PDA

View Full Version : Lisää vinkkejä FF VI:n

Riku
31.8.2004, 10:14:02
kai minäkin kannan korteni kekoon tässä asiassa. Huomasin FF VI:n vinkkipalstalta puuttuvan joitain vinkkejä, joten tässä muutama:

Vahvempi Umaro:
Syötä Umarolla taistelun aikana Green Cherryjä, kuten hän itse käytti niitä häntä vastaan taistellessa. Umaron str nousee hieman. Voit nostaa sitä syöttämällä useamman Green Cherryn taistelun aikana. Tosin vaikutus kestää vain taistelun ajan, ei ole pysyvää.
// Laita vielä Umarolle reliceiksi Blizzard Orb sekä Rage Ring, niin hän tekee jäätaikoja kaikkiin vihollisiin

Cursed Ring Paladin Ringiksi:
Kuten Paladin Shield, tämän saa Paladin Ringiksi pitämällä tätä jonkun hahmon mukana 255:n taistelun ajan rikkoaksesi kirouksen. Muista laittaa hahmolle Ribbon mukaan, jotta Cursed Shieldin ja Ringin kiroukset eivät vaikuta hahmoon.

Gogo voi tehdä muitakin liikkeitä kuin Mimicin:
Status-valikossa huomaat Gogon valikon olevan aika suppea. Voit kuitenkin siirtyä hänen toiminta-laatikkoonsa, ja asentaa hänelle kaikki samat yksilölliset kyvyt mitä muilla hahmoilla on, esim. Steal, Blitz, Rage jne.

Helpoin tapa päihittää Magimaster:
Tämä on ärsyttävimpiin vastustajiin kuuluva vastus. Tosin hänen päihittämiseen on helppo kikka. Taio Berserk häneen, niin hänen taikominen vaihtuu fyysiseksi mätkinnäksi. Muista laittaa Life3 kaikille, sillä tämä tekee Ultiman kuoltuaan.

Porsaanreikä Fanatic Toweriin:
Luulitko että voit vain käyttää taikoja täällä? Väärin, sillä Umaro on vastaus ongelmaasi. Hänhän automaattisesti vain mätkii vihulaisia turpiin, joten hän voi käyttää fyysisiä iskuja täällä.
//Ja satunnaistaisteluiden välttäminen onnistuu ottamalla Mogin ryhmääsi, ja antamalla hänelle relicin nimeltään Moogle Charm

Tässä muutama vinkki, nyt en muista enempää =)

// En sitten millään muista että Cursed Ringin kirousta ei voi poistaa :eh:

///Kiitos Necrofobia :)

////Hyvä jos olin avuksi, osa kiitoksista kuuluu tietenkin Necrofobialle, joka hieman täydensi omia vinkkejäni =)

Necrofobia
31.8.2004, 21:51:10
Tuossa Umaro osiossa voisi myös mainita että jos hänelle laittaa reliceiksi sen Blizzard Orbin ja Rage Ringin niin Umaro käyttää taisteluissa Storm hyökkäystä joka tekee vauriota kaikkiin vihollisiin.

Fanatic Toweriin voisi myös laittaa semmoisen vinkin että sen pääse helpoiten läpi moogle charm tai charm bangle relicien avulla.

Wompatti
27.9.2004, 12:05:21
Kiitokset näistä, lisäsin sivuille.

Mickey
1.10.2004, 20:42:14
Korjaan sen verran, että otan tuon Paladin Ring -jutun pois. Item-listassa on 255 paikkaa ja niistä olen jokaisen täyttänyt. Ei jää paikkaa Paladin Ringille. Ei sellaista ole, valitettavasti.

Welc
6.10.2004, 20:18:18
Mickey

Korjaan sen verran, että otan tuon Paladin Ring -jutun pois. Item-listassa on 255 paikkaa ja niistä olen jokaisen täyttänyt. Ei jää paikkaa Paladin Ringille. Ei sellaista ole, valitettavasti.

Mitäköhän hötkyilet. Eikös tuossa sanota, että pitämällä tätä jonkun hahmon mukana 255:n taistelun ajan. Missä kohtaa piti täyttää inventaariota?

memo
6.10.2004, 20:21:58
En ole koskaan itse Paladin Shieldiä hankkinut, mutta eikös se korvaa Cursed Shieldin? Vai tuleeko inventaarioon vain uusi esine? Jos se sen korvaa, niin kait silloin myös Cursed Ring --> Paladin Ring yhtälö olisi mahdollinen. Toisaalta en itse usko siihen, että sen voisi muuttaa. Eiköhän yksi "käännyttäminen" riitä.

Necrofobia
6.10.2004, 22:05:03
En ole koskaan itse Paladin Shieldiä hankkinut, mutta eikös se korvaa Cursed Shieldin? Vai tuleeko inventaarioon vain uusi esine? Jos se sen korvaa, niin kait silloin myös Cursed Ring --> Paladin Ring yhtälö olisi mahdollinen. Toisaalta en itse usko siihen, että sen voisi muuttaa. Eiköhän yksi "käännyttäminen" riitä.

Paladin Shield tulee Cursed Shieldin tilalle, todettu on. Ja vielä tuosta paladin ringistä sen verran että se on vain yksi niistä kuuluisista huhuista edelleenkin. Monilla sivuilla on todisteita siitä ettei sitä ole.

Riku
7.10.2004, 9:26:45
Paladin Shield korvaa automaattisesti Cursed Shieldin, joten saat
uuden esineen ja vanha poistuu listalta.
Paladin Shield tulee Cursed Shieldin tilalle, todettu on. Ja vielä tuosta paladin ringistä sen verran että se on vain yksi niistä kuuluisista huhuista edelleenkin. Monilla sivuilla on todisteita siitä ettei sitä ole.
Pelatessani emulaattorilla sain tämän sormuksen. Sen kirouksen rikottua siitä tulee paladin Ring, joka nostaa hahmon kaikkia statseja (Vigor, Strenght, Defense jne.) sadalla pisteellä. Tämä on voinut olla jonkun faniporukan modaama versio, sillä olen pelannut myös versiota, jossa kaikki tutuimmat huuhaajutut FF VI:stä ovat mahdollisia, eli Kenraali Leon takaisin saaminen, Gesthalin saaminen jne. ;)

//Niin, älkää kysykö mistä aikoinaan latasin moiset versiot, sillä en todellakaan muista :P