitä taloja ja näitä. Vaikeasti selitetty, mutta en osaa paremminkaan.) Nimi on varmasti väärin, mutta se Nalle Puh -paikka.Ensimmäinen paikka on Meadow, se jossa Puh istuskelee puunrungon päällä. Sitten on kaiketi Puhin talo. Muita paikkoja on Hunny Tree, Kanin talo, mäki jossa on keinu, Giant Pot ja Muddy Path.
Ananaz
24.4.2005, 21:21:47
Edit: Juu, ja vielä pari ongelmaa. En löydä mistään sitä Ansems Report 8:aa. Aeris antoi vaan Reportit 1, 2, 4, 6 ja 10. Eli mistä tuo löytyy, ja onko sitä ollenkaan? Ja Neverlandissa pitäisi olla samanlainen "salavihu," kuin Agrabahin aavikolla. Ongelma onkin se, että en pääse Neverlandin kellotorniin! Siis kun menen Neverlandiin sillä Gummi Shipillä, on laskeutumispaikkoina vain Ship:Cabin ja Ship:Deck. Vai pitääkö puhua jollekin jossain? Aika ärsyttävää. Muistelisin, että tuon kahdeksannen raportin sai Olympus Coliseumilta kun läpäisi Hades Cupin tai jotain. Phantomia vastaan taas pääset ottelemaan kun otat Peter Panin tiimiisi, menet Ship: Cabiniin ja puhut Helinä-keijulle.
Tätäkin on kysytty monta kertaa, kuten olen itsekkin kysynyt, mutta: miten Mystery Goita sai niiltä valkoisilta tateilta? Olen jotenkin kummallisesti saanut niitä pari mutta taktiikka puuttuu edelleen. Entä mitkä taiat tepsivät silloin kun tatti pyörii tai itkee?
//Ai niin, onko kenelläkään hyvää neuvoa Ice Titanin voittamiseen? Saan energian tippumaan keltasille, mutta tämän jälkeen örvelö heittää sellaiset iskusarjat, että hädin tuskin ehdin väistämään maasta tulevia jääpuikkoja, taivaalta putoilevia jääkikkareita ja siinä samalla pitäisi iskeä Titania.
Neuvoja siis?
//Kyllä, minulla on Second Change ja Curaga, ja lentelen aina edes takaisin ja torjun niitä mutta kun torjun, jo mainitsemani jääpuikko tipahtaa joko ylhäältä tai tulee maasta ja saan niskaani mukavan isku sarjan, enkä ehdi oikein alta pois.
//Ehkä pisin edittini, mutta Mystery Goot hankittu ja olen Ultima Weaponin onnellinen omistaja.
Sir Edmund
28.4.2005, 20:24:03
Onko sinulla Second Change päällä? Helpottaa todella paljon kaikkia vaikeita pomoja, kun ei tarvitse pelätä kuolenista koko ajan. Myöskin se torjuntakyky (en muista nimeä) on hyödyllinen, kun sillä voi torjua niitä sen heittämiä jääpuikkoja. Kannattaa lennellä Super Glidellä ympäriinsä siellä katsomoissa, niin väistely on ainakin minun mielestäni helpompaa. Muista hankkia myös Curaga, jos et sitä vielä omista.
EDIT: BTW jos joku haluaa haastetta tähän peliin, niin suosittelen taistelemaan Sephirothia vastaan Kingdom Keyllä ja ilman mitään Abilityja. On todella ärsyttävä, mutta myös erittäin nautinnollinen voiton tullessa.
Sananium
4.5.2005, 13:42:12
Mistä saisin Mystery Goo -esineitä ja kaikkia crystaleja? Auttakaa pälliä =minä!
Mistä saisin Mystery Goo -esineitä ja kaikkia crystaleja? Auttakaa pälliä =minä!
Mystery Goo-esineitä saa valkoisilta Heartless-sieniltä, kunhan isket heitä taioilla, mitä he pyytävät. Ja mieluiten samaa taikaa kolme kertaa, niin saat varmemmin niitä. Crystalleja saat pelin vahvimmilta vihollisilta, kuten Wizardeilta ja Defedereiltä, joita tapaat ensimmäisen kerran Hollow Bastionissa.
Anaryawe
15.5.2005, 12:54:45
.
Köh. Jumitilanne Deep Junglessa: Jane on vankina Treehousessa. Kun yritän päästä sinne Climping Trees-paikan kautta, on vastassa lauma heartlesseja ja puun oksalla möllöttää "big black fruit". Tuohon kohtaan olen jumiutunut, eikä tietoakaan miten pääsisin eteenpäin. Joku muu tietäisi?
Ööh... Eikös siinä pidä vain hyökätä siihen mustaan hedelmään? Otat vain lukituksen ja mätät sitä. Näin minä muistelisin
Korjatkaa jos olen täysin väärässä.
Grovehan sen sanoi, mutta sitä ennen sinun täytyy lyödä jokaista mustaa kukkaa, sen jälkeen pystyt lyömään sitä mötikkää.
Että näe ikkää.
Anaryawe
23.5.2005, 8:56:03
.
Jee, on minullakin järkeä kun en noin yksinkertaista juttua hoksannut. =) Kiitos.
Pari korjausta:
2. Ensin pitää laittaa fire/fira/firaga Accesory shopin takkaan.
9. Minä en ole lähimainkaan lukinnut Traverse Townia, mutta postikortin olen löytänyt...
Juu mäkin mietein tota ja hakkasinkin sitä kasvia mutta kun se ei ottanut kuollakseen soitin kaverille ja löin sitä vielä kerran ni se kuoli :eh:
Eli ton 9. löytää heti kun pääsee gizmo shopin katolle.
lyhyt ja ytimekäs kysymys:
mistä ihmeestä voi saada full life gummin? :huh:
Sir Edmund
6.6.2005, 8:32:57
Kerää 99 dalmatialaista ja käy sitten Traverse Townissa moikkaamassa Pongoa ja Pedritaa. Saat kaikki pelin gummi ship -osat.
Arthor
10.6.2005, 17:00:00
kingdom hearts 1 on nyt läpi ja on 100 leveliset äijät :D
nyt on chain of memoriesin vuoro..
eli olisi kysymys niistä korteista...eli kortit joiden arvo on 0? nii onko ne semmosia
tavallan "jokereita"? et ei voi tulla card break tjsp.? :huh:
Harmonica
10.6.2005, 17:27:24
Nollakortit voivat rikkoa minkä tahansa kortin tai sleightin, mutta mikä tahansa kortti rikkoo nollan.
Eli jos vihollinen käyttää vaikkapa ysin, voit rikkoa sen nollalla mutta jos sinä käytät ensin nollan vihollinen voi rikkoa sen millä tahansa kortilla.
Olen lukenut koko ketjun läpi joskus, ja pyydän anteeksi jos tätä on silti kysytty ennenkin, mutta miten saan Hades Cupin vastaani? Onko niissä aiemmista cupeista saatava se perhanan time limit läpi ennen sitä? Haluaisin nyt ekalla läpipeluu kerralla sen salaisen lopun ja yritän saada tarvittavat asiat nopeasti, että saan tämän ahdistavan odotukseni viimeinkin pois ja pääsen itkemään lopussa.
Tonishi
13.6.2005, 20:01:24
Olen lukenut koko ketjun läpi joskus, ja pyydän anteeksi jos tätä on silti kysytty ennenkin, mutta miten saan Hades Cupin vastaani? Onko niissä aiemmista cupeista saatava se perhanan time limit läpi ennen sitä? Haluaisin nyt ekalla läpipeluu kerralla sen salaisen lopun ja yritän saada tarvittavat asiat nopeasti, että saan tämän ahdistavan odotukseni viimeinkin pois ja pääsen itkemään lopussa.
MUISTAAKSENI Hades cup tulee silloin, kun pääset matkaamaan The end of the world:iin.. Silloin sen pitäisi colosseumille ilmestyä.. Saattoi olla aikaisemminkin, en muista 100%...
