View Full Version : ~ Pikku kuva vain... ~
*Tuntee itsensä niin uudeksi ja ulkopuoliseksi että on pakko sanoa:* Kröhöhöriö. Min, mahtava Viv (itseironia, älytkää!), piirsin mahtavan final fantasy aiheisen kuvan. *Vetää raapustuksensa (http://www.side7.com/cgi-bin/S7SDB/DisplayImg.pl?INO=181182) esille* Nähkää ja kärsikää. *g* Siinä on pari minun charppihahmoa final fantasy aiheisissa tunnelmissa :D Ja minä, Rosollikastike, tonberrynä.
Miksi minä tämän edes näytän?
~ Viv the Rosollikastike ~
Crimson
28.7.2002, 0:12:40
Näytät sen vain koska rakastan piirrustuksiasi...:D Okei, ehkei... Mutta kyllä siun piirrustukset ovat aivan upeita!!!
Tuo kuva on aivan ihuna!! Pidän siitä valtavasti!^-^
Annan automaattisesti numeroksi 10!!!
Ei sinulla isompaa versiota olisi?
Tuohan on todella hieno ^^
Ei voi muuta sanoa, ku et kyllä on taidolla ja tunteella tehty!
Täys kymppi heti kättelyssä!
Hieno työ. Mitäpä muuta voisi sanoa.
Väritys on tosi onnistunut. Työ on kaikin puolin hiano.
Enpä löydä huomauttamista. (niinkuin en yleensäkään)xo)
Leviathan
28.7.2002, 20:53:46
On kyl hieno! Jaa enpä keksi huomauttamista, väritys on onnistunut hyvin. Omalaatuinen Chocobo on ihana:D
Aika julma chocobo :P Kettunaisen valkonen hännänpää häiritsee. Ogloppi on mukavan näköinen, "söpö" ötökkä.
Mahtava piirustus on!
Aikas hiano! Taidat oiekasti olla kiinni tuohon charppaukseesi. Mutta ei kai tuossa ole hiiiiiieman Rikkua mukana.... ;D heh. Mut muuten aivan lositava kuva. Mikäköhän minä haluaisin olla rodultani siinä FF Charpissa....?
Toi Chocobo on aivan iihana! Hihi!=) ;)
Heh, kiitusta vaan teille kaikille ^-^
Runettinen-rusettinen, se onkin Rikku ;? Tai siis... Minun Jessy-hahmuseni Rikkuna. *On outo, senhän me kaikki tiedämme* Graa... Minä piirtelinkin eilen kuvan omasta hahmostani =) Siitä oli outo, eikä se näytä FF-tyyloseltä ^-^' Lisäksi se on jotain aivan outoa rotua, kun sillä on häntä.
Juh, mutta nyt sinne eläinpuistoon.
~ Viv the Rosollikastike ~
Mizakki
31.7.2002, 15:01:31
Hieno työ todella. ogloppi oli eriyisen hieno.
Dragonic
31.7.2002, 16:04:07
Vallan mainio kuva! tosin ton suden nokka oli omituinen. Pah... pikkuvirheistä ei sakoteta :D 9- on viimeinen sanani. <--- piste
Purity
31.7.2002, 19:20:48
Tämä on todella hieno työ. Olet selvästikin käyttänyt mielikuvitusta tuohon, ja se on hyvä. :)
Myöskin hienoja yksityiskohtia olet jaksanut tuohon tuhertaa, mikä on selvää plussaa. Värityskin on onnistunut erittäin hienosti.
Chocobo on erittäin hyvin tehty, näyttää ihan 'oikealta'. Ainut mikä siinä vähän häiritsee on linnun silmät. Minen osaa sanoa mikä niissä häiritsee, niissä vain on jotain omituista.
Tuo Tonberry nyt ei kuitenkaan ihan Tonberryltä näytä (eihän nillä ole sarvia?), mutta et ilmeisesti yrittänytkään mitään suoria kopioita tehdä (mikä näkyy tuosta ketustakin :)), joten ei se mitään miinusta ole, että sillä on sarvet. Itseasiassa ihan hyvä näkemys sekin.
Ainut huono asia mitä löydän kuvasta on tuon Rikkun/ketun hännän pää. Se ei oikein erotu hyvin tuota valkoista taustaa vasten, joten olisi hyvä jos taustaa olisi jollain lailla väritetty.
Arvosanoja en sinulle rupea latelemaan, sinulle saa riittää kirjallinen arvostelu. Jaksan tässä vielä lopussa korostaa sitä, miten hienosti olet noita yksityiskohtia jaksanut vääntää. :)
Todella hieno kuva! Väritys on onnistunut erittäin hyvin ja muutenkin koko piirros on hyvin onnistunut. Se pikkunen oglop on tosi kiva. :rispekti:iä sulle ja jatka samaan malliin.
ihan hieno on toi kuva.aika kiva valinta toi kettu tohon rikkun tilalle. =D