View Full Version : Pelaako kukaan enää vanhaa pleikkaria?
Vai pistivätkö kaikki kenties ne myyntiin kun tuli hankittua PS2? Vai onko täällä joku jolla ei edes ole PS2:sta?
~Niin myönnetään; miulla on molemmat, mutta kyllä vanha pleikkarikin on ahkerassa käytössä, ehkä siitä syystä että se on omassa huoneessa eikä kukaan muu [lähinnä bro ja sen kaverit] voi sillä pelata :D . Harmi kun en saanut PS2:ta omaan huoneeseen...:cry: Noh, ehkä ostan ihan ikioman PS2:sen, jottei tarvitse aina riidellä *päänsärkyinen*.
//En ainakaan löytänyt tälläista.....mutta, no voihan tämän sulkea jos tarve vaatii xP
Minä pelaan, johtuen siitä että minulla ei ole PS2:sta. (Perhana...:prkl: )
Säästö on ollut työn alla jo puoli vuotta, vanhempani eivät suostu minua avustamaan koska 'olen tyttö enkä minä tarvitsisi mitään PlayStationia ollenkaan, saati kahta'.
Mutta kunhan saan sen tarvittavan summan täyteen, vanha pleikkarini päätyy todennäköisesti joko myyntitiskille tai sitten vain yksinkertaisesti romukoppaan. :D
Kyllähän tuota tulee jopa vieläkin uusia (tai siis käytettyjä) pleikkapelejä ostettua, kun tähän muuhun kuin Nintendon puoleen tutustuin vasta PS2:en oston yhteydessä. Tosin vähemmälle on kokoajan jäänyt must pelien jälkeen tuo ykköspuolen pelailu. Surkeat näkyvyyspituudet ja pitkät latausajat kun ärsyttävät monessa pelissä.
Adeíron
28.7.2002, 20:45:57
Vielä en ole Pleikka2:ta ostanut, ja saattaapi jäädä ostamatta. FFX ja PS2 nyt lainassa kaverilta, niin että senkin saan pelattua ostamatta uutta konsolia. Ihan hyvin pärjään tuon vanhan Pleikkarin kanssa, eipä mulla oikeastaan ole mitään erikoisempaa motivaatiota enää ostaa PS2:ta, varsinkaan kun tuo vanhakin toimii ihan hyvin. Kyllä sillä tulee pelailtua.
Pelaan, koska vanha pläikkäri on moditettu ja uusi ei.
Kaikkien laittomuuksieni pelaamiseen tarvitsen siis vanhaa masiinaa.
Croppola
29.7.2002, 15:53:54
Varsinkin näitä amerikan versio pelejä kun PS2 ne ei toimi esim. Chrono Cross, Xenogears ja Suikoden2. Koittaahan noi ns. velipuolet sen aina varastaa ittelleen kun niitten oma pleke on täysin "scheissenä". Mutta onnistun aina rohmuamaan sen takaisin...
Ha, ei oo rahaa ostaa kakkosta joten pelailen ykkösellä. Omistan tuon FFC:n joten ykköstä siis tarvitaan vielä, jos kerran sanotte, ettei jenkkiversiot pelitä kakkosella(p*ska homma muuten, alkaa toi ykkönenkin reistaileen kun se on ollut vähän lainassa...).
isoSILLI
29.7.2002, 20:18:38
Juu totanoikkista.
Päivällä pelailen pleikkarikakkosta alakerrassa ja illalla/yöllä PSX:ää omassa huoneessani ja sisko pelailee PSonea =]
Eli kyllä, meillä on kaiken malliset pleikkarit XD
No se johtuu siitä, koska mun omassa huoneessa oleva pleikkari ei toimi kunnolla(edes takuu huollon jälkeen...), joten ostettiin one, kun ps2 ei ollut ilmestynyt, eikä faija sitä suostunut ostamaan.
Ja sitten on vanhassa rakkineessa moduli, joten sillä tulee tacticsia pelattua...
Tsunami
29.7.2002, 21:47:25
Onhan se vähän pakko, koska en omista kakkosta:(.
Mutta kyllä ykkösellä vielä pärjää:).
Ykkösellä mitään pärjää!Nyt on joulusta asti ollu PS2 ja ykkösen myin pikkuveljelle. :P
Tarkoitus olisi odottaa josko Pleikka kakkosen hinnat hiukka tippuisivat. Sitten voisin sellaisen hankkia. FFIX:n ilmestyttyä kyllä teki mieli ostaa se pirun vehje vähän enemmänkin...Eli täällä yksi PSI:n pelaaja vielä.
Kyllähän tuota tulee joskus pelattua, mut hyvin harvoin(en omista PS2:sta ja PSX:än ohjain temppuilee:( ) Onneks omistan edes GBA:n ja Golden Sun pelin, joka on tosi hyvä. (pientä mainostusta:D )
psaijai
30.7.2002, 16:33:27
Itseasiassa en muista millon viimeksi olisin pelannu vanhaa koska ps2 nököttää tossa vieressä ja pelit toimii sillä joten miks pelaisin enää vanhalla? Eli vastaus kysymykseen, en pelaa enää vanhaa pleikkaa tai en ainakaan kotona.
Min lahjoitin pleikkarini pikkusiskolleni :]
En pelaa enää sillä mutta kyllä niitä PS:n pelejä tulee pelailtua.
Dreamer
31.7.2002, 9:25:53
Halusin leikkiä hyväntekijää ja myin sen halpaan hintaan sukulaiselle, jolla on nuoria lapsia, jotka pitävät pelaamisesta (halpaan hintaan myyminenhän on hyväntekeväisyyttä?). Pistin samalla mukaan joitain vanhoja pelejäkin. Syy, miksi yleensäkkin myin sen oli se, että pleikan pelejä pystyi pelaamaan ps2 :lla, joten en katsonut siinä mitään menettäväni. Olisi sen voinut tietysti pitää ihan tunnearvosta, muttei sillä kyllä olisi ollut mitään käyttöä. Nyt sillä on uusi koti ja se saa elää vielä muutaman vuoden, ellei pitempäänkin. :)
siis minä en ole edes harkinnu että myynkö psone:n. mun huonnees kakkonen ja pikkuveli huonees ykkönen, ei siitä tulis mitää jos olisin myyny sen. velikin on ihan hullu pelaaja ja varmaan parempi kuin minä monessa pelissä. ja minulla on jonkun verran pelejä ykköselle, kuten FF Tactics jota en voi mulla pelata kun se on importti. ja yleensäkkii en pelaa ykkösen pelejä kuin pleikkari ykköses. aamen.