Arthor
13.6.2005, 23:32:13
niinkuin jo tuossa Tonberry12 viittasi...hades cup alkaa kun olet mennyt hollow bastionin läpi ja lukinnut viimeisen keyholen.
Kiitokset avustanne. Nyt minulla olisi taas kysyttävää: Pääseekö Monstroon enää kun on saanut pinocchion ja Geppetton ulos sieltä? Huolestuttavaa...
//Suuret kiitokset. Minulla jäi sinne muutama dalmatialainen.
Kyllä pääsee. Muistaakseni samalla tavalla kuin ensimmäiselläkin kerralla. Eli lennät normaalilla (ei warpilla se on tärkeää jos oikein muistan) ja kyllä sen valaan sinut pitäisi viimeistään kolmen edestakaisin ajelun jälkeen nielaista.
Anteeksi, että taas kysyn apua, mutta kun Neverlandissa menen kellotornille niin sellainen iso paha kaapuhirviö käy päälle ja en saa siihen oikein vahinkoa ja toveritkin kupsahtavat doomin tapaisen iskun alle. Eli miten se voitetaan? Onko sinisiä valoja hehkuvalla kellolla merkitystä? Olen yrittänyt jo monesti tätä iljetystä... Suuret kiitokset sille joka auttaa minua.
Harmonica
14.6.2005, 12:07:42
Kyseistä hirviötä vahingoitetaan sen alla näkyvän sydämen värin mukaan. Sydämen ollessa punainen käytä firea, siniseen blizzardia, keltaiseen thunderia ja valkoiseen hyökkäystä.
Doom-taian saa pysäytettyä käyttämällä stopia kellon viisareihin. Se kuitenkin käynnistyy välillä uudestaan joten muista pitä kelloa silmällä.
Anteeksi, anteeksi kun taas kiusaan teitä, mutta tämä on viimeinen kerta kun kyselen. Siis, minun pitäisi löytää vielä dalmatialaiset 61-63 ja ne ovat Hollow Bastionissa ja luin, että niiden saamiseen on voitettava kaikki haasteet, ja sitten haettava ne labrasta. Mistä haasteista siinä puhuttiin? Anteeksi vielä kerran kun olen näin tyhmä, mutta olen juossut jo niin kauan etsien niitä ja vain ne kolme pentua erottavat enää minut salaisesta lopusta, joten se ottaa pattiin.
//Kysynpä suoremmin; mistä saan ne pennut?
Harmonica
14.6.2005, 21:00:00
Pennut löytyvät sen suuren Heartless-symbolin vasemmalta puolelta (HB:n keyhole).
Anaryawe
15.9.2005, 17:27:48
.
Harmonica
15.9.2005, 17:36:51
Mene paikkaan, jossa taistelit Ursulaa vastaan ensimmäisen kerran. Mene taaksepäin niin kauan että pääset siihen tunneliin, jossa on voimakas virtaus. Virran toisella puolella pitäisi näkyä luola, jonne pääsee Mermaid Kickin avulla. Mene sinne niin taistelu alkaa automaattisesti.
Mahdollisimman sekava selitys, toivottavasti ymmärsit.
Mistaken_One
18.9.2005, 18:54:37
Hellöy,
En kyllä ole nyt pelannut vähään aikaan Kingdom Heartsia, mutta minua on aina askarruttanut, että löytyykö Monstrosta ollenkaan avaimenreikää? Itse en ainakaan ole löytänyt. Jos joku sattuisi tietämään asiasta jotain enemmän, niin olisitko niin ystävällinen ja valaisisit minua asiasta? ^^
Ja toinen kymysys, tätä on kyllä saatettu jo kysyä, mutta kysynpähän silti. Siis, Hollow Bastionissa siellä Waterwayllä, kun pitää liikuttaa niitä portteja tms., niin olen huomannut jonkun portin takana avaamattoman arkun, jonka luokse en tähän mennessä ole löytänyt reittiä. Arkku siis näkyy näiden "porttien" välistä. Voiko sen jotenkin saada sieltä? Toivottavasti joku ymmärsi edes jotain tästä sepostuksestani..
Kiitoksia jo valmiiksi avusta, jos joku on viitsinyt auttaa tietämätöntä. ^^
Dorianthem
18.9.2005, 18:56:50
Hellöy,
En kyllä ole nyt pelannut vähään aikaan Kingdom Heartsia, mutta minua on aina askarruttanut, että löytyykö Monstrosta ollenkaan avaimenreikää? Itse en ainakaan ole löytänyt. Jos joku sattuisi tietämään asiasta jotain enemmän, niin olisitko niin ystävällinen ja valaisisit minua asiasta? ^^
Kiitoksia jo valmiiksi avusta, jos joku on viitsinyt auttaa tietämätöntä. ^^ Eipäs Monstrossa ole avaimen reikää.:)
EDIT:// Hähää!!! Kerrankin ehdin ensin:) Garig, elämä on:)
Monstrossa ei ole avaimenreikää. Toiseen kysymykseen en tiedä muuta vastausta kuin sen, että kyllä sen saa sieltä jotenkin.
// Rexi ehti ensin. :)
No-one
20.9.2005, 14:34:43
"Mistaken_One"!
Arkkua ei voi saada Waterwayn kautta, vaan pääset sinne jollain linnan hissillä.
Tattip
6.10.2005, 20:41:07
miten saa pennut 91-93?
sieltä hoolow bastionista
Lord Bahamut
8.10.2005, 11:39:38
Miten siellä Liisa Ihmemaassa (Wonderland?) pääsee sinne nukkuvan oven taakse? Vai pääseekö ollenkaan? Kun en muista oonko käyny siel tai jtn ku pelistä on itse varmaa + 1v. aikaa =/
Miten siellä Liisa Ihmemaassa (Wonderland?) pääsee sinne nukkuvan oven taakse? Vai pääseekö ollenkaan? Kun en muista oonko käyny siel tai jtn ku pelistä on itse varmaa + 1v. aikaa =/ Ai alkupuolella tasoa? Muistaakseni piti työntää normaalikokoisena se sänky seinän sisään(?) ja sieltä paljastuu kolo, jonne pääset kun sitten pienennät itsesi.
Ted Bundy
8.10.2005, 12:06:27
sori tietämättömyyteni mutta saako peliä pleikka kakkoselle(yritin kyllä että ettiä mutta mutta mutta mulla taitaa olla lukihäiriö).on vaan kivempi maata soffalla ja pelata kuin jäykäs tuolis koneen ääressä.väsynyt vanhus yrittää tässä selitellä :prkl:
sori tietämättömyyteni mutta saako peliä pleikka kakkoselle(yritin kyllä että ettiä mutta mutta mutta mulla taitaa olla lukihäiriö).on vaan kivempi maata soffalla ja pelata kuin jäykäs tuolis koneen ääressä.väsynyt vanhus yrittää tässä selitellä :prkl:
Ööh... Kingdom Hearts on nimenomaa Ps2 peli, en ole edes kuullut että sitä olisi tietokoneelle. Kyllä sen jostain kaupasta luulisi löytyvän.
Ted Bundy
8.10.2005, 12:11:32
ou jee siinä se taas nähtiin..vanhuus ei tuu yksin(menee nurkkaan aasinhattu päässä)
PhazonBlaxor
8.10.2005, 15:54:10
tuolla (http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=3629) esimerkiksi lyötyy...
missä ihmeessä oikein asut kun et tuollaista tiedä?
hehehee... hassua...
Tuossa Chain of Memoriessa on kysyttävää, kuten mitä ne Deckit(?) siellä valikossa on tai jotkut sellaiset korttitasot? Ja lisäksi kumpaan kannattaa kasvatuksen kanssa keskittyä; Hp:hen vai niihin korttipisteisiin?
Ai niin, milloin saa parempia taikoja?
