PDA

View Full Version : FFVI Materiaali: Loppukuvat (sekalaista)

Kurrry
21.8.2004, 12:18:54
Näet Celesillä, Edgarilla ja Relmillä erilaisia animaatioita lopussa, kun jätät maailman muututtua Sabinin, Locken ja Stragon hakematta.

// Celes, Edgar ja Setzer-pelin olisi siis voinut jättää väliin :eh:

Riku
21.8.2004, 12:46:54
Hieman väärään paikkaan ilmoitit asiasta. Jos olet saanut pelin aikana kaikki mahdolliset hahmot, niin viimeinen demo on vaihekkaampi. Esim. umaro estää kattoa sortumasta tms..

Kurrry
23.8.2004, 18:24:06
Kyllähän minä sen tiedän, tarkoitankin että kun pelin pelaa vain noilla kolmella hahmolla läpi niin heidän animaationsa eroavat normaaleista (onhan esim. Celesin kohdassa Locke mukana normaalisti).

Necrofobia
24.8.2004, 14:49:44
Eikös Sabin ole myös pakollinen hahmo?

ijikemushi
24.8.2004, 18:44:49
Eikös Sabin ole myös pakollinen hahmo?
Eipä ole. Noilla kolmella sen voi tehdä. Kolme reittiä, kolme hahmoa, loogista? Tosin vaatii todella kovat levelit ja paljon hermoja. Omat yritykset vielä kesken... Voisi taas mennä jatkamaan urakkaa. Lvl 99 keruu on kyllä sitten pikkasen tylsää. Tosin ei sen niin paljoa tarvi olla mutta auttaa.

SDNKorento
24.8.2004, 19:15:51
Lähteet? Onko tuo jostain luotettavasta paikasta, vai kuuluuko tuo samaan kategoriaan, kuin FF7 Excalibur, jonka saa, kun täyttää Ultima Weaponin kahdeksalla masteroidulla Kotrilla? Tuo kuulostaa vähän epäilyttävältä.

Jos on totta, niin kai tämä on hyvä lisä vinksuihin

Kurrry
25.8.2004, 19:14:22
Pelasin pelin itse läpi noin tekemisen puutteessa, eli totta se on. Voi olla ettei peliä tarvitse pelata noin askeettisesti läpi, erilaisiin loppukuviin riittää mahdollisesti Sabinin, Locken ja Stragon poisjättäminen World of Ruinissa. Päivitän tätä kun olen testannut.

Kurrry
25.8.2004, 20:13:22
Lvl 99 keruu on kyllä sitten pikkasen tylsää. Tosin ei sen niin paljoa tarvi olla mutta auttaa.

Urakka helpottuu huomattavasti, kun käyt Colosseumilla vaihtamassa Tintinabarit Exp. Eggeihin. Näin voit saada jokaiselle oman.