Tietenkin pelaan vielä pleikkaria (johtunee varmaan siitä etten omista PS2:sta :eh: ) No miksi en pelaisi sillä pleikkarille on mielin määrin laatupelejä esim.Final Fantasyt.Mutta kyllä se PS2:kin kohta komeilee pöydälläni (toivottavasti) koska olenhan siihen jo säästänytkin mutta mietintä on vielä päällä koska ei semmosta rahasummaa kanatta heittää menemään jos vain muutamia huippupelejä on PS2:lle mutta FFX kiinnostaa eli ostan :D
ohhoh! menipäs taas offtopiciksi mutta ei se haittaa (eihän?)
Myin oman Pleikka ygösen kaverille joten en omista enää.Mutta pelailen ykkösen pelejä aina silloin tällöin.Ja omistan PS2:sen jos jollekin jäi epäselväksi ja se on (onneksi) omassa huoneessani aah :D
oon ostanu ykkösen joskus 95 ja vieläki palvelee kunnolla... enkä osta mitään konsolia tilalle ennen ku se sanoo työsopimuksensa irti. Sit ku se niin tekee ni varmaanki ostan ps2 tai pelaan pelejä pc:llä ...???
Mä annoin mun pikkuveljelle mun pleikkarin, kun sain PS2:sen.. mutta kyllä mä aina välillä menen sen huoneeseen sitä pelailemaan.. yleensä silloin, jos se pyytää apua jossakin.
Locke Cole
2.8.2002, 11:15:44
Pikkuveljiltä löytyy vanha pleikkari, kyllähän sitä silloin tällöin tulee pelattua, mutta yleensä pelaan PS 1:sen pelejä kakkosella ja pistän grafiikan pehmennyksen päälle.
Zell Dincht
2.8.2002, 18:57:20
Pakko pelata PS1:sellä kun en satu tuota kakkosta omistamaan...vielä.
Pelaan pelaan, tottakai. En edes omista PS2:sta, PS1:n kylläkin.
Malokan
4.8.2002, 23:54:15
Kyllä minä pelaan vielä PS:lla. Pelejä ostan harvoin, mutta esim. kuukausi sitten tuli Vagrant story hankittua.
Sepiroth
5.8.2002, 16:19:25
Toki pelaa :o)
En ole vielä edes hankkinu PS2:sta... ;o)
kawaii-chan
6.8.2002, 0:02:58
)Tietysti pelaan!
Minulla ei ole muuta kuin kaksi konetta: PC ja PSX. Kummallakin pelaan, mutta paljon mielummin konsolillani..
Siitä on muodostunut vuosien saatossa niin läheinen minulle, että minä jopa nukun sen kanssa :D
No ei vaiskaan, mutta jos saisi valita yhden tavaran, mitä ei koskaan heitä pois, olisi se joko pleikkani tai sitten eräs kaulakoruni..
Ja onhan pleikalle tietysti tehty muutamia maailman parhaista peleistä (FF FF FF FF FF FF FF... =) )
yksisiipi
8.8.2002, 6:47:06
Minullapa ei ole vielä PS kakosta joten ykköseen on tyytyminen. Mutta enpä minä taida ykkösestäkään hankkiutua eroon vaikka sen kakkosen joskus saankin.
Jabberwokki
8.8.2002, 15:35:21
Enpä enää kun voin pelata PS2:lla. Totta kai mä vielä PSX:n pelejä kuitenkin pelaan.
Onhan se vielä tallella (mamman luona), paitsi sen käyttö on aika vähäinen näinä aikoina, koska pitää pelata ffx:ää. Mutta sitten kun ffx on hoidettu, pitää alkaa taas pelailemaan ffviii:tä, iv:tä, v:tä ja vi:tä. Joten kyllä sille vielä käyttöä löytyy.
En pelaa oikeastaan psx:sää koska minun huoneessani on ps2. Psx on pikkuveljeni huoneessa joten hän sitä yleensä pelaa.Ja en tarvitse koska ps ykkösen pelejä voi pelata kakkosella joten en tarvitse sitä psx:sää mihinkään ,pikkuveljeni pelaa psx:sää ettei tarvitse tulla aina minun huoneeseeni pelaamaan.
Leviathan
8.8.2002, 19:28:01
Pelaan vielä vanhuksella, tosin en omistakkaan(vielä) ps2:sta. Eikä ole moittimista kun kakkosta saan pelata kavereillakin :)
Melinda
9.8.2002, 13:51:26
Tiätty pelaan psx:ääkin vielä vaikka eihän siinä koskaan voi olla niin hyvää graffaa kuin kakkosessa mutta liittyyhä psx:ään tunnearvoakin koska se on jo niiiiin vanha..ja ps2:ssa ei oo mitään niit hienoja hall ja niit juttuja jos kuuntelee cd:tä..(vaikken koskaan kuuntelekkaan ps levyjä mut kummiskin)en myisi koskaan psx:ää pois..vaikka 2 ohjainta on jo mennyt rikki..mutta onneks ps2 ohjaimet toimii ykkösessäkin(hyvä havainto)*wirn* :)
Post Mortem
10.8.2002, 0:28:28
Playstationilla olen pelannut selkeästi eniten kesän aikana vaikka omistankin PS2:sen. En olekaan pelannut kakkosella kesäkuun jälkeen.
Rowena
10.8.2002, 15:51:25
Meillä on kaksi PSX:ää ja toinen niistä on menossa myyntiin, jos joku kavereistani suostuisi sen ostamaan :D
Pikkuveljelle on tulossa ensviikolla PS2. Mutta PSX:stä en luovu kun saan piakkoin siihen FF6:en :)
Toki pelaa. Ainakin minä. Ei mulla vielä edes ole PS2:sta (jouluksi olis tarkoitus hankkia... böööh). Tuskinpa edes tota PSX:ää myyn sitten, koska ei siitä kuitenkaan paljoa saa, ja on se ihan hauska muinaismuisto sitten joskus 2040-luvulla.
Vince II
12.8.2002, 11:21:05
Mun on pakko käydä hakee PSX:ssä iso veljen huoneesta. Sillä minun FF VII-V on piraatteja. Jakun minun ps2:ssa ei ole piiriä.
