PDA

View Full Version : Mille olet viimeksi nauranut oikein kunnolla?

Sivua : 1 2 3 [4] 5 6 7

Snage
13.11.2007, 21:52:59
Tälle tuli naurettua oikein kunnolla. (http://uk.youtube.com/watch?v=tcINhIjAxUA) Laatu dubbausta Digimonista.

PhazonBlaxor
14.11.2007, 21:00:28
Nauratti kyllä kun kuuntelin kaupassa lehtiä katsellessani kahden lähellä olleen pikkupojan kinastelua.

Poika 1: "...ei varma oo. Meijän isillä on paljon isompi!"
Poika 2: "Eikä ooo! Meijän isillä on paljon isompi kun teijän isillä. Äitikin sanoi niin!"
Poika 1: "No sun äiti ei ole nähny sitä tarpeeksi monta kertaa sitten. Meijän isillä on isompi. Säki oot nähny sen."
Poika 2: "Oha äiti nähnyt. Vaikka kuinka monta kertaa! Ja mitä sit vaikka mä oonki sen nähny? Musta meidän isin telkkari on silti isompi."

Aluksi kuvittelin... Noh, sen kukin voi arvata ihan itse. =)

Frelial
22.11.2007, 15:52:39
http://kuvat.iltalehti.fi/viihde/madonnantytarMH_vi.jpg

Tuli revettyä aika totaalisesti Madonnalle, ämmä on monimiljonääri eikä kosmetologi ole nyppiny tytön kulmia yhtään siistimmäksi! Ripsiväriä ja muuta on kyllä lisätty. En ikinä antaisi lapseni näyttää tuolta olisipa minkä ikäinen ja kumpaa sukupuolta tahansa... Nätti tyttö, ihan järkyttävät karvat...
(toivottavasti ne siihen potter leffaan sentään nuo siistii)

PhazonBlaxor
24.11.2007, 17:05:00
Öööh, siis mitä vittua. Minulle tuli joku tyttö kommentoimaan IRC-Galleriassa että "oot suloinen!<3". Eihän siinä muuten mitään, mutta tyttö oli korkeintaan 12-13-vuotias. Tarkemmin katsottuna havaitsin myös, että hän oli kommentoinut todella monelle muullekin jätkälle, joiden iät olivat 16-20v. Onkohan tuolla tytöllä joku ongelma, kun 12v ikäisenä katselee parikymppisiä, ja kehuu heitä suloisiksi? ÄKSDEEEEEEEEEEE IHKUDAAAAAAAA LOLOLOL...

werkku6
24.11.2007, 19:05:17
http://www.youtube.com/watch?v=U-0OgH4vRSo ;D

Tälle tuli naurettua pari päivää sitten, kun psykologian opettaja näytti sen tunnilla.

Fumi
25.11.2007, 0:12:40
Nauroin ihan tajuttomasti eilen koulussa kun kaverini antoi minulle maailman rumimman onnittelukortin mitä voi olla :DD:::D: Siinä oli sellainen nolo trolli, mitä oli joskus kaupan leluhyllyillä ja sitten tämä ihana pinkkitukkainen trolli oli maalaamassa taulua. Luin aluksi että kortissa luki "nääntyminen on luovAA työtä" vaikka siinä sitten oikeasti olikin että ikääntyminen on. ::D: Eikä edes naurattanut . Kortti on vuodelta -92 ja niin hirveä ettei uskoisi. Koko päivä menikin sit sen kortin kanssa häröillessä. :::--DD

Sitten tänään olen hekotellut tälle: NMKY ! saan siellä seuraa uutta, sos nainen jätti taas mun! (http://youtube.com/watch?v=Wm1-VsiznAU&feature=related) eikä sieltä tulee taas tollai ninjaleffa, varmaa neljäs olisko :D:D: Tämäkin (http://youtube.com/watch?v=SUNmLuNdiL8) nauratti vähän vaikka en yleensä kissavideoille naura .

Gabriel
30.11.2007, 15:18:44
Löysin Internetistä tekstin, joka havainnollistaa aika hauskoja asioita metallissa ja metallisteissa. ;D Varoitus rumia sanoja pelkääville: tekstissä esiintyy rumia sanoja.

This is the situation: There is a beautiful princess trapped in a
castle guarded by a dragon. Here is the end of the story with
different kind of metalheads as knights.

* POWER METAL
The protagonist arrives riding a white unicorn, escapes from the
dragon, saves the princess and makes love to her in an enchanted
forest.

* THRASH METAL
The protagonist arrives, fights the dragon, saves the princess and
fucks her.

* HEAVY METAL
The protagonist arrives on a harley, kills the dragon, drinks a few
beers and fucks the princess.

* FOLK METAL
The protagonist arrives with some friends playing acordions,
violins, flutes and many more weird instruments, the dragon falls
asleep (because of all the dancing). Then all leave........ without
the princess.

* VIKING METAL
The protagonist arrives in a ship, kills the dragon with his mighty
axe, skins the dragon and eats it, rapes the princess to death,
steals her belongings and burns the castle before leaving.

* DEATH METAL
The protagonist arrives, kills the dragon, fucks the princess and
kills her, then leaves.

* BLACK METAL
The protagonist arrives at midnight, kills the dragon and impales
it in front of the castle. Then he sodomizes the princess, drinks
her blood in a ritual before killing her.
Then he impales the princess next to the dragon.

* GORE METAL
The protagonist arrives, kills the dragon and spreads his guts in
front of the castle, fucks the princess and kills her. Then he
fucks the dead body again, slashes her belly and eats her guts.
Then he fucks the carcass for the third time, burns the corpse and
fucks it for the last time.

* DOOM METAL
The protagonist arrives, sees the size of the dragon and thinks he
could never beat him, then he gets depressed and commits suicide.
The dragon eats his body and the princess as dessert. That's the
end of the sad story.

* PROGRESSIVE METAL
The protagonist arrives with a guitar and plays a solo of 26 minutes.
The dragon kills
himself out of boredom. The protagonist arrives to the princess'
bedroom, plays another
solo with all the techniques and tunes he learned in the last year
of the conservatory.
The princess escapes looking for the 'HEAVY METAL' protagonist.

* GLAM METAL
The protagonist arrives, the dragon laughs at the guy's appearance
and lets him enter.
He steals the princess' make up and tries to paint the castle in a
beautiful pink colour.

* NU METAL
The protagonist arrives in a run down Honda Civic and attempts to
fight the dragon but he burns to death when his moronic baggy
clothes catch fire.

freya™
30.11.2007, 16:29:10
The Five Stages of a giraffe death (http://www.youtube.com/watch?v=tWsVDs-oCEE&feature=related)

Robot Chicken omistaa.

Clacier
1.12.2007, 13:50:30
Steve (http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=1640794840&sid=1)

31 (tällä hetkellä) sivua täynnä viestejä tyyliin "Hi Steve". Blizzardin työntekijäkin on vastannut sinne että "Hi Steve". Lvl12 pikku priesti, aww. <3 On se vaan mukavaa kun otetaan noin lämpimästi uudet pelaajat vastaan. X'D

Laudon
2.12.2007, 1:01:42
Tuskinpa tästä tarvitsee sanoa yhtään mitään. (http://www.youtube.com/watch?v=nO_1gWdDmD8)

Stormheart
4.12.2007, 17:11:58
Olen taas onnistunut nauramaan itseni miltei hengiltä.
Ensiksi tämä (http://www.youtube.com/watch?v=Vfw1XRqyYUE)

Toisen naurukuoleman aiheutti Frellun postaus tähän ketjuun, erehdyin luulemaan Lourdesia Teemu Selänteeksi kun en ihan tarkasti ekalla kerralla katsonut;D. Kaapin hevaripostaus oli sekin melkoisen hulvatonta luettavaa.

Frelial
4.12.2007, 18:03:20
Siiiis, OH MY goooooooooood! (http://www.youtube.com/watch?v=k0RH0cYs4lw) Siis miten voi ihmiset olla NOIN saakelin tyhymiä! Lolleroin täällä pahasti tuolle kartta jutulle. Ihan vedet tulee silmistä.

Kreifi
4.12.2007, 18:15:15
Miten ne tiesi tossa karttajutussa etukäteen mitä ihmiset vastaavat?

0ne winged angel
4.12.2007, 20:33:32
Tämä on varmaan jokaiselle tuttua, ainakin minulle on. (http://uncyclopedia.org/wiki/HowTo:Cook_While_Drunk)
Itse repeilin ainakin useaan otteeseen tälle, johtuu ehkä siitä että olen muutamia (köhköhuseitaköhköh) samansuuntaisia juttuja mennyt taituroimaan.

Teksti on englanniksi joten syyttäkää itseänne jos ette ota selkoa.

Naskali
6.12.2007, 10:42:22
MOT - Saatanalliset sävelet dokumentti. (http://www.youtube.com/watch?v=fj6ugZAqg7g&NR=1) Reps.

Clacier
7.12.2007, 15:12:56
Liljan linkille repeilin kyllä aika pahasti. :'D Sitten varmaan vieläkin enemmän näille:

Looking For Group (http://www.lfgcomic.com/page/1)
Slaughter Your World (LFG) (http://www.youtube.com/watch?v=fcbazH6aE2g)

Frelial
15.12.2007, 18:59:42
Ystäväni taiteili:

Tarviiko muuta sanoa? (http://www.elfyourself.com/?id=1322396068)

Berrycake
16.12.2007, 3:01:20
Okkei, en varsinaisesti ääneen tälle nauranut, mutta repeilin lapasten takana niin tehokkaasti, että meinasin tänään tukehtua jouluruuhkaisessa Tiimarissa. Olin hakemassa sieltä klemmareita sekä muistilehtiötä. Muistilehtiötä hakiessani törmäsin ryppääseen Pirates of the Caribbean lisenssituotteita, jotka loistivat siinä Disney prinsessa tjtn paperituotteiden vieressä hempeissä vaaleanpunaisissa sekä violeteissa väreissä. Ja siis nyt puhun niistä Pirates- tuotteista, hempeää pastellia all over. Jack Sparrowin sekä William turnerin kuvia ihQuissa ihQtus-ystäväkirjoissa sekä sydämen muotoisissa pikkuvihkoissa... Vihkot yms~ oli koristeltu sankariemme naamojen lisäksi kaikenlaisin suloisin koukeroin sekä "nimikirjoituksin". ... Wow, cheesy. Pläräilin tavarakasaa läpi tirskuen naurusta ja vedet tuli silmiin, olin oikeasti niin yllättynyt ja huvittunut. :p

Mulla on ostettava vaikka huonoillakseni sellainen imelän pastellivioletti sydämen muotoinen vihkonen, jossa on imelän gigolomainen Orlando Bloomin naama. :love: Hahaha... en tiennytkään, että Pirates of the Caribbeanin sankareita markkinoidaan myös ala-aste ikäisille tytöille ihQtuksen kohteiksi~ LOL! Taidan ostaa sellaisen ihQ-Will sydänvihkon myös veljelleni täytteeksi joulupakettiin.

//Hitsit tuo Frellun linkittämä Elfyourself on hassu. x3 Oli pakko vähän käyttää saumaa hyväksi kun väsyttää jo muutenkin. .B

Arwie
16.12.2007, 6:25:13
Okkei, en varsinaisesti ääneen tälle nauranut, mutta repeilin lapasten takana niin tehokkaasti, että meinasin tänään tukehtua jouluruuhkaisessa Tiimarissa. Olin hakemassa sieltä klemmareita sekä muistilehtiötä. Muistilehtiötä hakiessani törmäsin ryppääseen Pirates of the Caribbean lisenssituotteita, jotka loistivat siinä Disney prinsessa tjtn paperituotteiden vieressä hempeissä vaaleanpunaisissa sekä violeteissa väreissä. Ja siis nyt puhun niistä Pirates- tuotteista, hempeää pastellia all over. Jack Sparrowin sekä William turnerin kuvia ihQuissa ihQtus-ystäväkirjoissa sekä sydämen muotoisissa pikkuvihkoissa... Vihkot yms~ oli koristeltu sankariemme naamojen lisäksi kaikenlaisin suloisin koukeroin sekä "nimikirjoituksin". ... Wow, cheesy. Pläräilin tavarakasaa läpi tirskuen naurusta ja vedet tuli silmiin, olin oikeasti niin yllättynyt ja huvittunut. :p

Mulla on ostettava vaikka huonoillakseni sellainen imelän pastellivioletti sydämen muotoinen vihkonen, jossa on imelän gigolomainen Orlando Bloomin naama. :love: Hahaha... en tiennytkään, että Pirates of the Caribbeanin sankareita markkinoidaan myös ala-aste ikäisille tytöille ihQtuksen kohteiksi~ LOL! Taidan ostaa sellaisen ihQ-Will sydänvihkon myös veljelleni täytteeksi joulupakettiin.

:DD Haha~ Minäkin muuten ostin isosiskolleni pakettiin juuri tuollaisen vihon. Joskus aikoja sitten törmäsin vastaaviin Pirates-tuotteisiin Turun Anttilassa ja repesin samalla lailla (pidättelin pyrskähtelyä minäkin) ja mietin että vähänkö minua friikkaisi, jos olisin Orly ja näkisin itsestäni tuollaisen vihkosen (ajattelen vastaavaa nykyään myös aina kun näen niitä Idols-fanipaitoja, jotka on muutenkin ihan sikapelottavia). Oli päivän piriste joo, on se Orlando niin ihQ ja siskonikin tykkää siitä vihkosta tasan varmasti. <3 <3 <3

Real Emotion
16.12.2007, 13:27:53
Muistilehtiötä hakiessani törmäsin ryppääseen Pirates of the Caribbean lisenssituotteita, jotka loistivat siinä Disney prinsessa tjtn paperituotteiden vieressä hempeissä vaaleanpunaisissa sekä violeteissa väreissä. Ja siis nyt puhun niistä Pirates- tuotteista, hempeää pastellia all over. Jack Sparrowin sekä William turnerin kuvia ihQuissa ihQtus-ystäväkirjoissa sekä sydämen muotoisissa pikkuvihkoissa...Olin pyörtyä kauhusta takana olevan miehen päälle kirjakaupassa, kun näin vastaavaa. Sen kuin markkinoivat Orlando Bloomia sydänpaperilla, mutta oh my god, ei nyt Pirates of the Caribbeanin varjolla! Ei merirosvous ja pinkit söpöilyt kuuluu yhteen. :eek:

Maailmankuvaani murskattiin taas niin pahasti, että joudun pitämään tauon piraattifanituksessani ja siirryn hetkeksi merten tyrskyistä takaisin Tolkienin haltiametsiin. Ja jos joku nyt linkittää tähän jotain pinkkiä Legolas-krääsää, niin tapan.

Kreifi
16.12.2007, 13:31:37
Well, eikös tuo ole ihan normaalia Disney-toimintaa? Tosin en minä kyllä sellaista ostaisi. :D

Pleksi
17.12.2007, 0:07:58
Jaa-a en tiedä miksi tämä nauratti niin paljon, mutta siltin http://www.youtube.com/watch?v=c76KlfLWLBE

Atmis
17.12.2007, 19:40:19
Juttelin tänään meikän skebaveljen kanssa, jonka mimmi oli yllättäen heivannut jäbän veke. Kyselin jäbältä, että miten se pärjäilee ja jotain tämmöstä.
"Kyllähän se aika rankka on, kun nyt joutuu taas paneen kaikkia ketä on tarjolla."
:::::DD::::DDD::::::D
Repesin kyllä ihan kybällä.
Ehdottomasti yksi viisaimpia jäbiä ketä tunnen.

Delirium
18.12.2007, 10:25:20
Hissanmaikalleni.
Tunnilla aiheena oli herra Aatu Hiltunen ja hänen tunnettu teoksensa "Nujakkani". Fiksuna ihmisenä opettajani kysäisi onko kukaan luokasta lukenut kyseistä, kirjallisesti karmeaa, teosta. Eipä käsiä noussut.

Noh, sitten kysymys kuului, miksi sitä on niin hankala saada, johon hän vastasikin pian itse: "Kirja on tavallaan kielletty, sillä siinä voidaan katsoa olevan kansanryhmää vastaan kiihottavia asioita, mikä on Suomessa lain vastaista".

Ei vitussa ;D

Berrycake
18.12.2007, 18:31:42
Hissanmaikalleni.
Tunnilla aiheena oli herra Aatu Hiltunen ja hänen tunnettu teoksensa "Nujakkani". Fiksuna ihmisenä opettajani kysäisi onko kukaan luokasta lukenut kyseistä, kirjallisesti karmeaa, teosta. Eipä käsiä noussut.

Noh, sitten kysymys kuului, miksi sitä on niin hankala saada, johon hän vastasikin pian itse: "Kirja on tavallaan kielletty, sillä siinä voidaan katsoa olevan kansanryhmää vastaan kiihottavia asioita, mikä on Suomessa lain vastaista".

Ei vitussa ;D
Håå? Miten niin hankalaa saada/kielletty tjtn? o_O Tuota Aatun opustahan saa ihan normisti esim. Suomalaisesta kirjakaupasta. :<> Puljun nettikaupasta (http://www.suomalainen.com/sk/)kin löytää, kun laittaa hakusanaksi "Mein Kampf". Nyt lapset kipin kapin tilaamaan kaikille mieluisaa viimehetken joululahjaa! :D

Delirium
18.12.2007, 18:35:13
Håå? Miten niin hankalaa saada/kielletty tjtn? o_O Tuota Aatun opustahan saa ihan normisti Suomalaisesta kirjakaupasta. :<> Puljun nettikaupasta (http://www.suomalainen.com/sk/)kin löytää, kun laittaa hakusanaksi "Mein Kampf". Nyt kapset kipin kapin tilaamaan kaikille mieluisaa viimehetken joululahjaa! :D

Uuh, tänne heti =) Asian laita on sitten muuttunut muutaman vuoden sisään, sillä ysillä olelssani ainakin maikkani mukaan ko. opus olisi semi-kielletty, niin ettei sitä löydy kirjastoista eikä kirjakaupoista :huh: Antikvariaateista ja kirppareilta kylläkin.

.
.
.
.
Eka Kreifinpentele tulee ja murskaa ja sitten vielä sinäkin berry. Voi mun päiviäni...

//

Ja minä koitin korjata mm. typoni pois, mutta quotesi paljastaa koko editoimattoman komeuden. Itken koko seuraavan yön. :( Itketään yhdessä. Eimutta tosipuheessa, shit happens. Sekä oikeaa ja väärää tietoa on liikkeellä ihan yleisesti, luotettavan lähteen mukaan. Eipä tuolle mitään voi.

*huokaa ja itkee berryn olkaa vasten* Ei niin. Paitsi tietysti jos olisin niin fiksu kuin luule olevani, en lähtisi Kreifin kanssa väittelemään, mutta minkäs teet, olen blondi :D On se kyllä paljon mukavampaa mokata itsensä suuresti tai pienesti semi-anonyymisti netissä, kuin sitten vaikkapa kaikkien kurssitovereiden edessä :wink:

.
.
.
.
.
Ja nyt tuli hirveä halu lukea Nujakkani. Voihan hitsinpimpulat.

Berrycake
18.12.2007, 18:38:35
.
.
.
.
Eka Kreifinpentele tulee ja murskaa ja sitten vielä sinäkin berry. Voi mun päiviäni...
Ja minä koitin korjata mm. typoni pois, mutta quotesi paljastaa koko editoimattoman komeuden. Itken koko seuraavan yön. :( Itketään yhdessä. Eimutta tosipuheessa, shit happens. Sekä oikeaa ja väärää tietoa on liikkeellä ihan yleisesti, luotettavan lähteen mukaan. Eipä tuolle mitään voi. Ja voihan olla, että tuo kirja joskus ammoin onkin ollut kielletty~ en ihmettelisi yhtään.

0ne winged angel
27.12.2007, 16:50:39
Tästä on kyllä jo vähän aikaa, mutta kyllä se vieläkin rupeaa suupieli nykimään kun sitä tilannetta muistelee.Eli siis tähdennys, nauran siis itselleni ja kohta se selviää myös teille rakkaat kanssafoorumilaiseni, että miksi.

Eli eli, siskoni oli taannoin vierailemassa meillä kylässä ja ei siitä sen enenpää.
Siskoni siis lähti ja kolisteli hissikuiluhuoneessa josta pääsee sisäpihallemme (asun siis kerrostalossa) ja menin sitten käymään vessassa pikaisesti ja menin takaisin keittiöön ja oven takana kuului edelleen kolistelua, ja avasin tietenkin oven ja sanoin tämä:prkl:tämä ilme naamalla että, "Mitä sää täällä viä rönyät" ja katsos vaan, siellä olikin siskoni sijasta kerros-siivooja, joka sitten piipitti takaisin että "Ei kyllä mää ihan kohta lähden tästä" ja itse menin hieman häkellyksiin tilanteesta ja ainoa sana minkä sain suustani oli, että "Jaa", tämä:confused:tämä ilme naamalla ja HUOM!HUOM! paiskasin HUOM!HUOM! oven kiinni ja menin olohuoneeseen istumaan ja hetken aikaa tilannetta kelattuani pääsin selvyyteen, että mitä ihmettä oikein tapahtui, niin räjähdin sitten nauramaan ja kyllä siitä naurua sitten irtosikin.

Että näin sanarikas ja huomaavainen mies minusta sitten kaikkien näiden vuosien jälkeen on kehkeytynyt.Ihan periaatteesta en jätä mitään anteeksipyyntö kirjettä rappuun odottamaan.

Mei
29.12.2007, 19:37:24
Istuskelin ihan rauhassa tässä koneen ääressä, kun veli ryntää ihan innoissaan paikalle. "Hei arvaa mitä, arvaa mitä, mää sain xiittaamalla tähän Ratchet & Clankkiin aseeksi Mace Windun!!1"

... Siis mitä? Ensimmäinen mielikuvani oli kuinka Ratchet riehuu ympäriinsä ja hakkaa vihulaisia mestari Windu -raukalla ja tuli kyllä lievästi sanottua revettyä oikein kunnolla. Kyseessähän ei siis loppujen lopuksi ollutkaan jedimestari, vaan violetti valomiekka jonka nimi ei edes ollut Mace Windu (yllättäen!) Mitähän hittoa tuollakin oikein pyörii päässään, ilmeisesti oon tuputtanut sille liikaa Star Warseja. :'D

Telac
29.12.2007, 20:25:28
~2h sitten, willowtreen spurgu imitaatiolle, nauroin hysteerisesti 5min, ja sitten vielä sen jälkeen jonkun verran.

