PDA

View Full Version : Jelp!ff 4

bigspin
25.7.2002, 21:51:25
Niin eli tietääkö kukaan mitä pitää tehdä siinä kohdassa kun Cecil muuttuu sellaksi valkoseks "ritariks":huh: Olen siis juuri siinä kohassa missä Leviathan rikkoi laivan.Kävin kylässä ja menin sellaselle vuorelle missä taistelin jotain Golbezin apuria vastaan.Kun voitin sen jouduin sellaseen ihme paikkaan missä piti taistella Dark Knightia vastaan(entistä Ceciliä vastaan kai=/ )
Eli tässä se ongelma piiree.Vaikka kuinka hakkaan sitä D.Knightiä niin se ei vain kuole:eh: Auttakaa jos tiedätte .kiitos:)

-Joo kiitos vastauksista.Ja sori kun en huomannut katsoa muita topikkeja:eh: Ja tän voi nyt laittaa lukkoon kun sain tos asian selväksi:eh: -

Zande84
25.7.2002, 22:25:01
Homman nimi on se, että sitä nimen omaan EI SAA hakata. Puolusta vain koko ajan niin se kuolee ennen pitkää.

Safir
26.7.2002, 9:09:02
Jaa-a. Eikös tästäkin ole jo yksi aihe tuolla jossain? Niin minä ainakin muistelisin.. Kannattaisi katsella noita vanhoja topicejam ennen kuin tekee uuden. Mutta saatan olla väärässäkin..

Niin, mutta tuohon kysymykseen palatessa, niin puolusta koko ajan, tahi sitten parantele ukkoasi, niin voitto on sinun. -_-*

Nightblade
26.7.2002, 9:51:02
Voi helvetti. Siis ihan samanlainen topiikki. Ja juurihan minä täällä (http://youzen.fffin.com/vbulletin/showthread.php?threadid=1032) kerroin kuinka samanlaisia topiikkeja tällä osastolla on. Oisit voinut käyttää searchia tai katsella muita topiikkeja, esim. tätä (http://youzen.fffin.com/vbulletin/showthread.php?threadid=834). Siellähän on siis AIVAN SAMANLAINEN kysymys. Eli katsokaa ensin muita aiheeseen liityviä postauksia, ennenkuin teette oman topiikin.

Niin, ja mitä siihen kysymykseen tulee, käytä vain defenceä.

Rune
26.7.2002, 9:59:56
Tällaistahan on kysytty ennenkin. No vastaanpa kummiskin. Siis et vain tee mitään. D.knight käyttää hyökkäystä, jota pystyi käyttämään myös Cecil japanin versiossa. Älä iske vihollistasi, vaan parantele itseäsi ensin loitsuilla ja sitten potioneilla. Näin vihollisesi kuolee ajan mittaa, aika nopeasti.

The death Magic
28.7.2002, 18:40:37
Tätä on kysytty aiemminkin ja linkkikin on jo annettu.

Closed.