View Full Version : 2019
Tässä se on Aasian tuhoutuminen yhdessä ainoassa kuvassa
(on tämä mahtipontista joo)
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/u/supah/1027614924798.jpeg
Yksinkertaisesti ilmaistu tosiaan..! Tuo itse asteroidi on aika hieno. Ja huumori on kohdallaan!;D
Gabriel
25.7.2002, 22:56:25
Mautonta.
Kepakko
26.7.2002, 2:19:11
hehhee, mää repesin! ;D
Hyvä toi venäläisen ilmekkin.
Mukavahan tosta "maailmanlopusta" on vitsiä heittää, kun ei se kuitenkaan tapahdu.
Ensimmäinen työ oli aivan hauska, mutta tämä menee jo kuivan huumorin puolelle. Aivan mauton työ, minä en näe siinä mitään huumoria. Ja se on aikas tökerökin.
isoSILLI
26.7.2002, 9:22:51
Yks kakkaa, kaks kakkaa muuta sitten ei tarvitakkaan, just joo. =P
/me ei repeä huonolla maulla tehdylle "huumori"pläjäykselle...
Adeíron
26.7.2002, 9:27:04
Enpä minäkään tuosta mitään erityisen hauskaa löydä, Gabin kommentti kuvaa tuota hyvin. Sen lisäksi että se on tehty huonosti, siinä ei ole sellaista huumoria, joka ainakaan mua edes hymyilyttäisi.
Tällä hetkellä tuo työ saattaa joitakin naurattaa.. mut enpä sitten tiedä vuonna 2019..?!
Njåå, ei se minuukaan niin paljon naurata. Jotenkin saattoi arvata, että joku piirtää tuosta asteroidista jotn. Hmm...
Ei oikein säväytä, ei. Aasiako se oli?
Ei miellytä. Olisko kannattanut laittaa tämä häröilyyn koska tällä ei ole paljoa graafista arvoa. Eikä työn pointtikaan taida olla siinä. Annan arvosanaksi -10. :confused:
Crimson
26.7.2002, 12:38:33
Juu, minkään en löytänyt tuost kuvasta yhtään mitään huumoria...
Ja kuvakin on söhrästy aika nopeasti varmaankin...(?)
Kepakko
26.7.2002, 14:10:09
Eihän tuossa tuo graafinen puoli olekkaan tärkeä, vaan se idea, kun kaikki ei sitä ole näemmä tajunnut.
Tosin sen takia juuri häröily olisi ollut sopivampi paikka tälle. Modet vaan siirtämään.
Eikä tuota kannata liian vakavasti ottaa. :)
vähän tasoa... toi on mautonta läppää
bigspin
27.7.2002, 10:15:05
Jaahas.Olipas taas omaperäinen työ:bored: Kai tuo oli "hauska" mutta ei "vakavalla" asialla kannata niin paljon pelleillä:blah: Kai..
:)
Locke Cole
27.7.2002, 11:13:53
Ei ollut edes hauska, tai sitten minulla on huono huumorintaju.
Naurakaa sitten vuonna 2019 jos se möhkylä osuu tänne. :prkl:
hulluz
27.7.2002, 21:23:09
Vaikka sä tarkotat tota huumorina niin se ei ollut mielestäni hauska...=/
Et sillee... toi tosiaanki on mautonta huumoria. Saas nähä millasen lentoradan ne sitte laskee tolle, eihä se osuminen viel ole varmaa. Mut tuskin enää siin vaihees kovinmontaa naurattaa... :eh:
Neruru
28.7.2002, 19:13:18
Ei hauskaa. Ei siinä mitään, en minä ota nokkiini, vaikka siitä asiasta pilaillaankin, se ei henkilökohtaisesti juuri nyt näytä vakavalta. Mutta. Jos haluaa heittää läppää, kun ei halua oikeasti yrittääkään piirtää, heittäköön silloin hyvää sellaista.
niin tuo oli kyllä kauheaa rasismia:eh:
Leviathan
28.7.2002, 20:50:13
Enpä tiedä, muhun toi huumori ei iskenyt ollenkaan.
onko tällaisten töiden lähettämisessä mitn järkeä? Ei minun mielestäni. Ei kaiken tarvitse tietenkään olla mahtavan upeita piirroksia, mutta en kyllä sulata sitä että tahallaan pistetään överiksi ja laitetaan kuva tänne. Yritystä pitäisi ainakin olla, kuten monilla muilla foorumin piirtelijöillä...
niin että kai se on sitten *naps*, vai mitä?