Atmis
6.1.2008, 14:47:38
Ei helvetti :D:D:D:D!
Meikä aatteli pitää siivouspäivän. Viimeks oon siivonnut kunnolla kai joskus lokakuussa. Alotin homman laittamalla pöydillä ja lattioilla lojuvat tyhjät pullot kaappiin ja vittu jäbät, bongasin yhen bissepullon, joka on lojunut tossa varmaan kuukauden. Siellä oli vielä vajaa desi bissee jäljellä. :D Siellä lilluu hometta :D.
:D:D:D:lovetus:
:D:D:D:D
;D;D;D;D

Joo, tykkäilen pitää kämpässäni semmoista kreatiivista kaaosta.

PhazonBlaxor
6.1.2008, 15:38:50
Ei helvetti :D:D:D:D!
Meikä aatteli pitää siivouspäivän. Viimeks oon siivonnut kunnolla kai joskus lokakuussa. Alotin homman laittamalla pöydillä ja lattioilla lojuvat tyhjät pullot kaappiin ja vittu jäbät, bongasin yhen bissepullon, joka on lojunut tossa varmaan kuukauden. Siellä oli vielä vajaa desi bissee jäljellä. :D Siellä lilluu hometta :D.
:D:D:D:lovetus:
:D:D:D:D
;D;D;D;D

Joo, tykkäilen pitää kämpässäni semmoista kreatiivista kaaosta.

Joo, tiedätkös minullakin kävi noin - paitsi että kyseessä oli kahvinkeitin, johon oli jäänyt "hetkeksi" kahvit sisälle. Sitten eräänä päivänä isä tuli käymään kylässä, joten aloin keittämään kahvia hänelle. Ensin avaan keittimen, josta seuraa yökkäilyä, isä se vain huutelee "noh, mikäs nyt tuli?" Minä vastaan tietysti että "Tuota... Taitaa jäädä ne kahvit nyt keittämättä, on tuota... Vähän teknisiä ongelmia."

No juup juup. Mutta alkuperäinen syy postata tänne oli vallan muu. Eilen nimittäin repeilin aika pahasti tyttöystävälleni, joka kyseli minulta fiksuja videotiedostojen syvimmistä olemuksista. Vuoropuhelu meni kutakuinkin näin:

Hän: "Kulta, paljonko 5 minuutin ja 40 sekunnin video vie tilaa, jos laitan sellaisen tähän soittimeeni?`"
Minä: "No se riippuu aika monesta asiasta."
Hän: "Ai... Mistä jutuista?"
Minä: "No kuvakoosta, fps-luvusta, tiedostomuodosta, pakkauksesta jne."
Hän: "Ahaa... Entäs, jos se on japanilainen?"
Minä: :confused: *Pitkä hiljaisuus*

Ymmärrätte varmaan sanomattakin, mikä nyt niin hauskaa oli.

Arwie
7.1.2008, 10:53:13
Hyvänen aika, oli sitten ihanin 12 tunnin junamatkani _ikinä_. :'DDD

Hetki sitten palasin Kemistä takaisin Turun tapahtumattomaan arkeen ja vatsa kipeänä naurusta. Nythän oli siis joulusesongin loppu ja aika ruuhkaista junassa, jopa tuolla lemmieläinosastolla jossa me kisun kanssa nykyään matkustellaan. Osastolla oli yhteensä yhdeksän ihmistä, 4 koiraa, 3 kissankoppaa ja hamsterinhäkki. Kaikilla oli muutenkin ihan helvetisti tavaraa, ihan hirvittävästi jättiläisrinkkoja ja suksia ja megalomaanisia matkalaukkuja ja jotkut randomit ohikulkijat ottivat vielä oikeudekseen tuoda sinne lisää laukkuja vaikka eivät matkustaisi koko osastolla, (itselläni joulun jäljiltä 5 kassia + kissankoppa). Liikkuminen esimerkiksi vessaan tuon esteradan yli oli tehtävä sinällään, kun laukkujen poikki koukkiminen tallomatta ihmisten tavaroita tai koirien tassuja tai häntä oli kutakuinkin mahdotonta ja konduktöörillä sitä vasta hommaa olikin. :'D Ahtaudesta huolimatta oli tosi hilpeää ja tunnelma kuin luokkaretkellä. Siis niin ihanaa.

Pidettiin siellä sitten porukalla hauskaa ja jaettiin elukkakokemuksia ja napsittiin toistemme eväitä ja torkuttiin sylikkäin tai monella mutkalla laukkujen välissä tai päällä. Joskus yökahden aikaan porukka alkoi koomautua ja jotkut sisukkaat (minä, esimerkiksi) yrittivät jopa torkahtaa jotenkin päin, vaikka se olikin kutakuinkin mahdotonta. Sitten, kun ehti tulla aivan hiljaista ja jotkut onnistuivat jopa nukahtamaan, alkoi jostain kuulua aivan mieletön

UahAaahAhAhaaaHAAAaaahAhAhAhAHAaaaaahAA!!

Porukat sitten heräsivät siihen ja kuikuilivat ympärilleen ja katsoivat että kenellä hitossa voi olla niin sairas nauru. Jostain kuului sitten "Siis mitä vittua?" ja jostain vastaus:

Kruaah! Haista paska! Haista paska!

Eräs tyttö kävi sitten nostamassa mustan kankaan pois telineellä olevan häkin päältä ja valtaosa meistä huomasi ensi kerran että siellä oli sellainen iso vihreä arapapukaija. :D Papukaijarouva sattui olemaan esiintymispäällä ja viihdytti meitä aika pitkään kiljumalla UaaaHahAhAhAhAAA ja matkimalla auton varashälytintä ja huutelemalla "Papukaija! Haista paska! Haista paska!" Voi luoja, ei sitä nauramista voinut lopettaa niin kauan kuin tuo oli äänessä. Kyseinen lintu osaa kuulemma laulaa "Niin kaunis on taivas, kaunis on maa" ja vähän Antti Tuiskuakin, mutta sitä emme valitettavasti saaneet kuulla.

Oi voi miten on vieläkin vatsa kipeänä. Henkilökohtaisesti sain todistaa ensi kerran elämässäni ihka oikeasti puhuvaa papukaijaa, joudunkohan lisäämään vielä yhden elukan tulevaan pieneläintarhaani? :'D

Joo, ja nyt nukkumaan, olen ollut valveilla kohta 24h putkeen ->

Moppi
7.1.2008, 11:00:34
Eilen nauroin maha kippurassa kun muistin erään kaverini lentävän lauseen vuosien takaa.

Ollessamme uimastadionilla kaverini katsoi katsomon seinän takaa hämmentyneenä junakiskoja ja mietiskeli ääneen: "Hei, kaverit, mitä vittuu, noi junat tulee tuolta - ja menee tonne!"

Niinpä, kuinkas muutenkaan. =)

Jesh
9.1.2008, 21:29:45
Äh.
Minulla on paha tapa vähän nälviä ja kiusata tuota naista, jonka kanssa viettelen päiviä ja puolipäiviä. Kutittelen, puren, puhun paskaa ja yleisesti kekkuloin ja vedän hulabaloota sen ympärillä, mikä puolet ajasta huvittaa sitä ja puolet ärsyttää. Tänään sit kellistin sen taas sohvalle hohottaen ja piiritin sitä käsilläni ja kutitin. Se sit siinä inähteli jotain ja nauroi mukana ja napakasti vastaili mun kuittailuihin takaisin. Mut mähän en sellaista hyväksy, sillä verbaalisten revolveritaitojeni ansiosta olen vastaamaan haasteeseen kuin haasteeseen.

Pudottauduin naisen päälle, lukitsin tämän katseen silmiini ja keräsin sieluni syvyyksistä ja mahalaukkuni pohjilta iljettävimmän ja kauheimman loukkauksen mitä suuni voisi suoltaa. Tällä kertaa jättäisin sen täysin mykistyneeksi ja toisen silmistä heijastui jo pelonsekainen odotus. Hän tiesi minun heittäytyneen täysin villiksi.

"ime minun munaani senkin... pääppö."

:confused: :confused: :confused:

PhazonBlaxor
14.1.2008, 20:39:51
Tänään minun piti käydä palauttamassa äidinkielenopettajalle eräs lappu. Kävelin sitten luokkalaiseni kanssa sen rakennuksen eteen, jossa tiesin hänen työhuoneensa sijaitsevan. Me näimme ulkoa ikkunasta, missä hänen työhuoneensa suurinpiirtein sijaitsi, sillä hän istui paraikaa siellä. Kävelimme sisälle, ja lähdimme työhuonetta kohti. Sitten tuli vastaan lupaavan näköinen ovi, joo, tämän täytyy olla hänen työhuoneensa ovi! Pysähdyin ja kysyin luokkalaiseltani "onkohan se tässä?" Katsoin häntä hetken, jolloin hän repesi nauruun. Minä olin lähinnä mitä vittua -fiiliksissä, sitten katsoin ovea tarkemmin: Öööh... Inva-WC? Itsekin repesin tuossa vaiheessa totaalisesti, eikä naurusta tuntunut tulevan loppua. "Joo, onhan äikänopen työhuone inva-wc:ssä!"

Naskali
14.1.2008, 20:50:55
EI EI EI EI EI REPS XDDDDDDD ;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D
http://www.youtube.com/watch?v=ffDPTKn7HiY&eurl=
Siis nauran kyyneleet silmissä. Tähän videoon nojaa koko maailmankatsomukseni ja elämän tavoitteeni ja unelmani. Tämä on raamattuni. Videossa siis hevosmaskissa sienistä tekee makoisaa ruokaa Dancing madin soidessa taustalla.

David A. Mage
14.1.2008, 22:06:16
Kai nyt katsastit siitä kommentit läpi. Yleensä ne on täyttä paskaa, mutta aina välistä sieltä jostain löytyy helmi, yleensä rankasti miinuksille menneenä.

"his dick and balls are jewish thats why they wear a gasmask"

Lord JF
17.1.2008, 23:52:53
Tälle. ;D

http://img56.imageshack.us/img56/8338/walkerhumping1sq.jpg

0ne winged angel
18.1.2008, 23:39:32
Mjooh löysin tämän linkin kun selailin vanhoja sähköposteja mutta kyllä sitä edelleen naurahteli kun tämän (http://www.wimp.com/dance/) videon katsoi :P

Kuvanlaatu on vähän kökkö mutta kyllä siitä varsin hyvin erottaa että mitä taphtuu.

Niinjoo laittakaa kajarit sitten täysille!

Xionheat
19.1.2008, 6:51:52
Purskahdin nauruun kun huomasin eilen että minulla lukee "Now gaming:" Kohdassa "Final Fnatasy tactics: The was of the lions" Vaikka siinä piti lukea "Final Fantasy tactics: The War of The Lions". Että näin. ;D
(Korjasin asian äskettäin)

Tonishi
19.1.2008, 23:42:27
Nyt tässä juuri nyt, kun kuuntelin kaverin tekemän klipin... "instance". Kertoo Human Paladiinista, Herasta, joka menee Dead Minesiin... Ja kiroaa missä tiimi kaverit. Hänen piti lähteä Warrior Samulin kanssa, murrosäänisen Tribe gnome magen ja Nelf druid Stellan kanssa. Kukaan ei päässyt.... Ja WASAKI niminen shamaani tuli kiusaamaan Heraa. :D

Bossi
22.1.2008, 22:24:26
Tälle. Quote on siis wow-kiltamme sivuilta. Vanha member tuli takaisin ja Class Leader toivottaa tervetulleeksi..

1. Long version for the first timers:
Welcome to the guild mate,

These named threads are meant to be used as your personal infoboards, feel free to open discussions, to give insight in to your chosen spec/gemming/enchants etc. here. You can also use this thread to notify for your absence from the World of Warcrack in advance and to keep us informed in general.

Take time to check the forums on daily basis and come to raids prepared - meaning you have read the tactics, watched the vids and that you have formed a general idea of the fights at hand. If you have questions don't hesitate to ask me or other officers and guildies - we are in this together and we will shine or die trying together ^^

You should be familiar with our system of DKP by now but still a reminder: During your trial you'll earn dkp normally but you cant bid against members. Your trial lasts for 2-4 weeks (could be even longer in some rare cases) in which time you should've shown us what you're made off and gotten to know our guild and what makes us tick.

Reply on this thread when you've read it and gz on joining The Hollow

2. A short version for Timmstein only:
Blablahblah FU blahblah But welcome anyways blahblah lets öwn sh!t.

Viimeiset kaksi riviä aiheuttivat järkyttävän repeämisen.

Lord Bahamut
23.1.2008, 12:15:50
Viimeeks tais tulla naurettuu kunnol toissapäivänä. Olin yhteiskuntaopin tunnilla, ja sit joku jätkä soitti ja selitti et oon ollu jonkun jäsen joskus ja niil on joku kampanja blaablaa, ni sanoin et "Sori, koe alkaa just. Soittele myöhemmin". Noh, illemmalla sit oltii parin kaverin kaa ulkona ja aloin selittää et "Olin tänää yhteiskuntaopin tunnilla, nii joku jätkä soitti ja sano et "Tääl on joku vitu Tapani Mieto". En muistanu sen oikeeta nimee ni heitin jonkun. Sit kaveri vaa repes ja kysy et "Sanoks se et tääl on joku vitun Tapani Mieto?"

Noh, sit siin pyöriteltii asiaa ja alettiin miettii et seuraavan kerran ku tilataan vaikka lippuja johonki keikalle tai muualle ni soitan et "Tääl on joku vitun Henri Soramäki ja haluisin liput siihe yhtee vitu tapahtumaa"

Tyhmä juttu, mut naurettii silti nii hitosti :D

Critis
23.1.2008, 12:53:50
Tänään kun lueskelin tuossa lehteä ja katsoin mitäkös sitä tulee telkkarista tänään, niin silmiini pisti Kauniit ja Rohkeat jakson nimi, joka oli: ''Ridge Forrester, takatukkatyyppien kantaisä''. Siis mitä vittua? Kuka oikeasti noita jaksojen nimiä oikein keksii? :D Mielenkiinnosta katsoin mitä muita yhtä typeriä jakson nimiä oli annettu muille jaksoille.

''Tämä salaaminen tappaa kaiken hapen, Hector!'' Siis lol wut? Huomisen jakson nimi on kyllä paras. ''Näytät taiteilija Arja Saijonmaalta, Brooke!'' :D

Ei siis helvetti mitä repeilykamaa nuo jaksojen nimet. :D Joo, ja en ole kiinnostunut kyseisestä sarjasta kunhan pisti vain silmään nuo tänään lehteä lukiessa.

Pleksi
23.1.2008, 19:04:22
Nyt repesin totaalisesti. Katsoin telkkarista äsken Salkkareita ja siinä Ismo alkoi riehua ihan päättömästi. Tämän jälkee minun 7 v. pikkuveljeni tuli ja hyppäsi syliini ja alkoi hokemaan: "Rääyh, olen Ismosaurus!" ;D
kyllä siinä oli naurua kerrakseen :D

Merya
23.1.2008, 19:36:24
Kuuntelin L'arc en Cielin Stay away biisiä ja sitten menen yhdelle sivulle, jossa eteen "pomppaa" kuva, jossa.. Noh, kuvan näette tästä (http://74.86.142.202/~tearswep/humanpets/upload/items/595925006_1611520235.gif) ja he, jotka eivät tiedä miten Stay away kappale menee, kuulevat he sen esimerkiksi täältä (http://www.youtube.com/watch?v=SVzgGEbYUGk). Ja tuotaa kuvaa kannattaa katsoa samaan aikaan kun kuuntelee biisiä. Kuva ja kappale sopivat vain niin älyttömän hyvin yhteen.

Celebsi
5.2.2008, 11:23:25
Näissä minun töissäni törmää kyllä aika jänniin tapauksiin. Hajoilen tälle nyt toista päivää. Siis ihan uskomaton tyyppi.

Minähän olen tuotantoharjoittelijana eräässä musikaalissa ja koitan kerätä siihen käsiohjelmaan mainostajia. No, kyselin sitten eräästä paikallisesta isommasta teatterista että kiinnostaisiko mainostus. Sieltä ilmoitettiin että toki jos saadaan vähän alea (eli 200e:n hintainen mainos hintaan 150e). No, me tarvitsemme rahoja, joten suostuimme sitten tuohon vaikka aika tökerönä tuota pidettiinkin.

Pyysin teatterin yhteyshenkilöä sitten lähettämään minulle laskutusosoitteen, niin siinä luki että:
"Lasku ja liput (6kpl)voitte lähettää osoitteeseen:"

Hetkonen, liput (6kpl)? Mainoksen ottamalla saa vain kaksi lippua, joten olin vähän hoomoilasena tuossa kohtaa. No, minulla oli jo epäilykseni, mutta lähetin kuitenkin mukatyhmänä, että onko nuo neljä kenties lippuvarauksia, kun mainoksen mukana saa vain kaksi lippua. Vastaus:

"Ajattelin että mainoksen ottamisen myötä saammekin 6 lippua!"

Ajattelit? Ahahahaah :DD Kiinnostaisi kyllä tietää että minkä ihmeen ajatusketjun kautta kaveri pääsi tuollaiseen lopputulokseen.x) Sama kun minä menisin kauppaan, ostaisin paidan ja nappaisin lähtiessäni mukaani housut. Myyjän rynnätessä pysäyttämään minua ja kysymään että wtf duud heittäisin vaan, että "ajattelin että paidan ostamisen myötä saisin myös housut!" Siis, miten tuolleen edes voi ajatella? Käsittääkseni kyseessä ihan aikuinen ihminen ja vissiin jossain vähän ylemmässä virassa tuolla teatterissa vieläpä. Ehkä se selittääkin tuon ajatusmaailman, jos se onkin oikeasti tottunut saamaan aina haluamansa tms. :p Noh, saa nähdä miten se reagoi kun tällä kertaa ei käykään niin :>

Lord JF
5.2.2008, 14:50:14
Olen tässä lueskellut Arto Kivimäen ja Pekka Tuomiston tekemää kirjaa Rooman keisareista ja eräs keisari Vespasianuksen jumalallisuudesta kertova tarina oli varsin mainio.

Vespasianus ei edes yrittänyt väittää olevansa mitään vanhaa ja jumalaista sukua. Kuitenkin hänen täytyi ihmisten mielistä jollakin tavalla osoittaa jumaluutensa. Ja niin kerran hänen luokseen tuli kaksi miestä, toinen sokea ja toinen rampa, ja he pyysivät häneltä apua niin kuin Serapis-jumala oli unessa heitä neuvonut. Vespasianus sylki sokeaa miestä silmäan, ja katso: miehen näkö parani. Vespasianus kosketti kantapäällään ramman jalkaa, ja katso: ramman jalka parani.

Näin niitä ihmetekoja kuuluu tehdä. Sylkemällä toista silmään! :D

mielikki
7.2.2008, 22:19:22
En muista koska oisin viimeksi nauranut niin kovin kuin viime sunnuntaina.

Revin poikaystävän typerät kalsarit saaden aikaan "butt-cape:n".

Siinä sitten repeiltiin.

Celebsi
10.2.2008, 12:33:20
Toinen ohjelmaa valmistellut kansanedustaja, Miapetra Kumpula-Natri arvosteli lauantaina "järkivihreäksi" tunnustautunutta kokoomuksen puheenjohtajaa, valtiovarainministeri Jyrki Kataista.

Voi herranjumala mikä nimi :'D Anteeksi nyt vaan, mutta... xD Miapetra Kumpula-Natri? Voiko tuo oikeasti olla jonkun nimi? : D Tai siis joo, tokihan se voi, mutta että joku vielä kehtaa käyttää tuollaista... No joo, mutta siis kyllä tuo koko juttu hihitytti, tuo nimi vaan jotenkin söi siitä sen vähänkin uskottavuuden. Mwah.

// Riku, no onhan noita juu : D Mutta siis kun tämä minun esimerkkini vaan on näitä hiton nimiä joita on innostuttu antamaan kun halutaan että lapsella on persoonallinen nimi jne. Jonka seurauksena on sitten miljoona Ruiskukka-Kaunokki-Liljavalko Männynoksa-Penttilä-Saarista. Argh.

Riku
10.2.2008, 12:43:06
Voi herranjumala mikä nimi :'D Anteeksi nyt vaan, mutta... xD Miapetra Kumpula-Natri? Voiko tuo oikeasti olla jonkun nimi?
Jorma Mällinen, Veikko Piri, Marjatta Happo-Kuula, siinä vasta osa asiakkaiden nimistä mitä entisellä työpaikalla on tullut työntekijöillä vastaan. Ainiin, oli joukossa Mari Pilvi myös, nimi väestörekisterin mukaan annettu 60-luvulla muistaakseni.

:)

i<3yaoi
10.2.2008, 13:09:18
Tutun kaverin kaima kertoi että oli tavannut kaverinsa kaverin jonka etunimet olivat Pekka Enis. Sukunimi oli jotain luokkaa Virtanen, en mene vannomaan. Nimi Enis tuli äidin puolelta, joka oli thaimaalainen. Mutta on se kumma, ettei suomalainen isä sitten antanut jotain muuta nimeä kuin Pekka. Uhuhuhu. P. Enis. Ihuhuhuhuha.

Webziz
10.2.2008, 17:36:00
Tutun kaverin kaima kertoi että oli tavannut kaverinsa kaverin jonka etunimet olivat Pekka Enis. Sukunimi oli jotain luokkaa Virtanen, en mene vannomaan. Nimi Enis tuli äidin puolelta, joka oli thaimaalainen. Mutta on se kumma, ettei suomalainen isä sitten antanut jotain muuta nimeä kuin Pekka. Uhuhuhu. P. Enis. Ihuhuhuhuha.

Täällä on myöskin kasa tyttöjä, joidenka nimi on Porn. Yksi Koff-niminen poikakin löytyy joukosta. Ei ole siis mikään ihme, jos moinen länsimainen sanahirviö löytyisi joukosta.

Epäilen tosin vahvasti, kts. kaverin kaverin kaverin kaveri.

