PDA

View Full Version : Soldat

Mizxu
26.9.2004, 17:57:54
Ajattelin vaan että oottekos pelaillu ton nimistä peliä? Mitäs mieltä ootte? On aika mahtava sotapeli! Tiedättekö mitään hyvää sivua josta sais mappeja ja skineja ja ääniä soldattiin? toi kyssäri tuli sit vahingossa tohon otsikkoon....

In memoriam
26.9.2004, 18:10:43
Oon pelannut. Latasin pelin yhdeltä MB:een Huvi ja Hyötyrompulta. Tosi kova peli .*ottaa Minigunin ja ampuu kaikki viholliset seulaksi* ;D

En tiedä kyllä mitään sivua, mutta ehkä voisi joskus etsiä Googlesta.

Nyarlathotep
26.9.2004, 20:58:00
Soldatin hommasin MBHH 2003 rompulta ja se on parasta räiskintähuvia mitä olen ikinä pelannut. Soldat vetää vertoja jopa Counter-Strikelle. Sitäpaitsi peli muuttuu kaksi kertaa kivemmaksi kun pelaa kaverin kanssa. Aseita löytyy joka lähtöön ja varsinkin ne kaikki abilityt jotka kestävät tietyn aikaa esim. Berserk ovat loistavia. Suosittelen tätä peliä kaikille jotka omistavat tietokoneen.

In memoriam
26.9.2004, 21:38:26
Mixku löysin tälläisen sivun, jossa on muutama kartta.linkki (http://zaptek.daug.fi/soldat/maps.php)
En ole itse vielä ehtinyt kokeilla.

Naukseri
27.9.2004, 7:00:47
Tässä jonkin aikaa sitten sain sen itelleni ja onhan sitä tullut pelattua vähän
liikaakin. Peli on siksi mukava, koska siinä on laajat kentät ja erittäin mukava
asevalikoima. Oma suosikkini on kyllä desert eaglet tai se haulikko (Nimeä en
muista). Oli hauska idea pistää peliin ne boosterit, saa lennellä missä haluaa.
Bonuksetkin ovat kivoja varsinkin berserker.

M1green1
27.9.2004, 11:34:42
Onhan tätä tullut pelattua parin kaverin kanssa joskus, mutta en oikein hirveänä pitänyt. Olin kyllä itse aika toivoton tapaus siinä pelissä, kun olin melkein aina viimeisenä pelin loppuessa. =/ Pelasinkin vain sitä peliä muutaman kerran, kun kaverit halusivat.

Hyvä puoli olisi ollut pelissä, jos olisi voinut laittaa omat tausta musiikit siihen soimaan. Kyllähän siinä pystyikin, mutta silloin olisi pitänyt rekisteröidä peli.

Mizxu
27.9.2004, 14:02:42
Jos haluatte uudenlaisia aseita ladatkaa täältä http://www.geocities.com/redmond_david/SKINPACK.zip Aseita on kyllä helppo muokata itsekin, se onnistuu ihan windowsin paintissa. Muutin puukkoni kokkiveitseksi:) Ei sen tehot siitä muutu mutta se näyttää erilaiselta asevalikossa. Mun hahmo soldatissa on judgementimer, että jos tulee vastaan niin morjestakaa! ja tässä sitten mappeja http://soldatmaps.hopto.org/index2.asp. Miten te muuten teette ne linkit, että kun klikkaa yhtä sanaa niin se sivu aukee? :huh:

vegeta
28.9.2004, 20:33:37
Onhan tätä tullut pelattua parin kaverin kanssa joskus, mutta en oikein hirveänä pitänyt. Olin kyllä itse aika toivoton tapaus siinä pelissä, kun olin melkein aina viimeisenä pelin loppuessa. =/
:D

Soldat on oikein hyvä pikkupeli, tuli aina netissä joskus moninpelinä pelattua. Yksinpelinä Soldat on aika tylsää pelattavaa, mutta moninpelinä sitä jaksaa nyt pelata ainakin jonkun aikaa, sitten siihenkin tympeentyy. Paras ase on muuten sitten granaatit ja granaatinheitin, siihen kaatui monet =).

Mizxu
29.9.2004, 15:51:49
On se yksinkin hauskaa, jos on tehny 20 zombi-bottia joita voi lahdata=) ne käyttää aseenaan käsiä ja joskus harvoin kranaatteja ja osuu heikosta. Oon kyllä tehny niistä vaikeempiakin versioita :P

memo
29.9.2004, 16:28:08
Miten te muuten teette ne linkit, että kun klikkaa yhtä sanaa niin se sivu aukee? :huh:
[*url=osoite]tekstitähän[/*url]
Ilman noita tähtiä.

