PDA

View Full Version : Keiju ja sammakko

Pinchi
20.7.2002, 17:00:44
Tässä nyt vuorostaan tällainen psp7 yritelmä. Ei ole kovinkaan huolellisesti ja hienosti tehty, vaan ihan luonnoksen päälle väritys. Argh, taustoja en oikein vielä hallitse, mutta kunhan saan tarpeeksi harjoitusta niin ehkä sitten -__-. Sammakkoon otin hieman mallia eräästä postikortista.

http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/i/pinchi/1027176272315.jpeg

Tsunami
20.7.2002, 17:09:04
Tosi kaunis työ:)
Taustakin on ihan hyvä.Arvosanaa en anna, koska taidetta ei voi arvostella numeroilla:D .

Alucard
20.7.2002, 18:04:05
Tosi hyvin onnistunu mun mielestä. Sammakko näyttää ihan sammakolta ja muutenkin tuo on hienoa katsottavaa... tausta kyllä on hieman köyhä, mutta ei se haittaa, ainakaan minua...

=/:up:

Safir
20.7.2002, 18:52:52
Tosi hieno työ. ^_^
Onnistunut työ on. Sammakko näyttää oikealta, ja keijukanenkin
on söpö. X-)

Supah
20.7.2002, 20:24:18
Mun mielestä sun paras työ http://users.telenet.be/eforum/emoticons4u/love/663.gif sammakko näyttää niin elävältä ja keiju semmoiselta kun sen ajattelen (siis mieskeijun) Piirrustusjälki on upeaa ja värit ovat pehmeitä.Ehdotonta Pinchi laatua lisää tuollaisia

Sonya
21.7.2002, 10:40:40
Tuo on tosi ihuna ^_^
Sammakko on aidon näköinen ja keiju on todella hyvin onnistunut!
Väritkin käyvät kuvaan kuin nenä päähän!
Paljon :rispekti: iä!

Shaft
21.7.2002, 12:09:39
Vaikka oliski tehty luonnoksen päälle nii hyvä silti, ja erityisesti sammakko ^___^, siin o kivat värit yms. :D

RED XIII
21.7.2002, 13:13:39
Kuva on MAHTAVA.:ooh: Värit on just hyvät.
Siitä tulee nyt paaaljon:rispekti: iä.
Jatka samaan malliin!

Muistakaa kirjoittaa hieman jotakin perusteluja miksi työ on hyvä. -Dagg

nox
21.7.2002, 13:38:09
Oletko Pinchi miettinyt että voisi olla ihan hyvä tyyli värittää luonnoksia? Jättäisi tussausosuuden kokonaan pois. Tämä työ vaikuttaa aika kivalta tälläisenään. Sarjakuvamaisuus katoaa ehkä tässä kuvassa (so what?!) mutta silloin kuva näyttää paljon taiteellisemmalta eikä niin teolliselta ja muoviselta. Oikein hienoa jälkeä. Tausta on simppeli, mutta eipähän ainakaan pääkohde sekoitu siihen. Itse pidän tästä työstä!

n4x
21.7.2002, 21:52:06
Mahtava mahtava:D Sammakko on onnistunut hyvin ja myös keijukin.Taustakin on onnistunut ihan hyvin,mutta ainoa virhe on keijun huosujen toisen lahkeen lyhyys.

Vielä kaikilla jotka värittävät näitä töitään PhotoShopilla tai PSP:llä niin Täälä (http://www.howtodrawmanga.com/tutorial/tutorial.html) on hyviä väritys oppaita joista voi olla hyötyä:)

FFFan
22.7.2002, 9:15:17
Upea. Sammakko näyttää aivan sammakolta ja keiju keijulta :(
Tausta on kylläkin aika tyhjä:(

Candice
22.7.2002, 9:31:49
oijoi! Et kyllä suotta ole suosikki taiteilijani pinchi. Tässä taas nähdään kuinka taitava olet luomaan mahtavia kuvia.
Tausta ei ole köyhä, tai jos se olisi yhtään parempi se jättäisi keijun ja sammakon täysin varjoonsa. Eli hyvä näin. Poitsu ja sammakkokin ovat hienosti tehtyjä, mutta kai se on kokonaisuus joka jälleen kerran hurmaa allekirjoittaneen aivan täysin.