Zoikkeli
10.2.2008, 18:03:27
Repesin tänään katsoessani MTV3:lta simpsoneita... Homer otti köniinsä bartilta videopelissä ja Homer väitti syyksi hirveää melua. Homer menee yläkertaan ja kysyy lisalta miksi hän meluaa? Lisa vastasi soittavansa bluesia, Homer käskee hänen olla hiljaa. Lisa päättää harjoitella sormitusta :D (Miten niin väitätte että olen kaksimielinen?)

Azu
16.2.2008, 19:21:51
Korkeampaa matikkaa ja kemiaa:

http://img238.imageshack.us/img238/2585/image002it5.jpg

http://img340.imageshack.us/img340/4350/image001gh4.jpg

;D

Frelial
17.2.2008, 10:20:26
Tässä hieman heräilen ja vahtaan youtubesta kaikki ihan huippuja videoita ja nyt löyty ihan parasta ikinä :D Maailman typerin televisio-ohjelma.

Tetristä (http://www.youtube.com/watch?v=xPFZl59_OZ4&feature=related)

Saattaa teille joillekkin olla jo vanha juttu mutta meikällä on ainaki hauskaa :D

Osa on vielä ihan mahdottomia :D (http://www.youtube.com/watch?v=84_QL1kEmH4&feature=related)

Vielä ihan pakko :D (http://www.youtube.com/watch?v=nojWJ6-XmeQ&feature=related)

Berrycake
17.2.2008, 11:16:08
Tetristä (http://www.youtube.com/watch?v=xPFZl59_OZ4&feature=related)
Haha nuo ihmis-tetrikset on ihan loistavia. :D Olisi hupaisaa saada jotain vastaavia, tuoreita ja hulluja (viihdyttäviä) ideoita myöskin tänne länsimaiseen televisioon noiden iänikuisten muuttumisleikkien (a.k.a ennen ja jälkeen jutut~), visailujen ja realityjen sekaan. :} Nipponissa ainakin olisi uuden nihkeitä ohjelmakonsepteja joista ammentaa. :'D Joskaan eivät nyt ehkä ihan (http://www.youtube.com/watch?v=RypBGqT0wvM) kaikki (http://www.youtube.com/watch?v=deHYOnHVAac&feature=related)tänne passaisi... x3

//
Voi herranjumala mikä nimi :'D Anteeksi nyt vaan, mutta... xD Miapetra Kumpula-Natri? Voiko tuo oikeasti olla jonkun nimi? Itse tapasin vastikään semmosen jannun, jonka etuniminimi on Phuttipong. :D Okei, ihan normi nimi jossain Thaimaassa, mutta koitas täällä suomessa pitää pokkaa sen kuullessasi. :D

Sininenkissa
17.2.2008, 20:02:00
Itsekkin repeilin tehokkaasti noille edessä oleville videoille, varsinkin tuolle bannatulle mainokselle. Se on aina yhtä hauska vaikka aika kulunutkin on . . . :D

Mutta, itse repeilin tuossa perjantaina aika tehokkaasti vanhoja katsomassa. Kaverin kanssa sitten kun narikka vahtiin jouduttiin niin arvosteltiin asuja kuin pahimmassa presidentin kättelyssä. Muutama oikein kamala asu tuli vastaan joista oli pakko huomautella ja yhdet aivan hirvittävät hiukset. Kyllä siellä paljon nättejä asuja oli, ei siinä mitään - nyt oikein itteäänkin tekis mieli tanssia ensi vuonna, mutta taidan väliin jättää jos amikseen pyrähdän. En mä ketään paria itelleni saisi varattua että amiksesta asti pääsisim juoksemaan tansseihin. :P

Oli siellä muuten muutama tosi hottiskin tapaus, miesten puolella. Hopeat hiukset, aaah. Rakastan sinua ikuisesti hopeahiuksinen urokseni.

Critis
19.2.2008, 14:23:35
http://img85.imageshack.us/img85/7022/orlybabyfb5.gif

;D

Arwie
19.2.2008, 18:55:42
Todennäköisesti jo wanha, mutta minä olen aivan vasta löytänyt Strangerhoodin (http://www.roosterteeth.com/archive/) ilot(Strangerhood -> Videos). Olen nauraa perseeni irti kun katselen noita. :'D Oh boy, some people seriously need to get a life.

//Ai joo, pyrskähtelin myös, kun iltalehtien otsikot muistuttivat ihmisiä siitä, miksei leveäperseisten kannata yrittää murtautumista. Myötätunto on kyllä kyseisen naisen puolella, varmasti hävettää. :D

mielikki
20.2.2008, 15:43:24
Tuttu kissanomistajille.
http://uk.youtube.com/watch?v=-gkMIYrhFms

kinky...=P
http://uk.youtube.com/watch?v=1SF7G9UjVi0&feature=related

lisää kissoja
http://uk.youtube.com/watch?v=1JynBEX_kg8&feature=related

Pleksi
20.2.2008, 19:03:12
Tulipahan revettyä tälle biisille, koska jostain kumman syystä vihaan yli kaiken Barney the dinosauria. http://www.youtube.com/watch?v=Xba9M6S7IP0

Shuichi
24.2.2008, 5:47:29
Kaverin luona käymässä ja repeillään yhdessä parille Hopeanuoli-pätkälle YouTubessa. Mahaan sattuu. xD

http://www.youtube.com/watch?v=36Td0gqwH2M
Vähän erilainen versio siitä kun koirat taistelevat Akakabutoa vastaan. xDD

http://www.youtube.com/watch?v=vyHyyHU8a48
Mitä ensimmäisessä jaksossa 'todella' tapahtui kun Gohei ja Riki ovat kadoksissa ja kyhjöttävät siellä luolassa xD

Ja sitten oma suosikkini;
http://www.youtube.com/watch?v=tELU5zpFMmk
-nauraa hysteerisesti.-

amraK
24.2.2008, 15:03:46
Luin kakara/pedomiitin nimen panomiittinä. :'D Vastaavia lukuhäiriöitä sattuu usein ja niille tulee aina naurettua vedet silmissä.
Viime aikoina olen myös alkanut kuulemaan kaiken väärin. o__O En nyt muista mitä kaikkea on tullut kuultua väärin, mutta mieleen on jäänyt kun kuulin ihan selvästi telkkarissa sanottavan "Osta kestävä tekolonkka!". En tiedä vieläkään mitä siellä oikeasti sanottiin, mutta veikkaan että tuskin sitä mitä minä kuulin. :'D
Kuulo ja näkö ovat molemmat huonontuneet ja varmasti tulevat huononemaan vielä lisää, mutta onpahan nyt vielä hauskaa. :]

Laudon
6.3.2008, 14:54:54
Timo Tolkin uuden levyn trailerille. (http://www.saana-warrioroflight.com/)

OrichalonMasterr
7.3.2008, 21:25:53
Tänä aamuna tuli naurettua kuin hullu. Koulussa yhden luokkalaisen piti eläytyä 4-vuotiaan rooliin ja hän taisi tehdä sen liiankin hyvin, koska aloin nauraa kauheasti. Tuli ihan kyyneleitä silmiin. Taisin olla todella väsynyt. Jokin siinä vain nauratti. Myös nuo hopeanuoli pilat youtubella naurattavat hirveästi.:D

Imaranx
8.3.2008, 11:30:15
Joo, elikä kun viimeksi repesin oikein kunnolla nauramaan ääneen...se taisi olla pari päivää sitten, kun näin "photobucket" paikassa kuvan Kingdom hearts III pelistä ;D
(enkä edes ole varma onko se siitä pelistä, vai ei...mutta se "liikkuva kuva" reväytti kunnolla!!)
Ei tajutonta...näin "Ansemin", joka oli kalju ja jolla oli parta...ja kamala ryppyinen naama! Ja ilme oli, kuin joku olisi *** sitä ***!! ;D;D
Ei juma! En olisi saanut nähdä sitä, sillä Ansem (heartless) on lempihahmoni KH-sarjassa ja nyt hän menetti uskottavuutensa...
En silti voi uskoa, että pelin tekijät pilais Ansemin sellaisella...
Siis, se näytti ihan kummelin Vänäjä äijältä (joo, katsoin sitä joskus nuorena, nuorena...) ;D

Jubei
14.3.2008, 23:14:32
Tuolle (http://www.youtube.com/watch?v=uE-1RPDqJAY) tuli repeiltyä yllättävän paljon, tässä kohtaa moni tulee varmasti huutamaan että "wanha", mutta itse en ollut ennen nähnyt. Yllättävän hyvää lotr huumoria, vaikkei varmasti kaikkiin iskekkään.:D

Totema
18.3.2008, 17:37:41
Viimeksi tänään, näille kahdelle Clipille:

http://youtube.com/watch?v=7jYm8roBEdU

http://youtube.com/watch?v=4KUowJzpgxs

Sarah Silverman on 'äijä'

Jesh
21.3.2008, 17:06:04
http://img222.imageshack.us/img222/6938/perusssxi9.png

Elpy
21.3.2008, 17:45:27
Viimeksi tänään, näille kahdelle Clipille:

http://youtube.com/watch?v=7jYm8roBEdU

http://youtube.com/watch?v=4KUowJzpgxs

Sarah Silverman on 'äijä'
noi olen kyllä nähnyt aikasemmin xD. mutta repesin kyllä nyt uudelleen tälle:
http://youtube.com/watch?v=sIQrBouWRiE

Critis
31.3.2008, 15:20:29
Tälle. (http://www.youtube.com/watch?v=3eZBevXohCI) I did't see that coming! Aika hyvin kesken herkän ja dramaattisen kohtauksen. :D

Riku
5.4.2008, 22:00:26
Paras kappale pitkään aikaa. (http://www.youtube.com/watch?v=lDCZZfGLZ4w)

:D:D:D

Physe
6.4.2008, 11:41:33
Mun avatarilleja signulle.

Näköjään PITÄÄ muistaa kirjautua ulos kun lähtee tyttöystävän luota koneelta.

Ja vielä kuva
http://i52.photobucket.com/albums/g12/Phys3/PHYSELOL.jpg

Lord JF
6.4.2008, 16:45:41
Heh, näköjään Physellekin on tehty Tuomakset (http://i78.photobucket.com/albums/j115/LordJF/Juttuja/loggaus.jpg).

Itse nauroin viimeksi tälle (http://ps2.ign.com/articles/864/864512p1.html). Ihan oikeasti, WTF dudes? Kaikkea ne japanilaiset näköjään saavat päähänsä.

Frelial
9.4.2008, 17:10:29
Ei helvetti että repeilen täällä makiasti ;D Voi elämä! Siis mikä helvetti nykyajan lapsia vaivaa ;D Eli joku wekkuli lisäsi minut meseen ja aloitti keskustelun;

... sanoo:
haluutko nähä kun runkkaan.. oon 13w ja mulla on 19cm pitkä
Maria sanoo:
en mää mikään pedofiili kuitenkaan oo =/
... sanoo:
et nii.. mut haluutko iha muute vaa nähä?
Maria sanoo:
No en halua ;D Ooks sää lapsi raukka ihan kipiä?

Mikä ihme saa jotku randomi tyypit esitteleen vehkeitään joillekkin randomeille? Joskus pahaa aavistamattomana juttelin jonku randomin kanssa ja se sitten lähetti webkamera kuvaa ja aukasin sen ja siinä se tumputteli oikein onnellisena :D Tuli hieman revettyä ja sitten ilmeestä tuli sellainen =/ kun se vielä tulikin :D Siis ei hemmetti.

Tää on ihan sairasta jo!

Winkuru
13.4.2008, 13:34:23
Hmmm....nauran niin harvoin että on melko vaikeaa muistaa millon on tullut naurettua kunnolla. Taisin viimeksi nauraa kuitenkin kunnolla tuolle Adolf Hitler videolle jossa hänen live tilinsä bannataan.

Lord JF
15.4.2008, 20:38:48
Uutisketjun yläreunaan ilmestyi mainos, joka aiheutti pienoisen naureskelukohtauksen.

http://i78.photobucket.com/albums/j115/LordJF/Sekalaista/MattiVanhanen.jpg

Elpy
18.4.2008, 20:11:17
Tänään sain naurut töissä kun yksi tiimiläinen oli jättänyt windows käyttäjänsä auki kun lähti syömään (kun ohje on että aina pitäisi lukita kone kun lähtee johonkin). Muut kun sen huomasin niin eikun menivät laittamaan NetOP hostin päälle ja odottelemaan että tyyppi tulee syömästä koneelleen. Se kun tuli ja istahti koneen ääreen niin eikös vain yksi toinen tiimiläinen aukaissut etäyhteyden, laitto hiiren lockkiin ja laittoi selaimeen meatspinnin. Siinä sitten koko tiimi mesessä naureskeli xD. Oli kyllä hauskaa, mukava kun siellä on porukalla jotain "huumorintajua ja rentouttakin" eikä vaan niska hiessä paineta töitä.

Tessy
20.4.2008, 23:10:50
Mummi ja pappa kävivät tässä toissapäivänä. Tulivat hakemaan peräkärryä, mutta siinä niillä sitten vierähti vähän enemmän aikaa meidän kanssa jutellessa ja kahvia juodessa. Mummilla oli taas niin hyviä juttuja kerrottavana, että äidin kanssa naurettiin ratketaksemme niitä kuunnellessa. Yleensä ne jutut ovat aina niiden koirasta joka on aivan hullu. Niin hullu että siitä voisi tehdä paksun kirjan hauskoista jutuista mitä se on tehnyt. Siinä koirassa on niin kamalasti virtaa, että se tekee ihan mitä vaan eikä sitä pidättele oikein mikään. Kerrankin kun eno oli pihalla polttamassa tupakkaa ja se koira oli ollut irti, meni se koira syömään palavan tupakannatsan minkä eno heitti hankeen. Ei se ottanut kuuleviin korviinsa sitä eitä, mitä eno karjui sille koiralle sen juostessa natsan perään. ;D Koira oli vaan vähän yskinyt sen natsan poltellessa vähän kurkkua. Ei ollut moksiskaan, ilmeisesti se oli hyvää. Ja kerran se söi sementin palasiakin, mutta se on taas eri tarina.

Yhtenä aamuna, kun mummi avasi verhot, seisoi se koira pihalla kahdella jalalla eteenpäin kettinkiin "nojaten", niin kuin se normaalisti tekee aina juoruja haistellessaan ja katsellessaan. Tällä kertaa sillä olikin yhtäkkiä selässä kauhea saikkara, mikä ei edes irronnut vaikka se jolkutteli muuallekin. Tämä saikkara (eli keppi) oli kietoutunut koiran kettinkiin niin, ettei sitä saatu irti edes oikein käsin irrottamalla. Tietysti ainut joka sen pystyisi irrottamaan, oli pappa, koska se on ainut joka saa sen koiran pysymään paikoillaan. Siinä se oli äheltänyt ja koittanut saada sitä kauheaa saikkaraa irti, mutta lopulta koirakin hermostui siihen värkkäämiseen ja alkoi murista papalle, ihan kuin se keppi olisi ollut sen oma. Aika mahdottomaksi meni se homma, joten koko koira piti irrottaa siitä kettingistä että sen kepin saisi pois. Mummi sanoi että se näytti ihan joltain aseelta se keppi. Niitä ihmetytti ihan että miten kummassa se koira oli saanut sen hirveän kepin siihen kettinkiin kiinni. ;D Ja vielä niin ettei sitä saanut helposti irtikään. Oivoi sitä mielikuvaa mikä tuostakin kertomuksesta syntyi mummia kuunnellessa. Pitäisi käydä mummolassa useamminkin, niin näkisi tuon koiran kolttosia enemmänkin.

Riku
20.4.2008, 23:17:47
Maailman huonoimmat leffakohtaukset. (http://www.youtube.com/watch?v=tm2s5mPSp4M)

Itse ainakin repeilin noille, voisi kokeilla pätkässä esiintyvää iskureplaa. :D

Elpy
21.4.2008, 5:54:05
kun juuri heräsin ja näin Tezzyn tukiainen-avatarin ;D ja sit eilen naureskelin kun löysin tuolta "arvostele edellinen kappale"-threadista Sir iivo alone orchestra:n sateenvarjon xD. Toivottavasti en sillon herättänyt naapureita kun kahden aikaan yöllä naureskelin.

Jean Tula
21.4.2008, 14:28:09
http://www.youtube.com/watch?v=5ImhkRmPQOc

Ei sinällään niin hirveän hauska mainos, mutta kun alkaa (minun mielikuvituksella) ajattelemaan sellaista isoa luolaa, joka on täynnä Nestquick-pupun (seksi)orjia, repeää varmasti.

Toinen samantyylinen juttu tuli, kun piti englannin tunnilla tehdä esitelmää Uuden Seelannin kiiveistä ja alkoi miettimään uusiseelantilaisia, joilla on öisin kuuma ja jotka pitävät ikkunaa auki. Lauma kiivejä tulee ikkunasta ja imee veret nukkujasta ja vie underground-kaupunkiinsa Wellingtonin alamaailmaan, jossa ne luovutetaan kolme metriä korkealle King-Kiwille. Uusiseelantilaiset luulevat kuolleita ihmisiä ankkojen tekosiksi, kunnes eräs yhdeksänvuotias poika hoksaa, että ankoilla on liian tylppä nokka ihmisen pistämiseen ja lähtee 16-vuotiaan veljensä kanssa selvittämään kiivien tekoja. Lopuksi kiivit syövät tämän yhdeksänvuotiaan yleisneron ja valtaavat maailman.

Aika sekavaa, mutta tulipa revettyä, kun kuvitteli kiiviarmeijaa marssimassa Kolmimetrisen King-Kiwin luo verta luovuttamaan.

Unski
21.4.2008, 18:57:52
Jostain syystä tämä hymiö - :0~===3

Pitkä päivä, halvat huvit... Niin, ja tämä (http://www.youtube.com/watch?v=W8cCzltPD6Y) aina ja ikuisesti!

Drizzy
21.4.2008, 21:41:24
http://www.ircquotes.net/?60686

Yhden nettikaverin oikea nimi on siis Pasi. Tuolle revettiin sitten ircissä ihan porukalla. Olisi vielä hyvin sopinut kyseinen tyyppi muutenkin tuohon rooliin, harmi että ei ollut.

// Hajosimpa kyllä aika lahjakkaasti tolle alla olevalle hevosjutulle.. kaikenlaisia ihmisiä sitä kyllä on :D

Yoona
21.4.2008, 22:21:05
http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/240278.html

Tuollaiseen tarinaan törmäsin netissä ja ajattelin sen teidän kanssanne jakaa. Sain pitkästä aikaa yksin kauhean naurukohtauksen. :D Huvittavinta on että tiedän ihmisiä, jotka tosiaan sopisi tuon valittajan kuvaukseen.

Clacier
25.4.2008, 7:24:00
http://www.iltalehti.fi/viihde/200804227554069_vi.shtml

Enpä olisi ikinä uskonut pystyväni tuntemaan minkään tasoista rispektiä Matti Nykästä kohtaan. ;D

Sininenkissa
25.4.2008, 9:45:19
Itse nauroin hetki sitten kun katsoin AMV HELL 3 pitkästä aikaa uudelleen, rakastan tuota randomisuutta. Kaikki jotka ovat itsekkin katsoneet sen (http://www.youtube.com/watch?v=3aTgINExt2w) ymmärtävät mistä puhun. ;D Parhaita pätkiä ovat kyllä Azumanga Daioh ja puff-Asuka. Säikähdin ensimmäisellä kerralla ja muutama klippi kyllä meni täysin ohitse sen jälkeen, oli pakko vain kelata taakse ja katsoa uudelleen mitä tapahtui.

Toinen linkki joka sai minut repeämään. Mitä hittoa? (http://www.youtube.com/watch?v=-bAN7Ts0xBo)

Critis
28.4.2008, 13:32:05
Metal Gear Awesome 2. :D;D (http://www.newgrounds.com/portal/view/426712)

Sitron
30.4.2008, 21:57:35
Tulipa tuossa pari tuntia sitten revettyä ihan täysin yhdelle kaverille.

Alettiin siinä kaverin kanssa puhua peleistä ja kaveri totesi että on ihan kateellinen veljelleen kun sillä on gta4. Keskustelu jatkuu vähän aikaa eteenpäin ja toinen kaveri pyytää poikaystäväänsä luettelemaan autopelejä. Noh siinä sitten tulee niitä autopelejä kolmen henkilön suusta sillanen kymmenkunta. "Eikun se on sillanen missä on sana auto". Ainoa peli joka itselle edes tulee mieleen on gta.
"Ööö, Grand Theft Auto".
"Juu, just se! Siitä on nyt ilmestynyt neljäs osa!"
Kaveri parka, kolme ihmistä kuolee nauruun eikä se edes tajua miksi. :'D Mut hei gta, kyllä se pitäis tietää.

Chayan
3.5.2008, 19:53:47
Tälle tuli revettyä aika tehokkaasti:
Can't stand no longer - ei seiso ilman lonkeroa.

Ja sitten tämä vitsi:

Kalle istuu matikantunnilla, kun opettaja kysyy luokalta
-Aidalla on kolme varista, maatalon isäntä tulee ja ampuu haulikolla niistä yhden. Kuinka monta jää aidalle?
Kalle miettii hetken ja vastaa:
-Ei yhtään, yksi kuolee ja muut pelästyvät pauketta ja lentävät pois.
Opettaja toteaa:
-Ei Kalle, niitä jää kaksi, mutta pidän kyllä sinun ajattelutavastasi.
Kalle miettii hetken ja avaa jälleen suunsa:
-Opettaja, mulla olis rouva opettajalle kysymys. On kolme naista jätskikioskilla. Jokainen heistä ostaa mehujääpuikon. Yksi naisista nuolee puikkoa, toinen imee sitä ja kolmas ottaa reiluja paloja. Kuka naisista on naimisissa? Opettaja vastaa, poskille puna nousten, hieman nolona lopulta:
-No, hmmm, kai se on se joka imee sitä?
Kalle siihen:
-Ei, se on se jolla on sormus nimettömässä, mutta mä pidän sun ajattelutavasta...

