PDA

View Full Version : jelpatkaa mua FF6 kanssa

Crish
22.7.2002, 12:57:38
....:eh: Mä tarviin apua sen Sabin erikois iskun kanssa! Miten se toimii? Siinä kyllä selitetään mutta, se ei tee yhtään mitään!!!! Auttakaa vähän.:eh:

Crow
22.7.2002, 13:42:49
http://youzen.fffin.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=233

Tuolta löytyy sama juttu, kun luet vähän eteenpäin... blääh.

Nightblade
22.7.2002, 14:20:29
Laskin tämän äsken: FFI-VI osastolla on kuusi (6) topikkia FFVI:sta tyyliin: Auttakaa mua! Olen jumissa! Eli tämä niille jotka ovat jumissa FFVI:ssa, ÄLKÄÄ TEHKÖ UUTTA TOPIKKIA! Niitä on jo ihan tarpeeksi. Voitte kirjoittaa apupyyntönne vanhoihin topikkeihin. Modet (Crow, Death Magic) voisivat poistaa turhimmat näistä. Säästäkää FFVI! Help!, sillä se on vanhin ja siitä on eniten apua jumiin jääneille.

Theemu
23.7.2002, 7:41:01
Originally posted by Nightblade
Laskin tämän äsken: FFI-VI osastolla on kuusi (6) topikkia FFVI:sta tyyliin: Auttakaa mua! Olen jumissa! Eli tämä niille jotka ovat jumissa FFVI:ssa, ÄLKÄÄ TEHKÖ UUTTA TOPIKKIA!

Minusta on huomattavasti parempi tehdä uusi topic INFORMATIIVISELLA OTSIKOLLA kuin heittää kaikki FF6:ta koskevat kysymykset yhteen topicciin. Siinä nimittäin spoilaantuu väkisinkin.

Rune
24.7.2002, 16:00:54
Laittaisitte kiinteään jonkun FF VI kysymys palstan johon laitetaan kysymys, ja se poistetaan sitten viikon päästä, joten sinne ei tule liikaa tekstiä. Viikossa vastauksia ennättää tulla tarpeeksi eteenpääsemiseksi.

ps. Se siinä vielä ärsyttää että lähes kaikki avun pyynnöt FF VI:n ovat lähes identtisiä. Niissä kysytään samaa asiaa: Miten mennään joku tietty kohta läpi jota ovat kysyneet jo sadat muut ennen minua ja samaa aihetta käsitteleviä topicceja on tällä sivulla jo kymmenen.

Theemu
24.7.2002, 17:07:21
Originally posted by Rune
Laittaisitte kiinteään jonkun FF VI kysymys palstan johon laitetaan kysymys, ja se poistetaan sitten viikon päästä, joten sinne ei tule liikaa tekstiä. Viikossa vastauksia ennättää tulla tarpeeksi eteenpääsemiseksi.

Joo joo.

Ja sitten vastaillaan taas ja taas samoihin kysymyksiin uudestaan.

Mieluummin voisi todellakin kiinnittää huomiota siihen viestin otsikointiin eikä niputtaa niitä kaikkia kysymyksiä yhteen threadiin.

Rune
24.7.2002, 22:11:00
No siis eipähän tulisi liikaa ylimääräisiä samankaltaisia viestejä. Parempi 100 yhdessä paikassa kuin 100 sadassa eripaikassa, am I right? Death Magic ja Crow vois harkita asiaa

Ilezki
25.7.2002, 10:36:02
Originally posted by Rune
No siis eipähän tulisi liikaa ylimääräisiä samankaltaisia viestejä. Parempi 100 yhdessä paikassa kuin 100 sadassa eripaikassa, am I right? Death Magic ja Crow vois harkita asiaa

Minä olen kyllä sitä mieltä, että parempi laittaa monta vinkkikyselytopiccia, kuin yksi iso. Aivan siitä syystä, että yhdestä isosta tulee helkkarinmoinen spoileriketju, ja se imaisee äkkiä mukaansa, jolloin voi saada selville tulevien kohtien tietoja, mitä välttämättä ei olisi halunnut tietää. Siksi on parempi tehdä monta topiccia, jossa on informatiivinen otsikko, kuin yksi spoilereita pursuileva jättitopic.

Rune
25.7.2002, 16:36:32
Hmm, totta.... Tuotakin voisi hioa, mutten tiedä miten.

Crow
25.7.2002, 17:04:34
Ja voisivat ihmiset myös opetella käyttämään muuan Search-toimintoa tuolla sivun ylälaidassa. Silläkin tavalla säästyttäisiin turhilta topiceilta. Mutta jospas minä nyt sulkisin tämän. Jos haluatte aloittaa jonkun FF6 hjelppi-threadin niin siitä vaan...

The death Magic
25.7.2002, 18:04:00
Sen verran itse tähän lätisen että itse mietin jonkun aikaa ison avun kysely topicin perustamista mutta tämän jälkeen olen sitä mieltä että ei periaatteessa kannata. Opetelkaa vaan oikeanlainen avunkysely niin ei tule turhia topicceja.