PDA

View Full Version : Bändille nimi...

nox
25.7.2002, 8:19:27
Haluaisin tänne ehdotuksianne bändinimistä. Ei, en ole sellaista juuri perustamassa mutta tähän ongelmaan on joskus kohdattu aika säälittävin tuloksin. Eli hyvää nimeä on hankala löytää.

yksisiipi
25.7.2002, 11:29:47
Riippuu tietenkin tyylistä, mutta pistänpä tähän sekä englanniksi että suomeksi.

Winternightshade

Northern

Lumisade

Cold Night

Shadow of I

Songs of Dead

nox
25.7.2002, 12:32:09
Mitäköhän Norther meinas jos ne huomaisi että ilmestyy Northern niminen bändi?:)

Theemu
25.7.2002, 20:34:57
Kyselin itsekin taannoin nimiä projektilleni eräässä toisessa mediumissa. Jäivät käyttämäti, joten here we go (mukana myös omia keksintöjä):

Dental Holocaust
Hitlerin Henkilääkäri Ja Hänen Hassut Piripomminsa
Bukkake Bee (henk. koht suosikkini)
Ameebaripuli
Dark Satan (Dark Swastika, Dark Evil Satan, Dark Hell, jne.)
Anusrutto

Kassi
26.7.2002, 3:31:21
Meinasin ehdottaa seitsemännellä luokalla kehittelemääni "Aivovauriota", mutta sitten tein Google-haun ja löysin jo sennnimisen bändin. Todisteita tästä nimestä on, mennäänkö lakitupaan? :D

nox
26.7.2002, 10:48:16
Originally posted by Kassi
Meinasin ehdottaa seitsemännellä luokalla kehittelemääni "Aivovauriota", :D

Mä taas olen kehitellyt joskus tälläisiä samasta aiheesta kuin: "thunder brain" ja "aivolävistys".

"Dark satan" voisi olla erittäin hyvä nimi jollekkin metallibändille joka ei ota itseään aivan niin vakavasti
:D Sama bändi voisi myös miettiä nimeä: "liian pimeä hauta" joka on mielestäni varsin hauska.

AlkoTanko
26.7.2002, 12:07:43
Mietihän semmoisia kuin:

Bleeding Christ

Buried and Alive

Brotherslayer

Raped Angel Dying

Kylmä Hautani

Kuolevan Rukous

Tai ehkäpä nuo ovat parempia kappaleiden niminä, vai miten? Tyylin voikin jo huomata varsin helposti. :D

Y2J
26.7.2002, 14:20:04
Tässä minun ehdotukset:

Kaaokset
Vilenius
Rock-O-Rama
MTT
Get Out of Your Head
N-R-G ja niin edelleen!

harvester
27.7.2002, 19:34:31
Editoinpas vähän ettei kukaan vie hyvää bändin nimeä.
Eli keksitäämpä pari uutta:
- Bändi
- Soittajat ja laulaja
- Räppääjät
- Popparit
- Paskalistakärkibändi
- Tyhmä laulutaidoton äijä

Siin ois muutama varteenotettava vaihtoehto jotka näin väsyneessä mielentilassa keksin.

bigspin
27.7.2002, 22:09:37
No tässä on joitain:

Baby killers:D

The MoonCowboys:confused:

Red Drivers:bored:

The bird cat band;D

Nuo tuli sitten aivan sattumalta mieleen=)

Locke Cole
28.7.2002, 12:02:03
Helvetin Kuusitoista

Ryppyiset kivekset :D

Ääh, en minä keksi. ;D

Kassi
28.7.2002, 23:46:20
Eat Your Heart Out. Kaksimielinen viittaus, sekä kehotus tehdä miten lystää että ymmärrettävissä outoihin uhrimenoihin liittyväksi.

mindless
7.8.2002, 20:32:15
Olisi hyvä olla positiivinen bändi, kun on negatiivinen, siis Negative. Niin voisi olla vaikka sitten Positive. Ellei sellaista ole jo.

Kreifi
8.8.2002, 17:12:14
Satanic War Noise (Projekti vuosien takaa jota en ole vieläkään päässyt toteuttamaan.)
Saatanallinen Sota Meteli tulee vielä nousemaan maailmankartalle. Huom. Tuo nimi on varattu minulle. *hymyää*

Melinda
8.8.2002, 17:20:57
Wasterland olis munsta aika hyvä..nojaa en kyllä omalle bändille(jos sellasta olis tulossa) laittais nimeks mut se oli vaan ehhdotus :)

Yose
25.6.2003, 21:02:15
Hmm sortsi kun nostelen rupuvanhoja ketjunkäppyröitä ylös, mutta ei tämä ainakaan mikään hirvittävä ajankohtais ketju ole.

