PDA

View Full Version : Winamp - skinit

Gabriel
26.7.2002, 11:30:25
No tehdäänpä nyt tällekin, kun kerran on poikinut vähintään yhden keskustelun grafiikkaan.
Eli niin kuin ne muutkin, tänne tilauksia winampin skineistä, mieluummin tekijöille PM:llä, mutta näin alussahan ei voi tietää kuka on niiden tekemisestä kiinnostunut. Wallpaperit ja signut kun ovat niin erilaisia kuin nämä.

Eli kaikkein ensimmäiseksi, winampin skinejä tekevät taiteilijat ilmoittautukoon. Jos joku skiniä hakee laittakoon hakemus tähän ketjuun.

Muistakaa kuitenkin, että ennen kuin alkaa pyytämään skinejä yleisistä aiheista (kuten alla mainittu Spider man ja Mega man), kannattaa mennä tsekkaamaan josko http://www.winamp.com :issa vaikka olisi kymmeniä skinejä kyseisistä aiheista.

nox
26.7.2002, 11:46:57
Olisin todella kiitollinen jos joku tekisi AIVO-aiheisen skinin minulle. :D

Y2J
26.7.2002, 13:43:03
Ja minä olisin tosi kiitollinen jos joku voisi tehdä minulle Megaman tai WWF/WWE tai Spider-Man leffan aiheisen skinin Winampiin! Kiitos etukäteen! :rispekti:

Celeb
26.7.2002, 17:42:40
Sanon vain, että kannattaa ensin mennä katsomaan Winampin (http://www.winamp.com) kotisivuilta.
En toki ala aliarvoimaan kykyjänne jotka niitä skinejä teette, mutta tuolla on aika tasokkaita vedoksia suunnilleen joka aiheeseen. Jokaisessa kategoriassa on yli 1000 skiniä, joten sieltä on varaa valita.

Ja tuskin te sitä Winampin koko ajan siinä katselette kun soitatte musiikkia tai teette jotain yleensäkin.

Y2J
30.7.2002, 12:43:31
Originally posted by celebrati
Sanon vain, että kannattaa ensin mennä katsomaan Winampin (http://www.winamp.com) kotisivuilta.
En toki ala aliarvoimaan kykyjänne jotka niitä skinejä teette, mutta tuolla on aika tasokkaita vedoksia suunnilleen joka aiheeseen. Jokaisessa kategoriassa on yli 1000 skiniä, joten sieltä on varaa valita.

Ja tuskin te sitä Winampin koko ajan siinä katselette kun soitatte musiikkia tai teette jotain yleensäkin.

No löytyihän tuolta jotakin joka sorttia, mutta ei minun mieleistäni! Ja minä olen kyllä sen tyyppinen että katselen Winampia samalla kun soitan musiikkia...
:confused:

Malokan
30.7.2002, 18:28:22
Hieman aiheesta sivutse menevä viesti, mutta kuinka moni täällä on ilmoittanut tekevänsä skinejä?
Tai kuinka monta niitä on tehty? Mielestäni jos niitä ei ole monia (toisin kuin allekirjoituskuvia),
niin silloin ei tarvita omaa ketjua niille.

nox
31.7.2002, 9:15:38
Originally posted by Malokan
Hieman aiheesta sivutse menevä viesti, mutta kuinka moni täällä on ilmoittanut tekevänsä skinejä?

Saattahan noita ilmaantua. Mun mielestä ajatus täältä napatuista skineistä on mukava. Jos niitä ei sitten ilmaannu tänne niin eiköhä Gabi asialle jotain tee. -)

Ilmoitankin täten että itse rupean skinejä kyhäilemään. Tällä hetkellä ei ole vaan Nettiä tai Photoshoppia kotona. Netti aukeaa joskus elokuun lopussa ja photoshop 7 on jo matkalla. Katsotaan kuitenkin mikä on tilanne sitten silloin, onko täällä enään mitään eloa..

Dagger
1.8.2002, 15:58:52
Originally posted by Malokan
Nyt ainoastaan vain Brain Power ehkä joskus tulevaisuudessa.

Tai kuinka monta niitä on tehty?
Ilmeisesti ei ainuttakaan.

Mielestäni jos niitä ei ole monia (toisin kuin allekirjoituskuvia),
niin silloin ei tarvita omaa ketjua niille.
Kannatan ajatustasi, minusta tämä ketju voisi olla myös sitä varten että jos joku on jo tehnyt Skinin, niin voi laittaa sen näytille.. Tuskin monikaan jaksaa ruveta tekemään täällä paljon mittatilaustöitä.

Katsotaan nyt miten tämä alkaa toimia~.. Jos ei toimi niin sitten otetaan pois.

metalmiku
4.8.2002, 22:33:48
Voinki alottaa ensimmäisenä julkaisemaan omia winamp skin:ejä

eli tämä on eka winamp-skin jonka olen tehnyt(winampskinnin taustalla on eräs työni(hyvin tärkeänä tietona)).

Ultimate3
5.8.2002, 10:46:20
Pyytäisin että joku vois tehä mulle ff x aiheisen Winamp skinin. :D

Y2J
5.8.2002, 13:48:51
Ja minä odottelen edelleen sitä samaa mitä pyysin jo alussa. Kiitos! :D

Dagger
13.8.2002, 11:46:25
Pöf, täällä ihmiset ovat oleet vain kinuamassa uusia skinejä, mutta vain yksi on tullut näytille. Tämä ei mielestäni toimi, joten suljetaan. Jos joku on sitä vastaan, -ja aikoo saada tämänkin yritelmän kunnolla toimimaan niin puolestani saatte avata uudelleen. :p

Potri
13.8.2002, 11:56:38
"Hei, tää ei toimi joten on parempi luovuttaa kokonaan!" =)

Eiköhän se pelkkä unstikkaaminen liitä, sulkeminen on vähän turhar radikaalia. ;)

Dagger
13.8.2002, 12:02:09
Originally posted by Potri
"Hei, tää ei toimi joten on parempi luovuttaa kokonaan!" =)

Eiköhän se pelkkä unstikkaaminen liitä, sulkeminen on vähän turhar radikaalia. ;)

Eikö ole koskaan tullut mieleen että täällä hukutaan kaikken ei-toimivaan ja toistamiseen? Mitä ideaa siinä on jos samat ihmiset toistavat "Voix joku tehä mulle sen ja sen skinin?!!11" jos kukaan ei tee niitä :p Olen samaa mieltä kuin Malokan. Miten vain, ei kai siitä suurta haittaa ole jos tämä on auki. Siitä vain askartelemaan jos halua on noin paljon~

Potri
13.8.2002, 12:05:42
Tämä on toimiva jos yksikin tulee tänne esittelemään uuden tekemänsä skinin. Jos ei, niin kyllähän tämä painuu itsestään pohjalle, lukitsemattomanakin. Eikä sen aukiolosta ole siis haittaa, kuten sanoitkin.

Mirtsa
13.8.2002, 13:29:16
*tahtoo Card Captor Sakura aiheisen skinin winamp3selle...*