PDA

View Full Version : FF viholliset-lista

Critis
20.9.2004, 14:38:29
http://www.geocities.com/lord_skylark/ Tuossa olisi linkki mistä löytyisi lähes kaikkien Final Fantasyjen viholliset listattuna kuvien kera ja aattelin jos tänne sivuille voisi joku kenellä on aikaa tehdä noista vihollis-listan tännekkin sivuille kaikkien tietojen ja kuvien kera. Voi olla kylläkin aika työlästä alkaa tekemään noista joka FF pelien vihollisista listaa mutta jos jollain vain sattuu olemaan aikaa eikä muutakaan tekemistä niin voisi tehdä noista listan kuvien kera. Tämä oli vaan sitten ehdotus jos moderaattorit eivät suostu tähän niin ei voi sitten mitään en minä suutu koska tämä oli vaan pelkkä ehdotus.

Zell88
7.10.2004, 11:05:46
Minä voisin ottaa tämän projektiksi, mutta kuinka kattava sen pitäisi olla eli mita tietoja?

Critis
7.10.2004, 12:09:36
No sen verran kattava ainakin että löytyy nämä perustiedot kuten vihollisien level,HP määrä,MP määrä,heikkous esim bolt,exp määrä että kuinka paljon vihollisesta saa kokemuspisteitä,paikka missä tulee se tietty vihollinen. Siinä olisi nyt jotain tietoja nuokin riittävät mutta voi lisätä myös AP määrän jos on seiskasta esimerkiksi kyse tai draw tiedot kasin vihollisiin ja mielellään kaikkiin vihollisiin kuvat koska tuolta sivusta pitäisi löytyä joka FF viholliseen kuvat.

SDNKorento
7.10.2004, 19:48:54
Min voin kustomoida sinulle erityisen saven, jossa sin saat vaikka sata sense-materiaa aluksi. Lisäksi voin tehdä joitain pieniä muutoksia. Tosin sillä ehdolla, että sin alat oikeasti tekemään opasta.

Critis
7.10.2004, 21:31:06
En alunperinkään aikonut tehdä tätä itse vaan tämä oli ehdotus jos joku muu olisi tämän vihollis-listan voinut tehdä näille sivuille. Kun sain idean että näille sivuille voisi tehdä vihollis-listan kun useissa jenkki FF sivuissakin löytyy sellainen. Ja jos joku vielä kysyy että miksi minä en itse tee tätä vihulais-listaa niin vastaukseksi se että ensinnäkin minulla itselläni ei ole aikaa tehdä tätä ja myönettäköön että en itse osaisi varmaankaan tehdä tätä. :eh: Siksi pyydän että joku ammattilainen voisi tehdä tämän FF vihollis-listan näille sivuille vaikka ykkösestä lähtien mielellään kuvien kera. Se on sitten eri asia mitä isoherrat/isorouvat eli moderaattorit tästä sanovat että onko heidän mielestään tämmöiselle listalle käyttöä.

Enkuli
8.10.2004, 10:36:21
Vihollistan tarpeellisuudessa tulee vastaan yksi juttu:
Isoin osa vihollisten sisältämästä informaatiosta kuvausta lukuunottamatta tulisi kuitenkin englanniksi (ominaisuuksien nimet) ja numeroiksi (arvot). Ja jos kuva tulee jokaisesta niin kuvaustakaan ei tarvita jolloin suomenkielisen listan tekeminen jää vähän kyseenalaiseksi koska netistä löytyy kuitenkin englanninkielisiä listoja eikä suomennos eroaisi näistä paljoakaan.
Niin ja jos tällaisen aikoo tehdä, voisi olla vähän fiksumpaa lähettää jonkun tällaisen listan tekijälle kyselyä saisiko hänen työstään tehdä käännöksen.