Juu tämä on suuri ärsyttävä ongelma, ja hyvää nimeä on todellakin hankala keksiä, tässä on muutama huono idea, aika sekalaisia:

Rise of souls
The blessing of Death
Between Heaven and Hell
Living Flesh
Midnight Murder
Earbreaker

No juu en mie nyt tuon parempaa keksi, joku puolikoominen metalli bändi, voisi ottaa jonkun vähän liioitellun nimen kuten: Buried Dark Satan, tai The Rising Hell Death, tai jotain muuta tyhmää, itse en kuitenkaan suosi mitään antamistani nimistä, vaan ne ovat vain tuommoisia metalli kökkö nimiä. Suosin kilttejä ja kauniita, ei kristinuskoa alentavia nimiä, vaikka jonkin sortin Black-Metallisiti olenkin.

Rose *Valkea Neito*
25.6.2003, 21:25:54
Deep Dark Night
Moonlight Stamina
Bloodred Ocean

Siinä kolme ehdotusta...edittaan myöhemmin lisää jos siltä tuntuu...

Uber Weapon
26.6.2003, 8:26:58
Pistämpä musiikkiprojektien nimet joissa olen ollut:
-Pseydonymic
-Mexham
-Subkognitiivinen Pseudomorphologinen Postdramaattinen Skitsoholistinen Aivorakkula
-S.P.P.S.A (sama kun yllä mutta lyhenteenä)
-Vääräpää
-Kleptolagnia

Sitten uusia:
-BurningCinderFury Of CrimsomChaosFire
-NekroHävitysTuhoKuolema (heh pöllitty. Ja Kreifiltä. Piti vaan mainita, ihan vaan koska sopisi kissantappomusapändille)
:)

Illuusia
26.6.2003, 9:39:11
Jos bändille annettaisiin suomenkileinen nimi, se olisi ehdottomasti Munakoiso, jos sellaista ei ole. Jäsenet voisivat pukeutua aina munakoison värisiin vaatteisiin keikoilla ja muualla, se olisi kovin huvittavaa. Ytimekäs nimi, mielestäni, käyttäisin varmasti. Myönnetään, en ollut TÄYSIN vakavissani.

Mutta, siansaksalla nimi voisi olla vaikka Gethruyzig. Eihän niistä nimistä tarvitse aina tietää mitä ne tarkoittavat. Tästä nimestä tulee mielikuva naisvoittoisesta yhtyeestä, jotka pukeutuvat viikinkien tyyliin, sarvikypärät päässä. Musiikki olisi jotain oopperan tyylistä.

Ja vielä, Kiseki japaniksi, tarkoittanee ihmettä. En tiedä, onko tällaista jo olemassa, mutta pidän kovasti tuosta sanasta. Se sopisi jollekin nuorelle laulajattarelle, jonka musiikki on jonkinmoista punkkia.

Siinä niitä sitten oli.

Moguta
26.6.2003, 10:48:37
Yhdestoista pyörä on jo varattu nimi mun eräälle projektilleni, mutta vapaita nimiä:
Entropiaa odotellessa
Kasvisuutejuoman kosto
Vikailmoitus

Bändille on ihan tosi vaikea keksiä nimi, etenkin jos tahtoo jotain hienoa ja kohtalokasta ilman että se on koomista.
Hienoa ja Kohtalokasta vois olla tietty ihan hyvä nimi.
Kuitenkin olen sitä mieltä, että Se Jokin katoaa nimestä, jos sitä ei ole keksinyt itse.

Gakuto-seme
26.6.2003, 13:14:06
*aivonystyrät hyrrää*

- Lunatic
- Cof-fee (huomatkaa e:n pitkä venytys)
- Moon Eyes

Emmietiie =)

memo
26.6.2003, 14:20:06
"Hyviä" ideoitahan on joskus päähän pälkähtänytkin, ja tässä muutama:

-Cold Shadow
-Heart of the Kingdom(jees, jees... Kingdom Hearts) :)
-Goat Cheese Pizza(varsinainen Jere/Zits fani minäkin...)
-Deep Dream

Necroth
26.6.2003, 15:09:16
-Tears of midnight
-Eternity in black
-Mordorus
-Metalmania :D
-Kuolemanportti
-Se on siinä
-Electric penis :eh:
-the Exalted angel
-Ruination
-Earth-man-earth ("maasta olet sinä tullut ja maaksi sinä olet muuttuva" -jotenkin noin...)