Piti kaverin kanssa etsiä materiaalia aamunavaukseen ja törmäsin noihin....
Sitten tämä aiheutti minulle myös yhden hysteerisen ja kauhistuneen kohtauksen, jonka seurauksena alkoi oikeasti pyörryttämään. En saanut henkeä. Tämä kuva sekä järkytti että huvitti, edellämainíttua enemmän...

http://www.penny-arcade.com/docs/gabe/pooh.jpg

Pistää miettimään, kuinka helppoa minut on saada nauramaan.... -.-''

Coffis
6.5.2008, 17:18:43
Tänään tuli kyllä kuntosalilla aikamoinen repeäminen. Siinä tein jalkaprässiä ja samaa aikaa kuuntelin salilla soivaa Radio Cityä. Sieltä tuli sitten aika kova mainos:

Vaimo: Raimo(ei tainnut ollut tuo, mutta ei niin tärkeää), teen tässä pullaa ja tarvitsisin maitoa. Voisitko mennä kauppaan hakemaan sitä litran?

Raimo: En nyt ehi kun kuuntelen Klasun(Klaus Flaming, Radio Cityn juontajan) viikon albumia.

Vaimo: no eikö sitä radiota voi kuunnella myöhemminkin?

Raimo: No ei voi, hae ite sitä maitoo tai lypsä sitä noista sun hernepusseista.

"Hieman" sovinistinen, mutta aiheutti mun lisäksi aikamonelle mulle jätkälle salilla repeämisen.

Arwie
12.5.2008, 20:15:39
Uaaaahahahaaa! LOL Gladiaattorin tekstikanavakuvaukselle (s.341)

"Riipaisevan raaka kuvaus muinaisesta Roomasta, jossa Maximus-niminen gladiaattori taistelelee oikeuden ja omaistensa puolesta. Vastassaan hänellä on tarinan pahis joukkoineen. Pahiksella on intohimoinen suhde omaan siskoonsa."

Hyvänen aika, kenen ala-asteelaisen äidinkielen vihosta ne ovat menneet varastamaan elokuvakuvauksen? :D Voi pojat, olen väsynyt.

Naskali
15.5.2008, 23:31:04
äskettäin nauroin ehkä 10 minsaa putkeen. Olin webcamissä kahdelle ihmiselle ja sit aloin leikkimään extremeduudsoneita. Temppuni nimi oli "Dödöä kainaloon". Tempusa laitoin dödöä kainaloon. liekin kautta suodatettuna. Ja ei vittu nyt sattuu. Paloi kainalokarvat kokonaan ja webcamistä näin kun koko vitun oikea kylki oli hetkellisesti liekeissä. Sitten nauroin omalle vitun typeryydelleni kun sattuu vitusti. Suihkutin dödöä myös silmiin hassuna duudsoni temppuna, mutta se ei vaikuttanut niin kovaa kuin odotin.

Elpy
16.5.2008, 8:31:23
http://img183.imageshack.us/img183/1901/guyatthebaral5.jpg

tuolle nauroin ;D olisin nauranut kovempaa jos olisi töissä ja näin väsynyt.

Kreifi
17.5.2008, 9:30:36
Eilen oli hyvä päivä, pari pahaa tipahtamista tapahtui, etenemme illasta aamuun.

Ajeltiin töistä kotiin, niin radiosta paukahtaa tämä uutinen: "Tukholma. Ruotsissa on paljastunut harvinaisen häikäilemätön seksuaalirikos. Poliisin mukaan 44-vuotias mies vietteli netissä 19-vuotiaan kehitysvammaisen ja naimisiinmenon jälkeen ryhtyi myymään tätä seksiorjaksi. Mies on pidätetty." Tuli kyllä pahanlainen repsahdus. :D

Toinen hyvä oli sitten töissä. Väkräsin siinä tuttuun tapaan jotain paskahommia, jotka annetaan aina minulle. No työkaveri siinä sahaili jotain putkea, sai sen valmiiksi ja lähti oletettavasti hitsaamaan sitä. Matkalla katsoi kelloon, pysähtyi, tiputti putken ja lähti ruokatunnille. Se tilanne oli jotenkin niin täydellinen osoitus siitä, miten työt jäävät kesken kun ruokis alkaa. :P

0ne winged angel
18.5.2008, 21:36:47
Toivottavasti kukaan ei vielä ole bonganut tätä jymyuutista!

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805027599574_ul.shtml

Repesin hiukka paljon ja revin melkein perseenikin ;D
Mihin tämä maailma onkaan menossa? Ilmeisesti eteenpäin, mutta mitä kohti.

Voi pingviini parkaa, joutua nyt tuolla tavoin seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi.:confused:

Hawie
23.5.2008, 23:39:46
Ei tämä varsinaisesti naurattanut KUNNOLLA, mutta nauratti kuitenkin. Kaveri linkitti tämän.

http://youtube.com/watch?v=QFVoLz88hiU

Umm pappaaa, umm pappaa~

carnaviero
24.5.2008, 12:44:33
Juuri äsken ovikello soi ja ihmettelin, ketä siellä muka voisi tähän aikaan olla. Avaan oven ja siellä on täysin tuntematon mies, joka on kukkalähetti Tikkurilasta! Toi jonkin kukkakimpun, sisällöstä en tiedä. Se on siskolle ja varmaan siksi, kun sen päälle ajoi mopo.

Mutta mutta mikäs sen hauskempaa. Täällä vaan soi musiikki ja mulla oli sillon vaan pyyhkeitä päällä, kun tyyppi tuli. :DD

Maw
24.5.2008, 22:58:51
http://i275.photobucket.com/albums/jj297/peterbucks/thebestmayne.jpg

Roasted like evah

http://www.youtube.com/watch?v=tKKxPtP6XjQ

Lunar moon
30.5.2008, 21:44:21
Piti kaverin kanssa etsiä materiaalia aamunavaukseen ja törmäsin noihin....
Sitten tämä aiheutti minulle myös yhden hysteerisen ja kauhistuneen kohtauksen, jonka seurauksena alkoi oikeasti pyörryttämään. En saanut henkeä. Tämä kuva sekä järkytti että huvitti, edellämainíttua enemmän...

http://www.penny-arcade.com/docs/gabe/pooh.jpg

Pistää miettimään, kuinka helppoa minut on saada nauramaan.... -.-''

NALLEPUH-SEPHIROTH?! XDDD No nyt AINAKIN tuli naurettua koko kuukauden edestä! xD

Feamor
30.5.2008, 22:19:25
Tälle ei vaan voi muuta, ku nauraa joka kerta ku tän näkee. Kaveri pisti linkkii tähän tänään ja tullu katottuu useempaan otteeseen. ;D

http://youtube.com/watch?v=E99FBl_OwPU

Tonishi
31.5.2008, 22:40:49
En uskonut että tulen nauramaan näin pahasti vähään aikaan. : DDD Pilapuhelut on joskus niin piristäviä.

*Happoradion tavikset alkaa pirisemään puhelimesta*
"NO MOI!"
"mo."
"mitäs teet"
"Koomaan"
"mitä vittua katot animepornoo kumminki"
"eemmä ny."
"sul on koneella sitä kyllää mää tiiän.
"eii oo just ny."
"oon kyl. Ainaki sitä misson aku ja mikki"
"eääh, ei oo sitäkä."
"no hessu hopo sit."
"ei oo."
"kyl mä tiiän sä oot runkannu animepornolle!"
"eäääh."
"kyllämä tiiän oon kattonu sua ikkunasta."
"ahaa."
"Me tullaa ny kattoo me ollaa täs sun etuovel tuu avaa ovi"
"ei ny kykene"
"no vittu" *tuut tuut tuut*

ei saasta. : D Toinen kerta kun tämmöinen tulee. Eikä tulleet sillonkaan käymään.

Frelial
3.6.2008, 8:48:38
Hemmetti että muuten sain hyvät naurut aamulla! Pankin blondit tuli töihin ja sillä oli loppunu patterit avaimista ettei se saanu ovia sillä lukkoon. Sitten ne sen kaverin kans oli aivan OU MAIJ GAAD, Siis mitä mä teen? Enhän mä voi jättää tätä autoo auki. Sitten vissiin sytytti hetken päästä. Ainii, kyllähän joissain autossa laitetaan ne avaimella! Vau se toimi tässäki.

Melkein jo näin kun se lamppu sytytti sen hetken itkukohtauksen jälkeen :D Naiset...

Zeld
8.6.2008, 8:18:36
Nauran itse aika paljon, saan varmaan pari kertaa päivässä sellaisen naurunpuuskan, että menen kippuraan maahan ja pitelen mahaani.
Tällainen sattui kuitenkin eilen treenikämpällä:

(Tätä on vaikea tajuta, mikä siinä naurattaa. Se pitäisi kokea itse)

Oltiin soittelu lopetettu ja alettiin tekemään lähtöä. Kaveri alkaa jotain sekoilemaan syntikalla ja pistää sieltä semmosen järkyttävän diskokomppiloopin. Sitten se alkoi soittamaan sen 4/4-diskokompin päälle 5/4 osassa olevaa Gustav Holstin Marssia. Se kuulosti niin älyttömältä, että nauroin massa varmaan 5 minuuttia täyttä päätä.
..... joo, olen hullu.

Pleksi
25.6.2008, 0:23:25
Nyt tuli pahasti hajottua seuraaville videoille:

http://www.youtube.com/watch?v=fEBO8w_fM3k

ja sitten toinen

http://www.youtube.com/watch?v=b_cz_MYm8UY

Vaikkakaan en yleensä noille naura, niin nuo olivat kyllä yllättävän hyviä.

Gabriel
2.7.2008, 0:18:01
Näemmä (http://i110.photobucket.com/albums/n97/The_Hammer_of_The_Emperor/helsinkilainen.jpg) minulle tehtiin Physet. :D Hetken aikaa ajattelin, missä olen ollut koneella, jolle Jubei pääsisi käymään. Sitten ymmärsin, että Echohan se on pakosti ollut, vanha kekkuli.

Ja sitä tikulla silmään, joka ei tunnista mistä lausemuoto on.

Elpy
2.7.2008, 18:25:52
Tälle (http://www.fffin.com/gallery2/d/13490-2/52_G.jpg)
....
....
....
Toi ilme!!!! ;D Mun pokka ei kestä. Henkilö ******* saa minulta täydet pisteet :D (ne jotka eivät tiedä kuka kyseinen henkilö on, saavat itse selvittää )

kusimutteri
5.7.2008, 15:59:00
Pitkästä aikaa selailin Riemurasiaa ja tälläinen (http://www.riemurasia.net/jylppy/24616/N%E4in_Suomi-poika_kiroilee) tuli vastaan. Aluksi oli semmonen wtf-reaktio, ja reps.

Sitten kun kuvia katselin, niin löytyi World Wrestling Federationin (http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=37727&c=5) logo.

Tylsään päivään ihan kivoja piristyksiä.

Berrycake
10.7.2008, 23:04:03
Örrrr.... piti mennä nukkumaan kyllä, mutta jumituin sen sijaan koljottamaan Youtubesta Ali G:n haastattelupätkiä. xd Mulla on maha ihan kipeänä kun tuo jannu vaan on niin... noh, hilarious. Uskomatonta miten kaikki haastateltavat ovat alusta loppuun täysin tosissaan eivätkä taida tajuta että Ali G on ihan vaan läppä roolihahmo. ;D Kyllä jannulla ainakin pokka pitää.

01 (http://www.youtube.com/watch?v=FjKMhtyI3L8)
02 (http://www.youtube.com/watch?v=yXbNLkNhy1M&feature=related)

"I pity the fool!" (http://www.youtube.com/watch?v=bqJE5TH5jhc&feature=related)
Mr T on kyllä kans niin kova että. ;D

No niin. Nyt nukkumaan.

Atmis
11.7.2008, 7:51:18
Ei saatana! Naurattaa ihan helvetisti :D.

Näyttääkö meikä joltain pajapäältä, kun yhtenään tullaan kyselemään kamaa?

Tuossa juuri äskettäin meikä tuli kaupasta ja tuossa piha-alueella hengaili joku Heebo™. Zoomailin Heeboa™ jo etäämmältä, että ompas siinä Heebo™. Sitten kun Heebo™ huomasi meikän, niin sehän vasta alkoikin zoomaan. Tiedättekö kun joku tuntematon zoomaa teitä ja saatte sen viban, että sillä on jotain mielessä. Iski heti semmoiset vibat, ehkä jopa hieman pahaenteisesti. Heebo™ tuli sitten heittämään läpyskää. Puhui hiljaa ja hitaasti ja seisoi kumarassa ja Heeboili™. Kyseli, että tiedänkö missä Muiri (tjsp :D) on. Enkä kyllä ollut sankarista koskaan kuullutkaan. Sitten Heebo™ madalsi ääntään ja meni vielä hieman kumarampaan ja kuiskasi: "Et sä pystyis järjestää vähä sauhuja?" :D. Tsekatkaa kelloa saatana, eikö pajapäät ole vielä unten mailla? Niin ja ei ollut kyllä ensimmäinen kerta, kun meikältä kysellään sauhuja ;D.

No sauhuja ei kyllä ollut ja Heebo™ vähän harmistui. Kaikesta huolimatta Heebo™ kutsui meikän illalla bileisiin jonnekin biitsille. Kuulemma rentoa ja funkaavaa meininkiä tiedossa. Lupasin Heebolle™ pitäväni jutun mielessä. Totesin sitten vielä Heebolle™, että "Tsekkaillaan" ja lähdin menemään.

Jaa-a. Saattaa mennä ilta Heeboiluksi™. Meikällähän on sentään synttäritkin heti keskiyön jälkeen. Ensin täytyy ilmeisesti kuitenkin keskustella asiasta vanginvartijan kanssa.

Elpy
15.7.2008, 20:37:13
Atmiksen laululle xD. Se on niin paras!!;D

Xenomorph
20.7.2008, 22:22:24
Noh Youtubesta löytyny vähän sitä sun tätä lähiaikoina :D

http://www.youtube.com/watch?v=WE0jGzoRoLA
http://www.youtube.com/watch?v=SYRLTF71Sow (Jatkoa : http://www.youtube.com/watch?v=GRjqGux8Rc4 )
http://www.youtube.com/watch?v=f_oblEe9bQ4 (Myönnetään, ilkeätä, mutta myös hauska :D )
http://www.youtube.com/watch?v=_dPclgVrvMg
http://www.youtube.com/watch?v=1IDiQqWmYJI

Monta muutakin löytyy, mutta en aina muista laittaa Favoritteihin niitä videoita ja en jaksa ettiä :D

Kalabatik
21.7.2008, 18:43:40
Morjens

MACGRUUBEEER! (http://video.aol.com/video-detail/macgruber-father-and-son/1418500584)
Lisää (http://video.aol.com/video-detail/macgruber/1843734247)
Ja lisää (http://video.aol.com/video-detail/macgruber-51207/3764891969)

Ja kyseessähän on Saturday Night Liven Macgyver sketsejä.

The guy's a social drinker! MACGRUUBEER!

Elpy
22.7.2008, 7:21:39
Aloitin eilen katsomaan Hajime no Ippo-nimistä animesarjaa :D. Koko päivän olin ollut ihan väsynyt ja kuollut. Mutta olikohan se kolmas tai neljäs jakso, se suihkukohtaus pudotti minut täysin penkiltä :D. En muista milloin oisin nauranut niin paljon ja niin kovaa ;D
:yay:

memo
22.7.2008, 8:41:32
Kaikkihan tietää että Iron Maidenilla on semnen kipale ko These Colours Don't Run. Merkityksessäkään ei liene epäselvää?

Olin tuossa perjantaina kävelemässä keskustaan Helsingin olympiastadionilta, Maidenin keikalta. Edestäni spottasin henkilön jolla oli Maiden-päitä, jonka selässä oli tuo kyseinen tekstipätkä. Ei siinä mitään, mut se oli pyörätuolissa se heebo. :/

The_Sipi
22.7.2008, 9:27:33
Porille tai oikeastaan Porin matkailutoimelle/-neuvonnalle.

Olivat palkanneet kesätyöläisiä jokin aika sitten ja kiertäneet kaupunkijunalla sitten keskustan paikkoja ja olivat ajaneet tästä Etelärannasta. Se junan opas/kouluttaja mikä lie oli sitten sanonut: "No niin, tässä meillä on sitten Porin taidemuseo, mutta sitä teidän ei tarvitse hirveemmin mainostaa, kun siellä on lähinnä sellaisia näyttelyitä, joista kukaan ei oikein ymmärrä mitään. Alastomuuttakin siellä on esitelty (teoksissa, toim.huom.), joten älkää kertoko tästä asiakkaille, jolleivät erikseen kysy." :D

Eli siis: Porin kaupungin alainen laitos suoraan sanoen dissaa toista Porin kaupungin alaista laitosta. Kiitti ja näkemiin. :solong:

Mikachu
24.7.2008, 6:54:36
http://www.animenewsnetwork.com/news/2008-07-22/research-team-names-protein-after-pokemon-pikachu

Vähemmän vakavaa kuin epiletiset kohtaukset? Oli miten oli, nauroin ääneen yksikseni luettuani tuon. Ensin luulin että on löydetty proteiini, jonka Pokemonin katsominen laukaisee.

OrichalonMasterr
27.7.2008, 12:15:11
Tuli kyllä hajottua näille:

http://www.youtube.com/watch?v=9lOJNpKfwP8 Puolan idol
http://www.youtube.com/watch?v=m_pM-WSHPi0&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=rGHLkCYPXe4&feature=related Black metal idol
http://www.youtube.com/watch?v=fx2gsD1M_iQ&feature=related Charlie the demon

Voi että noita tuomareiden ilmeitä! xD En kyllä tiedä mistä nuo tyypit saivat päähänsä mennä Idolsseihin cannibal corpsea ja ties mitä laulamaan, mutta aika noloa varmasti on.;D

Para5ite
31.7.2008, 11:35:05
Repesin fffinin idols 2008 ketjussa olleelle aeris theme (Atmiksen kulli) laululle ;D se oli aivan loistava. melkeen niin loistava että voisin laittaa sen soittoääneks puhelimeen, mutta ei oo niin loistava että laittaisin.
Nauroin kyllä aika muhevasti yksikseni.

Frelial
1.8.2008, 16:55:46
Repesin ihan totaalisesti tälle (http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=3341&c=11) vaikken yleensä mistään tuollaisista olekkaan tykännyt mutta tässä mielentilassa tuo oli ihan huippu :D

Niin ja vielä huippuja kuvia :D Oikeaan aikaan otettuja kuvia :D (http://www.blingit.us/blog/2008/02/27/pictures-taken-just-at-the-right-time/)

Kreifi
1.8.2008, 17:07:52
Repesin ihan totaalisesti tälle (http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=3341&c=11) vaikken yleensä mistään tuollaisista olekkaan tykännyt mutta tässä mielentilassa tuo oli ihan huippu :DNjuu, varmaan typerää vaan myönnellä, mutta ekaa kertaa tuota katsoessa tuli kyllä revettyä pahanlaisesti. Jaa mikä huumorintaju? :I

Naskali
3.8.2008, 14:55:34
Sanan ja ylistyksen kielillä puhumis klippejä. (http://2z.dy.fi/sana_ja_ylistys/) Hahahaa, on kielillä puhumiselle tullut ennenkin tullut naurettua, vaan nytpä iskin kultasuoneen.

//HOHOHOHOHOOO, ihan tosissaan markkinoi raamattua luonnontieteet voittavana faktana. (http://www.youtube.com/watch?v=2O1bBBUflRY)

Chayan
3.8.2008, 19:15:12
http://naurunappula.com/315625/Muumit_-_Taru_Sormusten_Herrasta_-_traileri

kun katsoin ekan kerran ilmeet muuttuivat aika mukavasti:

-.-
O.O
*/.\*
x.x
Ja vasta jälkeenpäin repesin...

Watch that, people!

//: nyt repesin tälle:

http://www.youtube.com/watch?v=fnCm06G9EW8&NR=1

Marluxia pelottaa minua aina välillä...

Frelial
7.8.2008, 20:14:09
Siis ou maij kaad! Meikä löys nyt niin upeen artistin ja vieläpä Kemistä ja haluan jakaa tämän elämyksen kanssanne.

Tästä voitte kuunnella pätkän hänen hittibiisiään! (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=214744292)
Siis voi kuinka kauniisti poika pysyy nuotissa!

Tässä Viltsun kotisivut <3 (http://www.villeschroderus.com/index.html)
Siis niin komee poika, en yhtään ihmettele että on tehnyt juonto keikkoja ja MALLIN töitä! <3

Voin nyt hieman leuhkia että olen ollut hänen kanssaan samassa koulussa joskus ja jo silloin huomasin että pojalla on piileviä kykyjä.

Ohops, mites tämä tänne mitä olet viimeksi nauranut ketjuun tuli kun piti mennä uuden nousevat kyvyt ketjuun?

Naskali
7.8.2008, 21:25:33
Vaikka väännänkin Atmiksen kanssa awardseissa paskimman läpän tittelistä, niin vittu mun oma huumori on parasta maailmassa, kuten seurava screeni osoittaa:

http://img127.imageshack.us/img127/3713/naxalismodernpopartpb0.jpg

Yoona
8.8.2008, 0:17:29
http://www.youtube.com/watch?v=vSb-nV8l2QY Onhan tällä jo ikää, mutta vieläkin repeilen aina ihan totaalisesti. Mahtavaa sketsiä! ^^

Fae
11.8.2008, 22:55:16
http://www.filecabi.net/video/a6cae4881ecf.html

David Attenborough on mun idoli. :D

Riku
11.8.2008, 23:04:41
Jokeri on kielimiehiä (http://licklips.ytmnd.com/)

:lurps::love:

Chayan
12.8.2008, 17:15:25
Peh. Välillä tuntuu että nauran tosi pienille jutuille. Mutta se on ainoa asia joka pitää meikän selväjärkisenä lukiossa...

http://www.youtube.com/watch?v=zBU3Fc4K5T4&feature=related

Xemnas offers chicken dumlings. ^-^

Clacier
15.8.2008, 20:03:48
Ice fisching Siika suomi finland part 1 (http://www.youtube.com/watch?v=ugl42dbJyz0)
2 kilon siika remix (djreplica) (http://www.youtube.com/watch?v=tvy5pcKztd4)
Hauskaa äitienpäivää! (http://www.youtube.com/watch?v=12-HXO1l_-Y)

x'D

The_Sipi
15.8.2008, 22:35:23
Burger Kingin Veg City mainoksille. Näitä on viisi ja ne muut näkee painamalla sieltä kuvien alapuolelta previousia. Muistakaahan mainoslauseet. Noissa varsinkin tuo sipulineliminointi aiheutti kunnon repeämisen. ;D

Veg City (http://adsoftheworld.com/media/print/burger_king_veg_city_new_years_eve)

Hukka
16.8.2008, 15:47:37
Ruvettiin eilen illalla kaverin kanssa etsimään YouTubesta yhtä Päivien viemää -sarjan jaksoa, jossa joku täti oli Manaaja-tyyliin joutunut paholaisen riivaamaksi. Silloin aikoinaan jakso tuli telkkarista, eikä sille voinut muuta kuin nauraa ihan typeränä. Siis ainakin heti alkushokin jälkeen.