Harmonica
13.10.2005, 20:14:56
Deckit ovat erilaisia korttipakkoja, joihin kortteja voi kasata. HP ja CP ovat yhtä tärkeitä, tosin kokenut taistelija ei välttämättä tarvitse korkeaa HP:tä. Itse lisäsin HP:tä ja CP:tä vuorotellen, ja peli sujui hyvin.
Taikojen teho riippuu käytettyjen korttien määrästä; esim. yksi Cure-kortti käyttää Curen, kaksi käyttää Curan ja kolme käyttää Curagan.
missä ne neljä kivee on sihhen yhtee ovee hollow bastonis ku en tiiä :huh: :huh: :huh: :huh: ois kivaa jos joku auttais :eh:
Ai siihen sydänoveen? En tarkkaan saata muistaa, siitä on niin aikaa.
Mutta muistaakseni yksi ainakin saattoi löytyä ruukuista, yksi puolestaan kun sytytit kaikki kynttilät, taisi pitää myös aktivoida punainen trinity ja muistaakseni piti työnnellä niitä patsaita siellä ylhäällä kattokruunun tasolla jonne mennään kirjaston kautta.
En ole aivan varma mutta muistelen noin.
miten voitan sen robotin vai mikä nyt onkaa siel aavikol ku oon häyny hollow bastionissa jos joku vois auttaa :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: nii et ois kiva :shy: :lovetus: :saarna: :saarna: :boing: :boing: :shok: :eek:
Sananium
13.11.2005, 20:01:30
miten voitan sen robotin vai mikä nyt onkaa siel aavikol ku oon häyny hollow bastionissa jos joku vois auttaa :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: nii et ois kiva :shy: :lovetus: :saarna: :saarna: :boing: :boing: :shok: :eek:Rajota ny hyvä mies noita hymiöitä! Olet varmasti aika sekavassa mielentilassa noista päätellen. No, kuitenkin.
Aluksi Kurt Zisa käyttää muistaakseni antimagicfieldiä, eli et voi käyttää taikoja. Tämä toistuu usein, eli ota matkaan eliksiirejä tai Hi-potioneja. Hakkaa Kurtin käsiä, kunnes molemmat on tuhottu. Saat niistä HP-palloja. Sitten antimagicfield poistuu ja kutsu tässä vaiheessa vaikkapa Tinker Bell. Välillä Kurt pökertyy ja voit hakata sen päätä rauhassa. Lopulta herättyään/myöhemmin laitos pistää itselleen suojan fyysisiä hyökkäyksiä vastaan, joten käytä taikoja. Blizzaga on hyvä (ainakin minä käytin sitä. En tiedä muista...). Sitten se pökertyy aina välillä. Joskus se syöksyy päin pyörien ja tässä vaiheessa yleensä Aku ja Hessuliini ovat dead tai huonossa kunnossa. Parantele heidätkin aina takaisin täysiin. Väistelin ainakin itse ne Kurtin syöksymishyökkäykset Dodge Rollilla. En keksi enempää, sillä siitä on aikaa kun menin kohdan... Muut voivat lisäillä sitten kamaa...
//Niin, ja joskus se antimagicfield tulee uudestaan piälle, joten säästele niitä eliksiirejä!
Rajota ny hyvä mies noita hymiöitä! Olet varmasti aika sekavassa mielentilassa noista päätellen. No, kuitenkin.
Aluksi Kurt Zisa käyttää muistaakseni antimagicfieldiä, eli et voi käyttää taikoja. Tämä toistuu usein, eli ota matkaan eliksiirejä tai Hi-potioneja. Hakkaa Kurtin käsiä, kunnes molemmat on tuhottu. Saat niistä HP-palloja. Sitten antimagicfield poistuu ja kutsu tässä vaiheessa vaikkapa Tinker Bell. Välillä Kurt pökertyy ja voit hakata sen päätä rauhassa. Lopulta herättyään/myöhemmin laitos pistää itselleen suojan fyysisiä hyökkäyksiä vastaan, joten käytä taikoja. Blizzaga on hyvä (ainakin minä käytin sitä. En tiedä muista...). Sitten se pökertyy aina välillä. Joskus se syöksyy päin pyörien ja tässä vaiheessa yleensä Aku ja Hessuliini ovat dead tai huonossa kunnossa. Parantele heidätkin aina takaisin täysiin. Väistelin ainakin itse ne Kurtin syöksymishyökkäykset Dodge Rollilla. En keksi enempää, sillä siitä on aikaa kun menin kohdan... Muut voivat lisäillä sitten kamaa...
//Niin, ja joskus se antimagicfield tulee uudestaan piälle, joten säästele niitä eliksiirejä!
onks se kurt zisa pakko voittaa et pääsee eteepäin ja riittääks 55 lvl. siihen
Ei ole mitenkään pakko voittaa. Se on vain yksi sivutehtävä/-loppari. 55 ei kyllä riitä, jos pelaat vaikeammalla vaikeustasolla. Jos taas helpommalla, se saattaa olla tarpeeksi.
Jessse
6.12.2005, 14:32:35
Hei, olen uutuus ja ajatteli ensimmäisen viestin lähettää tänne, no btw. ;D
Vedin viimeksi jotain 2 vuotta sitten Kingdom Heartsin läpi, ja aloitin tuossa viimeviikolla tämän uudelleen pelaamisen, mutta tuli eteen yksi ongelma, jota en muista yhtään ja hyvä niin:
Kun olen laittanut Deep Junglen ja Wonderlandin lukkoon, niin pitääkö minun mennä Travense Towniin vetämään sitä toista osaa läpi? :huh: Olen hiukan jumissa, että mitä nyt pitäisi tehdä. Olisi kiva, että neuvoisitte minut eteenpäin. Kiitos.
Haphazy
6.12.2005, 14:44:11
Pelissä on muutama vaiheita, kun ei pääse eteenpäin, on käytävä jututtamassa Leonia ja Cidiä. Nyt sinulla pitäisi olla tarvittavat Nav-Gummit jotta saat uusia maailmoja kartalle.
Jessse
6.12.2005, 14:50:34
Pelissä on muutama vaiheita, kun ei pääse eteenpäin, on käytävä jututtamassa Leonia ja Cidiä. Nyt sinulla pitäisi olla tarvittavat Nav-Gummit jotta saat uusia maailmoja kartalle.
Ihan näin pikaisesti, mistäs Leon ja Cid löydetään? En kyllä tykkää että liikaa kyselen, mutta aika kauan olen miettinyt tätä juttua. Kiitos.
Ihan näin pikaisesti, mistäs Leon ja Cid löydetään? En kyllä tykkää että liikaa kyselen, mutta aika kauan olen miettinyt tätä juttua. Kiitos.
Cid majailee siellä Traverse Townin kaupassaan, mutta Leonin sijaintia en kyllä todellakaan muista.
Jessse
6.12.2005, 15:14:09
Cid majailee siellä Traverse Townin kaupassaan, mutta Leonin sijaintia en kyllä todellakaan muista.
Joo,joo. Tuonhan tiedän. Ikävä kyllä Cid taitaa vain sanoa, että Leon matkustelee paljon tai jotain. Harmi kun ei itsekään muista yhtään.
Leon löytyy sieltä viemäristä tms., sinne pääsee mm. Merlinin talon kautta sillä hissillä.
Kurosaki Ichigo
8.12.2005, 16:58:52
Kysyisin tällaista, että kuin paljon Sephirothii pitää hakata et se kuolee? Voitte kirjottaa myös varuste suosituksia, millä levelillä kannattais tapella vastaan jnejne.
Kysyisin tällaista, että kuin paljon Sephirothii pitää hakata et se kuolee? Voitte kirjottaa myös varuste suosituksia, millä levelillä kannattais tapella vastaan jnejne.
Elkut näkee scan-kyvyllä. Levelin kannattaisi olla sielä 80:ssä, mieluiten sata. Ainakin mp rage, second chance ja guard kannattaisi hankkia. Mielestäni tämä on jossain vaiheessa jo kysytty...
Tarpeeksi.