Torspa
21.8.2002, 14:03:43
No tuleehan sitä "harmaata laatikkoa" pelailtua joskus.En pelaa sillä paljoa,koska yleensä sähellän pc:llä(eikä edes ole ps2:sta :eh: )
Sensori
21.8.2002, 22:47:28
Itse käyttelen vain emulaattoreita, joten en taida aivan suoranaisesti PSX:ää käyttää, mutta epäsuorastippa ainakin. ;) Nojoo.
aeris2
23.8.2002, 11:15:49
On kyllä PSOne ja PS2, ei viittitty myydä vanhempaa kun on jo 3 vuotta vanha kone, kerran on jo jouduttu vaihtamaan laser... Onneks saatiin pikkuveljen kaverilta halvalla... Eipä sillä enää mitään tee, jos ois kaks töllöö niin vois pistää kummatkin eri töllöihin kiinni mut eipä oo enää sitäkään mahdollisuutta...
bigspin
14.9.2002, 21:33:13
No kai se on aika pakko pelata kun en tuota PS 2:sta omista :eh:
Mutta kyllähän Pleikkarille tulee vielä paljon hyviä plejä esim.FF 1:nen ja 2:nen =) Mutta sitten kun minä sen PS 2:sen saan niin kyllä vanha "kone" saa kyytiä :D (vitsi)
Pelaan PS ykköstä vaikka meillä on PS2... Koska PS ykkösessä on mod-moduuli ja paljon kopsattuja pelejä.
Eihän sitä muulla pelatakkaan ku PSX:llä Squaren tuotoksia tietenki :)
Tordragon
21.9.2002, 13:20:09
No, myin PSX:n heti pois kun ostin PS2:n, joskus puolitoista vuotta sitten. Ei minulla siis mitään syytä ollut sitä pitää, liittyihän siihen tunnearvoa, mutta tuo tunnearvokin oli kyllä helvetin paljon enemmän kiinni sen peleissä, ei koneessa. Joten.. Piraatteja en omista, joten sekään ei ollut syy pitää PSX:ää, niin kuin se monelle näytti olevan täällä.
Tosin pikkaisen vain syö tuo kun grafiikat välillä bugaavat esimerkiksi FFVIII:ssä ja MGS:ssä. Tosin onhan ne textuurit paljon pehmeämmät PS2:lla kuin PSX:llä, mutta silti. Ykkösen pelit toimivat yhtä kaikki kakkosellakin niin miksikäs sitä vanhaa pitäisi? Vai onko siinä jotain mitä ei todellakaan ole kakkosessa? Muuta kuin retroa tai tunnelmaa?
Enpä voi pahemmin pelailla, kun ei ole edes PSonea. Ostin PS2 tosin sillon heti kun se ilmesty, eli se on ollut mulla jo oli vuoden. Pelejä en alussa ostanut kuin PSonen, mut nyt on nekin (paitsi ff7,8,9) myyty. Pelejä on jotain 15 yhteensä.
Pelaan ja vielä kahdella koneella. Pelejäkin saanut nyt niin halvalla, että ei niitä millään ehdi pelaamaan. Tilasin juuri Game housesta Vagrant storyn ja Azure Dreamsin eikä tarvinnut paljoa maksaa (40 euroa yhteensä), nyt pitäisi vain pelata muutama peliläpi, jotta saisi muistikorteille vähän tilaa.
Kesäloman alussa ostin FFanthologyn ja Front missionin 3:n ja ne on vielä avaamattomissa pakkauksissa.
Banjo_Bill
3.10.2002, 10:05:14
Kummatkin koneet ovat tuossa metrin etäisyydellä toisistaan, mutta vain pleikka ykkönen on modattu (se on vieläpä sitä vanhaa 1002-mallia, jossa on takana erikseen rca-liittimet äänelle.), joten jos haluan pelata japsi-Tekken3:sta tai jenkki Parasite Eveä tai (ilmaiseksi) broidilta saatua piraatti roskaa, niin silloin sitä tarvitsee. Mutta lähes kaikki parhaat PS1 pelini ovat ihan alkuperäisiä eurooppalaisia-versioita, joten Pleikka ykköseni joutuu seisomaan paljon tyhjän panttina, pelit sensijaan eivät joudu, sillä minulla on yleensä aina pari pidempää peliä kesken.
Lord Angsaar
6.10.2002, 15:54:33
En oikeastaan... Vaikka FFIX ja FFVII onkin venäläisiä en jaksa niitä pelata kun ne on menty riittävän monta kertaa läpi...
En mä silti vanhaa pleikkaria oo myyny, enkä varmaan myykään... Vaikka onhan se aika pölyisenä tuolla jossain...
-Rixu-
8.10.2002, 11:20:48
PSX minulla ei ole ikinä ollutkaan vaan peli historiani on alkanut vaatimattomasti siitä, kun isoveljeni osti 1,5 vuotta sitten PS2:n. Kävi vielä niin hyvin että kone on ollut alusta asti minun huoneessa ja nyt kun veli muutti pois, opiskelemaan, niin minä sain PS2 ostettua häneltä. Toki PSone pelejä tulee pelattua, mutta itse kyseistä konetta en ole koskaan kokeillut.
Excel
24.10.2002, 16:33:50
Alkujaan kirjoittanut Karppi
Pelaan, koska vanha pläikkäri on moditettu ja uusi ei.
Kaikkien laittomuuksieni pelaamiseen tarvitsen siis vanhaa masiinaa. mulla on täysinsama juttu en vain jaksanut kirjoittaa sitä uudelleen...En tosin aio koskaan laittaa mod-piiriä ps2:een, se pilaa pelin laadun. Ette varmaan ymmärrä mitä tarkoitan mutta... äh keksikää itse mitä tarkoitan!
Mysticus
16.11.2002, 12:40:41
Menin myymään "vanhan pleikkarini" heti kun sain PS2:n, eli en pelaa sitä enää. Tosin kyllähän se hieman kirpaisi, kun pleikkarin mukana lähti myös mod-piiri ja mahdollisuus pelata näitä ei-niin-laillisia pelejä, mutta katsotaan josko saisin joskus moditettua myös PS2:n. ^^;;
Setzer
16.11.2002, 15:52:24
En minä sitä ainakaan myymään rupea, kun onhan se nyt sentään toinen pleikkari! Kun minulla on vielä PSX:n pelejä niin paljon enemmän kuin PS2:n, niin kyllä silläkin vielä jotain tekee... :D
Tietenkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
Uhups... Tais mennä vähän överiks...
No kuitenkin sillä pelailen, koska kakkosta ei löydy. :(
Sitä paitsi parhaat peli löytyy vaan ja ainoastaan pleikka ykköseltä. Tai no ei nyt varmaan ihan...
Crow87
24.11.2002, 16:38:16
ykköstä pelataan edelleen koska:
kesällä mun piti saada vielä rahaa joten ostin FFX:n sitten tajusin että en saakaan niitä rahoja kun kesä työt meni päin persettä joten ei tullu mustaa laatikkoa harmaan tilalle joten
:prkl: EI ÄRSYTÄ :prkl:
Kurt Zisa
25.11.2002, 15:30:44
En enää koska ps2:lla on paljon hyviä pelejä jota ei oo vielä päästy läpi ja muutenki psx/psONE on syvältä ku ei niihi tuu enää melkein yhtään peliii.
timmy87
27.11.2002, 10:45:48
TOTTA KAI!