Tässä tulee siis saippuaoopperoiden ehdoton ykköspätkä, olkaa hyvä:

Wot-wot-woooot? (http://www.youtube.com/watch?v=HYebWKphQCw&feature=related)

Clacier
28.8.2008, 20:16:53
Hitler gets banned from World of Warcraft (http://www.youtube.com/watch?v=0JF03i7NfIU)

Ihan pakko jakaa tämä teidänkin kanssanne. Tällanen repeäminen on luonnotonta. *pyyhkii naurunkyyneliä*

Jubei
3.9.2008, 18:24:45
En tiedä kunnolla nauramisesta, mutta aloin tuossa pelaamaan pitkästä aikaa finkku kasia lävitse ja etsin hyvää chocobo world opasta joten ajattelin tarkastaa finin omat. Katsoin sitten että "onpas joku kirjoittanut hyvän oppaan noinkin pienestä pelistä, lukaistaanpa lävitse". Vasta luettuani katsoin että kukahan on jaksanut näinkin pienestä pelistä vääntää tällaisen oppaan ja kukapa muukaan kuin minä itse.:D Aika jännä kyllä kun ei ollut mitään muistikuvaa että olisi tuollaisenkin kirjoittanut, vasta siinä vaiheessa alkoi muistamaan kun lukaisin kyseisen oppaan ketjun lävitse.:D

Berrycake
4.9.2008, 23:22:19
Ei saakeli, meitsi haluaa saada näitä engrish-paitoja jotenkin kehiteltyä itselleni. ;D
http://img126.imageshack.us/img126/1074/letsholebe6.jpg

http://img79.imageshack.us/img79/5177/babysfannyux0.jpg

Osoitteessa engrish.com (http://www.engrish.com/category/clothing/) tosiaan löytyy läjäpäin lisää näitä (enimmäkseen) japanilaisten neronleimauksia. Etenkin tuosta osastolta "clothing". (Ja huomatkaa jotta noita sivuja selaillaan hölmösti takaperin. :B) Joskus vuosia sitten viimeksi vierailin tuolla ja nyt yhtäkkiä tuli mieleen vilkaista jälleen. Ja siihen meni sitten ne nukkumaanmenoaikeet. :p Nyt kuitenkin on pakko mennä poikittain että jaksaa taas huomenna töissä olla särmänä.

Xenomorph
6.9.2008, 18:40:34
Tolle toiselle maailmansodalle :D
http://www.riemurasia.net/jylppy/albumit/mmedia/il/t3m/qgr/55525/normal_445911708.jpg

Hukka
6.9.2008, 20:45:18
Itsekin repeilin eilen tuolle Xenomorphin postaamalle toinen maailmansota -piirrokselle. Suomella on jokseenkin söpö ilme, kun se pistää hanttiin veli-Venäjää vastaan.

Mutta harvinaisen kovaa repeilyä olen harjoittanut, kun ajan kuluksi selailin 4chanin random-osiota. Siellä on välillä kyllä semmoisia juttuja, että ei auta muu kuin nauraa ihan kippurassa koko ajan. Kukahan neropatti niitä parhaimpia oikein keksii? Pakko olla aika hemmetin kieroa porukkaa.

Mutta joo, mennäänpä töiden ääreen. Se ei naurata sitten yhtään.

Hei muuten, oisko nyt Milli Vanilli- time?
Girl, you know it's true<3 (http://www.youtube.com/watch?v=GSqV3rWM4iQ)

Hawie
7.9.2008, 22:48:23
Tuolle toiselle maailmansodalle, muistan lukea tulevaa hissankoetta varten. :D

Ja sitten sille kun testimaan testeissä on amis-testi, niin aika monta kertaa luin että Atmis-testi...

Testaa kuinka kova jäbä olet? :huh: (( itse 22 % :---D ))

Frelial
8.9.2008, 16:58:30
Tuli revettyä aika totaalisesti bussissa. Siellä oli kaksi penskaa jotka oli ensin tosi ärsyttäviä kun ne vaan kiukutteli toisilleen. Sitten jossain Rautatieaseman kohdalla se tyttö keksi parhaan tavan ikinä ärsyttää veljeään. Se alkoi toitottaan Star Wars- The Imperial Marchia. Voi pahus että repesin ihan totaalisesti kun sellainen pikkuinen tyttö kiharalla tukalla; Taa taa taa tata taaa ta taaa! Ja EVIL lauhghterit päälle kun poikaa ärsytti niin suunnattomasti. Ja ikää oli ehkä neljä molemmilla :D

Inspiraationi on ollut hukassa aika kauan ja nyt löysin taas maalaustelineelle käyttöä. Siinä kuivuu lauma alushousuja :D Ei oo pyykinkuivaustelinettä ja ei sitä näköjään edes tarvitse :D

Joo... Helsinkiläiset... (http://kuvake.net/user/TIMI_H?image_id=4181306)

Arwie
9.9.2008, 9:11:26
Ei hyvää päivää, mistä ne repivät näitä juttuja? :'DDD

Subject: juu en usko
Date: Sun, 17 Aug 2008 19:29:42 +0300

Vuonna 2002 amerikkaan muuttanut nuori suomalaistyttö murhattiin raa'asti hänen taloonsa tunkeutuneen murtovarkaan toimesta, kun tyttö oli menossa hakemaan jäätelöä pakastimesta. Murtovaras löi tyttöä muovisella joulupukilla, tunki croissantin tämän korvaan, raiskasi tytön ja laittoi lopulta kuolleeksi luulleensa tytön talon pakastimeen, mutisten hiljaa sanoja 'holy fucking santa claus'.
Aamulla tytön vanhemmat löysivät kuolleeksi jäätyneen tyttärensä pakastimesta. Pakastimen kannen sisäpuolella oli raapimajälkiä tytön epätoivoisista yrityksistä päästä ulos pakastimesta. Hän oli myös kirjoittanut kanteen sanat 'i fucked santa claus'
Nyt kun olet nähnyt, ja toistanut mielessä tytön viimeiset sanat, tulet tapaaman tämän murhatun tytön. Ensi yönä, juuri kun olet nukahtanut, tulet herämään pakastimen hurinaan ja huomaat että huoneessasi oleva peili on täysin huurussa. Kun menet katsomaan peiliä lähempää (älä yritä, teet niin kuitenkin ) huomaat että siihen on kirjoitettu sanat 'i fucked holy santa claus' ja näet tytön peilissä. Tämän jälkeen huoneesi lämpötilä laskee miinuksen puolelle, ja kuolet hypotermiaan, kuten tämä pieni tyttö.
Jos kopioit tämän tarinan omaan päiväkirjaasi, tyttö jättää sinut rauhaan, ja pelastut.
Sen lisäksi sinun täytyy lähetättää tämä viesti sähköpostilla 8 ystävällesi, tai muuten koirasi saa maksakirroosin, isoäitisi raiskataan Kanarialla, pillusi muurautuun umpeen/peniksesi tippuu pois (hankaloittaa seksielämääsi huomattavasti), saat joka päivä postissa 2000 muovista joulupukkifiguuria ja et voi enää koskaan syödä keitettyjä kananmunia.

Kannattaa ottaa tämä tarina tosissaan SILLÄ SE ON TOTTA!!!!111 Sinua on varoitettu!!!
Tämä pieni tyttö on ollut todellinen uhka INTERNETIN KÄYTTÄJILLE jo vuodesta 2002!!
Tuhannet MEEDIOT ovat ajan saatossa todenneet tämän viestin sisältävän yliluonnollisia voimia!
ÄLKÄÄ LEIKKIKÖ HENGELLÄNNE!!!!!!

PS.
Jos lähetät tämän viestin eteenpäin puolen tunnin sisällä siitä kun olet saanut sen itse, hyvä onni tulee kulkemaan kanssasi läpi elämän, ja ihastuksesi suutelee sinua tänään klo 22.22

Jos joku haluaa kyseisen tarinan sähköpostiinsa, pyynnöt PM. x) En tosin välttämättä vastaa ennen viikonloppua, kun on on ollut vähän kiire kehitellä paikkaa noille joulupukeille...

Lapamato
11.9.2008, 20:22:19
Mun huumorintaju puhkes kukkaan pitkästä aikaa uudelleen toissa yönä/iltana, kun (ex)mieheke oli mennyt nukkumaan, ja mua nyt ei luonnollisestikaan kiinnostanut mennä sänkyyn ennen yhtätoista. Mä sitten jäin koneelle yrmyämään, kunnes mun maha alkoi pitää kaameaa meteliä. Eiköhän sieltä puskenut päälle kauheat ilmavaivat, joita mä sitten autuaana päästelin pihalle. Ykskakskummaa mieleen putkahti jostain syövereistä "Tell me how I'm supposed to breathe with no air?", ja mä toki hieman jo väsyneenä repeän ihan täysin tolle, ja vielä enemmän sille mille mun nauru kuulostaa kun yrittää hepuloida niin ettei se kuulu koko taloon. Siinä sitten tuli pieruja ja röhkäisyjä tasaisessa tahdissa pihalle, ja tää jatkui vielä silloinkin kun menin sänkyyn. Mieheke nukkui koko ajan sikeästi, aamulla tosin kysyi oonko puhunut tälle jotain kun tulin sänkyyn.

Delirium
16.9.2008, 14:42:43
Uutiselle (http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1584236)

Tiukkaa vääntöä, todella :D

Frelial
19.9.2008, 15:28:34
Meikä postailee tänne aika tihiään mutta ihan pakko kirjottaa tää johonki. Sai taas semmoset naurut.

No isä soitti humalassa tietenkin ja aika tujussa vieläpä. Alkoi selittään että se oli hillajängällä kun sai kuulla että Maria on syntyny ja sieltä se urhoollisesti lähti minua sairaalaan katsomaan. Ja olin kuulemma pikku rääpäle. Sitten se sanoi että siksi minun nimi on Maria.

Nauroin jo tässä kohtaa aika makeati ja kysyin että mitä ihmettä sinä keskellä yötä oot siellä hillassa tehny ja tais olla aika laiha saalis kun minähän oon syntyny toukokuussa :D No isä on kuulemma ollu aina niin kova hillamies. Sekin nauratti että mistähän se sen muka sitten kuuli, shamaanirummusta varmaan :D
Sitten se alkoi kysellä että mitä mieltä oot vanhusten ja vammautuneiden hoidosta ja totesin että en kai minä tiedä, koska ei sen kanssa kannata ees yrittää keskustella kun se on päissään. Sitten se intti että minähän oon ollu sillä alallakin, noh se sekoitti minut siskooni.

Ja tuosta tuli ihan mieleen erään Anskun kertoma tarina; Sekin tyttö ihan viimisillään metsässä poimi marjoja että sai lastenrattaisiin rahaa. Niin tai noh, ei se nyt ihan viimisillään ollu kun se sai seuraavana keväänä sen lapsen :D

Ihmiset on joskus niin hassuja kun ne "hieman" liioittelee.

Pyro
22.9.2008, 21:47:33
Isojen vauvojemme imetysprosessille:
http://www.flickr.com/photos/plinsessa/2879991388/

Ei helvetti! XDD
Siinä 4 kanipentua imee äitinsä nisää. Mamilla näyttää menevän hermot noiden kanssa.

Dabuma
24.9.2008, 6:18:41
En välillä ymmärrä itseäni. Oltiin eilen yhellä kaverilla yhen toisen kaverin kaa. No siinä sit mietittiin, että mitäköhän tapahtuisi jos Jammu (Jammu on siis meidän kaveri) sais aseen. No me päädyttiin sellaseen loppu tulokseen, että hän menisi WOW:n tekijöille sanoo: "Antakaa mulle loputtomasta peliaikaa tai mä tapan teidät!". Tolle me sitten naurettiin joku n. 5min vaikka eihän tossa jälkeen päin ajatellen mitään hauskaa ollut.

Vai oliko? :D

Fae
25.9.2008, 15:58:05
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/959872/

;D

Delirium
27.9.2008, 21:00:11
iGodille (http://www.titane.ca/igod/)

Paras keskustelu tämän viikon aikana :D Jumalalla on kuulemma kaunis mekko ja pitkät ruskeat hiukset. NAM.

Stormheart
29.9.2008, 20:13:17
klik (http://uk.youtube.com/watch?v=t1tdl2zrARI&feature=related/)

Siis ei jumalauta!;D;D;D :headbang:

Clacier
2.10.2008, 7:25:45
WoWissa entisessä killassani oli eräs henkilö, josta tykkäsin ja jota fanitin ihan hirveästi ja joka oli mun idoli!1 Varmaan lähemmäs vuoden päivät vietettiin samassa killassa. Puolustin häntä alusta saakka eräitä drama queeneja vastaan, jotka keksivät valittamista ihan kaikesta mitä hän teki. Sitten tuli ah-niin-kohtalokas loma-aika kesällä, ja hän häippäsi koska edistystä ei tapahtunut hänen makuunsa tarpeeksi nopeasti. Minun piti jättää insta jota olin parhaillaan menossa kesken, kun kädet tärisi niin hemmetisti, ja paruin ja hakkasin päätä pöytään koko loppuillan. Lopulta koko kilta hajosi hänen lähtönsä takia.

Mie manasin häntä aikani. Pistettiin pystyyn uusi kilta, suomalaisille tällä kertaa, joka jopa toimi ja edistyi nopeasti raideissa. Sitten alkoi koulu ja oli pakko lopettaa pelaaminen, kun tuli niin paljon muuta tekemistä. Mut minusta oli kivaa jäädä tauolle kun ei tarvinnut stressata että kilta on palasina kun tulisin takaisin. Noin kuukauden kuluttua palasinkin takaisin ja ehdin pelata noin viikon, kun sain tietää että hän oli tullut kyselemään että pääsiskö altillaan social memberiksi meidän uuteen kiltaan, kun hänen nykyinen kiltansa ei enää WotLKin takia viitsi kunnolla raidata. Oh god I lolled SO hard! Ei näköjään epixit tuoneetkaan onnea. Hauskin juttu tässä on kuitenkin ettei meillä oo socialeja ollenkaan, ainoastaan raidaajat ja heidän altit. :D

Atmis
3.10.2008, 13:51:47
LoL! LoL! LoL! LoL!!!

Meikä oli tuossa biilillä lähtemässä menemään ja sitten kuului klonks jonka jälkeen rätinää, jonka jälkeen "Voi vittu nysse tippu." LoL! Arvasinkin jo siinä vaiheesa että umpiruostunut änkkärihän se siellä kolisee. Heitin biilin tien sivuun ja menin zoomailemaan sinne auton alle ja siellähän se oli. Katkennut änkkäri roikkui puoliksi irti. No revinhän sitten loputkin irti ja jumalauta kun meikällä on biilissä ihan ehdat amissaundit nyt!!!!!

Niille joilla ei virtaa veressään pisaraakaan amista, selventäisin, että änkkäri on äänenvaimennin ja ilman sitä ääni ei vaimene.

Kreifi
3.10.2008, 14:05:43
Siinä (http://www.ht-tune.com/apps/keraily/tuoteryhma.aspx?o=22&t=2) sulle, senkin A(t)mis.

Atmis
3.10.2008, 15:39:10
Siinä (http://www.ht-tune.com/apps/keraily/tuoteryhma.aspx?o=22&t=2) sulle, senkin A(t)mis.
:D

Älä ny, totta helvetissä jätän sen tohon kuosiin. Pörisee niinku kanadalainen marsu espanjassa.

Kreifi
3.10.2008, 21:03:28
:D

Älä ny, totta helvetissä jätän sen tohon kuosiin. Pörisee niinku kanadalainen marsu espanjassa.Ok ok, ymmärrän yskän.

Siinä tapauksessa: http://www.tuningstudio.fi/portal/fi/

MKUP
8.10.2008, 23:52:15
Selasin tuossa vanhoja viestejäni ja repesin seuraavalle viestille, joka löytyi "Tuusulan kouluammuskelu"-ketjusta. Ei voisi yhtään ironisempaa olla. Kyseinen viesti siis viimevuoden marraskuussa.

Ihan kun kouluammuskelusta Suomessa tulisi tän yhden tapauksen takia joku trendi ?
Samanlaisten tekojen uhkailusta ainakin on jo tehty ja se on jo tarpeeksi vakavaa, koska jos yksi tapaus jota hehkutetaan netissä käykin toteen, miksei muutkin?

Stormheart
11.10.2008, 15:54:03
Eilissäpäivänä seikkailin taas vaihteeksi netissä ja youtubesta löytyi sen verran hupaisa komediaesitys että...huh!

klik! (http://uk.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go)

Nyu
20.10.2008, 7:52:43
Pari päivää sitten saapui uusi Koiramme -lehti. Isä oli kiroillut ja huutanut koko aamun, ja oli sillä hetkellä vaihtanut ironia-moodinsa päälle. Hän nosti koiramme -lehden naamalleen ja sanoi monotomisesti "no niin, back to business". Jokainen jolle se koiramme -lehti on nyt tullut tässä viime viikon aikana, tajuaa (kai). Kannessa olleen koiran ilme oli niin sanoinkuvaamaton, että se jotenkin sillä hetkellä pisti nauramaan.

Tänä aamuna lankesin selaamaan kuvaton.comia ja nauroin suuni kipeäksi http://kuvaton.com/browse/9656/ <--tälle. Tuli sellainen fiilis että "kill the man ice bear, kill the man!" Jääkarhut ovat niin herttaisia.

...ja tässä ihmiset sitten näkevät kuinka huonoa huumorintajuni on aamuisin ja riitojen jälkeen.

Pyro
21.10.2008, 7:49:01
Eilen matkalla kotiin huomasin junan ikkunasta hauskan mainosyhdistelmän.
Asemalla oli mainos, joka rullasi aina seuraavaan mainokseen.

Ensin näytillä oli Vakio Veikkauksen mainos, sen jälkeen pyörähti esiin Kokoomuksen vaaliehdokkaita sisältävä lista.

Hajosin aivan täysin, oli siinä kanssa-matkustajilla ihmettelemistä.

Jubei
22.10.2008, 3:16:44
Tämä (http://www.youtube.com/watch?v=jrqEe6XK3VI&feature=related), yllättävän hyvä noinkin löyhällä juonella toteutetuksi pätkäksi eikä ole tullut ennemmin vastaan.:D

Delirium
22.10.2008, 19:03:28
http://www.aasiakas.net/index.php/2008/langaton-kotipuhelin-gsm-verkkoon/

Langaton 300m GSM puhelin, hyvä hyvä ;D

Elpy
27.10.2008, 12:40:42
http://s.naurunappula.com/0/191/170/394539.jpg

ei tolle voi olla nauramatta :D

Lacrima
27.10.2008, 22:20:26
Vegan bodybuilding & Fitness-foorumin chatissa:

Minä: *linkki kuvaan vartalostani*
Lena: Olen muuten hämmästynyt suorastaan, kuinka paljon painoa olet saanut kerättyä näin lyhyessä ajassa. Näytät nykyään todella hyvältä. Olit aikaisemmin niin laiha.
Minä: Kiitos! :shy:
Curtis: Vain Vegan Bodybuildingissa tuon kommentin voi ottaa kohteliaisuutena.

;D

Celebsi
3.11.2008, 15:07:49
No en tiedä kunnolla, kun en oikein vieläkään tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Nimittäin Red Alert 3:n uuteen mainoskampanjaan. Jahteja, pimuja, kommarikarhuja ja kyllä, The Hoff himself. (http://www.conquerthislife.com/) Don't hassel with him.

Elpy
3.11.2008, 16:57:48
No en tiedä kunnolla, kun en oikein vieläkään tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Nimittäin Red Alert 3:n uuteen mainoskampanjaan. Jahteja, pimuja, kommarikarhuja ja kyllä, The Hoff himself. (http://www.conquerthislife.com/) Don't hassel with him.
Hahaha kiitos :D, Toi sivu sai kyl mut päättää että seuraava peli falloutin jälkeen on red alert 3 ^_^.

Ite repeilin Atmiksen pieru postille, QFT! xD:

Oij!

Meikä tykkää pieruista. Yksinäni ollessani pyrin päästelemään niitä mahdollisimman paljon. Hyvä pieru on mieluusti kuiva, äänekäs ja helvetin hajuisa. Minulla on ollut pienestä asti semmonen tapa nuuhkia omia pierujani. Eli töräytyksen jälkeen päätä vaan jalkoväliin ja nuuhkitaan kunnolla. Oi sitä nautinnollista ilmettä mikä naamalle ilmestyy sikäli uusi tulokas on hyvin hajupoitoinen. Parhaat pierut saa niistä Nacho Ballseista. Oliko nyt Taffelin nachopallerot siis. Niitä kun on vetänyt pussillisen ja alkaa pieremään, niin pierutkin haisee nachopalleroilta <333. Peitto on myös helvetin hyvä tapa pyydystää aromeja. Eli töräys vaan peiton alle ja sitten sukellatte nuuhkimaan. Näin siis yksinään.

Atmis
4.11.2008, 18:26:44
Ei jumalauta :D.

Meikä on kyllä niin saatanan kätevä jätkä välillä ettei pahemmasta väliä.

Tossa justiinsa koitin nettipankkiin kirjautua vuokraa maksamaan, mutta vinesi vain, ettei asiakastunnus ja salakoodi täsmää. Muutaman kerran kokeilin tuloksetta. Sitten meikälle iski epäilys. Tuossa noin viikko sitten vastaanotin jonkun Nordean kirjeen, jonka arvelin olevan vain tiliote ja nakkasin sen avaamatta roskiin :D. Aloin sitten epäilemään, että siellä olikin meikälle uudet salakoodit lähetettynä. Niillä on ollut syksyisin tapana tulla. Asiakaspalveluun sitten pirautin ja siellähän neiti sanoi, että meikälle on juuri uudet tunnukset lähetetty. Vittu, sinnehän ne roskiin meni. Asiakaspalvelun täti repesi jumalauta päin naamaa kun kerroin, etten jaksanut edes avata kirjettä vaan nakkasin sen roskiin :D. Sinne se jäi lollaamaan kun ei pystynyt puhumaan. Uudet tunnukset lupasi kyllä pistää postiin :D.

