PDA

View Full Version : Ren & Stimpy

nox
25.7.2002, 8:25:56
Tämä duo ei varmaankaan esittelyitä kaipaa. Kuka täällä tunnustaa olevansa tämän loistavan piirretyn sairas ja kieroutunut ihailija? Itse hyvin pettyneenä fanina olen harmitellut kun ei näy chihuahua-kissa kaksikkoa telkassa tällä hetkellä. Ikävä on. Kaikki Ren & Stimpy fanit kommenttia tänne.

Mikä on mielestäsi hauskin jakso?
Omasta mielestäni ehdottomasti se jakso missä Ren tulee hulluksi (jälleen) ja joutuu mielisairaalaan. Toinen hauska on se missä Ren tulee hulluksi ja ryhtyy erakoksi. Todella sairasta huumoria...oh yeah! =)

Ps. Onko kenelläkään tietoja seuraavista uusinnoista?

yksisiipi
25.7.2002, 11:35:39
Hyvä että otit puheeksi.
Ren ja Stimpy edustavat piirroshahmoja parhaillaan.

Parhaita jaksoaja ovat mm. ne joissa ystävykset pyrkivät kohottaa elinolojaan murtautumalla vankilaan. Parhaiten tuosta jäi mieleen poliisin köhiminen ja lausahdus "Have...khm...a nice...day...khm!"
Myös Renin nukkumisvaikeuksia oli mukava seurata, sekä taas kerran, paremman asuinsija toivossa toverit murtautuvat eläintarhaan apinoiksi pukeutuneina.

Kuka muistaa Renin itävaltalaisen serkun Sven Höekin?
Tai Urpon ja Jurpon?

nox
25.7.2002, 12:42:50
Onko sillä joku Itävaltalainen serkkukin? heh....tota en tiennytkään. Kuulostaa tosi hullulta tapaukselta. Miksiköhän sillä on ruotsalainen nimi?

Ren
25.7.2002, 19:32:59
Olen kovin samaistunut toiseen niistä hahmoista, uskokaa pois.

Omat suosikkijaksoni liittyvät myös yllättäen melko usein kaimani sekoamiseen. Parhaat mieleen tulevat ovat Ren's bitter half (jossa Ren jakautuu kahtia ilkeään ja välinpitämättömään puoleensa), Hermit Ren (Ren vattuuntuu lopullisesti ja muuttaa erakoksi vuorille, tuttuja tuntemuksia paljon), Sven Hoek (Don't whiz on the electric fence), Ren needs help! (Cheeeeeeeese!), Stimpy's Cartoon show (Explodey on kyllä aika tykki, eikä se pahiskaan huono ole. Cobb loistaa.) ja Stimpy's fan club (What is he anyway, a mosquito?).

hyzky
25.7.2002, 19:42:22
Suuri läpimurto jakso minulle oli se aivan alkupään jakso jossa tuli se "Happy,happy,Joy,Joy "kappale se oli niin hirveän hauska kun ne tanssi siinä mukana vielä.Sen jälkeen ei hirveän montaa jaksoa tullut jätettyä väliin.En muista hirveästi muita...Tai no se jakso jossa Stimpyn veli Sven tuli käymään...
Yksi huono puoli siinä kyllä oli kun se tuli silloin joskus ruoka-aikaan telkkarista kun ohjelma ei oikein siihen ajankohtaan sopinut.
Loistava sarja

Ren
25.7.2002, 20:03:13
Brassailenpa nyt hieman kun on kerrankin mahdollisuus :)

Originally posted by Brain Power
Omasta mielestäni ehdottomasti se jakso missä Ren tulee hulluksi (jälleen) ja joutuu mielisairaalaan.

Ren needs help!

Toinen hauska on se missä Ren tulee hulluksi ja ryhtyy erakoksi. Todella sairasta huumoria...oh yeah!

Hermit Ren

Originally posted by yksisiipi
Parhaita jaksoaja ovat mm. ne joissa ystävykset pyrkivät kohottaa elinolojaan murtautumalla vankilaan.

Pen pals

Myös Renin nukkumisvaikeuksia oli mukava seurata

Insomniac Ren

sekä taas kerran, paremman asuinsija toivossa toverit murtautuvat eläintarhaan apinoiksi pukeutuneina.

Monkey see, monkey don't!

Originally posted by hyzky
Suuri läpimurto jakso minulle oli se aivan alkupään jakso jossa tuli se "Happy,happy,Joy,Joy" kappale se oli niin hirveän hauska kun ne tanssi siinä mukana vielä.

Stimpy's invention.

Kultru
26.7.2002, 8:42:19
Varsin hauskaa koheltamista, mukavaa jälkeä ja joskin välinpitämättömiä juonenkäänteitä.
Tuli seurattua.

nox
26.7.2002, 10:44:51
Vähänkö mua harmittaa koska mä olen missannut sen episoodin missä oli Happy happy joy joy laulu. Tai jos se on ollut useammassa jaksossa niin ne kaikki. Eikö se esittäjä ole sellainen Skotti tyyppi nimeltä Stinky? Ja oliko kysessä Stimpyn lempi artisti? Muistan että Ren´s bitter half jaksossa Renin paha puolisto heittää sen levyn happotankkiin.

Ren
26.7.2002, 16:29:47
Stinky Whizzleteets joo. Pitäisi jaksaa kaivaa se avatariksi jossain välissä :)

"I told you I'd shoot, but you didn't believe me! Why didn't you believe me!"