Ja levelit tietty mahdollisimman suuriksi, paljon elixirejä tai megaelixirejä mukaan. Aseeksi paras mahdollinen mikä sinulla vain on. Taikoina kannattaa käyttää Curea ja Aeroa. Opettelet Sepon jokaisen liikkeen ulkoa niin osaat väistellä niitä jatkossa.
Haphazy
8.12.2005, 17:19:23
Tarpeeksi.
Ja levelit tietty mahdollisimman suuriksi, paljon elixirejä tai megaelixirejä mukaan. Aseeksi paras mahdollinen mikä sinulla vain on. Taikoina kannattaa käyttää Curea ja Aeroa. Opettelet Sepon jokaisen liikkeen ulkoa niin osaat väistellä niitä jatkossa.
Ei millään pahalla, mutta kyseinen ohjeesi on hyvin epätarkka. Sephyllä on paljon HP'tä (tarkemmin sanottuna 1800) ja scan -kyvylläkin muutama ns. näkymätön HP -pötkökin on. Kuinka paljon on "tarpeeksi"?. Myöskään ns. parasta mahdollista asetta ei olekaan, ellei omista Ultima Weaponia.
"Descend Heartless Angel" aka. Angel Attack on hyökkäys jolloin kaikki MP'si loppuu ja HP'si putoaa yhteen. Tällöin pitää käyttää Elixiriä, ellei osaa väistää Sephyn liikkeitä ja lyödä hänestä itseesi uutta MP'tä jotta voit tehdä Curagan (joka jopa kerran onnistui minun kohdallani)
Aero'lla saat väliaikaisen extra defencen ja MP'tä sopisikin olla kasassa aina sopivasti, jotta tämän saat aikaan. Yritä pitää aina Aeroa -yllä.
Aseeksi tietysti, Ultima Weapon, ellei muilla onnistu. Oblivion on vahva, mutta kallisarvoinen MP'si putoaa. Suosittelen esimerkiksi Oathkeeperiä tai vaikkapa Divine Rosea. Accessoreiksi kelpaavat kaikki jotka kasvattavat mahdollisimman paljon kaikkia statseja. Jos sinulla on mahdollista hankkia käsiisi Crystal Crown, Mooglejen Synthesise Shopista, tee se. Myös erästä Sephyn tekemää tuli -elementin hyökkäystä varten sopii accessoryt joissa on tulen resistanssia.
Abiliteiksi ota ainakin mukaan MP Rage, Second Change ja Strike Raid (saat blokattua tällä Heartless Angelin). Muita suositeltavia ovat mm. Dodge Roll, Guard, Ars Arcanum, Combo Plussat ynm. hyökkäystä parantavat kyvyt. Älä ota todellakaan mukaan Jackpotteja tai Treasure Magneteja.
Opettelemalla Sephyn liikkeet pärjää hyvin pitkälle.
Kuinka paljon on "tarpeeksi"?. Myöskään ns. parasta mahdollista asetta ei olekaan, ellei omista Ultima Weaponia.
Odotatko että joku listaa tarkan määrän iskuista jonka Seppo imee itseensä ennenkuin kupsahtaa? :P Kun sanon "tarpeeksi", niin sillä luonnollisesti tarkoitan että pikset Seppoa niin kauan että se vain kuolee. Ja kuten sanoin, niin paras mahdollinen ase käyttöön mikä omistuksessa on. Olenko maininnut jotain että automaattisesti pitäisi olla Ultima Weapon omistuksessa?
Ohjeeni oli ihan tarpeeksi kattava, sen taistelun tuoksinnassa ei ole oikein aikaa miettiä seuraavaa siirtoaan, vaan väistelet parhaimman mukaan iskuja ja mättäät vain hulluna päälle. Tepsinyt on joka kerta.
Sananium
8.12.2005, 17:56:35
Lisäisin vielä, että kannattaa olla kolme (3) MP Rage -abilitya, jotta saa aina yhdestä Sephyn miekan osumasta yhden MP:n takaisin. Tämä riittää helposti, sillä synthesisoituasi Mooglen kaupasta Defence Uppeja saat hyvän Defencen ja tuolloin tarvitset Yhden MP:n 3-6 iskua kohden, joten MP:si eivät pääse loppumaan muuten, kuin Sin Harvestissa (eli toisin sanottuna Heartless Angel Attack [vai mikä sen nimi ikinä nyt onkaan]) Tuolla tavalla asekksi kannattaa ottaa se Oblivion, Metal Chocobo tai Lionheart. Ultima Weaponkin käy... ;)
Heti et kuitenkaan varmaan tuollaisia statteja saa päälle, mutta neuvoisin hieman taistelemaan Coliseumin taisteluita, jotta levelit noiussevat. Mieluummin kuitenkin menet muihin maailmoihin pyörimään ja keräämään hyödyllisiä esineitä.
Aina kun Sephy sanoo "I'm the MAN!" Dodge Rollaa kauemmaksi, jotta tulipilari ei osu sinuun. Sin Harvestin voi ennakoida kun Sephy sanoo "Sin Harvest". Mutta jos se kultainen rinkula ilmestyy pääsi päälle, niin juokse aivan vastakkaiseen kulmaan, missä Sephiroth on ja laita Item -valikko valmiiksi Elixirin kohdalle ja paina heti (X) -nappia impataksesi sen Eliksiirin. Sitten Sephy kipittää päin ja on ihan "w00t" , eikö se kuolekaan? Sitten torjut sen Sephyn Omnislashin Guardilla. Lopetusiskussa on pieni viive, joten älä paina liian aikaisin. Tavoitteena on, että Sephy saisi enintään yhden osuman - mieluummin nolla. Usein tämän iskun jälkeen tulee uudelleen Sin Harvest. Sitten se meteorisade. Itse aina lennän tässä vaiheessa ilmassa karkuun ja kaikkien iskeydyttyä juoksentelen niiden välissä TAI hypin aina loitommaisen meteorin yli aina kun se tulee kohdalle. Sittten kun ne meteorit häviävät/räjähtävät, painan Curagan valmiiksi valikkoon ja heti lopetusiskun jälkeen taion Curagan. Tämänkin jälkeen voi tula Sin Harvest.
Enpä muuta keksi.
:shy: Kyselisin vaan että mihin täytyy mennä Hollow Bastionissa kun on voittanut Rikun ja keränny ne ihmeen palat siihen oveen (olen mennyt ovesta sisään tietenkin...heh :eh: )ja kun Wonderlandissa on se puhuva ovi niin miten sen saa auki? :huh:
nämä asiat vaivaavat minua.....yhtään neuvoja?
Sananium
8.12.2005, 18:33:12
Palat kun olet saanut kerättyä, niin ja ängettyä ne oveen, tulee muistaakseni video. Tämän jälkeen mene siitä ovesta ja siellä aktivoi kristalleja (muistaakseni) ja mene hisseillä ylöspäin. Sitä puhuvaa ovea ei saa auki, vaan siellä avaimenreijässä on sen maailman Keyhole, jonka saat lukittua voitettuani Trick Masterin (bossi).
Sephirothin voi kuulkaas ihan hyvin voittaa vaikka Kingdom Key:llä ...Voitettu jo...
Haphazy
8.12.2005, 19:06:40
Ja kuten sanoin, niin paras mahdollinen ase käyttöön mikä omistuksessa on. Olenko maininnut jotain että automaattisesti pitäisi olla Ultima Weapon omistuksessa?
Ainoastaan Ultima Weapon on ylivoimainen. Et voi sanoa "paras mahdollinen ase käyttöön", sillä silloin on täysin kyse siitä haluaako MP'tä vai kovan iskuvoiman.
Kyselisin vaan että mihin täytyy mennä Hollow Bastionissa kun on voittanut Rikun ja keränny ne ihmeen palat siihen oveen (olen mennyt ovesta sisään tietenkin...heh)
Niin, yritä päästä linnassa koko ajan ylös päin. Siellä on päämäärä. Kuten Sananium jo sanoi, käytä kristalleja (yleensä sinisiä) käyttääksesi linnan eri 'vipstaakkeleja'.