Minkäs teet saatana. Arvelin tiliotteeksi ja nakkasin roskiin. Eihän tiliotteilla jumalauta tee mitään. Niissä olevat tilitiedotkin lagaa kaks viikkoa. Asiakaspalvelun täti sanoi, että tiliotteet pitäisi säilyttää vähintää 5 vuotta. Minkä helvetin takia?

Kreifi
4.11.2008, 19:11:27
Asiakaspalvelun täti sanoi, että tiliotteet pitäisi säilyttää vähintää 5 vuotta. Minkä helvetin takia?Liittyisikö verotukseen vai yleensäkin noiden asiakirjojen yms. säilyttämiseen? En tiedä, mutta voi vähän nihkeetä olla löytää ihminen, joka säilyttää jotain tiliotetta viisi vuotta. :P

Se ilmanen tiliote on kätevä jos sellaista sattuu tarvitsemaan. Tiliotteita en itse ole avannut vuosiin, varmaan kymmenen vuosiin, mitä nyt joskus satunnaisesti, kun sellaista on johonkin vaadittu.

Ja jos ketjun aiheeseen jotain, niin tänään tuli kyllä naurettua enemmän kuin kuukausiin yhteensä. Oli tulityökortin koulutus ja meillä oli semmonen rento palomies siellä, joka kerto kaikkia mahtavia juttuja. ^-^

Sunnu
4.11.2008, 19:55:05
En tiedä, mutta voi vähän nihkeetä olla löytää ihminen, joka säilyttää jotain tiliotetta viisi vuotta. :P o/ Meitsi meitsi! Oon säilyttänyt jokaisen saamani tiliotteen siitä lähtien, kun alkoi tulla edes jonkinmoisia tuloja ja tiliotteita alkoi saamaan. Kyllä niitä AINAKIN viiden vuoden edestä on. Ja luonnollisestikin aikajärkässä. Maksetut laskutkin säilön sellaiset pari vuotta, ihan vaan varalta. Voitte pitää ihan hömppänä, mutta kotona on opetettu että kannattaa säilöä. (Tosin ei ehkä noin pitkältä ajalta, mutta eniveis) Niin ja s ä i l y t t ä k ä ä tilinauhanne myös. Ikin ei tiiä, koska verottaja viilaa pilkkua ja joudutte ottamaan maksukuitit esiin saadaksenne sen mikä teille kuuluu.

Mut joo aiheeseen ei hirveesti ole juttua kerrottavana, kun jostain syystä pitkään aikaan ei ole tullut naurettua kunnolla. Siis sillee hepulimaisesti. Kylhän sitä lähes päivittäin naureskelee, muttei nyt nii hirveen kunnolla. Masentavaa. Mie haluan hepuleita.

Atmis
4.11.2008, 21:11:59
Liittyisikö verotukseen vai yleensäkin noiden asiakirjojen yms. säilyttämiseen?
Nii, verotussyistähän tässä maailmassa tehdään vaikka mitä. Kukaan ei vain koskaan tiedä mitä ne semmoiset verotussyyt sitten oikein on :D. Tuskin kovin usein verotoimistokaan pyytää tiliotteita nähtäväksi. Jossain kerrottu, että tiliotteita voi käyttää kuitteina maksusta. Mikä nyt varmaan pätee joo, mutta saa niitä kuitteja kuitenkin maksuautomaatista tai nettipankistakin.

Voitte pitää ihan hömppänä, mutta kotona on opetettu että kannattaa säilöä.
Nii mullekin on opetettu, mutta koskaan kerrottu mitään pätevää syytä, että miksi pitäisi :D. Tiliotteissa ei ole mitään sellaista tietoa, mitä ei saisi muualtakin. Lisäksi muualta sen tiedon saa todennäköisesti helpommin, kuin penkomalla viiden vuoden pituista paperipinkkaa. Verottajaakaan ei kuitenkaan kiinnosta kuin kuluneen vuoden tapahtumat, joten minkä helveitin takia viisi vuotta? :D

Mutta mikäs helvetin järki on maksettujen laskujen säilömisessä? Nehän on jo maksettu, eikä tarjoa enää tarpeellista infoa. Siitä paperista ei myöskään pysty todentamaan, että se lasku tosiaan on maksettu. Meikä säilyttää vaan maksamattomat laskut niin tiedän maksaa ne :D.

Tämän tapahtuman seurauksena onneksi huomasin, että ainakin Nordea tarjoaa sähköistä tiliotetta verkkopankissaan ja samalla voi peruuttaa old skool paperisen tiliotteen kokonaan. Lähtee kyllä peruutukseen jahka taas pääsen nettipankkiin.

Kreifi
5.11.2008, 13:17:45
Nii, verotussyistähän tässä maailmassa tehdään vaikka mitä. Kukaan ei vain koskaan tiedä mitä ne semmoiset verotussyyt sitten oikein on :D.No Sunnuhan tuossa hiukan sanoikin jo, että jos verottaja alkaa vinkumaan, että nyt fyffeä tänne helvetin rokkiheebo, niin lyöt vaa tiliotetta kouraan ja tokaset, mee paskelle karhu.

Mutta mikäs helvetin järki on maksettujen laskujen säilömisessä? Nehän on jo maksettu, eikä tarjoa enää tarpeellista infoa. Siitä paperista ei myöskään pysty todentamaan, että se lasku tosiaan on maksettu. Meikä säilyttää vaan maksamattomat laskut niin tiedän maksaa ne :D.Oma maksettujen laskujen järjestelmä on jotakuinkin sellainen, että jos lasku on paperilla heti maksamisen jälkeen pistään siihen merkinnän, että lasku on maksettu, jonka jälkeen lasku saa rauhassa lainehtia ympäri kämppää, kunnes löytää joskus roskikseen jotakin kautta (nainen vie :P).

Mikä järki? Jotkut ihmiset pitävät taloudestaan hyvinkin tarkkaa vaaria, jotkut jopa niin tarkkaa, että itseä ihan naurattaa. Tällöin laskujen säilyttäminen on vähintäänkin normaalia kirjanpitoa.

Tämän tapahtuman seurauksena onneksi huomasin, että ainakin Nordea tarjoaa sähköistä tiliotetta verkkopankissaan ja samalla voi peruuttaa old skool paperisen tiliotteen kokonaan. Lähtee kyllä peruutukseen jahka taas pääsen nettipankkiin.Jep. Itselleni aikoinaan ehdotettiin tuota, mutta olin sillon saikulla ja tiliotetta piti joka kuukausi toimittaa, niin en vaihtanut. Nyttemmin tuo sähköinen tiliote voisi olla ihan pätevä, etenkin kun sen pitäisi kelpaa ihan virallisena (tosin ei varmaan jollekin lol verottajalle), kun vaan tulostaa sen. Että siinä niille, jotka sossussa käy. ;)

Mutta onko se ihan ilmainen? Kai se on, kuhan nyt vain varmistelen. Silloinhan tulee jotain maksuja jos tulee paperinen ja sähköinen.

Atmis
5.11.2008, 15:25:45
No Sunnuhan tuossa hiukan sanoikin jo, että jos verottaja alkaa vinkumaan, että nyt fyffeä tänne helvetin rokkiheebo, niin lyöt vaa tiliotetta kouraan ja tokaset, mee paskelle karhu.
Nojoo, nyt mä nään pointin. Jos työnantaja on vaikka jotenkin evottanut ja lisännyt yhden nollan lisää niihin palkkatietoihin mitä ilmoittaa verottajalle, niin siinähän kyllä käy tiliote todisteesta, että mikäs se summa sitten oikeastaan onkaan. Tosin veikkaisin, että jostain pankin syövereistä nämä tiedot saa myös, vaikkei niitä tiliotteita viittä vuotta säilyttäisikään.

Mutta onko se ihan ilmainen? Kai se on, kuhan nyt vain varmistelen. Silloinhan tulee jotain maksuja jos tulee paperinen ja sähköinen.
Varmaan pankkikohtaista, mutta ainakin Nordealla ilmainen. Nordean sivuilta olin lukevinani myös jonkun jutun, että tulostettu sähköinen on yhtä pätevä kuin old skool. Tässäpä muuten oiva kikka veronkiertoon. Muokkaa sähköisestä tiliotteesta tuloja pienemmäksi ja vie verottajalle :D.

Berrycake
5.11.2008, 20:57:56
No hemmetti, aikamoinen possu olen mutta tälle (http://www.youtube.com/watch?v=o6vN4H6L458) tuli naurettua kyllä niin antaumuksella, että pakko jo laittaa eteenkin päin. :D Kohtuu hyvä ajoitus törmätä tällaiseen tuon viereisen proot-ketjun ylhäällä ollessa. Toivottavasti tuo viimeinen jannu ei nyt loukannut itseään, voi raukkaa sentään! x)

Pinchi
6.11.2008, 20:30:00
No nyt kun kerran pieruhuumori puheeksi tuli niin männä viikolla nauroin tälle (http://www.youtube.com/watch?v=5bvYSkg0Jmk&feature=related). Myönnetään, possu olen minäkin! Mutku koulussa on niin monimutkasta ja iltasin väsyttää niin yksinkertainen huumori välillä pistää imeläpussin leuan alle!

amraK
13.11.2008, 13:08:50
Menin kattomaan mitä postia tuli kun luukku kolahti ja huomaan lattialla jonkun uskonnollisen lippulappusen. Sen kummempia miettimättä reaktioni asiaan oli "Ei Jeesus... >.<". :'DDD

Sitten olen lukenut tuota Azumanga Daiohia, aivan paras. Varsinkin Mr. Kimura.
Tomo: Why did you decide to become a teacher, Mr. Kimura?
Kimura: For the teenage girls! I love 'em!

SuperDude
13.11.2008, 13:16:17
Menin kattomaan mitä postia tuli kun luukku kolahti ja huomaan lattialla jonkun uskonnollisen lippulappusen. Sen kummempia miettimättä reaktioni asiaan oli "Ei Jeesus... >.<". :'DDD

Tuossa taannoin repeiltiin kaverin kanssa sille, kun tuli Jehovan Todistajilta jokin lappu, ja siellä takana luki siinä postituskentässä "Haluan että Jehovan Todistaja tulee kotiini maksutta tutkimaan raamattua". Pitäisi kutsua jonkun vihamiehen kotiin sellainen silloin kun hänellä on bileet ;D

Inotti
13.11.2008, 15:04:32
Suomen "komeimmat" miehet naurattaa että meinaan aina tukehtua kun näen tämän kuvan.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200804207546528_vi.shtml

Ja tietysti roolipelaajat! http://www.youtube.com/watch?v=4wqrKuS1zMA

pensu
13.11.2008, 15:41:33
Naurettiin kavereiden kanssa masu kipeäksi ruotsintunnilla kun sain mun kirjoitelman takaisin.

Aiheenahan oli "min idealpartner", ja olin sitä kirjoitellut nettisanakirjan kanssa, ja saanut aikaan aika mielenkiintoista tekstiä. Unelmakumppanillanihan on siis likaiset/tahmeat hiukset ja hän on kiltti sekä huomaavainen, mutta joskus myös vähän koinsyömä. :lovetus: Opettajallakin liennyt hauskaa tarkistaessa. Oli siis joitain sanoja alleviivattu ja yläpuolella luki semmoinen kummastunut "koinsyömä?".

Miten niin kummallinen miesmaku?

tumii
14.11.2008, 21:59:22
Toissapäivänä koulussa just ennen ranskan tuntia. Meiän luokan ***** istu XXXX:n päälle ja XXXX sano että ***** sä painat liikaa, sit ZZZZZ tuli ja sano et nii ***** kannattas laihuttaa.

Repesin tolle koko tunnin ja kotonakin ihan kunn0||a.

Tezzy tässä jälleen: Käyttäkää kuvitteellisia nimiä, tai puhukaa vaikka "yhestä tytöstä" tai "pojasta", koska tällaista on hiukan hankala lukea. Tässä näin vinkiksi kaikille muillekin, kun en raaski tätä poistaakaan. Kiits <3

Lacrima
15.11.2008, 19:58:45
Epävirallisen valmentajani ja minun tekstiviestien vaihto oli mielenkiintoinen..

Hän: Hei, oletko koirien kanssa lenkillä? Pääsisin tuossa puolentoista tunnin päästä töistä...

Minä: Olen juu. En tiedä, mitä haet tällä viestittelyllä takaa, mutta en ole kiinnostunut seurustelusta kanssasi. Eli jos seurustelu on mielessäsi, niin suosittelen luovuttamaan suosiolla.

Enhän minä mitään seurustelua hae, mutta olisi mukavaa harrastaa seksiä kanssasi

Valitettavasti tunteet eivät tässäkään asiassa kohtaa.

No jos joskus siltä tuntuu, niin soittele, niin asia voidaan järjestää.

Epäilenpä, että koskaan olisin näin epätoivoisessa tilanteessa.

=) ;D

Oon vähän julma...

OrichalonMasterr
15.11.2008, 22:03:34
http://www.youtube.com/watch?v=ZA1NoOOoaNw

voi LOL!;D Ihme kun en ole löytäny tuota aiemmin. Tuli revettyä mahottomasti. Biisi soinu jo ikuisuuden päässä.

Ceassa
17.11.2008, 2:59:26
Olen elänyt vähän pimennossa ja tutustuin tohon Chocolate Rain -internethittiin (click (http://www.youtube.com/watch?v=EwTZ2xpQwpA)) vasta hiljattain. Ei siinä mitään, mutta äsken youtubessa pörrätessäni eteen osui myös tälläinen (http://www.youtube.com/watch?v=P6dUCOS1bM0). Voi elämä :D!

//OrichalonMasterrin linkki riemastutti aika lailla kans :'D have you been high toooodaaaay~ joo ja sit vois nukkumaan.

Critis
17.11.2008, 17:58:01
Tälle (http://www.youtube.com/watch?v=hMGvxhGWOFI) tuli revettyä! Jedin paluun nähneille varmaan aukenee vaikka ei koko saagaa muuten olisikaan nähnyt.

Sami E
17.11.2008, 18:14:13
Uutisvuodossa oli vaihteeksi aika kova jakso, ja etenkin Stan täydessä vauhdissa.

"Tältä himokkaalta luolamieheltä löytyy journalistista raivoa!"

Sekä lihakieltolaki ja potkaportsarit. :)

Clacier
24.11.2008, 10:42:11
Eilen Northrendissa tuli Stormpeakseilla vastaan viikinki-immeisiä, joilla oli hyvin ruotsalais/norjalaismaisittain nimetyt nimet ja kaupungit ym. Meitä tämä huvitti suuresti ja vitsailtiin, että jee, täällä saa tappaa norjalaisia. Kitsune innostui myös puhumaan ruotsia: "Omg there äär dwarf warrior ninjaing my oroerna!" Tuolle nauroin eilen itse tilanteessa niin että kyyneleet tulivat silmiin. :D Sitten naureskelin sille vielä tänäänkin ruokiksella ja ihmiset katsoivat oudosti kun kuljin kaduilla sellainen virne naamalla.

Tänäänkin sattui aika hassu juttu ruokiksella. Nimittäin ruokalassa oli jotain marttoja jakamassa uusia testamentteja. :0

Supah
24.11.2008, 22:05:09
Suurta huvitusta on tässä tänä iltana herättänyt vanhojen Fingerporejen fiilistely :lovetus:. Ne vaan jaksavat naurattaa aina ja tulee palattua niihin aika ajoin kun ei enää muista tarkasti jokaista läppää. Ehdottomasti kyllä mielestäni Suomes ja ehkä jopa maailman paras strippisarjakuva. Suosittelen lämmöllä kaikille, jotka eivät ole vielä tutustuneet.

http://www.hs.fi/fingerpori/1135231649118

Berrycake
24.11.2008, 22:40:30
Argh! Meikä ei jaksa aina ymmärtää mistä näitä ideoita ihmisillä oikein kumpuaa. ... > http://www.youtube.com/watch?v=4n8u9BBimTg&feature=related. Antakee armoa, olenhan vain vanha ja raihnainen Megaman (2) fani! ;D Vaikka toisaalta jos rehellisiä ollaan, olen lakannut suurimmalta osin ihmettelemästä fani(tyttö)yhdyskunnan kykeneväisyyttä sen jälkeen kun näin Naruto x kurpitsa x Sasuke yaoita... :'D

Okei, nyt kun alkaa kaivelemaan omia ammoisia muisteloitaan niin ei kai mullakaan ole ihan puhtaat jauhot pussissa. x) Mut silti!

Nyu
27.11.2008, 20:31:13
Kuten tiedetään, lukiolainen ei nuku koeviikolla (ainakana meikäläinen) ja sillä on hintansa, esimerkiksi se, että nauroin Frelialin kirjoittamalle postille niin paljon, että hyvä kun ei veli jo alkanut elvyttämään. Tämän voisi laittaa hauskat kommentit -ketjuunkin, mutta menköön nyt tänne.

Prinsessat ei piere, niiltä pääsee ilmalaivoja.

Mä oon semmonen piilo tuhnuttelija. Saatan kierrellä kaupassa ja päästellä pikkusia tuhnuja. Jostain syystä varsinkin kenkäkaupassa alkaa aina pierettään, varmaan se innostus jotenki puskee suolesta ulos kun nenään tulee sellainen ihana uuden nahkan haju. Montakin noloa tapahtumaa on elämäni aikana sattunu pierujen takia.

Esim. ollut anopin kanssa tupakalla kyykyssä ja kun olen noussut ylös niin pääsi sellainen hirmuinen PRÖÖÖÖÖT PUURRRR PUFFF. Siinä naamapunaisena sitten hihittelen, olipa ponnistus...

Ja minä pieren vain kun olen yksin. Seurassa sattuu vain pieniä vahinko laukauksia.

Mun kissat on kans kovia piereen ku ne on paskalla. Tänäänkin oltiin kaikki kolme tyttö vessassa ja katti oli paskalla ja kuulu semmonen PRuut Plöts. Ollaan kaikki ihan sikoja.

Sisko ja sen Sisar
27.11.2008, 22:36:15
Sisko: Minulla on tunnetusti TODELLA outo huumorin taju, joten tämä naurattaa minun lisäkseni vain vajaita ja väsyneitä.

Eräs päivä tulin kotiin ja oltiin Sisaren kanssa meidän olkkarissa katsomassa televiisiota.
Random lause tuli jostain :"Neiti istuu nyt naamani päällä!"
Ja johan meikämanne alkaa sille nauramaan. Lopulta makasin lattialla nauramassa asialle ja Sisar siinä vieressä nauroi lähinnä minulle.

Toinen juttu on vähän vanhempi, mutta naurattaa silti aina kun muistan.
Kaveri istuu nyrkin kokoisen kiven päälle. "Osu ja uppos" :D

Kröhöm, Sitten tämä http://www.youtube.com/watch?v=VG9KepdWmZc oli aika riemukas kun siihen törmäsin. Vanha vitsi mutta biisi on aivan yliveto.

i<3yaoi
28.11.2008, 1:31:33
Bhahaha, että piti juosta vessaan nauramaan :DDDD
Mieheke tossa nukkuu mie luen mangaa enkä saa unta ja yhtäkkiä se puhuu unissaan.
"JJJJOOOOO! Minä yritin mutta -- adsasgfhgsoiugafd ei onnistunut, ei voinu" Ja muuta unista mökellystä "every steaasklfj on fire"

Se on hassu kun se unissaan aina puhuu suomea ja englantia sekaisin. Kerran luetteli koko listan joitain nimiä.
Pitää useammin valvoo tälleen : D

Ei hitto tuota JJJOOOO huudahdusta ; D

Tessy
28.11.2008, 8:36:39
Bhahaha, että piti juosta vessaan nauramaan :DDDD
Mieheke tossa nukkuu mie luen mangaa enkä saa unta ja yhtäkkiä se puhuu unissaan.
"JJJJOOOOO! Minä yritin mutta -- adsasgfhgsoiugafd ei onnistunut, ei voinu" Ja muuta unista mökellystä "every steaasklfj on fire"

Se on hassu kun se unissaan aina puhuu suomea ja englantia sekaisin. Kerran luetteli koko listan joitain nimiä.
Pitää useammin valvoo tälleen : D

Ei hitto tuota JJJOOOO huudahdusta ; D

Haha. ;D Samanlaiselle jutulle taisin taisin nauraa viimeksi itsekin kunnolla. Tässä joku yö kun kömmin ukon viereen hänen jo nukkuessa syvässä unessa, niin se nousee omituisesti ylös ja pussaa poskelle. Luulin että se heräsi kun se teki niin, mutta ei. Kääntää kylkeä ja kuorsaa, sitten yhtäkkiä rupeaa sönkkäämään jotain ihan epämäärästä. Ei saanut millään sanotuksi sitä mitä oli sanomassa, vaan suusta tuli jotain ihan epämääräistä sönkötystä. Sitten se sai sanotuksi "nannannanannanana", ja kun kikatin vaan sille, niin se pomppaa pystyyn ja sanoo kovaan ääneen ihan kuin jotain olisi unohtunut:

"MASKI NAULAAN!"
(Nauran)
"Hei!"
-Niin mitä? :D
"MASKI NAULAAN!"
Ja kun vaan nauroin sille, niin se painoi pään takaisin tyynyyn.

Kyllä valui jo hiki päästä kun piti niin kovasti pidätellä naurua, ettei se herää. Siinä varmaan puoli tuntia repslollailin tuolle MASKI NAULAAN-jutulle, ennen kuin pystyin rauhoittumaan. :D

Lacrima
28.11.2008, 8:57:38
"MASKI NAULAAN!"
(Nauran)
"Hei!"
-Niin mitä? :D
"MASKI NAULAAN!"
Ja kun vaan nauroin sille, niin se painoi pään takaisin tyynyyn.

Kyllä valui jo hiki päästä kun piti niin kovasti pidätellä naurua, ettei se herää. Siinä varmaan puoli tuntia repslollailin tuolle MASKI NAULAAN-jutulle, ennen kuin pystyin rauhoittumaan. :D

Mie repeilin eksälle, kun oltiin nukkumassa (tai siis hän oli, minä en saanut unta). Sitten yhtäkkiä hän mumisee jotain "ei oo *** (en siis kuullu muuta)". Luulin hänen heränneen ja kysyin että "mitä?". No sitten hän vastaa minulle, että "No ei oo paljon panssariautoja näkynyt". Sit muuta en enää muistakaa, mutta tuli siin naurettua..