Pinchin töitä on aina ilo katsella. Se on hieno. näitä lisää

Heldy
23.7.2002, 9:45:27
todella iihanan työ!

tuo sammakko on kuitenkin kaikkein paras(ja suloisin)
no kuitenkin, ei siinä mitään moittimista ole vaan
että jatka samaa rataa!

Dagger
23.7.2002, 11:27:42
Taas tätä samaa Pintsin laatu-työtä. ^^
Minä itse pidän anime ja manga-tyylisistä hahmoista, ja nuo sinun tekemät eläimet [dinosaurukset, kauriit, kana ja nyt sammakko] piristävät työtä ja tekevät siitä jotenkin mielenkiintoisemman. Tuo sammakko on minusta oikein hyvä. Sen asento ja väritys saavat siitä paljon elävemmän. Keijukainen on myös ihan hyvä, mutta mielestäni sen kädet ja jalat ovat hieman hassut.. Varpaat ja sormet olisit voinut piirtää hieman "yksityiskohtaisemmin" [niin että es. varpaat erottuisivat selkeämmin, eivätkä olisi vain kaksi viivaa]. Työ on oikein hyvin väritetty, keijun siivet ja sammakko varsinkin. On ehkä hyvä että tausta ei ole niin yksityiskohtainen, niin keiju ja sammakko erottuvat paremmin. Hyvää työtä jälleen, Pinchi! ^____^

Kysyisin muuten, että piirsit/värititkö tuon kokonaan hiirellä, vai kenties sillä kynällä ja tabletilla..? [Millä lie, en tiedä noista niin paljoa ^^;;] Itse en osaa piirtää/värittää oikein hyvin tietokoneella, joten en tiedä tekniikoista mitään. Sinun työsi näyttivät onnistuneilta joten vain uteliaisuuttani ajattelin miten sinä sait tuon aikaan~?

Pinchi
23.7.2002, 17:40:46
Originally posted by dagger

Kysyisin muuten, että piirsit/värititkö tuon kokonaan hiirellä, vai kenties sillä kynällä ja tabletilla..? [Millä lie, en tiedä noista niin paljoa ^^;;] Itse en osaa piirtää/värittää oikein hyvin tietokoneella, joten en tiedä tekniikoista mitään. Sinun työsi näyttivät onnistuneilta joten vain uteliaisuuttani ajattelin miten sinä sait tuon aikaan~?

lyijäriluonnos ---> skannaus ---> väritys kokonaan hiirellä, layereitä apuna käyttäen ^^.

alkuperäinen luonnos löytyy (hieman pienennetty, ja kontrastia lisätty jotta näkyisi paremmin) ---->tiältä<----- (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/i/pinchi/1027437811328.jpeg) .

samiloop
24.7.2002, 18:55:27
Originally posted by Pinchi-chan
lyijäriluonnos ---> skannaus ---> väritys kokonaan hiirellä, layereitä apuna käyttäen ^^.

Väritys on kyllä mennyt ihan nappiin.

Sammakon ääriviivat ovat todella ovelasti varjostuksia ja valoja, joten yllättäen se ei sekoitukaan ääriviivattomana lähes samanväriseen taustaan. Fokuksen emulointia siis, ja varsin onnistuneesti.

Aika lailla puhdas kuva joka osa-alueelta. Mallikuvana postimerkin käyttö vaatii myös jonkun verran soveltavaa luovuutta, josta plussaa isoihin mallikuviin verrattuna. Se oli postiKORTTI! -Pinchi

Mizakki
25.7.2002, 9:32:09
Tosi hieno kuva.:up: Sammakko näyttää melkein elävältä ja keiju on onnistunut hyvin! :D

Leviathan
27.7.2002, 16:15:45
Sammakko on todella hieno! Eikä keijukaan hullumpi ole.

Noirre
31.7.2002, 16:44:05
Kurnuttaja on täydellisen näköinen ja värit työssä yhteensopivat. itse kuvittelisin että keijun siivistä näkyy läpi, mutta todella ihna tuollaisenaan ^^