PDA

View Full Version : Suttuja lyijärillä ( = roskaa :P)

R13
23.7.2002, 12:04:37
niinniin. Eli tässä on tämmösii... *öh* ... raapustuksia joita tein kun koitin piirtää jotenkuten (koska taito on kadonnut ^^) yhtenä iltana.

http://membres.lycos.fr/nanaki54/fairy.jpg

keiju, joka... *öh* ... on ^^;;; Itse pidän vaatteista kovin paljon xD (ja kyllä, mulla on keiju-korva-friikkeys iskenyt ^^)

http://membres.lycos.fr/nanaki54/tryingtobe2pac.jpg

tästä piti tulla 2pac. Mutta arvatkaapa kuka meni pilaamaan täysin (pyyhin silmät pois kun ne olivan täydelliset) ... T_T; Olisko täällä ketään ihanaa ihmistä joka vois piirtää miulle 2pacin? ^_^

http://membres.lycos.fr/nanaki54/africanqueen.jpg

tän tein ennen tota "trying to be 2pac"ia, ja tää oli minsassa tehty. Ja, miksi oi miksi aina onnistuu ne työt jotka tekee nopeesti??

Sephrenia
23.7.2002, 17:30:39
Whii, nättejä ^^

Keijulla on hienot vaatteet, olet saanut ne näyttämään tollai hienosti, että ne venyy tai sillai..:eh: hmm..luulenko vain vai onko sillä vähän liian korkea otsa?

Toinen kuva on onnistunu kanssa, enkä löydä siitä mitään vikaa. Ja noi silmät on musta nytkin täydelliset ^^

Kolmas kuva on varmaan paras noista. Todella onnistuneet silmät ja huulet ^_^ ja väritys on kanssa onnistunut :)
Mullakin on aina sillai, että hätäseen tehdyt työt onnistuu hyvin :)

Safir
23.7.2002, 18:07:04
Ei.. tuo.. ole.. roskaa, Vaan kaikki tosi hienoja.

Tuo keiju on kyllä hiano. Vaatteet olet tehny hyvin, ja varjostuksetki on kohallaan.

Hmmm.. Tuo toinen on mielenkiintoinen. tuo pipo on mahtava. (oikeesti) Ihan hyvä

kolomas. Se on tosi hyvä. Oot saanu siitä eläväisen näköisen, ja nuo silmät on sillai jännät. Paksut huulet on kivan näköiset, ja nuo hiukset on mahtavat.

En tiiä mikä noista on paras, kun kaikki on niin hianoja.

Sonya
23.7.2002, 18:24:16
Wautsi.. kaikki ovat todella hianoja ^^
Okie..

Ensteksi.. tuo keiju on minusta kaikkein ihanin.. pidän vaatteista, ja muutenkin kokonaisuudessa se on todella upea :)

Toka työ.. aidon näköinen, ja pipo on todella hauska.. kumpa saisin samanlaisen itselleni ^_^

Kolomas.. tämä on kanssa todella hyvin onnistunut! Eniten pidän silmistä.. ne ovat jotenkin vaan.. niin hienot kertakaikkisesti!

Kaikki työt ovat todellakin taidolla tehtyjä.. ja varjostukset ovat täydellisesti onnistuneet!
Paljon :rispekti: iä!

Jatka vaan samaan malliin!

Pinchi
23.7.2002, 18:41:07
Eka on suhteellisen perinteistä R13 tyyliä, vaatteet ovat mainiot jne. Ainoa missä korjaamisen varaa saattaisi olla, on hiusraja. Se kulee ehkä aavistuksen verran liian korkealla.

Toinen kuva kiva kanssa, vaikken nyt pahemmin tiedäkään minkänäköinen se Tupakki on. Kuvan Tupakki näyttää ehkä hieman lapselta, mutta viikset tekevät miehisemmän ^^.

Ja kolmas kuva sitten... vaikea uskoa että se on minuutissa tehty, mutta erittäin, erittäin kaunis kuitenkin. Simmuista pidän erityisesti, ja hiukset ovat nätit. Pään mitta suhteet menevät juuri oikeanlaisesti (symmetrisesti. :respekti: :iä siitä, pollaa on hankala saada symmetriseksi, tai ainakin minulla se toisinaan tuottaa ongelmia). Way to go :) .

//edit: ai niin, tuo kolmannen kuvan nainen on ilmeisesti Afrikkalaissyntyinen? Ainakin siltä näyttäisi ^__^.

R13
24.7.2002, 11:10:39
Originally posted by Pinchi-chan
//edit: ai niin, tuo kolmannen kuvan nainen on ilmeisesti Afrikkalaissyntyinen? Ainakin siltä näyttäisi ^__^.

kyllä ^__^ ja mua hermostuttaa kun se onnistu noin hyvin, enhän mä enää osaa piirtää sitä noin xD

ja sitten vielä kaikille *hali* kun jaksoitta kommentoida ^___^

Leviathan
28.7.2002, 21:02:27
No on kyl hienojä. viimeinen on minust kyl hienoin mut katsotaans.

Numero 1. Hieno, vaatteet on tehty huolella ja hienosti. Jotkut ne vaan osaa piirtää niin hienoja kuvia

Numero 2. On kyl hieno, enkä nää huomauttamista hieno työ tämäkin.

Numero 3. Kaikkein paras! Silmät ovat todella hienot, vaatteen myös:D . En näe mitään valittamista