View Full Version : vertailkaa FFX-2 ja FFX. kumpi parempi ja miten?
itse pidän ffx:sästä enemmän koska ffx-2:sessa taistelu tapa on kummallinen. Yunan sauva on muuttunut pistooliksi, heti alussa on ilmalaiva ja muuta kivaa. jotenkin ei vain iske meikäläiseen.
Squally-girl
2.9.2004, 17:26:34
Mie taas sitte pidän FFx:stä enemmän kuin FF x-2:sta ... koska ffx:ssä oli sphere grid, tiduksen ja yunan rakkaus tarina (no niin jatko-osassakin periaatteessa) ...... FFx:än juoni on parempi ja koskettavampi ..... FFx:ssä on paremmat pahikset ... ou jee .... ku ne on sillee kierompia .... hih ... pikkupelit ovat FFx:ssä parempia .....
Itse pidän yunan "kepistä" enemmän kuin pistooleista ..... pistooleista tulee mieleen Tomp raider .... varsinkin kun yuna hyppii niitten pistooleittensa kanssa kuin päätön kana ... FFx-2:ssa on liian vapaa juoni ja liian aikaisin saa sen ilmalaivankin ..... kyllä silti tykkään pelata FFx-2:stakin .... ihan mukavahan sekin on ......
Ps. Koda Kumi laulaa hienosti siinä FFx-2:ssa .... :lovetus: :shy:
squal[FIN
2.9.2004, 17:56:44
Alkuun tälläinen offtopic:
Squally-girl, onko sinun pakko tunkea noita pisteitä noin monta joka ikiseen lauseen väliin? Olen nähnyt monta viestiäsi ja kaikissa sama juttu! Tuo on kamalan näköistä kun jatkuvasti kirjoitat näin: .... ja ....... ja ....
Rajoita vähän tuota pisteiden käyttöä!
Nyt itse asiaan eli FFX:ään ja FFX-2:een. Molemmat ovat mielestäni surkeita. FFX on vielä ihan ok ff, mutta ffx-2 on kamala! Perusteluja en tähän viestiin enempää jaksa kirjoittaa, koska ne löydätte muista viesteistäni koskien ffx-2:sta. Kaipaan ps1:n FFVII:n ja FFVIII:n tasoisia Final Fantasyjä.
(Tästä ketjusta löydät perusteluja jos niitä kaipaat: http://foorumit.fffin.com/showthread.php?p=186126#post186126)
Johnny B.
2.9.2004, 18:31:29
Me olla kaikki vähä teinix ceepee me ei osaa kirjoitus eikä avata muita topikki? (joo, oli pakko, olkoonkin sitten vaikka kuinka vitun tekohauskaa).