PDA

View Full Version : Edea-wannabe

Narbeleth
21.7.2002, 23:10:08
Tässä taas yksi puuvärityö. Siitä piti alunperin tulla Edea, mutta koska kasvojen kanssa tuli aivan liikaa tuloksetosta taistelua, niin ei siitä sitten tullutkaan. Jätin hiuksetkin auki, koska en jaksanut alkaa samaa vääntöä niiden kanssa ja halusin myös päästä kokeilemaan valon käyttöä. Oikeanpuoleinen käsi oli myös hyvin lähellä tulla amputoiduksi, mutta se olisi saattanut olla jo hieman liikaa...

http://www.kolumbus.fi/seija.vanhatalo/piirrustukset/edea_wannabe.jpg

Moneymaker
21.7.2002, 23:18:22
No, eipä mitään...ihan hyvinhän tuo on mun mielestäni onnistunut.:)
Ainoastaan mikä mua tossa naamassa jää ihmetyttämään, on vain se että se kyttää jollainlailla häijyn näkösesti... (mistähän moinen ajatus päähäni tuli:huh:)
ja onhan tuo sinänsä aika ihmeellisen näkönen noitten käsiensä kanssa ja ku se on väritetty puuväreillä, ja vielä siihen että tausta olisi voinut olla hieman värikkäämpi tai vaikka kokonaan yksvärinen...

Mutta ei se mitään, mee likes! =)

Sapphire
21.7.2002, 23:18:30
Siis... vau.
Tuo on upea.
Eivät nuo hiukset paljoa haittaa [ainakaan minua].
Väritys on mahtava!
Tuo karvahommeli on ihan aidon näköinen
Minua hämää nuo hiuksien valoheijastumajututmitkälie :P
Vika taitaa kyllä olla minun silmissäni eikä piirustuksessa.
Ja vielä kerran... vau :)

Safir
22.7.2002, 7:56:23
Wau. Todella upea työ.
Upeasti väritetty, hiukset sillai jännästi hienot, kasva juttu on aivan ihana, koko työ on todella hieno. Ja vielä puuväreillä väritetty. Todellakin. ^.^

Mutta, en ole ihan varma, mutta onko tuo toinen silmä vähän miten sen sanoisi.. vino? Minusta vähän siltä näyttää. Kuitenkin tosi hiano.

FFFan
22.7.2002, 9:11:55
Todella hieno :) Ei nuo kasvot haittaa mitään. Miten joku osaa tehdä jotain tollasta puuväreillä.

Sonya
22.7.2002, 10:23:20
Wautsi :ohhoh:
Tuo on todella hieno!
Voiko noin kaunista jälkeä todellakin saada puuväreillä?! (minulta ei kyllä tuollainen luonnistuisi)
Vaikka hiukset ovat auki, niin silti se näyttää todella paljon Edealta!

En löydä tästä työstä mitään valittamista! :)

Isthan
22.7.2002, 11:21:32
Wau...siis onko kaikki täällä jotain taiteilijoita?

Well, me tykkää tosta valojutskasta ja muutenkin tossa on mittasuhteet oikein. (toisin ku mulla yleensä...:eh: )

Tsemppiä!

Heldy
23.7.2002, 9:40:26
tuo on ihan hyvä eivätkä ne kasvotkaan mitään surkeita ole!
olet onnistunut hyvin ja se riittää!
se on taas näitä hienoja kuvia..
näitä kuviahan on jo niin paljon että...
no kuitenkin..se on hieno!

Sephrenia
23.7.2002, 17:16:36
Oiii ^^ Todella upeasti väritetty, varsinkin toi hame.
Kyllä tuosta tunnistaa, että se on edea, vaikka sillä onkin hiukset auki :)
Noi jalat kapenee ehkä liikaa tuolla alhaalla ja sen hiukset näyttää niinkun ne menis ihan päätä myöten (..vai onko tarkotus sellanen?)
Mutta kyllä mä silti antaisin tolle 9, kun toi karvakauluskin on niin aidon näköinen ^_^

Seyana
23.7.2002, 19:30:29
Pidän eniten juuri puuväritöistä,ja tämä on todella hieno.
Tausta on hyvä valkoisena,jos sitä rupeaisi hirveästi värittelemään,menisi kuva sekavaksi.
hiuksetkin on ihan onnistuneet,mutta eniten pidän vaatetuksesta.mekko on väritetty todella hyvin,ja tuo karvajuttu on todellakin ihan aidon näköinen.
Kynnet,tai mitkä nuo pitkät mustat ikinä liekään,ovat kuvan miinuskohta.

Crimson
24.7.2002, 20:33:40
Kun brothani Moneymaker jo sanoikin, se töllää sellatti kuin olisin tehnyt jotain TODELLA pahaa sille:D
Ja tuo vasemmanpuolimmainen silmä on kyllä hieman vino... Mutta ei sillä ole väliä, kuva on muuten AIVAN upea!!!

Leviathan
27.7.2002, 16:20:15
On kyl hieno, mut kädet on kyl vähän oudot mut mitäpä siitä. Hieno työ muuten:D .