Meiänki melkein kaikki pelit (paitsi joku 10)
on venäjältä ostettu (mukaanlukien FF8 ja 9)
niin pitäähän tuo ps1:nen tossa pelinurkassa
olla, kun nyttenkin mie pelaan FF8:ia taas läpi. :)
Funguar89
27.11.2002, 12:23:55
Kyllä pelaan, ja ahkerassa käytössä onkin... Ei kerta muuta ole, niin pitää sitä väkrätä päivästä toiseen :D
Juliet
27.11.2002, 15:42:26
Tottahan toki minä sillä vielä pelailen. En kylläkään omista pleikkaria kakkosta. Kyllä tuolla minusta vielä pelaa ihan tarpeeksi hyvin, enkä sitä heittäisi pois vaikka pleikkari kakkosen joku kaunis päivä saisinkin. Siinähän toimii kaikki ne minun "varmuuskopiotkin", jotka kakkosessa ei toimisi... En nimittäin rupeaisi modpiirillisestä pleikkari kakosesta maksamaan lähes tuplasti samaa hintaa kuin mitä se maksaisi ilman, ilman sitäkin maksaa jo ihan liikaa... :eh:
Feamor
27.11.2002, 19:51:01
En oo pelannu enää pitkään aikaan vanhalla pleikalla,koksa nyt on ollu jo vuoden PS2 niin mitä mä enäää sillä vanhalla romulla tekisin? :D
Strider
27.11.2002, 22:47:54
Pelaan PsOnea, koska ei satu olemaan PS2:ta :prkl: Ei ole itsellä (vielä) varaa hommata kyseistä konsolia.
ostin täs alle kuukausi sit ps2 itselleni ja oon ylpee ittestäni (niin varmaan :angi: ).
R'lyeh
1.12.2002, 20:16:59
Nyt kun on tullut tuo PS2 hankittua, valitettavasti se on vienyt vanhankin koneen hommat. Eihän sitä jaksa kahta konetta käyttää, kun yksi hoitaa samat hommat. Tosin aion kyllä vanhankin Pleikan säilyttää ihan muistojen vuoksi, en millään raskisi siitä luopuakkaan. Kone palveli minua hyvin, saakoon hyvät vanhuudenpäivät myös.
// päivitys tilanteeseen
Hikari
10.12.2002, 14:23:01
Tottakai pelaan vanhaa pleikkaria. Kakkosta ei ole (vielä), mutta koossa on n. 200 euroa ja ajattelin ostaa sen käytettynä niin saa halvemmalla ja muistikortin päälle. Kun saan sen hankittua, pleikkarini pysyy yhä huoneessani. Se ei saa lähteä minnekkään. Se on minulle ihan kuin... pikkuveli. Mutta jos sen kakkosen saan, en unohda ykköstä vaan pelaan molempia.
Chocobo
16.12.2002, 9:16:10
Kyllä mä pelaisin noita ykkösen pelejä ykkösellä mutta kun annoin sen systerille sen omaa kämppää et ois silläkin jotain, itse käytän PS2:ta omassa huoneessa 28' laajakuva töllöstä ja äänet stereoista, siinä on tunnelmaa :)
Ultimate3
20.12.2002, 14:45:13
Tietysti pelaan vanhaa kunnon pleikkaria :D
Siinä on kaikki legendaariset ff:ät niin kuin 7,8,9. Ja kun niitä 6,5,4 on tehty uudestaan niin nekin vois jossain vaiheessa ostaa.
Colimar
27.12.2002, 16:14:38
Minä pelaan (joskus todella harvoin) PS2:ta en ole hankkinut, enkä aio hankkia (hankkisin varmaan jos rahaa olisi).
silent_deadly
5.1.2003, 15:07:19
Mä ainakin pelaan tota pleikka ykköstä, lähinnä sen takia etten omista ps2. Kyllä mä sitä vielä pelaan, vaikka ps2 oliski hyllyllä ( Hankinnassa on). Ei se musta mötikkä saa aikaan samoja tunteita ku toi harmaa alkuperäinen pleikka.
PSone rulaa!!!!
No satuin myymään vanhan pleikkarin pois kaikkine peleineen, kun hankin sen PS2:sen Ei se paljon harmittanu koska PS2:lle on paljon hyviä pelejä joiden parissa viihtyy esim. FFX ja MGS2 ;)
Voihan niitä PS1:sen pelejä pelaille PS2:lla myöskin.
Kyllä löytyy vanha pleikkari.Ei ole oikein ollut innostusta ostaa uutta ja en varmaankaan ostakaan.
Goljatt
5.2.2003, 21:16:10
Pistin myyntiin pelikkarini vuosi sitten talvella... Ja se kadutti jälkeen päin todella paljon. Jos olisin omistanut sen vielä niin olisin voinut pelaa FF IX:n (jo silloin) ja Chrono Crossin. Mutta nytten kun sain PS2 jouluna niin ei ole ollut pleikkarista pulaa. Jos minulla nytten olisi vieläkin se PS1 niin en oikein tiedä myisinkö sen, koska mitä väliä sillä on, että pelaako niitä ps1 pelejä Ps2:lla vai Ps1:llä... Kunhan pyörittää pelejä..
Catch a fish
5.2.2003, 22:04:19
Vanha Pleikkarini hajosi kauan sitten, ja siitä syystä ostin Nintendo64:n sen tilalle. N64:ää tuli pelattua pari vuotta, jonka jälkeen siirryin takaisin Pleikkariin ostamalla PS2:n. En näe mitään syytä ostaa enää PsOnea, sillä toimiihan ne vanhat pelit myös PS2:lla. Sitä paitsi PsOne sopii enää lähinnä kevyeen retroiluun. Onhan sen tekniikka nykyisellään hyvin vanhentunutta. Nintendoa saan N64:n myytyäni pelata jouluna ostamallani GameCubella. :)
En pelaa enää vanhalla pleikkarilla koska omistan PS2:sen ja sillä voi pelata ykkösenkin pelejä mutta kyllä se tuolla ylä hyllyllä on pölyttymässä.Sain PSX:än joululahjaksi silloin kun se tuli markkinoille oliko se 1997. Ja pelailin sillä pari vuotta kunnes ostin viime vuonna PS2:sen. Sen jälkeen en ole sitä tarvinut.
Eliza Liv
19.2.2003, 8:14:49
Vanha pleikkari on tallella ja sitä hakataan aina Tekken 3 merkeissä, kun kavereita käy...
En mistään hinnasta luopuisi vanhasta rupsustani, vaikka olisihan se kakkonen kivempi Tekken 4 ja Tag tournamentia silmällä pitäen... toivottomana Tekken fanina on pahaa mennä kauppaan, kun pelihyllyllä Tekken 4 tuntuu jatkuvasti tuijottavan (ollaan vainoharhaisia). PS2 haluaisin, mutta ykkösestä en luovu!