;D

Niin ja nykyistä naurun aihetta:

Today I've done 630 [punnerruksia siis]. Didn't do any between 5 pm and 8 pm because of a beautiful girl.
Kenenköhän vuoksi. ;D

I've already seen HCPG's smile, which looks like a rainbow; now I heard her laugh, which flows like a stream and never ends, like rays of sunshine.
Ja miun lempinimi toisella foorumilla on siis HCPG. :D

perhaps we can both move to Portland.
But why should we move to Portland? Heck, I'm not moving my ass away from Europe. :D you forget about Buttercup the bunny, he's waiting for you, too. If you're not doing it for me and Lean&Green, do it for Buttercup.
Buttercup on siis ihana pupu, joka Portlandissa sattuu etsimään kotia tuon foorumin kautta. :D

Ceassa
28.11.2008, 12:00:19
Haha meijän ukko ei näköjään ole ainoa joka tykkää unissaan höpäjää ties mitä ihmeellisyyksiä! :D Viimeksi muutama yö sitten repslollasin oikein urakalla kun mies yhtäkkiä kääntää kylkeään minuun päin ja rupeaa tohkeissaan selittämään "lintuja, miksi Jani pakotti minut syömään niitä lintuja". Mies on itte kieltänyt minua alkamasta juttelemaan hälle takaisin jos unissaan puhuu jotain, joten eipä siinä muuta tekemistä meikäläiselle jää kuin nauraa peittoonsa. Jännä ettei toinen havahdu edes siihen nauruun, koska yleensä räkätän noille tokaisuille ihan täysillä. :}

Hällä on myös joku oma kielensä mitä se aina yrittää uniensa keskeltä puhua. Kieli kuulostaa ihan suomelta, mutta kun rupeaa kuuntelemaan niin yhdessäkään sanassa ei ole mitään tolkkua : D mutta mies puhuu sitä sulavasti.

Itte olen puolestaan se meijän talouden unissakävelijä, höpötän myös joskus unissani mutta enemmänkin teen aina jotain ihme liikkeitä maatessani tai sitten lähden reippahasti touhuamaan ympäri asuntoa. Eräs kaunis yö olin mm. salamannopeasti noussut, ottanut makkarista kukkaruukun, lompsinut olkkariin ja repinyt ruukusta koristerehut sohvapöydälle. Sitten olin yrittänyt vessan lavuaarista saada ruukkuun vettä, mutta se ei ollut mahtunut hanan alle joten olin vaihtanut operaation keittiöön, jossa olin onnistunut saamaan ruukun täyteen (mies siis oli noussut perääni ja seurasi koko ajan toimitusta). Sitten olin reippaalla otteella nostanut ruukun huulilleni ja ruvennut hyvillään lipittämään. Siinä vaiheessa mies oli huikannut että mitä hittoa sä teet :D olin vaan mumissut takaisin että "noku ei kehtaa laseja likastaa"...

Että tämmöstä meillä. :}

memo
28.11.2008, 12:09:52
On niin nätti offtopic-putki että eihän sitä kehtaa rikkoa. : D

Tuo minunkin toinen puolisko on ruvennut vähän kävelemään unissaan ja samalla selvittää vaikka mitä kummallista. Paras oli tässä eräs yö muutama viikko sitten ko olin ite vielä koneella ja se oli pari tuntia jo nukkunut. Yhtäkkiä vaan juoksee makkarista tänne ja huutaa "SAAKO NÄLVIÄ!?". Sitä seurasi sitten vaikka mitä säätilasta kengännumeroihin ja lämpötiloihin. Yritä sit siinä olla pokkana. :-D
Ei se sängyssä kyl koskaan tee mitään tollasta, mut melko usein tosiaan juoksee tänne juttelemaan jos en itse ole vielä nukkumaan mennyt.

Muistuu mieleen myös yksi oma toilailuni vuosia sitten. Itsehän melko usein pälätän vaikka mitä, mut ei tuokaan tahdo niitä muistaa. Mutta: olin itse nukahtanut ja tyttöystävä siinä sit syystä tai toisesta tökki mun selkää. Ähisin siinä sit jotain ja iskin jalkani avonaisen ikkunan eteen (oli kesä tietty). Sit se kysyy että miksi tein noin, niin vastasin vaan että "Vittuku täällä tuulee niin kovaa ettei voi nukkua!"

: D

Okalintu
28.11.2008, 12:24:01
Varmaan tyttöystävälleni. Tai hänen äärimmäisen pahalle yleistiedon puutteelle. Hän kyseli minulta mikä on pormestari. Nauroin sille aika pahasti, mutta sitten selitin hänelle tarkasti mikä se on. Noh, hän mietti hetken ja sitten kysyi: "Mut eiks meil oo presidentti?" Hajosin ehkä lievästi.
Ja hän myös luuli (vielä noin 12-13-vuotiaana...), että järvet ovat dinosaurusten jalanjälkiä. Ja nuorempana heitti leipää ja jugurttia vessanpyttyyn, koska hän ruokki WC-ankkaa. Sekin oli oikein hauska tarina, mille nauroin vähän turhankin kauan.

Susumu
28.11.2008, 23:18:25
Tänään sai taas japanintunnilla nauraa vedet silmissä sensein jutuille. Neljän tunnin putki kului kuin siivillä, kun kuunteli, miten sensei oli vahingossa loukannut yakuzaa ja saanut pikkutytön itkemään sanomalla häntä säälittäväksi, vaikka tarkoitti kehua kauniiksi :D Aivan ihana opettaja on tuo Eki-sensei. Kyllähän tunneilla kielioppiakin käsitellään, mutta nuo aidot kokemukset Japanista ovat kyllä tuntien parhaita hetkiä.

poope
2.12.2008, 21:00:27
Vielä edellisiin unissapuhumisiin sen verran lisättävää, että tässä taannoin kun olin Sannipennulla ja olihan siellä Physeppukin, niin viimeksi mainittu kysyi tosi vihaisesti varmaan puoli tuntia sen jälkeen kun oltiin alettu nukkumaan (itelle ei uni tullut kun ajattelin vain mulle sakon antanutta miästä kun se oli pelottava) että: "MIKÄ SUN TOINEN NIMI ON?" Olin siinä sitten hetken hiljaa kun mietin että mitähän se nyt, sitten vastasin tosi arasti että öö, Viljami. Eppu sitten toistaa ja kuittaa että selvä. Oli tietysti pakko heittää lisäkysymys että ootko sä nyt aivan tyhmä kun kyselet tollasia keskellä yötä, johon Eppu tosi loukkaantuneella äänellä että kai mä sit olen. : D

Hauskinta tästä tekee se, että se varmasti tiesi mun toisen nimen ennen kun kysyi. Luonnollisesti ei muistanut mitään.

Pyro
5.12.2008, 21:02:46
Diablon esitys Radio Rock Finlandiassa.

Nauroin niin että vatsaan sattui, kun noiden jätkien basisti(?) joilla on pää kuulaksi ajeltu ja oikein kiilsi, alkoi "moshaamaan".
Jätkä näytti siltä kuin häneen olisi iskenyt epilepsiakohtaus, vaahtoava suu ja kuola vaan puuttuivat niin näky olisi ollut täydellinen - mutta mielikuvitykseni osasi sen vision kyllä sijoittaa.

Voi luoja onneksi en ole Diablon fani, muuten hävettäisi nauramisen sijaan.;D;D;D

Amira
5.12.2008, 21:46:25
Veljet pelaa Wowia aina naishahmoilla. Sitten tuossa vieressä viisaana ja vanhempana istuin ja tuijottelin vähän aikaa ja sitten taisin sanoa jotain tyyliin "Ooksä vähän niinkun joku nettitranseksuaali?". Veli kääntyi katsomaan minua semmosella hömästyneellä ilmeellä, että minua rupesi vähän naurattamaan. Jaksoin hihittää asialle vedet silmissä varmaankin jonkun 15 minuuttia jonka aikana veljiäkin alkoi jo pakosti huvittamaan vähän. :D Aivan typerä juttu mutta naurattaa vieläkin broidin ilme. XD

MKUP
11.12.2008, 15:20:59
Eilen pyöräillessäni erään amiskaaran ohi kuski päättikin ilveillä minulle varsin pontevasti. Pistää lähinnä naurattamaan tuollainen käytös tuiki tuntemattomilta ihmisiltä, jotka ajelevat ruostuneilla ladoillaan pillurallia ympäri Oulua. :D

Gabriel
16.12.2008, 7:35:44
Äsken tuli spontaanisti tilaisuus aivan törkeän huonolle tilannekomiikalle. :D Onneksi sain vältettyä tilanteen.

Olen töissä, ja hain äsken kahvikupin keittiön puolella työskentelevältä kollegaltani. Kahviin laittamani tippa kermaa meni ihan mössön näköiseksi ja mietin sitten, onkohan se huonoa. Kuulemma ei vaan kertaalleen iskukuumennettu kerma käyttäytyy noin, jos sen laittaa kuumaan kahviin. Lisäksi kahvin hapokkuus auttaa asiaan. En tiennytkään kahvin olevan hapokasta, ja ensimmäinen mielikuvani oli kofeiinipitoisesta rikkihaposta valumassa suolistossa. Kysyin, että eihän kehoon vaikuta, ja kun työkaveri vähän hämmästeli, sanoin "eikun tuli vaan yllätyksenä tämä -- tieto". Oli niin lähellä, etten sanonut happopitoisuus. :D

Purity
16.12.2008, 11:09:50
Äää. :D

Katottiin eilen poikiksen kanssa Disneyn Prinsessa Ruusunen. Söpö leffa ja olin ihan aww kun leffa loppui mutta mitä. Leffan jälkeen ruutuun pärähti joku teinibändi laulamassa rokimpaa versiota Ruususen laulamasta Once upon a dream -laulusta enkä voinut kuin katsoa epäuskoisena. :D Sopi kyllä taas helvetin hyvin tuollaiseen vanhaan klassikkoprinsessasatuun.

paavolammas
17.12.2008, 18:06:34
Tälle (http://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=32dbc83dce7fec0f0c50c548b44b9dbb). Olen nukkunut aivan liian vähän viime yönä, eli ei ihme että olen nauranut itseni kipeäksi. 8D

Pyro
18.12.2008, 7:27:29
Heti aamusta stumbe pelastaa kipeän tyttörassukan päivän:
http://www.youtube.com/watch?v=p95zWsAmTyw

Ei taju kyllä hajosin, kun tuo kaikki on niin totta. Ja biats saa ansionsa mukaan.
Kerran olen hypännyt sellaiseen hissiin Myyrmannissa, jossa ovien lähellä seisoskelee musta mies ja kaikki valkoihoiset on pakkaantuneena pieneen myttyyn hissin etäisimpään nurkkaan ja kaikki ovat niin "en mä oikeesti kato tota mustaihosta miestä 'silleen'".

Sephiroth_
18.12.2008, 9:02:32
Repesin sille kun olin juonut edellisenä iltana ja seuraavana oli hirvee krapula niin äiti vaan totesi että olis varmaan kannattanut juoda vähemmän.

Saruwatari
18.12.2008, 16:58:27
Isosisko sulatti wc-pytyn kantta vahingossa uudella kihartimellaan. .'D Ei ollut kuin pakko nauraa vain siinä vieressä kun ihan paineessa oli, että mitä vanhemmat nyt sanoo. Isän kommentti oli vain sitten, että pitää muutenkin ostaa kohta uudet kannet pytyille.

Arwie
18.12.2008, 17:34:15
:'DDD

KISSANOMISTAJAN OHJEET LAHJOJEN PAKETOIMISEEN

1. Raivaa tilaa pöydältä lahjojen paketoimista varten.
2. Hae vaatekomerosta kassi jossa lahjat ovat ja sulje komeron ovi.
3. Avaa komeron ovi ja nosta kissa pois komerosta.
4. Hae keittiön kaapista lahjapaperirullat.
5. Mene takaisin ja nosta kissa pois kaapista.
6. Hae lipaston laatikosta teippirulla, sakset sekä pakettikortteja.
7. Levitä lahjat ja paketointitarvikkeet pöydälle.
8. Hae lipaston laatikosta unohtunut lahjanaru, nosta pois kissa joka on ollut laatikossa viime visiitistä asti.
9. Ota lahjat pois kassista.
10. Ota kissa pois kassista.
11. Avaa laatikko tarkastaaksesi lahja, poista kissa laatikosta, sulje laatikko.
12. Levitä lahjapaperi leikataksesi lahjalle sopivan kokoisen palan paperia.
13. Leikkaa sopivan kokoinen pala.
14. Heitä pois leikattu pala, jonka kissa on saksia jahdatessaan repinyt.
15. Pistä kissa laukkuun josta otit lahjat ja leikkaa lahjapaperista toinen sopivan kokoinen pala.
16. Aseta lahja leikatun lahjapaperipalan päälle.
17. Nosta paperin reunat lahjan päälle teipataksesi ne, ihmettele miksi reunat eivät enää ylety ja huomaa kissa lahjan ja paperin välissä. Poista kissa ja yritä uudelleen.
18. Teippaa paperin reunat yhteen.
19. Käytä seuraavat 20 minuuttia leikaten teipinpätkää kissasta varovasti kynsisaksilla.
20. Taittele paperin kulmat mahdollisimman siististi.
21. Etsi lahjanarua - jahtaa kissaa eteiseen ja takavarikoi varastettu narurulla.
22. Kiedo naru paketin ympärille.
23. Avaa paperi jonka kissa on repinyt jahdatessaan narua ja heitä se pois.
24. Toista vaiheet 12-22 kunnes jäljellä on lahjapaperia enää yhteen pakettiin.
25. Jätä väliin vaihteet 12-16 säästääksesi aikaa ja suojellaksesi viimeistä paperinpalaa. Etsi lahjalle sopiva pahvilaatikko.
26. Aseta lahja laatikkoon ja teippaa laatikko kiinni.
27. Avaa teipit ja laatikko ja poista kissa laatikosta.
28. Kerää kaikki paketointitarvikkeet sekä lahja kassiin ja suuntaa lukittavaan huoneeseen.
29. Lukitse ovi ja pura paketointitarvikkeet.
30. Poista kissa pahvilaatikosta, avaa ovi, heitä kissa ulos ja lutkitse ovi.
31. Levitä viimeinen lahjapaperinpala (tämä voi olla hankalaa ahtaassa kylpyhuoneessa, mutta yritä parhaasi!)
32. Sulje pahvilaatikko, kääri laatikko paperiin ja varovasti korjaa repeämät paperissa teipillä. Lisää lahjanaru ja koristele ruseteilla sekä pakettikortilla peittääksesi pahiten kärsineet kohdat.
33. Kirjoita pakettikortti, nojaa taaksepäin ja ihastele valmista pakettia. Onnittele itseäsi saavutuksestasi.
34. Avaa ovi ja mene keittiöön korkkaamaan olut ja ruokkimaan kissa.
35. Käytä seuraavat 15 minuuttia etsien kissaa.
36. Avaa lahjapaketti ja pahvilaatikko ja löydä kissa.
37. Kerää kaikki revityt paperinpalat, ruoki kissa ja vetäydy kylpyhuoneeseen viimeistä yritystä varten. Tarkista että olet yksin ja ovi on lukittu.
38. Lahjaa antaessasi hymyile kauniisti, älä välitä lahjan saajan ilmeestä.
39. Vanno itsellesi että seuraavana vuonna käytät kaupan paketointipalvelua.

LizzieFox
18.12.2008, 20:27:11
Leffan jälkeen ruutuun pärähti joku teinibändi laulamassa rokimpaa versiota Ruususen laulamasta Once upon a dream -laulusta enkä voinut kuin katsoa epäuskoisena. :D Sopi kyllä taas helvetin hyvin tuollaiseen vanhaan lassikkoprinsessasatuun.Ihihi se on Emily Osment Hannah Montanasta!! <3 Pienen merenneidon Kiss the girl on myös tehty uusiksi Ashely Tisdalen (HSM) tahtiin mikä on myös ihana. Meitsi on aivan täysin hurahtanut Disneyn nuoriin kykyihin ja varsinkin niihin näyteltyihin teinisarjoihin.

Eilen nauroin katketakseni muutamalle lausahdukselle joita Herra Kreivi Dracula lausui suustaan sarjassa Young Dracula. Se puhui täysin samoin sanoin ja äänenpainottein kuin poikaystäväni. :,D Koko sarja vaikutti muutenkin aivan läpältä jonka takia se kelpaa koska tykkään kevyestä huumorista.

"WHAT!"

Frelial
18.12.2008, 22:26:34
Nauroin ihan kippurassa Arwien kissapaketointi jutulle. Sellaisia nuo karvalapset on. Onneksi ei tänä vuonna tarvinu käydä tuota rumbaa läpi kun en ostanut kuin yhden lahjan mutten sitäkään pääse antamaan.

Lisäksi olen nauranut töissä ihan räkänä työnantajani kanssa. Meillä on ihan kipeät jutut. Varsinki jos molemmat on ihan väsyneitä. Nauretaan asiakkaiden ihmeellisille tilanne kuville. Sillä on sellainen kansio missä on kaikkia ihan huippu otoksia ja ilmeitä. Esim. Tänään morsian nauroin suu aivan auki ja ylöspäin ja sulhanen katsoi suoraan sen suuhun :D Naurettiin sitä kuvaa parin kanssa yhdessä ja sitten joku väläytti ettei ole lahja hevosen suuhun katsomista. Huhu huh mitä tilanne komiikkaa.

Naurattaa vähän sekin että ei aluksi tultu sen kanssa toimeen ja nyt tuntuu että ollaan kavereita. Ja työt saattaa pian jatkua palkallisena, kunhan vain saan päätettyä mitä nyt teen :)

Johha
21.12.2008, 12:33:59
http://i171.photobucket.com/albums/u298/RE4RamonSalazarfan/6frrk2u.jpg

Nauroin Ginga Densutsu Weedin huonolle anomaatiolle, luulisi japanissa osattavan tehdä animea, mutta näköjään ei. Katsokaa Rocketin kuonoa aikasta pitkä, ja Weedin jalkoja,jotka ovat lähes ihmismäiset. Koirien anatomia hallussa..;D

Elpy
23.12.2008, 12:06:20
Tälle täytyi nauraa :D

//oh what. linkki on kadonnut O_o, enkä edes enää muista mille olin nauranut.... :<
http://s.naurunappula.com/0/197/970/133479.jpg

Törö(loi)nen
25.12.2008, 17:11:37
http://icanhascheezburger.wordpress.com/files/2008/07/funny-pictures-cat-fell-for-boobie-trap.jpg

Ihihi, olen niin huono huumorin ystävä, että luen lolcatseja :D Mutta tässä nyt yksi mikä sai repeämään aika pahasti.

Pinchi
25.12.2008, 21:18:35
Juuri äsken revin kyllä suunnattoman suuret ilot ystäväni reaktioista kun tämä väenvängällä tahtoi katsoa 1 man 1 cupin. Itsehän en ole ko. pätkää nähnyt enkä aiokaan, mutta ai että miten makiat naurut sain!

Vince
26.12.2008, 15:41:18
Oman Wiissä luomani Mii-ukkelin heittelyn lisäksi nauratti kun kokeiltiin siskon kanssa Wii-konsolin kuvien katseluohjelmaa ja onneksemme huomattiin että konsoli käyttää kuin käyttääkin samoja muistikortteja kuin siskoni kamera. Päätettiin tunkea kortti luukkuun ja sinne oli sitten jäänyt parikin hassua videopätkää meistä, joten päätettiin katsella ne isolta tv-ruudulta suoraan. Lopuksi huomattiin että ne voi katsoa takaperin, äänet ja kaikki siis kuuluu takaperin. mm. oma pätkäni jossa selostan niksipirkka ohjeita kehitysvammaisella tyylillä takaperin laittoi repeemään.

amraK
28.12.2008, 17:12:52
Mie: Yhyy, jotain on tarttunut mun hienoon sohvaan! ;__;
Piski: Viu viuuuuuuh! *erittäin osaaottavan kuuloinen*
On mulla loistava ukko. XD Kuulosti todellakin niin surulliselta ja osaaottavalta. Onneks olen saanut tuon moskan melkein kokonaan pois!

Ja sitten Ressa 4:sen merchant. : D (http://www.youtube.com/watch?v=7oXx0qwe0wc&feature=channel_page)

//EDIT 30.12
Kaikessa rauhassa vaihdoin vaatteita, kunnes huomasin että vastapäisen talon katolla kaksi ukkoa tuijottaa tänne! O.O

SuperDude
1.1.2009, 3:52:11
Paikka (http://fi.wikipedia.org/wiki/Dildo_%28kaupunki%29) jossa olisi varmaan kiva asua.

"Moi, missä oot?"
"..."

Dranda
1.1.2009, 4:45:33
Drnd nomittamassa (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fe/Ailurus_fulgens_RoterPanda_LesserPanda.jpg/250px-Ailurus_fulgens_RoterPanda_LesserPanda.jpg)
Drnd suklaakaupassa (http://creativebits.org/files/images/redpanda.jpg)
Drnd menossa nukkumaan (http://imagecache2.allposters.com/images/pic/PTGPOD/OSKEB-00000544-001%7ERed-Panda-Aka-Cat-Bear-Ailurus-Fulgens-Native-to-Tempera-Te-Forests-Himalayas-Posters.jpg)
Drnd vakavana (http://www.hickerphoto.com/data/media/40/pictures-F76T7412.jpg)

Joo hei kiitti saan kuulla nyt ihan kaikilta kuittailua että näytän kuulemma niiiin tuolta pandalta :D.

Edit. Väsymys + yms olotila + Hard Gay-jaksot ovat myös melko kiherryttävä elämyskokonaisuus tähän kellonaikaan *tirsk*.

