PDA

View Full Version : ulkoasuista

absinthe
20.7.2002, 20:43:42
Tässä jo pidemmän aikaa ajatellut kysäistä tästä asiasta. Eli kun IB:llä nyt kerran on mahdollisuus valita useammasta ulkoasusta, niin olisiko mahdollista kasvattaa valikoimaa muutamalla ff-aiheisella ulkoasulla, eri värisillä ja tyylisillä. Silloin jokaisella olisi siis todella mahdollisuus valita ulkoasu, toisin kuin nyt (ja uskon että suurin osa käyttää mielummin FFfin traditionalia). Tämä voisi olla yleisenä edelleen, mutta optionsista saisi säätää ne muut jokainen henkilökohtaisesti. Sanokaa nyt että se on turhaa ja tarpeetonta, mutta saattaisi lisätä kiinnostavuutta foorumeilla, ja käsittääkseni jotain tämän tyylistä oli suunniteltu jo aiemmin?

Ren
20.7.2002, 20:59:19
Yksi iso ongelma: ihmisten custom-värit postauksissa. Mitä järkeä tehdä 15 eri väristä ulkoasua, jos suurin osa käyttää perusharmaata ja valitsee tekstinsä värin sen perusteella, joka taas tekee 14 ulkoasusta lähes käyttökelvottomia?

Turhaa ja tarpeetonta voi varmaan kyllä lähteä toteuttamaan, toimimatonta taas ei kyllä enää kannata.

absinthe
20.7.2002, 21:04:11
Kaava on täysin toimiva, esim täällä (http://metropolis.zanarkand.net//index.php?s=).

Gabriel
20.7.2002, 21:04:13
Miksi?
FFfin traditional on erinomainen layout, ja onhan vaihtoehtona perus-vB. Voisihan sitä joku ihan huvikseen tehdäkin; mutta kukapa niitä OIKEASTI käyttäisi?

Jos kerran kaikki pitää tehdä kunnolla, niin kunnolla sitten - lisää layoutteja edellyttää vähintään kaksi erilaista Ren-aiheista layoutia. :D

absinthe
20.7.2002, 21:08:18
Originally posted by Gabriel
Miksi?
FFfin traditional on erinomainen layout, ja onhan vaihtoehtona perus-vB. Voisihan sitä joku ihan huvikseen tehdäkin; mutta kukapa niitä OIKEASTI käyttäisi?

Esimerkiksi minä. Ja jos suurin este nyt tosiaan on custom värit, niin voisihan ne kaikki sitten olla tummia, mutta silti erivärisiä.

Tosin FFfin on aina ollut uusille ideoille suljettu, enpä ihmettele nytkään. :F

Gabriel
20.7.2002, 21:16:42
Originally posted by Ally

Esimerkiksi minä. Ja jos suurin este nyt tosiaan on custom värit, niin voisihan ne kaikki sitten olla tummia, mutta silti erivärisiä.

Tosin FFfin on aina ollut uusille ideoille suljettu, enpä ihmettele nytkään. :F

Enpä usko, uudet ideat vain harvoin toimivat. Voin vaikka YSTÄVÄLLISESTI muistuttaa nettipeliä tai -lehteä. :p
Lisäksi - kuka tuon kaiken tekisi?

absinthe
20.7.2002, 21:18:55
Tarjoudun vapaaehtoiseksi, ainakin jossain määrin, grafiikoiden suunnittelua, jne, ja luulen että angikin auttaisi.

Pinchi
20.7.2002, 22:03:11
Kyllä se perinteinen fffinin ulkoasu olisi paras. Ja onko järkeä tehdä montaa eri layouttia, jos niitä vain pari ihmistä käyttää?

Wompatti
20.7.2002, 23:21:15
Layoutteja voi minun puolestani olla vaikka tusina, enhän minä niitä kuitenkaan näe. Tehkää itse kunnollisia niin lisätään sitten niitä tänne. Tiedot mitä nappuloita pitää olla missäkin kohdassa ja nappulat piirrätte uusiksi jos haluatte.

Celeb
26.8.2002, 19:28:16
Joskus olen käyttänyt vBulletin 2:n perus lay-outtia. Alkoi silmiin sattumaan kun jotkut käytti niitä kauheita värispesiaali juttuja. Sen takia piti vaihtaa takaisin tähän vanhaan. Niin kävisi myös jos uusia tehtäisiin.

Periaatteessa minua ei paljoa yksittäisten henkilöiden kirjoittamat viestit paina, mutta jos on tosi kiinnostava keskustelu ja joku tulee kiusaamaan silmiäni niillä väreillä. Se ei olisi kivaa. Ei varmaankaan teidän mielestä.

Elkää sitten ruvetko whinettämään uskollisesta väliviivasta lay-outissa.