Ceassa
26.7.2002, 18:50:35
*nostaa kätensä ylös*

Ha, onhan sitäkin tapausta tullut seurattua. Just minun mielenlaadulleni sopiva ohjelma. Need I say more? ;D

Mauler
27.7.2002, 10:56:40
Jep, tulihan sitä katseltua, en tosin muista jaksoja mutta hyvät naurut niistä sai. hehe

RBelmont
27.7.2002, 18:48:19
Ren & Stimpy. Aivan loistava piirrossarja, tuli nauhoitettuakin niitä. Paras jakso minun mielestäni oli se kun, Ren ja Stimpy olivat nakkimaailmassa. Aiiiivan sairas jakso. Myös se Venäjä vastaan USA avaruuskilpa jakso on suosikkejani .
Pitääkin kaivella videonauhat tuolta jostain pimeyden syövereistä...

n4x
28.7.2002, 3:24:41
Ren Stimpy on todellakin mahtava:DEn vain muista jaksoista mitään muuta kuin että ne oli himskatin hauskoja;D

Pinchi
29.7.2002, 1:52:57
Muistan kyllä seuranneeni ja pitäneeni ohjelmaa hauskana, mutten muista yhtäkään jaksoa, valitettavasti. Jonkinlainen muistikuva jostain napanöyhtä hommelista kuitenkin on, sillä tuon sanan opin em. ohjelmasta ^^.

nox
29.7.2002, 8:14:06
Originally posted by Pinchi-chan
Muistan kyllä seuranneeni ja pitäneeni ohjelmaa hauskana, mutten muista yhtäkään jaksoa, valitettavasti. Jonkinlainen muistikuva jostain napanöyhtä hommelista kuitenkin on, sillä tuon sanan opin em. ohjelmasta ^^.

Napanöyhtähommeli meni silleen että Stimpy leikki omalla navallaan (teroitti kyniä ja kaatoi sinne soodaa ja etikkaa yms) niin kauan että tuli hulluksi ja ryömi sen sisään. Sisällä odottikin sitten napanöyhtäkeiju Jerry jonka orjaksi Stimpy ryhtyi. Kun Stimpy teki Jerrylle ruoaksi napanöyhtämureketta Jerry suuttui ja muuttuin Gnothokseksi (kaaoksen valtiaaksi [meniköhän se noin]) ja tappoi Renin ja Stimpyn (joka oli myös joutunut Renin napaan)

En tiedä mitä käsikirjoittajat olivat poltelleet...

Ilezki
29.7.2002, 8:19:09
Kyllä, minä muistan tämän sarjan. Se oli loistava, ja myöhemmin sitä satelliitiltakin seurasin, tosin ruotsiksi dubattuna :eh: ..

No, paras jakso kyllä ehdottomasti on The 'ol Blue nose, jossa Stimpy oppii jotenkin nenänsä avulla laulamaan (en muista miten), ja keikkailee sen kanssa. Kunnes sitten nenä kyllästyy ja ottaa hatkat. Loppua en muista, eikä tuokaan niin hyvä kuvaus siitä jaksosta ollut, mutta silti. Se oli oikein hyvä sarja.

R'lyeh
10.8.2002, 19:26:34
kyllähän tuota Reniä ja Stimpyä muistelee vieläkin suu virneessä, hyvät naurut sai joskus muinoin sitä sarjaa seuratessa. loistavaa huumoria, juuri tyyliin sopiva piirroksen laatu ja kaikki muu mikä tekee piirretystä hyvän.

toivottavasti uusivat vielä joskus tuota sarjaa, mielellään näkisi uudelleen vanhat jaksot. enää ei muista paljoakaan koko ohjelmasta.

Zell Dincht
11.8.2002, 20:02:16
Kyllä minäkin Reniä&Stimpyä katselin ja oli kyllä aika loistava ohjelma..harmi kun ei tule enää töllöttimestä. En muista enää niin hyvin niitä jaksoja etten osaa sanoa parasta jaksoa.

kawaii-chan
13.8.2002, 21:20:24
Ihan loistava :D Seurailin sitä silloin tällöin, kun se vielä tuli. Siis ihan törkeen hauska, varsinkin ne juonet.. ihn kahjoja!

Melkeen yhtä hyvää, kun anime...

Juliet
18.8.2002, 19:19:14
Tunnustan! Sarja on aivan LOISTAVA! :D Uusintoja minäkin kaipailisin ja kovasti... Edelliset tais jäädä jostain syystä väliin, mutta sillon kun sarjan löysin niin joka viikko tuli katottua.

Minustakin se "Happy happy joy joy" juttu oli kerrassaan hulvaton! :D

nox
19.8.2002, 22:05:21
Noita uusintojahan tässä kaipailen itsekkin. Ehkä meidän pitäisi tehdä YLE:lle joku joukkoadressi jossa kehotettaisiin niitä pistämään uusintaa kehiin?

The death Magic
21.8.2002, 9:17:41
Loistava sarja. Vielä muistan kun sitä tuli(miltähän kanavalta se tulikaan muuten. Muistaakseni useammalta...) Mutta hauskoja heppuja olivat.

Toia
21.8.2002, 9:28:03
Wautsi olen aina kattelut sitä sarjaa ja äänitin joskus joitain jaksoja ylöskin :D

Diamond
27.8.2002, 17:04:59
ren ja stimpy jatkuu tossa ennen joulua mutta päivää en muista mutta tulee kuitenkin. :D