PDA

View Full Version : Aini puskassa ^^ (ei, en minä xD)

R13
26.7.2002, 14:11:27
eli siis. tässä on keiju (nimeltä Aini) joka... näköjään kyykkii puskassa xD (sen kaulassa on vikaa, tiedän ^^;) no niin, väritin piiii-iitkästä aikaa koko kuvan (aploodeja kiitos ^^) ja en ny tiiä onko se kovin mahtava.

http://membres.lycos.fr/nanaki54/artsite/original/ainipuskassa.jpg

(tästä tulee joskus vielä sarjis in collab with a friend xD)

Ja minä olen vieläkin aivan in love with the ears ^^;

enki
27.7.2002, 11:44:26
No mutta tuohan on upea! Erityisesti silmään pistävät nuo silmät, todella taitavasti valitut värit sanon minä. Juu-u, korvat ovat hienot kyllä! Eipä tuosta paljoa voi sanoa, *aplodit hienosta työstä* ^^

Safir
27.7.2002, 15:39:34
Todella hieno tuo on.
Mitäpä tuosta nyt sanoisi.. Väritys on mukavan haaleaa, ei liian kirkasta, jaja nuo korvat on kyllä hienot. Min tykkää keiju korvista.

Leviathan
27.7.2002, 16:04:22
Hieno on, väritys on kyllä kivan haalea ja silmät heinot. Korutkin ollaan tehty hienosti.

Deux
27.7.2002, 21:43:25
Siis tuohan on aivan upea! Tosin nimi [Aini] hämää, koska satun tuntemaan sen nimisen ihmisen. Ja ne korvat...noh, sanoisinko että ovat aika pitkät, mutta ainakin siinä on käytetty taiteellisuutta, jota siulla selvästikkin piisaa. Väritys on tarkkaa ja upeaa...varsinkin varjostukset ja valokohdat tulevat hyvin esiin. Puska muuten on myöskin hieno, joskin jää vaivaamaan vain se että kyseinen puska on ainoa tausta.. Mutta se nyt on joutava pikkuseikka.
Mielestäni kyllä kaullassa on [kuten sanoit] jotn outoa...ihan kuin se levenisi ylöspäin. Vaatteetkin on hienot ja kivasti toteutetut. Väritkin ovat hyvin valitut. Mutta nuo letit ovat vähän kummalliset tuossa edessä. Tulee pakostikkin mieleen että eikö ne mene silmille? Ja siivet ovat jotenkin jääneet taka-alalle ja ovat aika huomaamattomat. Ihmettelin aluksi että mitä sen takana on.. No ehkä vika on miussa, who knows. Ja olisit voinut olla hiukan huolellisempi niiden siipien kanssa..
Enpä löydä tästä enempää vikoja niin hieno ja hyvin tehty se on. Toivottavasti pistät tänne töitäsi jatkossakin..?
Erityismaininta upeista silmistä.

<~//edit//ja aplodeja saat paaaljoon *taputtaa*

R13
27.7.2002, 22:25:26
Originally posted by Tiffany
Siis tuohan on aivan upea! Tosin nimi [Aini] hämää, koska satun tuntemaan sen nimisen ihmisen.

Niin niin, niin minäkin, nimittäin minut xD Ja se puska on oikeestaan tarkotuksella noin (ja ne "letit" myös xD) en jaksanut väkrätä sitä xD

(Ja kiitti kaikille kommenteista, mä oikeesti arvostan sitä että jaksatte kirjottaa pari sanaa ^^;)

Candice
29.7.2002, 13:44:13
Todella hyvä kuva. Korvat ja silmät ovat aivan ihanat ja muutenkin jälki on hyvää ja selkeää. Kaunista katsella. Tosin tuo kaula kyllä hämää vähän, mutta hyvin vähän!

Noirre
2.8.2002, 1:41:56
Käsi on hiukan omituinen, mutta muuten pidän siitä! Olisi mukava nähdä myös ns. poseerauskuva.