Sephirothin voi kuulkaas ihan hyvin voittaa vaikka Kingdom Key:llä jos vaan on oikeat abilityt ja osaa oikean taktiikan. Itse voitin hänet ensimmäisen kerran Lionheartilla 70 levelisenä. Kun hänet voittaa kerran niin se on sitten siinä, muut kerrat ovatkin ihan lasten leikkiä. Itse suosittelen käyttämään Supeglide, Second Chance, Critical Plus ja muita hyödyllisiä abilityjä häntä vastaan. Superglide on kyllä yksi pakko hankinnoista sillä voit paeta hänen iskujaan sillä helposti ja pysäyttää Sin Harvestin. Elixirejä kannattaa vain käyttää ensimmäisillä kerroilla jos ei ole vielä tarpeeksi hyvä pysäyttämään Sin Harvestia......täytyy kyllä tunnustaa että löysin Kurt Zisan paljon vaikeammaksi
Jessse
9.12.2005, 23:16:25
Taas tälläinen pieni kysymys :P
Joo, eli sain vedettyä Agrabanin lukkoon. Nyt Alladin pyytää auttamaan, että löytäisin Jasminen. Pitääkö minun etsiä se ennenkuin lähden sieltä mihinkään? Olen saanut uuden Keybladen ja muita roinaa. Jos pitäisi, niin voisitteko jotenkin yrittää vinkata, että missä päin se mahtaisi olla, vai onko se edes siellä? :huh:
Kiitoksia vastaajalle/vastaajille. :)
EDIT: tänks. :)
Dorianthem
9.12.2005, 23:18:39
Ei sinun tarvitse etsiä Jasminea. Jatka vain matkaa eteenpäin. Kyllä sinä jossain vielä siihen Jasmineenkin törmäät ;). Tuo Aladdinin pyyntö tuli varmaankin vain siksi, ettei hän itse voi tulla Soran mukaan.
Johha
12.12.2005, 18:45:20
JOU! olen päässyt Hollow bastionissa malefincetin ensimmäisen muodon läpi just äsken olisko neuvoja sen lohikäärmeen voittamiseksi :huh:
Dorianthem
12.12.2005, 18:48:13
JOU! olen päässyt Hollow bastionissa malefincetin ensimmäisen muodon läpi just äsken olisko neuvoja sen lohikäärmeen voittamiseksi :huh:Ota mukaan paljon megalixirejä ja juokse aina välillä kauas tappelusta ja paranna. Yleensä silloin kannataa juosta karkuun ja parantaa, kun se tekee sen uskomattoman suuren tulijutun, siis sen, milloin koko kenttä on melkein tulessa.
Haphazy
12.12.2005, 18:59:22
Sephirothin voi kuulkaas ihan hyvin voittaa vaikka Kingdom Key:llä jos vaan on oikeat abilityt ja osaa oikean taktiikan.
Kuka sanoo ettei voisi? =)
Olen saanut uuden Keybladen ja muita roinaa.
Se on Keychain! :E
Kurosaki Ichigo
12.12.2005, 19:09:13
Moi taas!Kiitos kaikille neuvoista Sephirothia vastaan. Nyt sekin on päihitetty. Nyt olisi vuorossa Kurt Zisa,eli kysyn taas neuvoja.Samat kysymykset kuin Sephisä.
Haphazy
12.12.2005, 19:21:45
Moi taas!Kiitos kaikille neuvoista Sephirothia vastaan. Nyt sekin on päihitetty. Nyt olisi vuorossa Kurt Zisa,eli kysyn taas neuvoja.Samat kysymykset kuin Sephisä.
Taikuutta tarvitaan. Itse ainakin heti kamppailun alussa summonasin Tinkerbellin. Siihen on muutama sekuntti aikaa. Mutta jos summon on käytössä, et voi käyttää Special attackeja, kuten Strike Raidia. Thundagaa kannattaa käyttää ja ehkä Dumboa ( :D Itse käytin) kun hän tekee suojakilven ympärilleen ja levitoi. Aseina, accessoreina ja abilyteinä suurin piirtein samoja kuin Sephyn taistelussa. Niillä pärjää. ;)
Ei kuule kovin paljoa taikuus auta.....Kurt Zisa käyttää nääs Silenceä ja sen aikana et voi parantaa itseäsi Curella. Ja kun hän tekee Silencen hän alkaa käyttää tosi inhottavia iskuja mitä on vaikea väistää, välttääksesi näitä kohtia käyttä erikoiskykyjä kuten Strike Raidia. Suositteleen myös laittamaan kaikkille hahmoille Hi-Potioneita ja Elixirejä (niitä saa sitten taas helposti lisää). Itse löysin tämän paljon vaikeammaksi kuin Sephirothin.
Haphazy
12.12.2005, 20:51:13
Ei kuule kovin paljoa taikuus auta.....Kurt Zisa käyttää nääs Silenceä ja sen aikana et voi parantaa itseäsi Curella.
Silencen voi hajottaa. Thundagaa tämän jälkeen. Kyllä minä tiedän. Enhän turhaan olisi sanonut että Tinkerbelliin on muutama sekunttia aikaa.
Niin, se kyllä häipyy itsestään aikanaan, itse en huomannut kyllä käyttää Tinker Belliä vaika se olisi ollut ihan hyödyllinen.....pah, en oikeastaan koskaan käytä summoneita sillä eivät ne nyt niin mahtavia olleet.
Johha
13.12.2005, 14:57:25
MOI TAAS! pääsin kuin pääsinkin Maleficetin läpi(siis sen lohikäärme muodon).Mutta....kun laiska olen niin kysyn teiltä neuvoa.Siis Hollow bastionissa kun on tappanut lohiksen...niin mihinkä sitten pitää mennä? Ja mitkä ovat kingdom heartsin kaikki maailmat?
KIITOS JO ETUKÄTEEN!!! :D
MOI TAAS! pääsin kuin pääsinkin Maleficetin läpi(siis sen lohikäärme muodon).Mutta....kun laiska olen niin kysyn teiltä neuvoa.Siis Hollow bastionissa kun on tappanut lohiksen...niin mihinkä sitten pitää mennä? Ja mitkä ovat kingdom heartsin kaikki maailmat?
KIITOS JO ETUKÄTEEN!!! :D
Sinun pitäisi löytää semmoinen iso halli jossa on ne prinsessat, ja sieltä kun menet ettenpäin niin löytyy sellainen iso sydämmen muotoinen aukko, mene sinne ja joudut taistelemaan Rikua vastaa, tällä kertaa paljon vaikeampi, koska se on Ansemin vallassa.
Hallow Bastionin jälkeen on vielä yksi maailma, The End of the World, mikäli muistan oikein, mutta Hollow Bastionin jälkeen kaikkiin maailmoihin tulee uudet hirviöt ja tulee lisää vaikeustaso tähtiä.
Haphazy
13.12.2005, 15:49:41
Hallow Bastionin jälkeen on vielä yksi maailma, The End of the World, mikäli muistan oikein, mutta Hollow Bastionin jälkeen kaikkiin maailmoihin tulee uudet hirviöt ja tulee lisää vaikeustaso tähtiä.
Saanko viilata pilkkua? Hollow Bastion on oikeastaan viimeinen maailma, sillä End of the World on tiedettävästi Destiny Islands. Maailma esiintyy nimellä EotW, koska sen nimeä ei haluta paljastaa pelaajalle ennen kuin tämä itse saapuu maailman viimeiseen nurkkaan joka vielä seisoo viimeisillään. Rikuhan avasi Destiny Islandsin oven ja päästi pimeyden sisään.
Eli.. End of the World ei ole maa, vaan erään maailman loppu.