Jaah, onhan Soldatteja tullut pelailtua vähän. Ihan hauskaa on, ei vaan jaksanut kiinostua enempää. Vois LANissa olla ihan pelattavaa. :) Huomasin muuten, että siinä on monia samoja aseita kuin Counter-Strikessä (Ster-AUG, tai joku vastaava ja AK-47). Kukaan muu huomannut tuota?

Eipä muuta, eiköhän ruveta odottelemaan, että joku finiläinen jaksaa tehdä Soldat "miitin". Se olis mukavaa. :)

Mizxu
29.9.2004, 16:47:25
Miittiä saa ehkä vielä odotella, mutta itse peli on käännetty suomen kielelle, tai siihen voi ladata suomenkieliset tekstit. Linkitän ne tohon. laitatte ne siihen soldat/txt kansioon ja vaihdatte nimeks default. kun haluutte takasin enkuks siirrätte kansiosta soldat/txt/languages sen english.txt tiedoston soldat/txt kansioon ja nimeks default. se vanha default pitää sit aina korvata...

kokeilen vaan tätä soldat (www.soldat.pl) jee se toimi :P

mogvisti
1.10.2004, 8:54:23
Onhan tuota Soldatia tultu kokeiltua, mutta ei oikein meikään iske. Onha peli erittäin mukava tapa kuluttaa aikaa ja taidolla tehty, mutta ei. Jotenkin peli vaan jättää kylmäksi. Räiskintää on ehkä liiaksi asti. Jostain syystä Liero iskee hieman paremmin.

Mutta kyllä täytyy nostaa hattua tämän pelin tekijälle, sillä tälläiset laadukkaat minipelit ovat nykyään melko harvassa.

SDNKorento
1.10.2004, 19:42:19
Eipä muuta, eiköhän ruveta odottelemaan, että joku finiläinen jaksaa tehdä Soldat "miitin". Se olis mukavaa. :)

Kannatetaan. Peli on kyllä ihan kiva, tosin bottien lahtaaminen ei jaksa innostaa. Jos nyt oikein ymmärrän, niin Soldatiahan voi pelata verkossa (tietenkin ^^), niin miksei joku privaatti fffin-pelisessio? Olisihan se hauskeempa ampua tuttuja =/

Mizxu
2.10.2004, 12:20:40
Kannatetaan. Peli on kyllä ihan kiva, tosin bottien lahtaaminen ei jaksa innostaa. Jos nyt oikein ymmärrän, niin Soldatiahan voi pelata verkossa (tietenkin ^^), niin miksei joku privaatti fffin-pelisessio? Olisihan se hauskeempa ampua tuttuja =/

Jaa että sovittas joku päivä ja aika jollon mentäs pelaan jonkun hemmon servuun ja siinä olis salasana? juu, sopii mulle, mut pitää päättääs servun nimi tai tietää ip osote, sen näkee täältä (www.whatsmyip.net)

M1green1
2.10.2004, 13:23:58
Kannatetaan. Peli on kyllä ihan kiva, tosin bottien lahtaaminen ei jaksa innostaa. Jos nyt oikein ymmärrän, niin Soldatiahan voi pelata verkossa (tietenkin ^^), niin miksei joku privaatti fffin-pelisessio? Olisihan se hauskeempa ampua tuttuja Nooh. Jos nyt aiotte sellaisen miitin tehdä, voin sanoa että, minäkin olisin tulossa siihen. SNDkorento tai joku vois tehdä nyt uuden ketjun ja siihen sitten ilmottauduttais. Kuinkas monta pelaaja siihen muutes sitten mahtuisi?

Nyarlathotep
2.10.2004, 14:06:04
Minä voisin ainakin osallistua Soldat-miittiin. Pitäisi vaan hommata ensin peli kaverilta kun olen Soldatin jo koneeltani ajat sitten poistanut. Hyvä että tämmöinenkin keksittiin.

memo
2.10.2004, 14:08:25
Juu, elikkäs tähän ketjuun ei mielellään enää näitä "miitinki" ilmoittautumisia, kun sille oma ketjunsa jo on: http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=10683

Soldat Man
20.3.2005, 11:19:28
Mä latasin ton ase paketin ja suomen kieliset tekstit
mut ne EI toimi ( :eh: ) Mitä mun pitäis tehhä?