PhoenixFlame
3.3.2003, 12:50:09
Mie pelaan viel ko ykkönen on ja pysyy! Sil on jotain hyvii pelei mitä jaksaa tahkota läpi uuestaa ja uuestaa.. Kakkonen ois ihan hyvä hankinta mut taian pysyy ykköses viel vähä aikaa niin kaua kunnes kakkosen ja sen hyvien pelien hinta laskee minun kukkarolle sopivaksi...
:D
Atomos
18.3.2003, 11:44:19
pelaan minäkin, sille on paljon hyviä pelejä mitä en oole pelannut vielä läpi. esim: xenogears
Ei tuu pelattua pleikkari ykköstä enää, mutta sen pelejä kyllä pelaan ps2:lla, vanha ps on kyllä vielä tallessa...
Thuei'iral
18.3.2003, 19:52:40
vanha pleikkari on kyllä olemassa, mutta sitä ei tule paljoa käytettyä. Se kun on broidin huoneessa. PS2:lla pelailen.
Pelaan toki mutta myynti uhkaa heti kun PS2:sen saan hankittua jostain. Kyllä. Häpeän. En omista sitä vielä ja siinä samalla en omista FF X:ää :(. Taino oikeastaan tämä konsolini taitaa olla jo niin huonossa jamassa että ajattelin heittää sen jonnekin kellariin pölyttymään kunhan saan tämän uuden.
Von Wiensburgh
17.4.2003, 8:24:45
Hmm, en taas itse omista, enkä ole koskaan omistanut PSX:ää, vaan siirryin PS2:n käyttäjäksi N64:sta, joten ei, en pelaa, mutta on mulla 12 PSX:n peliä, joita kyllä pelaan aika paljonkin. Olen hankkinut ne juuri PS2:sta varten.
merisielu
3.5.2003, 7:49:55
Mä pelaan PS1:stä, koska mulla ei oo kakkosta. Saan sen kyl kesällä, eli PS1 taitaa jäädä syrjään. Mut tietääks teistä kukaan jotain PS1:sen peliä mikä EI toimi PS2:sella? Ku se yhteensopivuushan ei oo 100% ?
Gabriel
3.5.2003, 13:23:20
Mut tietääks teistä kukaan jotain PS1:sen peliä mikä EI toimi PS2:sella? Ku se yhteensopivuushan ei oo 100% ?
Metal Gear Solidin lisälevy Metal Gear Solid: Special Missions. Kyllä, ja vatuttaa hyvin suuresti.
...Niin, ja vastatakseni itse aiheeseen: En pelaa. Minulla ei enää edes ole alkuperäistä PSOnea, vaan myin sen kakkospleikan saatuani huimalla 600 markan summalla. Hyvä hinta oli, kun ottaa huomioon että olin ostanut sen 3 vuotta sitten 895 markalla. Pleikkari oli modattu, ja siinä lähti mukana muutama pelikin, mutten menettänyt kuitenkaan mitään. En olisi niillä peleilläkään mitään tehnyt, sillä ne eivät olleet PAL-versioita eivätkä ne olisi kakkosessa kuitenkaan pyörineet. 600 markkaa oli myös aikas lailla hyvä hinta.
Kyllä pelaan. Ei ole rahaa ostaa kakkosta. Ehkä sen sitten joskus kymmenen vuoden päästä saa... :P
Ja todennäköisesti pelaisin vaikka saisin PS2:nkin. Piraatteja nimittäin löytyy (hyi minua) ja tarvitaan se iloinen modmoduuli, joka tuosta ykkösestä löytyy.
Tidus16
4.5.2003, 16:16:51
Totta kai! Omistan kyllä tuon PS2:sen ja yhdessä vaiheessa myin ps1:sen mutta ostin sen uudelleen :) . Sen takia ostin uudelleen koska sillä on minusta mukavampi pelata niitä ykkösen pelejä ja siinä on mod-moduli ;) .
Roleplayer
5.5.2003, 18:20:47
Minä joudun pelaamaan psOnea sen takia koska Pleikka kakkonen on isoveljen luona joka asuu omassa kämpässään, joten joudun tyytymään tähän pleikkarin ensimmäiseen osaan. Mutta mitä sinänsä enään tekee pleikka ykkösellä jos on kakkonen koska kumminkin pleikka ykkösen pelit toimivat ps 2:sessa(No ehkä siellä on joitain pelejä jotka eivät toimi ps2:sella, mutta todella harvat)
Ken_Masters
7.5.2003, 18:50:56
Mä pelailen sitä vielä, koska mulla ei oo PS2:sta, mutta mulla on Xbox... Mä kyllä pyysin PS2:sta, mutta juoppo vanhemmat kuunteli vaan täysin umpikieroa isoveljeä. Eli vanha kunnon pleikkari on vielä käytössä... ainakin siihen asti, kun (jos) saan PS2:n, tai tunnon tuskista (tai arvoltaan) vielä pidempäänkin :up:
StrongBad
8.5.2003, 7:52:39
Pelasin PS1 vielä vähän aika sitten mutta kun joku "tarvi" sitä niin kipeästi kun sen oma ps1 oli menny hajalle. Joten lahjoitin sen ja tuli hyvä omatunto :enkeli: Olisin voinut vielä ostaa halvalla hinnalla jotain keräilyharvinaisuuksia (esim.FF origins). Itse en omista PS2 enkä taida ostaa koska tällä hetkellä rahatilanne on huonona. Kai sitä tietokoneellakin jotain tekemistä on että tilanne ei heittäydy epätoivoiseksi. Luulenpa että Ken_Masters tälläkin hetkellä potkii Räkspoksia kun sille ei satu pelejä löytymään... :D
Pelaan. Minulla ei ole viel PS2:sta, mutta siihen on jo säästössä 100€ ja menen kesällä tonnitöihin valintataloon, josta saan siihen loput rahat... Ihmetyttää vain mistäs saan Television ja tietokoneen, koska ammatti jota opiskelen niin siihen tarvitaan paljon tietokoneen käyttöä, jos olisi oma tietsikka ei tarvitsisi rampata koulusta asuntolaa edes takaisin... :eh:
Gakuto-seme
23.5.2003, 9:08:42
Mulla ei ole mitään mahiksia saada PS":sta!! Yyyh! *itkee vollottaa* Me ollaan niin pirun köyhiä, että en saa ja porukat ajattelee, et mä oon lapsellinen, kun eplaan.
Mut jåå, pelaan PS!:stä vielä. Tällä hetkellä oon pelailemas Grandiaa.