Dorianthem
13.12.2005, 16:02:34
Tuota en ole tiennytkään. Itse luulin heidän päätyneen sinne sen takia, koska se oli Soralle tärkein paikka, mutta whatever... Miten voi voittaa sen bonusbossin Neverlandista? Kun kaikki hahmoni ehtivät pysähtyä, ennen kuin ehdin nuijia/kirota äijältä ilmat pihalle.
Haphazy
13.12.2005, 16:08:41
Noh.. ;D Näin minä olin ainakin sen ymmärtänyt. Ensin ajattelin samalla tavalla kuin sinä, mutta spekuloimalla tulin tähän tulokseen, sillä saaristo jäi pimeyden syömäksi kun Sora lähti ja eikai muuten alueen nimi olisi 'Maailman loppu', eikä 'Maailmojen..', sillä Kingdom Heartsissahan juuri painotetaan siihen että maailmoja on useita.. Mutta. Kingdom Hearts II'n sivuilla sanotaan Sorasta kliseisesti, että Sora pelasti maailman. Tarkoitetaanko tällä nyt sitten Destiny Islandsia, vai sitä että hän pysäytti Ansemin ja täten pelastutti kaikki maailmat?
Phantomissa on juju. Sinun on langetettava Stop -taika kellotornin viisareihin jotta hahmosi eivät kuole Doomiin. Sitten hakkaat tietyllä, Phantomin pallon osoittamalla taialla taikka Keybladella häneen. Taistelu ei ole kovin vaikea, kunhan harjoitat lentämisen ja pidät vahvat hahmot.
Harmonica
13.12.2005, 16:32:46
End of the World ei ole Destiny Islans, vaan paikka, johon kaikki tuhoutuneiden maailmojen "palaset" päätyvät. Todisteena maailman alussa käytävä keskustelu:
Goofy: Gawrsh, is that all that's left of the worlds taken by the
Heartless?
Sora: Those worlds will be restored if we beat Ansem, right?
Donald: You betcha.
Sora: But if we do beat him and all these worlds become restored and
disconnected, what's gonna happen to this place? And to us?
Donald: Well, uh...
Goofy: This is a Heartless world, so maybe it'll just disappear.
Sora & Donald: Huh?
Goofy: But no worries. Even if this place goes poof, our hearts ain't
goin' nowhere. I'm sure we'll find our pals again. Yup, I just know that
we will.
Haphazy
13.12.2005, 16:39:33
Niinpä niin.. Olin aivan unohtanut tuon. Mutta jokatapauksessa.. EotW on Heartlessien maailma, johon kaikki näiden syömät maailmat kasaantuvat, joten Destiny Islandskin oli siellä.
Tjäh, minä olen aivan hukassa tuon CoM:in kanssa. Luin jostain että sitä korttipakkaa saa muokattua vaihtelemalla myös vahvempia kortteja kehiin. Miten se on mahdollista, jos edes on? Miten saan muokattua pakkaani jos voin? Olen ihan pihalla koko systeemistä, siksi manailenkin KH2:sta saapumaan nopeasti mahtavine taisteluineen.
//Kiitos todella paljon molemmille, Heballe ja Azulle. Nyt saattaa taistelukin helpottua huomattavasti. (Ja pääsen eroon Monstrosta ja sen yli-ärsyttävästä ''mittari'' -tehtävästä~)
Saahan sitä (itse olin myös vähän hukassa sen kanssa ja oli jonkun aikaa ihan säälittävät kortit). Eli, mene kortti menuun (valite yksi kolmesta deckistä) ja sitten R:ää painamalla saat esiin kortit mitkä voit lisätä pakkaasi (paina A:ta kortin kohdalla ja se siirtyy automaattisesti pakkaasi) ja L:ää painamalla voit myös poistaa korttejasi pakasta (jos CP pisteet eivät riitä). Tässä muuten vielä muutamia vinkkejä:
1. Attack kortit ovat kaikkeista tärkeimpiä, pidä huoli että niitä on aina tarpeeksi.
2. Pidä huoli että sinulla myös sopiva määrä Item ja Magic kortteja. Summon korteista ainoastaan suosittelen Cloud korttia.
3. Laita AINA 0 hyökkäys kortit pakan loppupäähän jotta saat käytettyä niitä mahdollisimman nopeasti jos joku vastustaja käyttää jotain super liikkettä (esim. Rikun Dark Aura)
4. Pidä huoli että saat myös tehtyä voimakkaimmat Slight hyökkäykset korteillasi.
Mustia (Boss ja Heartless) kortteja voi käyttää niin että laitat ne pakkaasi ja taistelun aikana painat Selectiä (käytä niitä sitten painamalla A:ta)
Ja sitä vielä haluan sanoa että vaikka Premium kortit vievät vähemmän CP:tä kuin muut kortit mutta älä koskaan laita niitä pelkästään pakkaasi sillä näitä kortteja ei voi ladata uudestaan.
Kerron vielä yhden jutun, kun menet Soralle pelin läpi pääset pelaamaan Rikulla, kenellä onkin sitten PALJON helpompi ja yksinkertaisempi taistella ;)
Siis, menet vain sinne Deck-valikkoon, sieltä valitset sitten sen pakan, jota haluat muokata. Sitten valitset kortteja, jotka haluat poistaa (yksittäisen kortin voi poistaa muistaakseni B:llä). Sitten painat tyhjän paikan kohdalla A:ta, ja valitset aukeavasti valikosta haluamasi kortin ja sen voimakkuuden.
EDIT: Jaa, Heba ehti ensin, ja minulla oli näköjään näppäimetkin ihan päin jotain tuntematonta...
EDIT: Jaa, Heba ehti ensin, ja minulla oli näköjään näppäimetkin ihan päin jotain tuntematonta...
Tuota noin, en kyllä itsekkään ole varma omista näppäimistäni :P. On siitä nyt jonkun aikaa kun tuli peliä pelattua mutta kyllä se mielestäni noin oli kuin sanoin, täyttypä tästä äkkiä takistaa asia...
Edit: Kyllä muistin sittenkin oikein, käytä vain A:ta, B:tä ei tarvitse
Yaden
26.12.2005, 11:48:57
Hehe, minäpäs aloitin eilen KH:n, ja jäin jumiin. Stuck.
En oikein tiedä mikä paikka se on, mutta alussa se kuitenkin on, ja siellä paikassa on Aku ja Hessu, Heartlessit ilmestyy yhtäkkiä. Sellainen linna, varmaan Akun ja Hessun kotipaikka? Mutta kuitenkin, kun menin toiseen kerrokseen, nämä Heartlessit alkoivat hyökätä, menin takaisin ekaan kerrokseen (siellä ne eivät vielä hyökänneet, siellä oli ihmisiäkin), ne tulivat sielläkin, ne tulivat kolmoskerroksessa aina vähän välillä. Enkä tiedä minne mennä, menin yhteen hotelliin, ja sitten tuli sellainen 'animaatio' missä Aku ja Hessu tulivat juuri minunlaisellani tuurilla heti edelliseen paikkaan, missä olin ollut. Eikivaa, sitä paitsi ne Heartlessitkin ottaa aivoon, kun niiden pitää aina kymmenen sekunnin päästä tulla kiusaamaan. Jos te nyt saatte selvää olinpaikastani siellä, niin olisitteko auttavaisia ja neuvoisitte hieman?
// Okih, yritänpäs tuolla lailla, Tack Fera. (:
Sen paikan nimi on Traverse Town, se on siis pieni kaupunki eikä ole Akun ja Hessun kotipaikka vaan... Enpäs sanokaan että keiden väli-aikainen sija~
No, käy siellä Accessory Shopissa Ensimmäisessä tasossa (jossa on ihmisiä), jossa on Cid. Puhu hänelle ja sitten suuntaa sinne toiseen kerrokseen, tappele heartlessien kanssa ja voit käydä niin hotellissa kuin kierrellä muuallakin, Aku ja Hessu eivät sinua löydä - se kuuluu sen hetkiseen tarinaan.
Mene ensimmäiseen tasoon ja hakkaa matalaksi kaikki sieltä löytyvät viholliset.
