View Full Version : Oletteko lukeneet Zelda mangaa?
(en ollut ihan varma pistääkkö tämä tänne vaiko anime/manga kohtaan...siirtäkää tai poistakaa jos siltä tuntuu..)Niin. Eli oletteko lukeneet koskaan Zelda no densetsu(the legend of zelda) mangaa...? Minä olen, ja hullun hyvää se on ^^. Myös olen joskus pienenä (hämärä muistikuva) lukenut jotain nintendo lehdessä olevaa zelda sarjakuvaa(tykkäsin hulluna :D. Haluaisin lukea niitä vieläkin mutta en löydä niitä nintendo lehtiä millään :/. olen ettinyt vaikka kuinka. Mutta juu... Oletteko lukeneet Zelda no densetsu mangaa ja/tai sitä nintendo lehden mukana tullutta Zelda sarjista?
Jos puhumme samasta sarjakuvasta, niin kyllä. Nintendo 8-bittisen kultaisella ajalla oli olemassa kyseiselle konsolille pyhitetty lehti. Siinä oli mukana vähänväliä Zelda sarjakuvaa. Anime tyylinen se muistaakseni oli, ja käsitti ainakin Link to the past-osan. Erillisiä, yksittäisiäkin sarjakuvia Linkin seikkailuista oli mukana myöhempinä vuosina. Divareista löytää hyvällä tuurilla vanhoja Nintendo-lehtiä, joissa on Zeldaa sarjakuvana.
Uber Weapon
6.9.2004, 10:15:05
Olen lukenut Zelda-hentaita. Se oli aika huono. En voi suositella.
D.N.Angel
6.9.2004, 14:07:06
heh! ^^ satuin lukemaan ne loppuun, juuri tässä lähipäivinä. minä kyllä pidin niistä.
scirata
6.9.2004, 14:25:42
Olen itsekkin sattunut lukemaan näitä (toisin netistä > www.zihq.net HUOM: aLttP:n suomennokset tulossa joskus kun jaksan suomentaa) ja tykkäilin. Olivat oikein hauskoja ja mukavia.
Minä latasin Zelda mangaa täältä -> www.zeldanodensetsu.com tai joku tuontapainen... tykkään kanssa ihan hulluna zelda no densetsusta ^^. Ovat kanssa hauskasti piirrettyjä
Itsekkin on tullut sitä vanhoissa Nintendo lehdissä olevaa Link to the past mangaa luettua/katsottua. Näyttäisi ihan kiinnostavalta tuo Zelda no densetsu mitä tuosta sivusta tuli vilkaistua onko nuo muuten englanniksi vai japaniksi nuo Zelda mangat.
Real Emotion
8.9.2004, 13:38:39
Olen lukenut Ocarina Of Time:sta tehdyn manga sarjakuvan.
Se oli aika hauska ja huolella tehty.
Se vaan on niin outoa kun se piti lukea oikealta vasemmalle.
Sarjakuva oli käännetty japanista englanniksi.
Majora's Mask on myös kai manga sarjakuvana?
Minulla on sellainen muistikuva, että olisin nähnyt siitäkin
sarjakuvan netissä.
Jos tällä mangalla tosiaan on mitään yhteistä siihen Nintendo-lehden Zelda-sarjakuviin niin kyllä olen niitä lueskellut. Tosin niitäkin vain muutaman lehden verran. Tykkäsin kyllä enemmän niistä Marion ja Luigin seikkailuista Bowseria vastaan.
Joo o. Kyllä on niitäkin tullut luettua ja pidin tosi paljon. Eniten pidin Ocarina of Time mangasta. Toisena tuleekin sitten Majora´s mask manga. Suosittelen kyllä kaikille vähänkin Legend of zeldoista pitäville henkilöille.
Kaverilla on pari Nintendo-lehteä niin tuli luettua. Se on kyllä tosi kiva manga. Ongelma on vain se, että ne ovat liian lyhyitä ja tulee "jatkuu ensi numerossa".
Muuten en noista Zeldoista välitä.
Oon lukenu Zeldaa, kun ystävälläni on noita nintendo lehtiä aikas paljon. En tietenkään ihan hirveästi, enkä ainakaan enää, mutta joskus oon lukenu ja ihan hauskojahan ne ovat. Kuvat on koomisia ja lausahdukset huvittavia.