PDA

View Full Version : Voisiko Final Fantasy Tactics saada oman sivunsa täällä?

Beovulf
8.10.2004, 18:41:40
Ok, en ehkä saanut sitä selväksi, mutta Final Fantasy Tactics on minusta mainitsemisen arvoinen peli. Jotkut eivät ehkä tunne sitä, ja minusta pitäisi siitäkin olla tietoa, jota antaa. Minä voisin auttaa tiedon hankinnassa (Kaveri omistaa, ja pääsen pelaa usein, jos tarve vaatii), ja ehkä muutkin tämän pelin omistajat. Olisiko tämä mahdollista?

David A. Mage
8.10.2004, 19:21:58
Olen kyllä Tacticsinomistajana ja fanina kannalla 'Ehdottomasti kyllä', mutta koska peliä ei ole virallisesti julkaistu Euroopassa, en osaa sanoa. Peli on ihan julmetun hyvä ja kaikkea, mutta koska se on niin vaikeasti saatavilla, ei sen pelaajakunta ole luultavastikaan kovin suuri. Advance puolestaan on nyt GBA:lle ja kärsinee samankaltaisesta tuntemattomuudesta. Voidaamma siis veikata, ettei niille olisi kovin paljoa kysyntää joten oma alue jäisi todennäköisesti aika tyhjäksi. Eli vaikka tahtoisi muuta, käytännöllisyyttä ajatellen sanon ei.

Tosin jos itse sivuja ajatellen ajattelit jotain palstatilaa Tacticsille, niin sehän on muiden asia. Sitä kannatan ehdottomasti, sillä vaikkei ehkä monet sitä olisikaan pelannut, informointi olisi aika kivaa silti. Sitä paitsi yleensäkin käsittääkseni itse sivustolla hommat on tapaan "tehdään jos joku jaksaa", (:P) joten ei luulisi olevan ongelma?

Gift of Death
8.10.2004, 21:15:08
Minäkin omistan kyseisen pelin ja olen sillä kannalla että ne olisi ihan hyvät.
Peli ei kyllä aivan vastannut odotuksia mutta kyllä sitäkin pelaa.Olisi ne sivut aika hyvät. :)

Wompatti
8.10.2004, 21:27:41
Tarkoitus on, ja tarkoitus on laajentaa sivuja kattamaan kaikki Squaresoftin (Square-Enixin) pelit. Tätä ei ole vielä tehty siitä syystä, että ensin olisi hyvä saada Final Fantasy-sarjankin osiot kuntoon.

Riku
9.10.2004, 1:08:34
Tätä ei ole vielä tehty siitä syystä, että ensin olisi hyvä saada Final Fantasy-sarjankin osiot kuntoon.
Joistain FF:stä puuttuu hahmojen esittelyt, vinkkejä peliin jne.? Voisi osallistua ja auttaa jokaiseen FF:n niin paljon kuin osaan ja muistan.

Beovulf
9.10.2004, 7:11:37
Ja Minäkin voin auttaa. Jos tarvitaan jotain tietoa jostain (ei X sarjasta, olen vasta päässyt pelaa niitä), voin antaa tietoa niistä peleistä, joten.
Kysymys tuli mieleeni (Modit ja Adminit, jos mahdollista, vastausta haluaisin), Jos TARPEEKSI moni haluaa tätä sivua, tulisiko se sinne?

Nyarlathotep
9.10.2004, 12:10:47
En ole ihan varma et pitäisikö FFT:n saada oma osasto tänne FFfiniin. Omistan kyllä pelin, mutta tarvitsisin Mod-piirin pelatakseni sitä. Mutta olen liian laiska hankkimaan mod-piiriä. Mutta olisihan se ihan kiva jos FFT:llä olisi oma osasto täällä. Minun kantani on se että se voitaisiin kyllä perustaa. Minulta voi kyllä ostaa FFT:n kirpputori-osastolla.

Naukseri
9.10.2004, 13:03:17
Minusta tacticsille pitäisi olla jonkunlainen sivu täällä. Sillä peli on erittäin huva
Silti onhan sekin vain yksi Final Fantasy, muiden Fantasyjen joukossa.
Peli on hyvä ja joidenkin mielestä parempi ja sen takia olisi hyvä jos se saisi vähän enemmän huomiota

Anime ja FF-fani
9.10.2004, 15:30:04
Itse en osaa sanoa, koska en omista kyseistä peliä. Tactics Advancea olen pelannut, mutta se ei oikein ollut kovin innostava.

No jaa voisihan se ihan kiva olla, sillä onhan se yksi Finaleista.

Linkittäjä
30.12.2004, 12:46:38
Ehdottomasti pitää!!!! Koska tämä on kaikille Final Fantasyille kohdistettu sivu.... Ajatelkaa jos se jäisi välistä...

folder
30.12.2004, 13:33:13
Oishan se ihan kiva mutta, muutamista FF sarjan peleistä puuttuu esim. hahmo esittelyt, ja muuta, joten olen sitä mieltä että pitäisi saada ensin muut Final Fantasy sarjan osiot kunnolla valmiiksi. :P