Sitten suuntaa takaisin Cidin kauppaan puhumaan hänelle, ja kun tulet ulos on vastassasi - enpä sano kuka.
En ole varma menikö se noin, muistelen. Jos ei onnistu niin hihkaise, ja täältä tulee tarkempaa vastausta.
Dorianthem
31.12.2005, 13:14:09
Kyselisin, että onko Sehitorhin pieksämisestä mitään hyötyä? Siis kun olen sen pieksänyt, niin sain vain yhden levelin. En mitään muuta.
Ja sitten toinen kysymys. Hollow Bastionissa on se huone, missä pelin loppupuolella kaikki prinsessat ovat, paitsi Belle(, joka on kirjastossa). Niin siellä on aivan huoneen takaosassa, se laatta, millä Maleficent lenteli ensimmäisessä taistelussa häntä vastaan. Niin sen päällä näyttäisi olevan jonkinlainen ovi tai jotain sinne päin. Siis sen päällä on sellainen seinämätasanne jossa on sellainen ovi tjsp. Pystyykö siihen menemään?
Sananium
31.12.2005, 13:53:17
Kyselisin, että onko Sehitorhin pieksämisestä mitään hyötyä? Siis kun olen sen pieksänyt, niin sain vain yhden levelin. En mitään muuta.Ei siitä ole mitään muuta hyötyä, kuin että saa oliko se 18 000 EXP-pistettä ja hyvän mielen. Plus Jiminyn hahmoprofiileihin tulee vielä Sephin proffu.
Ja sitten toinen kysymys. Hollow Bastionissa on se huone, missä pelin loppupuolella kaikki prinsessat ovat, paitsi Belle(, joka on kirjastossa). Niin siellä on aivan huoneen takaosassa, se laatta, millä Maleficent lenteli ensimmäisessä taistelussa häntä vastaan. Niin sen päällä näyttäisi olevan jonkinlainen ovi tai jotain sinne päin. Siis sen päällä on sellainen seinämätasanne jossa on sellainen ovi tjsp. Pystyykö siihen menemään?En ole varma, mutta en minä ainakaan sinne ole ikinä päässyt. Eikä ole oikeastaan motivaatiotakaan, sillä sieltä kumminkin saa jonkin turhan gummipalasen tai muuta yhtä turhaa, jos sinne jostain pääsee. Ainakin tiesin ensimmäiseen vastauksen! :D
//Heba: Ai Sephirothista haastavampi tai tavara?! ;D Sori, mutta tuo kyllä hieman nauratti... Sephystä tavara!
///Haphazy: Plääplääplää!! Eikös siellä laatan YLÄPUOLELLA ole se ovi mitä tarkoitettiin. Kun en muista varmaksi. Ja sinne EM taisteluun ja Maleficent Dragon taisteluun mentiin portaalin läpi. Ei ole siis varmaa, että siellä suoraan sen portaalin takana olisi jotain.
Final Mixissä saisi vielä One Winged Angel Keybladin. Olisivat kyllä saaneet tehdä Sephirothista vähän haastavamman tai edes joku hyvä tavara....
Yaden
31.12.2005, 15:21:24
Miten saisin tuhottua Olympoksella ne kaikki 20 laatikkoa 30 sekunnissa? Saan vain korkeintaan 10 tuhottua, olisiko minkäänlaisia vinkkejä?
Prinsessa Garnet
31.12.2005, 15:25:37
Ja sitten toinen kysymys. Hollow Bastionissa on se huone, missä pelin loppupuolella kaikki prinsessat ovat, paitsi Belle(, joka on kirjastossa). Niin siellä on aivan huoneen takaosassa, se laatta, millä Maleficent lenteli ensimmäisessä taistelussa häntä vastaan. Niin sen päällä näyttäisi olevan jonkinlainen ovi tai jotain sinne päin. Siis sen päällä on sellainen seinämätasanne jossa on sellainen ovi tjsp. Pystyykö siihen menemään?
Tuosta tuli mieleen että ehkä kyseisestä ovesta olisi päässyt taistelemaan Final Mix versiossa ilmestyvää "unknownia" vastaan. Se mustaan kaapuun pukeutunut.
Sora's Domainista materiaalia (http://sorasdomain.net/index2.php?id=new_html/EM) <-----
Miten saisin tuhottua Olympoksella ne kaikki 20 laatikkoa 30 sekunnissa? Saan vain korkeintaan 10 tuhottua, olisiko minkäänlaisia vinkkejä?
Niitä pitää saada lyötyä toisiaan vasten. Eli aina kun alat lyödä niitä, kokeile saada tynnyrit lentämään päin toisia tynnyreitä. En nyt tähän hätään keksi parempaa neuvoa.
Dorianthem
31.12.2005, 16:17:36
Miten saisin tuhottua Olympoksella ne kaikki 20 laatikkoa 30 sekunnissa? Saan vain korkeintaan 10 tuhottua, olisiko minkäänlaisia vinkkejä?Jos siinä on niitä 3 laatikkoa rinnakkain ja yksi jokaisen päällä, niin iske keskimmäisiin, niin viimeisellä lyönnillä ne kaikki tuhoutuvat. Ja joihinkin kauimmaisiin kannattaa käyttää Fireä.
Yaden
31.12.2005, 17:22:19
Jos siinä on niitä 3 laatikkoa rinnakkain ja yksi jokaisen päällä, niin iske keskimmäisiin, niin viimeisellä lyönnillä ne kaikki tuhoutuvat. Ja joihinkin kauimmaisiin kannattaa käyttää Fireä.
Taikoja minä olen käyttänyt, ja huomasinkin, että jos keskimmäiseen lyö, niin
viimeisellä iskulla tuhoutuvat sitten kaikki. Vähän ehkä paransi tulosta, mutta minä aina tipun, tai lyön huti, joten siinä menee aikaa. Kai sitö harjoittelemalla sitten .. *huokaus* Se on vaan niin inhottavaa, kerrankin olin kahden tynnyrin päässä voitosta. Eiköhän aika loppunut >.<
// Jeps, olenkin juuri nyt Junglessa menossa. Ärsyttävä paikka kylläkin, kun en löydä sitä mikäsennytnimi olikaan, sitä metsästäjää kuitenkin. Pahus. >.<
Dorianthem
31.12.2005, 17:25:12
Ei siinä sitten voi muuta kuin harjoitella. Kyllä minullakin ensimmäisellä kerralla kesti, mutta niksi on vain se, että osuu oikeaan paikkaan oikealla hetkellä. Ja voit sinä tulla tekemään tehtävää myöhemminkin, milloin se on helpompaa, varsinkin Deep Junglen jälkeen. Tai sitten Monstron jälkeen. Eli jos ei onnistu, tule myöhemmin.
Haphazy
31.12.2005, 21:59:53
Tässä vaiheessa olet jo käynyt siellä. Maleficent Dragonin taistelu oli siellä. ;) Ja juu, taistelu Enigmaattisen kanssa on siellä.
Moro. Taas tuli pieni ongelma minulle, tai sitten olen laiska.
Eli, olen tällä kertaa päässyt Halloween towniin, hakannut sieltä "linnasta" ne kolme pientä vetkuttajaa. Nyt en tiedä mitä minun pitäisi tehdä ja mihin mennä. Kiitoksia, jos joku viitsisi vastata lyhyesti vain että pääsisi eteenpäin rullaamaan. :P
Dorianthem
1.1.2006, 14:41:53
Sun pitää löytää sellainen vihreä ovi (olikohan se vihreä?). Se on aika ovelasti piilotettu. Se oli muistaakseni aika alhaalla siinä hökötyksessä. Tuon paremmin en osaa neuvoa.
Eli, olen tällä kertaa päässyt Halloween towniin, hakannut sieltä "linnasta" ne kolme pientä vetkuttajaa. Nyt en tiedä mitä minun pitäisi tehdä ja mihin mennä.