Juu...siinä oli...jotain(?)
En sitten yhtään tiedä että mitkä noista voisi mahdollisesti olla jo käytössä...että juu niin meitsi lähtee kotiin --->

edit:// pari nimeä lisätty.

Sephiroth13
26.6.2003, 17:37:09
Tässä olis yksi mun keksimä:

-Bändilleonvaikeakeksiänimeä

En käyttäis tota nimeä jos tekisin bändin, enkä suosittele sitä kenellekkään.

pehmo
26.6.2003, 17:58:10
pohjaventtiili olisi aina oma laatuinen
sitten olisi siinä väännetty Power, ellei ole käytetty

Kokki
26.6.2003, 18:06:57
SkupadiPappas (:D)
Clubbers
NoXionS
DuckSons
Phantom Hearts
Space Star

Noi tuli vaa mielee täs ku kirjottelin.

-Kokki-

Mamsmilk
28.6.2003, 0:21:33
Bottom of the bottle

Squeezed pigeon

Naughty professor

Smeelysock deluxe

The Bandits

Where is my boot?

Jorkki and the sausagekick

Humppakuninkaat

Fisherman's friend

Good fart

UFO
30.6.2003, 18:28:02
öh....

miten olisi...
Shadow of the nigth :eh: ja...pimeän soturit..(en ole varma että onko tämä jo olemassa... :huh: ) no toss on pari... :D

Sepirotti
5.7.2003, 22:12:25
Light in darkness
tai
santromunarit
tai
"lauantai illan koffi porukka".

Tommistus
6.7.2003, 12:40:34
- Red Mirage (bändi täynnä punapäitä)
- Royal & Natural
- Passion Under Desire

Siinä pari hyvää nimeä.

Frodo
2.8.2003, 9:59:04
Necromage
Frostfire
Black Burial (Dark Funeral viittaus)
Lycanthropia
Dead Be My Heart
Beowulf (Shakespearea)
Saatanan Vasen Palli (minkäköhän lainen kannatus tälle löytyisi)
Kaikki muut olisivat sopivia paitsi S.V.P.

Shai
4.8.2003, 12:33:25
Last call to Heaven/Hell
Pure Shit
Next to Nothing
Deathstripe
Eternal Hate
...Living by Dying
Ordos
Chopping Block
Jason and the teen slasher's
Downing Sunset
Blackout
Last Cell
Eternity in Ashes

Joo ei keksi tästä nopsaan muita
EDIT: Uuh uusi. F.A.T.E = From Ashes To Eternity

The White Mage
4.8.2003, 13:33:16
Mun mielestä bändin nimen pitäisi kuvastaa bändin tyyliä tai musiikkia tai bändin jäsenten luonteita.
Crazy Cow olis aika siisti eikä sellaista mun tietääkseni vielä edes ole olemassa :)

yksisiipi
6.8.2003, 10:21:08
Tulipa mieleen, että se ETOS systeemin oli oikeastaan hyvä, kun bändien nimiä on aivan liiaksi asti, ja kaikki hyvät nimet kaatuvat siihen, että sellainen on jo käytössä (muistelen kaverini Sephiroth-projektia). Eli muutama hyvänkuuloinen sana ja "of" väliin, kas, siinä uusi yhtyeen nimi. Aloitetaanpa vaikka muokkaamalla Eternal Tears of Sorrowista jotain omaa.

Nocturnal Fears of Morrow
Thy Sorrow Inprisoned
My F**king Darkness
Moonlight My Bride
Forest is My Throne

Ja jos oikeasti hyvää (mielikuvituksetonta) ja takuulla käytettyä nimeä haluaa, niin hankkikoon Sormusten Herran tai Silmarillionin. Siitä kopsaamaan, nopeesti ettei joku ehi ekaks.

Kippe
14.8.2003, 20:23:01
Jos satutte olemaan nahkakaljuhevibändi, niin Shaved posse on aivan ehdoton