*huhuilee* CHAAANG!!! Saisinko mä taas se Castlevania lainaan??? :) :D
Uber Weapon
23.5.2003, 9:16:38
En pelaa. Miksi pelaisin kun minulla on PS2? Olen kyllä säilyttänyt vanhan lootan, siltä varalta että vuonna tuhat miljoonaa voin sitten nostalgioida sen kanssa. Sitä paitsi minusta tuntuu että ykkönen on kestävämpi kuin kakkonen... Tää on aika mutu, minulta ei oo ykkönen poksannut mutta kakkonen kylläkin. Joten säilytän ykköstä luullen sen kestävän kauemmin kuin kakkonen...
En pelaa. Kyllä se on vielä mun kaapissa, mutta en pelaa sillä enään, ku PS2 on sen tilalla. Saatan ehkä heittää sen roskikseen, viedä sen mummolle, jotta voisin pelata heillä tai antaa jollekkin ilmatteeks. En jaksa ikinä myydä kamojani pois, joten yleensä heitän ne pois.
Minulla on PS2 ja kyllä on ykkönenkin. Pelaan vain playstation kakkosella vaikka oliskin ykkösen peli. Vanhalle playstationille ei mahdu tilaa niinpä on hyvä,että playstation kakkosella voi pelata vanhoja Final Fantasyjä. :D
Komeron pohjalle se joitui pölyttymään heti PS2:n tultua taloon. Välillä se tulee sieltä kaivettua, jos haluan palautella muistoja mieleen. Tosin, tätä puuhaa tulee enemmän harrastettua tuolla 8-bit Nintendolla, eli en oikeastaan enää pelaa vanhalla pleikkarilla. Eiköhän sitäkin sitten joskus tule harrastettua enemmän, mutta nyt kun PS2:lla saa vielä filtteröinninkin vanhan pleikan peleihin, niin en oikeastaan näe mitään järkeä pelata vanhalla koneella.
Tuo vanha pleikkari jäi uuden viereen enemmän tai vähemmän pölyttymään. Kaverihan sitä heti ruinasi itselleen, ja olisinkin antanut, mutta modattuna se on edelleen minulle aika hyödyllinen vehje. Minulta kun löytyy jonkun verran noita modin tarvitsevia pelejä (FF Tactics! ^___^) joita tulee aina välillä pelattua. PS2 on kuitenkin kaikin puolin mukavampi vehje, kun sillä voi katsella DVD:itäkin, eikä minulla ainakaan tällä hetkellä ole mitään PS (PAL) pelejä jotka eivät sillä toimi. Mutta käytän kyllä aika varmasti tuota vanhaakin niin kauan kuin se vain toimii tai kunnes saan nuo pelini toimimaan PS2:lla :)
BlackWalzi
12.6.2003, 16:40:27
Joo ite pelailen iha PS1:llä ku en omaa PS2:sta.
Toi pleikkani kyl vetelee vissin viimeisiään ku ku latailee kauan ja raksuu mukavasti. Moduli o perässä et kyl sil voi vielä pelata hyviä pelejä. Kakkosen ostamista harkitsen vaan sillo jos tuo vanha ottaa loparit ja "jos" Xenosaga ilmestyis eurooppaan...
Storm Summoner
16.6.2003, 18:09:36
Pelaan Pleikkari ykkösellä koska ei ole Pleikkari 2:ta. No en minä mitenkään sitä kaipaisikaan. Kyllä minä pärjään tälläkin. Sitä paitsi sitä joutuu maksaan paljon, vain koska haluaa pelien jatko-osat tai vanhat pelit uutena versiona.
Pleikkari löytyy, mutta pelaan pleikkarin pelejä kuitenkin tietokoneella emulaattorilla parempien graffojen kera. Kun on vielä ohjainkonvertteri niin miksei. ;)
Illuusia
16.6.2003, 19:23:24
Rahan puutteen takia en ole hankkinut Playstation 2:sta, enkä varmaan vähään aikaan voikaan sitä siis ostaa. Tästä kaikki varmasti ymmärtävät, että nykyinen pelikoneeni on vanhempi versio. Kyllä se on hommansa hoitanut, mutta olen alkanut kaipailla niitä pelejä, joita ei voi kyseisellä konsolilla pelata. Ehkä minä jonain päivänä saan rahat kasaan Playstation 2:sta varten.
Ceassa
20.6.2003, 10:32:55
En ole koskenutkaan vanhaan pleikkariin sen jälkeen, kun PS2:n noin reilu vuosi sitten ostin. Miksipäs sitä turhaan sillä pelaamaan, kun kakkonen ajaa täysin saman asian ja vieläpä paremmin. Olemme tässä hiljattain myyneet PSX:n kokonaan pois, joten en enää pystyisikään sitä pelaamaan, vaikka kuinka haluaisinkin.
Harmittaa vaan, kun pleikkari ykkösen myötä lähti myös modi ja kiitettävänkokoinen kasa piraatteja jäi lojumaan tyhjänpanttina tuonne hyllyni nurkkaan. =)
tietenkin pelaan! vaikka onhan minulla nintendo64(älkää naurako)
pelaan silti tuolla pleikkaromulla jossa on 26 peliä jos oikein laskin.
Lazuli
23.6.2003, 18:45:04
En, myin sen ystävälleni joka ei omistanut ohtään konsolia, eikä tietsikkaa. Kun sain ps2:en laitettiin pleikkari pois käytöstä, koska ei ollut tarpeeksi tv:eitä. (niitä on 2, toisessa kytkettynä [nykyään] ps2 ja toisessa nd64)Oli pakko myydä pleikkari kaveri paralleni. :doggy:
//Edit:Kyllähän silläkin vielä pelaisi, jos sellainen olisi.
hetikun sain ps2:sen on pleikkari ollu vaa haittana huoneessa ja aina siinä missä ei pitäisi :eh: (pari kertaa kompatunut) :eh:
Lloope
26.6.2003, 20:30:54
Itse en ole koskaan PsOne:a omistanutkaan, mutta "vanhan pleikan" pelit kyllä kiinnostaisivat monet kokeilla. Esim. FFVII, FFVIII ja gran turismot kyllä kiinnostaisivat, mutta samalla pitäisi ostaa muistikorttikin ps2:eeni...
Mitä tutuilla olen pelannut, niin kula world (heh), thps:t, vagrant story ja smackdownit ovat kyllä olleet mukavia :P
Rose *Valkea Neito*
28.6.2003, 11:31:28
En pelaa koska minä menin myymään sen, eräälle ns. kaverilleni. sitäpaitsi psx:ni hirtti aina välillä...mutta siitäkään ongelmasta ei minun tarvitse enään kärsiä :D.