Muistaakseni voit vain edetä mättämään Boogieta. Hänen luokseen pääsee sellaisesta vihreästä ovesta. Sinne pääsee kun hyppää hiukan alaspäin alimmasta kerroksesta siitä "linnasta". Eli siitä mihin saavut sillä ammeella jos tiput. Hyppäät alas sen tien vasemmalta puolelta, niin sen oven pitäisi näkyä. Hankala selittää...
//MKUP ehti ensin.
Tästä kyllä on ollut kysymyksiä tässä ketjussa, mutta en silti oikein löytänyt ratkaisua, eikä tuolta googlettamallakaan löytyny selviä ohjeita. Elikkä, miten sinne Herkules juttuun pääsee kisaamaan? Ajattelin että ehkä Sora oppii jossain vaiheessa keltaisen trinityn ja sitten, mutta kappas vaan siinä vaiheessa kun lopputekstit tuli ruudulle niin eihän se sitä ollut oppinut.
Eli kun menen sinne Colisseumille (oliko se ees sen niminen?) niin siinä on se sarvekas pässi, vai mikä lie ja sitten se sanoo vissiin ettei oo valmista. Sen jälkeen ei tapahdu mitään, ei niin yhtikäs mitään, kukaan ei ilmesty mistään ja se vaan toistaa sitä samaa. Että mitä siinä pitää tehdä? Olen siis mennyt jo hollow bastionin.
Muutenkin koko pelin vedin läpi niin ja näin, enkä ees tienny kaikista jutuista, mitä sieltä löytyy =) ...
Whitebook
1.1.2006, 18:26:25
Sironille tiedoksi, Sinun pitää yrittää työntää sitä isoa järkälettä pois. Se ei kuitenkaan onnistu vaan Soran mielestä se on liian painava. Nyt menet puhumaan pässille, tai mikä lie.
Seuraavaksi pitää harjoitella. Ideana on että tuhoat tarvittavan määrän laatikoita tietyssä ajassa. Sitä pitää yrittää mutaman kerran löytääkseen oikean tyylin. Tämän jälkeen pääset kisaamaan.
Tästä kyllä on ollut kysymyksiä tässä ketjussa, mutta en silti oikein löytänyt ratkaisua, eikä tuolta googlettamallakaan löytyny selviä ohjeita. Elikkä, miten sinne Herkules juttuun pääsee kisaamaan? Ajattelin että ehkä Sora oppii jossain vaiheessa keltaisen trinityn ja sitten, mutta kappas vaan siinä vaiheessa kun lopputekstit tuli ruudulle niin eihän se sitä ollut oppinut.
Eli kun menen sinne Colisseumille (oliko se ees sen niminen?) niin siinä on se sarvekas pässi, vai mikä lie ja sitten se sanoo vissiin ettei oo valmista. Sen jälkeen ei tapahdu mitään, ei niin yhtikäs mitään, kukaan ei ilmesty mistään ja se vaan toistaa sitä samaa. Että mitä siinä pitää tehdä? Olen siis mennyt jo hollow bastionin.
Muutenkin koko pelin vedin läpi niin ja näin, enkä ees tienny kaikista jutuista, mitä sieltä löytyy =) ...
Sinun pitää ensin voittaa pääsysi ensimmäiseen kisaan, joka avautuu muistaakseni deep junglen jälkeen. Sitten näitä kisoja avautuu muutama, muistaakseni 4. Tosin, tuo ensimmäinen "kisa" olisi pitänyt vetää jo kauan sitten. Tämä on siis sellainen tynnyrinhakkaus juttu. Tämän jälkeen kun olet lähdössä Colisseumilta, tulee Hades paikalle, ja tarjoaa sinulle osallistumislippua. Kun olet voittanut ensimmäisen kisan, tulee niitä kisoja aina juonen myötä lisää. En tiedä onko tässä joku rajoitus, että tietyn ajan jälkeen ei enää voi tehdä mitään. Ja btw, muistaakseni Keltaisen Trinityn saa juuri Colisseumilta.
Dorianthem
1.1.2006, 18:32:52
Muutenkin koko pelin vedin läpi niin ja näin, enkä ees tienny kaikista jutuista, mitä sieltä löytyy =) ...En oikein ymmärtänyt, mitä osaa tarkoitat sieltä, mutta kokeilen selittää kaikki niin hyvin, kuin osaan.
Eli ekalla kerralla Phil nauraa päin naamaasi ja sinun piti puhua hänen kanssaan jonkin aikaa. Sitten muistaakseni sinun piti lähteä pois ja ulkona Hades tulee antamaan sinulle kisapassin, tai mikä nyt lieneekään. Silloin pääset kokeilemaan, onko sinusta sankariksi. Mene puhumaan uudestaan Philille. Sinun pitää tuhota tietyn ajan sisällä niitä ihmeen tynnyreitä tietty määrä. Tuhottuasi kaikki, Phil taisi antaa jonkun loitsun harjoiteltavaksesi. Nyt ei ole enään mitään tekemistä siinä maailmassa. Muistaakseni järjestys oli juuri tuo.
Joittenkin tiettyjen maailmoiden jälkeen Tiku ja Taku ilmoittavat eri kilpailuista Olympus Coliseumilla ja silloin pääset kisaamaan. Ensimmäisenä on Phil Cup. Jossain vaiheessa Phil Cupia pääset Cloudia vastaan, mutta häviät taistelun, jos olet yhtä hyvä kuin minä ;D . Sen jälkeen joudut Cerberusta vastaan, Hadeksen pientä lemmikkikoiraa vastaan.
Phil Cupin jälkeen tulee Pegasus Cup. Sen jälkeen taas tulee Hercules Cup. Hercules Cupin jälkeen opit keltaisen trinityn ja pääset siirtämään sitä kiveä ja sieltä löytyy yksi ylläri. Hades Cup ilmestyi muistaakseni Hollow Bastionin jälkeen. Se on viimeinen Cup, mutta senkin jälkeen pystyy kokeilemaan onneaan Ice Titania ja Sephirothia vastaan. Tuon paremmin en osaa selittää.
//Whitebook ja Olba PRKL :prkl:
Sitron:
Mutta niitä cubeja tulee aina muutaman läpikäydyn maailman välein. Ensimmäisellä kerralla puhutaan Philille, työnnetään kiveä, puhutaan taas, harjoitellaan, mennään pois ja saadaan passi, mennään takaisin ja aletaan tapella. Cubin välissä tulee Cloud, ja olisi suositeltavaa voittaa hänet. Ei hän vaikea ole jos olet kouluttanut kohtuu hyvin. Sitten tuleekin jo Cerbedos joka saattaa olla kovempikin pala.
Mutta uusia cubeja tulee aina muutaman maailman välein, sinun täytyy tietenkin läpäistä maailmat.
Muuten, Phil cup ei välttämättä ole ensimmäinen. Ekalla kerralla minulle tuli Hercules Cup ekana, seuraavalla läpipeluukerralla puolestaan oli Pegasus cup.
Mitä kuutioilla on tämän asian kanssa tekemistä (cube = kuutio) :huh:
Haluan vielä vain sanoa, että saat kaksi erikoisottelua sen jälkeen kun olet tehnyt ne tietyt kilpailut (oliko se nyt Hercules ja Hades Cup...)
Lacrima
1.1.2006, 21:03:07
Pistän nyt lyhyesti, koska en jaksa selitellä. Enkä jaksanut selata 15. sivun jälkeen, josko joku olisi tätä jo kysynyt, eli:
Miten pääsen siellä Acrabassa (kirjoitustapa kadoksissa) kun olen siellä Cave of wondersissa ja tarkoitus olisi päästä sinne lamppukammioon? O.o Olen ihan jumissa ja yrittänyt koluta paikkoja läpi, mutta mikään ei tunnu toimivan.
Niin ja onko jotain tärkeää, mitä pitää Jafaria vastaan sitten tapellessa tietää?
/edit. Olenkin jo käynyt kourimassa kaikkia munia... Mutta kiitos tosiaan neuvoista! o/ *palaa pelin ääreen...*