View Full Version : Ffvi
Minne pitää mennä World Of Ruinsissa sen jälkeen kun on hakenut Cyanin Mt. Zozosta :huh:
Nightblade
22.7.2002, 11:52:46
Sitten etsit muita ryhmän jäseniä. En voi nyt sanoa keitä, kun en tiedä ketkä olet jo hakenut.
RenTeR
22.7.2002, 14:17:32
*hm* Tuossa vaiheessa sai haettua joko Edgarin tai Terran. Hm, jossain alkuvaiheessa tuli myös Locke :D Pitääpä pelata WoR pitkästä aikaa läpi.
Nightblade
22.7.2002, 14:22:50
Originally posted by RenTeR
*hm* Tuossa vaiheessa sai haettua joko Edgarin tai Terran. Hm, jossain alkuvaiheessa tuli myös Locke :D Pitääpä pelata WoR pitkästä aikaa läpi.
Edgarin pystyi kylläkin hakemaan jo aiemmin.. Nyt voit siis hakea Gaun, Terran tai Shadown (jos pelastit hänet).
Originally posted by RenTeR
Locke alku vaiheessa? What ever, mutta hänet käydään yleensä vasta joskus..... joskus. Tuossa vaiheessa voi olla jo Celes, sabin, terra, setzer, gau, Edgar, mutten teinä kävisi ihan vielä Shadowia tai Lockea. Mog olisi kannattava, ja sen jälkeen Umaro. Gogon paikassa on pahoja ninjoja..... no seuraavana minä itse kävisin ehkä sabinin viimeisen blitzin tai jos sinulla on jo X-zone tai voit saada sen tod. nopeasti niin voisit käydä Cyanin viimeisen sword techin Doman linnasta. Relmin voi käydä jo aika huonoilla tasoilla, mutta sinulla kannattaa olla jo Fire 3. Ei välttämättä mutta se on kannattava. Sen jälkeen metsäsätämään lohikäärmeitä, ja niiden olin paikat kuten myös monet muut asiat valkenevat
tältä (http://www.dream-oath.com) sivulta. Onnea vain!