Clacier
14.7.2003, 14:14:08
En. Silloinkin se oli jo käytetty kun sain sen ilmaisena neljä ja puoli vuotta sitten, ja jo parin vuoden jälkeen se alkoi naarmuttaa pelejä ja tilttailla. Se piti aina säännöllisesti puhdistaa, ja ohjainten ja muistikorttien paikkoihin piti aina puhaltaa kun alkoi pelaamaan.
Kaikki vanhimmat pelini ovat täynnä naarmuja ja toimivat huonosti, mikä johtui vain ja ainoastaan siitä että ne kärsivät ollessaan koneen sisällä. Ja pakkohan niitä silti oli pelata koska ei muutakaan pelikonetta ollut. IX:nkin se naarmutti melko pahasti. Toimii se tietty vielä, mutta olen joskus harkinnut uuden pelin ostamista.
Kone oli siis melkein täysin hajalla, joten myin sen pois kertomatta tietenkään että se oli rikkinäinen xD Ei, en minä ole niin ilkeä että huijaisin kaikkia. Se henkilö joka halusi ostaa vanhan pleikkarini, sattui vain olemaan vähän... no... ei-niin-mukava-tyyppi.
Vaikka pelaankin nykyään PS2:sta, niin minulla on enemmän PS1:n pelejä ja niitä ostelenkin enemmän. PS2:lle ei ole FFX:n lisäksi tähän mennessä tullut mitään sellaisia pelejä joista olisin ollut kiinnostunut.
Itse yleensä pelaan vanhaa harmaata laatikkoa kun amerikkalaisia pelaan ja tietty silloin kun veli pelaa jotain psn ff peliä ja itse olis aikeissa myös jotain niistä pelata. Ei se mulla pölyttymässä ole. ihan käyttökelpoinen vehje vaikka vanha onkin.
Itse nyt odottelen mielenkiinnolla millainen sen kannettavasta käsikonsoli versiosta tulee.
Ferithem
24.7.2003, 19:25:35
Kumpaakin tulee pelattua tasapuolisesti: toinen on alakerrassa, toinen yläkerrassa. Pelaan aina sillä koneella, joka on vapaana, ja useimmiten se on ykkönen. Itse asiassa pidän vanhemmasta versiosta enemmän, sillä se on kaiken alku ja juuri... lisäksi vielä kevyempi kuljettaa kuin uudempi. PS2 tosin näyttää kauniimmalta. Heti kun saan jostain hankituksi oman töllöttimen, ryöstän ykkös-Pleikkarin ja julistan sen omakseni.
Pelaanhan minä. Tuli otettua se pois kaapista ja pelattua ff8 ja siitä se innostus lähti taas pelata pleikkaria. Minullakun ei oikein ole paljoa rahaa joten en ole hankkinut ps2:sta. Harmi :(
Kyllä pelaan! Kun ei kerta PS2:sta ainakaan vielä ole, niin pitää tyytyä Pleikkariin.
Minä joudun vielä pleikaa käyttämään, kun ei pleikka 2 ole vielä saanut ostettua, harmillista sillä pleikassa jumittaa jo pelit aika pahasti.
Kyllä tässä vielä pelaillaan PS ONE:lla, mutta se on jo myynnissä, pari kolme sataa euroa tililläni ja mukana tulevan DVD:n takia muu perhe maksaa puolet.Kun saan vanhan peeässän myytyä ostan PS2:en ja FFX:n :yay:.
P.S. no nyt se pleikka 2 tuli taloon :yay: (lisätty myöhemmin)
Me kun emme omista PS2 niin pitää sillä pelata. Se on kyllä hyvä, että se on se toinen versio kyseisestä pelikoneesta. Se laatikko näyttää niin grrh...
Ehkä joskus tulevaisuudessa ostan PS2.
Miyuki
14.9.2003, 11:54:17
Meillä on sekä Pleikka 1 ja 2:nen,mutta kukaan ei pelaa ykköstä,koska se on rikki.
Se siis toimii,mutta ei kunnolla.Se osa joka pyörittää CD:tä ei pysy kunnolla kiinni.
Veljeni kaverilla on vain ykkönen.
Ze Shoopuf
14.9.2003, 12:32:40
Mulla on vaan pleikkari 2, vasta hankittu, mutta serkkuni pojalla on pleikkari 1 ja Xbox ja se pelaa sillä ykkösellä melko mukavasti, ainakin yhtä paljon, ku sillä Xboxilla varmaan...
En pelaile oikeestaan, koska kakkosella voi kuitenkin pelata ykkösen pelejä.
Trinity
13.10.2003, 11:17:57
Pelaan juu pleikka ykkösellä. Ei nimittäin ole vielä pleikka kakkosta. Ostin pleikka ykkösen kaveriltani kaksi vuotta sitten. Odottelen että josko ne hinnat vähän laskisivat ja ostan sitten sen ps kakkosen. Jos ostan. Kun eikö pleikka kolmonenkin ole tulossa tässä jossain vaiheessa piakkoin? AInakin minulla on tällainen käsitys... Niin voi olla että venähtää sinne asti tuo ostaminen. Saas nyt nähdä.... Mutta pointti oli että pelaan mutta en varmaankaan pelaisi jos olisi ps2. Mutta en silti luopuisi vanhasta konsolistakaan.... sillä on tunnearvoa kovasti. :D
-Trini
Roakel
13.10.2003, 14:41:26
Originally posted by Trinity
Kun eikö pleikka kolmonenkin ole tulossa tässä jossain vaiheessa piakkoin? AInakin minulla on tällainen käsitys... Niin voi olla että venähtää sinne asti tuo ostaminen. Saas nyt nähdä....
PS3:nen on tulossa ja saamieni tiotejen mukaan sen julkaisu venähtäisi vuoteen 2006, mutta tuo on vain arvioitu vuosi eikä sekään ole varma että se saapuisi tänne eurooppaan sinä vuonna. Tuon vuoden ympärillä pitäisi kai GameCube 2:sen ja X-Box 2:sen tulla, sääli että julkaistaan näin äkkiä.
forever_child
13.10.2003, 14:46:19
En pelaa. Koska minulla playstation 2. Sillä voin pelata pleikkari 1 pelejä. Minulla kyllä vielä on se playstation 1, mutta se on minun "kakkos kodissani". Sen voisi kyllä aivan hyvin myydä, koska en enää pelaa sillä.
Kyllä minä jouvun ainaki käyttämään PS 1:stä jos pelaan GT2 tai FFIX sillä PS2 ei halua lukea FFIX:n muita levyjä ku 1. levyn, muita levyjä se rupee lukemaan ja sit päästää mahotonta ääntä. Ja GT2:ssa se ei toista kaikkia muusiikki kappaleita tai ne pätkii.