Herrane
5.1.2009, 17:28:37
No mähän nauran lähes koko ajan, mutta parhaiten nauran ku on tultu valvottuu sellai alle 18 tuntii putkee ja kattoo netistä jotai ns hauskaa (hikipedia,kuvaton,riemurasia yms). Mutta nyt on ihan pakko kertoa yks parhaista syistä joka herättää hilpeyttä vieläkin välillä (nytkin kun rupesin kirjottamaan tätä). Eli kesäloman alussa joku juippi toivotti mulle hyvää kesää ja luuli mua sen ex tyttöystäväks. No tilaisuuden tullen oli pakko pilailla tän jätkän kustannuksella. En olis varmaa tehny sitä jos ei ois ollu kavereita ympärillä.:D No kaikkien yllätykseksi tää oli melko likanen jätkä. Tää hemmo kysy sen ex tyttöystävältä (meiltä) puhelin sekiä ja varmaa sitä jätkää vähän nolotti ku se soitti mulle ja me siel langan toises päässä vaa räkätettii sille.:D;D:evilgrin:

HeavyLord
8.1.2009, 23:39:05
Pieni väsymys ja japanilaista huumoria = paljon naurua :D (Ekassa ei ole tekstejä, mutta eiköhän vitsi mene perille :P Muissa on tekstit englanniksi)

Stupid Bowling (http://www.youtube.com/watch?v=-NJrB-9gx4c&feature=rec-HM-fresh+div)

Stupid Tetris (http://www.youtube.com/watch?v=hRAVxKA3JbQ&feature=channel_page)

Stupid Crane Game (http://www.youtube.com/watch?v=YdmMUT_y24I&feature=channel_page)

Fire Safety (http://www.youtube.com/watch?v=HObX_FvVzC4&feature=related)

Pet Shop (http://www.youtube.com/watch?v=4C3k4T7SSvw&feature=related)

Koomikon nimi on muuten Jinnai Tomonori, Related Videos alta löytyy lisää kyseisen herran sketsejä ^^

Bunion
10.1.2009, 1:37:59
Yahoo! Answersien helmille, kuten tälle. (http://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=An3aQL.ayE2aADVZ8L4le2TaxQt.;_ylv=3?qid =20090104183040AAAPLnQ) "you will end up drowning". Simppeliä, mutta mistäs tuokin johtopäätös on vedetty? Melko randomia. :D Onhan näitä kyllä muitakin, kuten tämä (http://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=Ak81okJROTSTFqBwm5CwZq8jzKIX;_ylv=3?qid =20081231144133AAjyA30), tämä (http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080815121044AAyLbVW) tai tämä (http://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=Aqzl11_I8YWpUvWD.oRs1cLaxQt.;_ylv=3?qid =20090103165908AAa1Su3). Mistä näitä oikein sikiää?

Tämä repeilyni saattaa kyllä johtua siitä, että kello on jo puoli kolme. Voisi mennä. -->

//Yksi vielä; :D (http://answers.yahoo.com/question/?qid=20081005143546AAWmgPG)

Elpy
13.1.2009, 11:10:25
Heh oon kyl joskus ennenkin nähnyt tän kuvan mutta repes kyl taas kun se tuli vastaan:

http://kuvaton.com/kuvei/awd.jpg

//edit: http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=696&c=11 hahaha

Naskali
15.1.2009, 2:37:30
[COLOR="Silver"]

Ja sitten Ressa 4:sen merchant. : D (http://www.youtube.com/watch?v=7oXx0qwe0wc&feature=channel_page)

Nauroin itsekin tuolle katketakseni. Eritoten kun kommentoi pizzan ostamisesta "Ah, i'll buy it at a high price". Saman tyypin Parappa the rapper pelleily on myös varsin riemastuttavaa katseltavaa: http://www.youtube.com/watch?v=hArsVKcZREQ&feature=channel_page

kuppikakku
16.1.2009, 1:45:31
Bill Bailey. Kävin eilen kattomassa Tinselwormin livenä ja ai kauhee kun multa lähti oikeesti ääni ja melkeen putosin penkiltä pari kertaa!

Emo-biisi.
Mäyrät.
Malibua pullosta puluja hätistellen puistossa.
Autoille huutaminen tien reunassa seisoen kahta Tesco-muovipussia kantaen.

Elämäni paras keikka koskaan.

Pinchi
16.1.2009, 8:03:15
Vau, oot nähny Bill Baileyn!!!!! En paljon ukon muusikon/stanup(?) -urasta ole selvillä, mutta fanitin yhtä tv-sarjaa missä se esiintyi.

Mulla nyt ei sen massiivisempia riemunaiheita, mitä nyt pakkanen on ihanaa ja kerkeän kouluun vähän normia aikaisemmin. Ellen nyt sitten jää tänne liikoja jatustelemaan.

Elpy
16.1.2009, 13:28:04
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=59404&c=11

Pitkästä aikaa video jolle oikeasti nauroi ääneen ja kunnolla :D. Tuli niin yllättävästi toi.

Merya
16.1.2009, 15:01:07
Kaikki saksaa osaavat ovat varmaankin edes kerran törmänneet sanaan "höhenangst" ja he jotka eivät ole saksaa lukeneet, niin heille tiedoksi, että kyseinen sana tarkoittaa korkeanpaikankammoa.

Noh, keskiviikkona päivän viimeiset tunnit saksaa.. Siihen aikaan jo hieman väsyksissä.. Sitten silmät löytävät sanan "höhenangst" eräästä tehtävästä. Voi sitä naurunmäärää mikä minulla ja kaverillani tuli. Ja kukaan ei tajunnu miks me naurettiin sille sanalle.. Mutta kun sehän on ihan selvästi höyhenangsti! Siitä tuli sitten lopulta minun ja kaverini päivän sana.. tai noh, useammankin päivän sana.

Voihan höyhenangsti!

Hukka
16.1.2009, 19:29:11
Niin surulliselta kuin se kuulostaakin, tänään sai repeilemään WoW:in party-chat. Parin kaverin kanssa siinä questeja tehtiin ja ruvettiin sitten miettimään jotain tosi typerää killan nimeä. (Tyyliin Da Dark Assassinssssss) Päädyttiin sitten vaihtoehtoihin Tuplapenetraatio, Turkish Warriorz sekä Vihaiset Homoseksuaalit. Loppuaika sitten hölötettiin pissaamisesta ja sen vaikeudesta caps lockia varsin peelomaisesti käyttäen. Ja oikiasti naurettiin. Olihan kauhiaa.

Myös se, että tyttis pukeutui tuossa vähän aikaa sitten mummon vanhaan turkikseen, vaaleanpunaisiin pörrötossuihin ja uskomattomaan kasarihiuspantaan pisti repiämään. Se se jaksaa aina yllättää.

Critis
16.1.2009, 21:34:03
Paras Game Over fanfaari ikinä! Game Over Yeah! (http://www.youtube.com/watch?v=09s-c2JVI40) :D

SuperDude
17.1.2009, 2:29:54
Ei jumalauta. Monilla on varmasti käsitys näistä pahamaineisista Ernest-lastenelokuvista? Kuitenkin, Elitisti, elokuva-arvostelu sivusto on arvostellut koko saagan! Aivan hillitöntä tekstiä! Nauranut jo tunnin, ja vasta neljännen elokuvan arvostelun kohdalla menossa.

http://www.elitisti.net/database.php?id=74&page=1

Naskali
17.1.2009, 2:40:01
Wau, Ernest! Ernest joutuu poseen oli aikanaan vitun hauska leffa, ja siisti kanssa kun Ernest ampuu siinä sähköä käsistään. Pitänee itsekin noi arvostelut katsoa, varmana hyvää kamaa.

Tulin postaamaan Yölinja -radio-ohjelmaan soitetun hauskan puhelun. Tämä ei käsittääkseni ole pilapuhelu, vaan tyyppi vaan soittaa kannellakseen ohjelmaan aijemmin soittaneesta kaveristaan. Vaikea pidätellä tätä kuunnellessa. Naurua siis. (http://www.youtube.com/watch?v=_5k9NoIvvLA&feature=related)

Dranda
24.1.2009, 17:57:02
Stand Up!Pubin sopivan pieni ja tiivis kellarikerros oli mitä mainioin valinta esiintymispaikaksi. Tunnelma oli lämmin ja aivon katossa.

"On muuten jännä tunne kun paskaa valuu sisään ja ulos" <- yksi koomikoista kuvaili ollessaan paskalla ja kuunteli samalla vihamaansa Lauri Tähkää mp3:lla :D.

"On se surullista miten nuoren ihmisen rakko ei kestä tai sitten jutut on liian huonoja, heti kun vaihtui toinen koomikko niin heti yleisö lähtee ;'<" <- sain kuittia kun oli pakko käydä piffalla kesken esityksen ;<!

Ja vielä sain lisää kuittia kun tulin takaisin; "Jahas se on palanut! Mites meni?", "no ihan hyvin", "NO TARVIIKO sitä kaikille kertoa!" :D?

Pakko päästä kuuntelemaan lisää. Kolme eri esiintyjää ja kaksi veti aivan mahtavat setit. Yksi oli vähän enemmin no heh-esiintyjä kuka selitti kokoajan vaan kuinka oli huono juttu, kuinka oli huono veto, kuinka se ei keksi miten jatkais jne o_o. Läpällähän se heitti, mutta oli vähän silti meh.

Incantator
25.1.2009, 0:04:37
No eihän tässä mikään muu auta kuin UncleSamPatriotin tulkitsema "Kalapuikko"

See here, please. (http://www.youtube.com/watch?v=Z8FOinbnfwc)

Clacier
26.1.2009, 11:22:05
Repesin kun Kitsune selitti ventissä ihmisille miksei hän tykkää Warhammer onlinesta ja kuvaili sen rotuja jotenkin näin:

"High elfit on niin holyholy lightlight että kusevat pyhää vettä ja örkit on niin darkness darkdarkdark että paskovat lepakoita."

;D

Sitron
29.1.2009, 21:52:47
Työkaverin kanssa puhuttiin töissä siitä että miten oman elämän tapahtumille on niin immuuni että ne ei ees tunnu miltään ja sit tulee joku mahtavin juttu ikinä. "Niinku selitin yhelle Villelle siitä että sillon kun mulla oli viimeksi ihan hirveä krapula ni heräsin huonekaluliikkeen ikkunasta. Siitä se oli vaan silleen WHOA, miksei mulle ikinä tapahdu noin vaiks musta se oli pikkujuttu."

Ja sit kun se jatko sitä kertomista elekieltä apunaan käyttäen. En siinä hihitykseltä pystynyt kysymään muuta kun missä. Jäi se eittämättä paras kohta eli miten kysymättä. :'D

Tessy
30.1.2009, 18:50:55
Youtubesta löytyy vaikka mitä hauskaa, niinku tästäki ketjusta huomaa. Jos haluaa nauruterapiaa, nii ei tarvi ku mennä sinne ja laittaa hakusanaksi jotain höpöä. Itse olen nauranut pari päivää aivan hervottomasti tälle koiralle (http://www.youtube.com/watch?v=-S8d6dB2TZo&feature=related) joka hepuloi pieruäänistä. ;D Ei juma, tuo jaksaa naurattaa aina vaan uudestaan. On ne epeleitä nuo elukat. Tässä (http://www.youtube.com/watch?v=5R6F4O0pTUg&feature=related) on toinen hauska video tuosta samasta koirasta. Loppu on söpö ja hauska. :D

"Asia on vakava."

Kreifi
30.1.2009, 19:57:35
Juu, pari juttua töissä on iskenyt aika pahasti.

Olikohan se eilen, kun oli pienimuotoista kehityskeskustelua (joka ei meitä työharjottelijoita koskenut millään tavalla, mutta oltiinpa kuitenkin paikalla, kun kerta pomot kahvihuoneeseen tunkivat).
Kaikennäköistä siinä, mutta yksi työntekijä otti esille vanhentuneiden piirrustusten määrän ja sanoi, että olisi mukavaa jos ne olisivat ajantasalla ja tuikkasipa vielä loppuun: "Täällä liikkuu epämääräisiä papereita". Nauratti vielä viiden minuutin päästä, enkä ollut edes ainoa (tai olin ainoa jota nauratti vielä viiden minuutin päästä, mutta kun jään kelaamaan juttuja ja saan ne mielessäni toistumaan niin tehokkaasti...).

Toinen oli sitten sellainen, että naureskelin sillä paikoitellen noin kahden tunnin ajan. Meidän piti sahata putkia. Pomo antoi piirustukset ja niistä katsottiin ja laskettiin, että paljonko mitäkin tarvitaan. Tiettyjä putkia tarvittiin jopa 30 metriä, joten trukkikuski asialle ja hakemaan. Se toi ekan 30 putken satsin, 6 metrin salkoja. Sitten todettiin, että tarvitaan tuota isoa putkea kanssa se viisi salkoa. Se tokaisi vaan, että tuskinpa tarttette, kun se on 12 metrin saloissa, että hän tuo niitä kolme. Ja toikin. Halkasijaa niillä oli jotain päälle 10 senttiä, jäätäviä putkia, 12 metriä pitkiä. Kaksi trukkia tarvittiin. Sahailtiin siinä sitten ja laskettiin uusiksi, että hei, sitä isoa pötikkää mitä tarvitsimme 30 metriä pienen virheen takia tarvitaan 3 metriä. Mikä sinäänsä ei ole vielä kovinkaan hauskaa. Hauskaa siitä teki se, kun kävimme sitten rälläkällä nappaamassa siitä sen 3 metriä, minkä tarvitsimme.

Ei vittu naurata ei. Tai naurattaa. :D

amraK
3.2.2009, 21:35:51
"Alanpas tässä pelaamaan Project Zero ykköstä, ei se niin paha oo kuin muut, kyllä mie selviän." *pari minuuttia kuluu nappien naputuksen ja tattien vääntelyn parissa* "AAAAAAAAAAA, VOI PERKELE!"
Miten yksi peli voi oikeasti olla noin pelottava? :D Sydän hakkaa ja tekee mieli läimäistä vaan pleikkari nopeasti kiinni katsomatta ollenkaan ruutuun, vaikka siinä ei ole edes mitään ihmeellistä. Nyt siinä näköjään meni screen saver päälle ja olin odottanutkin että kohta se alkaa, mutta silti sain hirveän säpsyn kun katsoin telkkariin. XD Nää on aivan liiankin hyviä, en voi pelata saamatta painajaisia ja hirveitä vainoharhoja, mutta silti niitä on vaan pakko pelata.

Nyt kun Project Zerot tuli puheeksi, niin kuulemma nelosen julkaisupäivä on siirtynyt kesäkuulle. =/ Se ei kyllä naurata, on tuota niin kauan odotettu. Olis kiva haistatella asiasta päättäneille. Toivottavasti tuo siirto ei olisi täysin varma juttu, vaan se julkaistaisiin piakkoin.

Tonishi
5.2.2009, 17:10:02
EWW! Don't touch this link! (http://www.youtube.com/watch?v=TthSlr-1XaI&feature=channel_page) X''D Vaikkei olekaan parhaiten tehty, silti tuolle repeilin paljonkin. :'D

The_Sipi
6.2.2009, 17:51:08
Tämä seuraava kuva. On se kiva, kun osaavat keskittyä oleelliseen :D :

Lex Nokia -mielenosoitus (http://www.uusisuomi.fi/files/imagecache/suurennettu/kuvat/lexnokia04.jpg)

Gabriel
8.2.2009, 0:02:58
Facebookin mainokset. Sen niistä käännöiskoneista saa. :D

http://i110.photobucket.com/albums/n97/The_Hammer_of_The_Emperor/toukokuu.jpg

PS. 13 kolmiota.

Incantator
8.2.2009, 0:13:48
"The result may surprise you!" ^^

Onhan noita nähty vähän joka paikassa. Melko surkuhupaisia...

Lord JF
9.2.2009, 13:09:13
Näille. (http://www.johndclare.net/Russ12_Jokes.htm)

Fae
9.2.2009, 14:12:22
Tälle. (http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=30556&postdays=0&postorder=asc&start=600)

amraK
12.2.2009, 12:48:37
Päätin viime yönä kokeilla että millainen Second Life peli on. Siinä ekaksi viskattiin jonnekkin kokeilu saarelle (and now I see why...) ja vähän aikaa siinä seikkailin, kunnes aloin tutkimaan valikoita. Heti ekana valikoissa huomaan että hahmolta voi ottaa vaatteet pois. :D Ihan silkasta uteliaisuudesta riisun hahmon alasti (mä halusin nähä onko siinä Sims tyyliset sensuuripalkit. :< Ei ollu.) ja vähän aikaa sille naureskeltuani meinaan pistää vaatteet takas päälle, mutta hetkinen... Miten se onnistuu? Mie yritin selata valikoita, mutta en löytänyt vaatteita mistään! Hetken kummasteltuani päätin sitten lähteä juoksentelemaan ympäri paikkoja nakuna ja heti ekana suuntaan paikkaan jossa oli paljon muita pelaajia. :D Huomas kyllä että olisi pitänyt mennä jo pari tuntia aikaisemmin nukkumaan, kun nauroin ihan hulluna koko ajan. Mun hyyppä vähän eros joukosta kun se oli ainoa naku siellä. :< Sitten joku paikan neuvoja sano että on aika kylmä olla alasti. :'D Sit mää nauroin vielä vähän lisää. Lopetin sitten pelin ja menin nukkumaan, edelleenkin nauraen. Ei nyypille sais näyttää tollasta nappia josta vaatteet saa pois, jos niitä ei saa yhtä helposti päälle. >8|

Tänään menin Toppsin sivuille katsomaan onko nykyään mitään kivoja keräilyjuttuja. Siellä oli keräilykortteja Obamasta. o__O Siis srsly, mistä lähtien penskat on keränneet kortteja pressasta? Oli vähän lol.

Ahaha, just äsken ajo abit ohi, piti lopettaa kirjoittaminen vähäks aikaa. Oli siellä vaikka mitä, mut pahiten repesin maitopurkille ja Jeesukselle. :'D

Elpy
18.2.2009, 13:23:55
http://www.riemurasia.net/rasiatube/view.php?id=16029

Ei hitto toi oli mahtava :D

Törö(loi)nen
18.2.2009, 15:54:44
Aika pahasti repeiltiin tänään kaverin kanssa tälle (http://www.youtube.com/watch?v=wZqpwVZqQFg). Katsokaa ainakin ne 25 ensimmäistä sekuntia, joissa tapahtui eeppinen kirkaisu xDDD

Hipsin tästä sinne hullujenhuoneelle takaisin, ihihii...

Mutta siis ihan oikeasti, reps.

Heebo
18.2.2009, 18:18:59
Aika pahasti repeiltiin tänään kaverin kanssa tälle (http://www.youtube.com/watch?v=wZqpwVZqQFg). Katsokaa ainakin ne 25 ensimmäistä sekuntia, joissa tapahtui eeppinen kirkaisu xDDD

Hipsin tästä sinne hullujenhuoneelle takaisin, ihihii...

Mutta siis ihan oikeasti, reps.

En nauranut. Tälle (http://www.youtube.com/watch?v=gbx6QUoGpdY&feature=related) nauroin. Metalli on vakava asia. :(

Varsinkin tuo lopputokaisu tuli kyllä hieman puun takkkaaa dyyd ..

Tangentti
20.2.2009, 20:46:11
Pohjanmaan tulvat 1984. (http://www.youtube.com/watch?v=_i7p5OwuBO0&feature=related)

En todellakaan nauranut ihmisten ahdingolle, heidän epäonnensa eivät todellakaan ole naurunaihe mutta "isojen herrojen" ja insinöörien tyhmyys tuossa naurattaa, sekä ykkösosan alussa oleva auton katolla seisoskeleva herra ja kakkososan alussa oleva autoaan pesevä mies.

Huvittavinta on tulvan esto yritys joka aiheutti tulvan. Normaalisti pitäisi edetä alajuoksulta yläjuoksulle patoja murtaen mutta jotkut neropatit aloittivat yläjuoksulta jolloin vesi mennyt ylitse seuraavan padon. Sekä juttu kaupungin johtajasta joka kellari tulvi mutta sitten hänen kellarinsa vedet heivattiin naapurien kiusaksi oli huvittavaa, kuinka itsekkäitä jotkut voivatkaan olla.

Drizzy
25.2.2009, 9:22:26
Eilen tuli naurettua pitkästä aikaa kunnolla parillekin asialle. Ensinnäkin, illalla selailin naurunappulaa. Suurin osa kuvista siellä saa ehkä pienen hymynkareen huulille, mutta tämä (http://naurunappula.com/kuvat/160560/abc_huolehtii.jpg) räjäytti kyllä lottopotin. Mitähän lie noitenkin ihmisten päässä liikkunut :D.

Toisekseen, hikipediassakin on välillä aika hauskaa parodiaa. Nykyisen asuinpaikkakuntani artikkelia (http://hiki.pedia.ws/wiki/Nurmes) lukiessani koulussa pääsi kyllä nauru valloilleen. "Jos mietit, kumpi koulu olisi parempi vaihtoehto kouluttautumiselle, muista että Laamilan koulussa ruokakin hymyilee, pääasiassa sen vuoksi, ettei sitä kokkausvaiheessa muistettu tappaa."

Mä nauran välillä aika kummallisille jutuille.

Gabriel
26.2.2009, 20:08:49
Laittaisin tämän uutisketjuun, jos päiväys ei olisi jo noin vanha. :D

SuperDude
27.2.2009, 0:23:12
Suomen paras urheilija, eli Tony Halme oli kuulopuheiden mukaan ollut UFC:ssä. No, tämähän piti tarkistaa, ja koska piti huhu paikkansa, niin pakkohan tuo ottelu oli nähdä. Randy Couture Vs. Tony Halme.

Mikäs siinä sitten muka niin hauskaa oli?

Ensinnäkin, ennen ottelua tavataan ottelijoilta ottaa lyhyt haastattelu, missä Viikinki kertoi repivänsä vastustajansa palasiksi raaja kerrallaan.

Toiseksi, selostaja lausui Halmeen ihan miten sattui. Mutta kaikista parastahan tässä oli se että...

...Tony taisi tehdä kaikki mahdolliset virheet ottelussa. Selvästikkään ei ollut ennakkoon treenannut minkäänlaista mattovääntöä, ei ymmärtänyt suojata lyönneiltä eikä liioin suojata kaulaa. Lieneeköhän Halme nähnytkään yhtään ottelua ennen, kun näkyi olevan niin kova usko siihen että voimalla rynnitään, ja mattoon ei mennä.

Tasan minuutti siellä häkissä suomen ylpeys lopulta oli, ja vielä luovutti ;D