Ja sen PS1:n pelit on ihan yhtä hyviä kuin PS2:n pelit, jos sitä tarkotit tuolla, että pelaako enää kukaan PS1:stä.
Anima
16.10.2003, 18:47:01
Omistan ps2:sen mutta pelaan ps1 pelejä ykkösellä koska ps2 ei jostain syystä lue mun ps1:sen muistikorttia. Muuten en varmaan pelaisi pleikka1:llä mitään.
Assassin
16.10.2003, 19:24:42
En pelaa enää vanhalla pleikkarilla. Oikeastaan en enää edes omista vanhaa pleikkaria kun on pleikka 2. Mutta pelaan kyllä
joskus erittäin harvoin pleikkarin pelejä pleikka 2:lla.
Lyhyestä virsi kaunis :D
Bianca
17.10.2003, 14:17:17
Mä pelaan sillä aina välillä. Esim. jos mun veli on just pelaamassa PS2:sta ni sillon mä pelaan PSX:ää. Tai tietenki jos mä pelaan jotain piraattipelejä tai semmosia ykkösen pelejä mitä meijän PS2 ei kunnolla tykkää pyörittää, ni sillon on PSX vielä hyvässä käytössä :) Tietääks joku muuten minkä takia se PS2 ei pyöritä niitä ykkösen pelejä enä kunnolla "vanhetessaan" ?
The Mynthon Fighter
19.10.2003, 22:08:07
En pelaa enää PSX:ää. Syy siihen on että kaikki piraatti pelit ole heittänyt menemään, Pal versioista ei löydy kiinnostavia pelejä ja PSX on rikki. Syy siihen miksi se on rikki on se että heitin sen kerran seinälle kun se ei suostunut pyörittämää FF9:iä niin sitten se otta airia alleen. Korjaus maksaa liikaa ja eilen hankin jo PS2 konsolin joten sitä en enää tarvitse.
Itse en enää pelaa pleikkari ykköstä, koska on kakkonen :) Mutta käytän kyllä ykkösen muistikortteja ja ohjaimia jos pelaan ykkösen pelejä kakkosella.
Melkor
21.10.2003, 15:05:08
Itse asiassa en enää PS2 hommattuani pleikkari 1:stä pelaile. Ja miksikäs pelaisin. Eihän sille minulla enää käyttöä ole.
Nykyään tuo harmaa laatikko on veljeni kovassa käytössä, pääasiassa varmaankin musiikin tekoa varten.
arkkienkeli
1.11.2003, 11:43:42
Pakko kai sitä on pelata kun ei ole hankittu PS2:sta eikä varmaan tulla hankkimaan. En mä kyllä muutenkaan sitä pleikkaria paljoa pelaile.
korppis
1.11.2003, 15:04:23
Juuri äskenkin pelasin Final Fantasy VIII:ta ja kuka unohtaisi vanhan pleikkarin. Minä en ainakaan, mutta minun pleikkarini temppuilee. Se ei suostu lukemaan Megaman X4:sta, joka on todella hyvä peli, minun mielestä.
Keepa
12.11.2003, 14:50:11
Tottakai pelaan. Esim. linkkikaapeli-pelit ei toimi ps2:lla.
Lisäksi omistan PS onen jossa on 4,5 tuuman lcd-näyttö, olen myös sijoittanu autosovittimeen, niin että voin pelata matkalla.
Minä kyllä nykyään pelaan enemmän PS2:lla, mutta en ole toki unohtanut vanhaa rassua PS1:stä.
Minun pikku veljen tahtoisi kovin ostaa sen, mutta en raski myydä sitä pois vaikka en nykyään enää paljoa pelaakkaan sillä -_-... on sillä vanhalla viellä tunne arvoa.:3
LizzieFox
20.11.2003, 7:37:15
PS2 surisee..:/ En tyksi siitä ollenkaan. Siis siitä äänestä. Ja minulla on vaan ykkös konsoli. Varmaankin pelaisin kakkosta jos minulla semmoinen olisi mutta ei ole. Ykkösenkin ostin tässä vasta parisen kesää sitten käytettynä.
PS2 kuulostaa huonolle (surina...suuurr suur.. se pistää päähän se ääni.)niin pitkään kun saan itselle semmoisen. Eli varmaankin aina..:D
Ykkönen ruuls <3
Kyllä varmaankin muuten pelaisin vanhalla pleikkarilla, mutta se meni hajalleen ja sen korjaus olisi tullut maksamaan melkein saman verran kuin PS2, niin hankinpa sitten PS2:sen ja vanhan sitten annoin varaosiksi. Pelit kyllä säilytin, sillä miksi luopua niistä, koska PS2:llahan niitä pystyy pelamaan ihan hyvin.
Zeromus
26.11.2003, 15:48:47
Kyllähän tuota tulee pelattua, kaverilla siis. Hänellä on PSX, PS2, GameCube ja PC (jos oikein muistan), mutta suosikkipelini on ehdottomasti PSX:stä Final Fantasy IV-VI eli 4:sta 6:een. Tulevat muistot mieleen! ;)
Kyllä varmasti pelaisin vielä vanhallakin pleikkarilla, jos se vielä olisi yhtenä palana....se nimittäin kirjaimellisesti räjähti tässä muutama vuosi sitten. Salama iski meidän taloon, sisällä oli pallosalama ja kaikki sähkölaitteet kömähti. :prkl: Hyvä, ettei koko tönö palanut kivijalkaan asti, ja miun rakas pleikkari pääsi taivaaseen....*snif*
Sol_Badguy
8.12.2003, 19:23:22
Enpä enää, sitä vanhaa uskollista hopeista kaunotarta ei oikein tule pelailtua. Syy tähän on yhtä arkinen kuin sisävessa( eli löytyy melkein joka kodista) Kun ostin PS2:den minä voin säästää hajalle kuluttamaani ja pahinpitelemääni pleikkaria ja tietenkin ei tarvitse: -Kuunnella ärsyttävää raksutusta(lataamiseksi haukuttu) -odotella pitkään(taas sitä lataamista) -Ja katsoa epätasaista 2D graffaa
Jotenka miksi unohtaa hyvät PSOne pelit Pleikkarin mukana, minun päälle seitsen vuotias PS on minua jo tarpeeksi palvellut jotenka miksi sitä enää rääkätä, kun voi alkaa kuluttaa seraavan sukupolven masiinaa. :P
Uber Weapon
9.12.2003, 16:05:22
Kuvittelenko vain vai onko kaikki tänne tulleet viestit joko
A) en pelaa, tai siis pelaan, onhan mulla pleikka kakkonen.
B) pelaan, koska minulla ei ole varaa/halua ostaa kakkosta.
C) pelaisin, mutta se meni rikki kun oli vanha.
Keskustelematon topikki. Lukkoa.