PDA

View Full Version : Sarjamurhaaja K-18 (sisältää verta ja seksiä)

Aiona
3.11.2004, 9:27:20
Eräs nimeltämainitsematon henkilö halusi minun kirjoittavan jotain pientä, jossa olisi verta ja seksiä. Inspiraatio kasvoi ehkä liiankin paljon.. Lyhyen version jälkeen tein tämän ja annan sen teidän luettavaksenne. Nauttikaa lukukokemuksesta. :P

Sarjamurhaaja

Cara katsoi mietteliäänä televisiosta tulevaa dokumenttia. Hän puristi kädessään punaista kaulaliinaa ja vilkaisi ohimennen puhelintaan. Kukaan ei ollut sitä kaivannut, mutta Cara jaksoi odottaa. Hän oli luonteeltaan erittäin kärsivällinen ja mukavuudenhaluinen henkilö, joka rakasti romantiikkaa. Cara huokaisi syvään ja heitti kaulaliinan sohvan toiseen päähän sulkien sen jälkeen television. Puhelin soi. Cara jähmettyi hetkeksi kuunnellen hetken soittoääntä ennen kuin vastasi.
"Cara."
"Minun kaulahuivini. Siellä lukee nimeni. Onhan se punainen ja siinä on se valkoinen merkki?"
"On ja on. Näemmekö jossain vai tuletko tapaamaan minua kotiini?"
"Voisin tulla tapaamaan sinua kotiisi."
"Kiitän. Sopisiko huomenna?"
"Erittäin hyvin."
"Se on siis sovittu. Pidän kaulahuivistanne hyvää huolta."
"Kiitän. Näkemiin."
"Näkemiin." Cara sanoi ja lopetti puhelun. Hän hengitti nopeasti kuin olisi hengästynyt. Hän nuoli huuliaan. Miehen ääni oli ollut komea. Cara ei olisi jaksanut odottaa seuraavaa päivää ellei olisi päässyt kaupungille ostamaan lisää kynttilöitä. Hän rakasti niitä ja piti niiden polttamisesta. Mies seurasi häntä tarkasti sopivan matkan päästä. Cara ei sitä tiennyt vaan lähti takaisin kotiinsa siivoamaan.

Cara heräsi siihen, kun ovikello soi. Hän katsoi vaatetustaan ja puri hampaitaan. Hänellä oli yllään punainen lyhyt silkkipyjama. Hän laittoi sen peitoksi aamutakkinsa ja juoksi ovelle harjaten hiuksiaan sormillaan. Hän katsoi ensin, kuka siellä oli ja tunnisti miehen. Cara aukaisi oven ja hymyili miehelle. Mies hymyili takaisin.
"Se huivi. Tulkaa sisään. Se on täällä." Cara sopersi ja päästi miehen ohitseen tuntien huumaavan tuoksun, joka sai hänet kiihottumaan. Cara ei kuitenkaan näyttänyt sitä vaan sulki oven äkkiä. Kääntyessään katsomaan mieheen tuoksu valtasi hänen mielensä ja hän vaipui omituiseen hypnoosiin. Miehen hymy vielä pahensi asiaa saaden Caran suutelemaan häntä.
"Mennäänkö makuuhuoneeseen?" mies kysyi hymyillen salaperäisesti. Cara halusi antautua hänelle. Antaa hänelle hänen kehonsa ja himonsa, jotta nautinto olisi täydellinen. Cara päästi miehestä irti ihmetellen tekoaan ja vei miehen olohuoneeseen. Hän otti kaulahuivin esille ja ojensi sitä miehelle. Mies tarttui hänen käteensä ja veti hänet lähelleen. Tuoksu huumasi Caran jälleen ja antautui kiihkeiden suudelmien saattelemana miehen valtaan.
Nautinnon huuma ajoi Caran ja miehen hänen makuuhuoneeseensa. Mies kaatoi Caran sänkyyn ja otti takkinsa pois. Hän suuteli Caran varpaita ja hymyili. Cara sulki silmänsä odottaen. Mies suuteli hänen jalkojaan ja alavatsaansa. Hän otti Caran yltä tämän silkkisen yöpaidan ja heitti sen lattialle. Mies hyväili Caraa ja otti paitansa pois. Cara liikutti kättään miehen paljaalla iholla ja antoi miehen käden vaeltaa omallaan. Molemmat nauttivat olostaan. Cara katseli kynttilöitä ja kysyi, sytyttäisikö ne. Mies hymyili salaperäisesti ja suuteli Caraa otsalle kieltäen häntä sytyttämästä niitä. Caran kasvoille nousi pettynyt ilme, mutta mies lupasi tulla seuraavana iltana uudestaan. Hän suuteli Caraa vielä kerran kiihkeästi, puki ylleen paitansa ja takkinsa unohtaen kaulaliinansa jälleen kerran Caran asunnolle. Cara jäi makaamaan sängyllensä katsellen huoneen ovelle kuin odottaen, että mies palaisi takaisin, mutta kun hän kuuli oven menevän kiinni, hän oli pettynyt. Cara nielaisi ja hengitti raskaasti. Hän nukkui yön yli levottomin mielin.

Kynttilät paloivat ja toivat tuoksua muuten niin pimeään ja viileään huoneeseen. Caran yllä oli sama punainen silkkiyöpaita, mutta tällä kertaa hän ei laittanut päälleen aamutakkiaan. Olihan sentään myöhäinen ilta. Cara katsoi kaiken olevan valmista ja alkoi meikkaamisen. Hän punasi huulensa syvänpunaiseksi ja maalasi luomensa kauniin liilaksi. Hän pörrötti ruskeita hiuksiaan ja laittoi ripsiinsä tummansinistä ripsiväriä. Hän nuolaisi kerran huuliaan ja oli valmis.
Ovikello soi. Mies oli sen takana. Cara aukaisi oven. Hän katsoi mieheen vaativasti ja kiinnitti huomionsa esineeseen, jota mies kantoi mukanaan. Mies kertoi tulleensa juuri harrastuksensa parista ja sanoi, että esine kuului osaksi siihen. Cara nyökkäsi ymmärtävästi ja veti miehen sisään asuntoonsa. Hän auttoi miestä riisumaan takkinsa, joka jäi eteisen lattialle. Mies riisui itse paitansa ja suuteli Caraa kiihkeästi. Cara johdatteli miehen makuuhuoneeseensa, jossa kynttilät paloivat luoden tunnelmaa. Mies hymyili ja suuteli Caraa kaulalle. Hän antoi monta pientä nautinnollista pusua ja he suutelivat kiihkeästi. Mies otti jälleen Caran yltä tämän yöpaidan ja laski alas myös hänen alushousunsa. Caran tunsi miehen kädet ihollaan ja antoi hänen hyväillä häntä. Cara suuteli miestä otsalle, kun mies suuteli hänen rintojaan. Hän antoi huumaavan tuoksun vallata mielensä ja antautui jälleen täysin miehen valtaan.
Cara hymyili ja nautti olostaan. He suutelivat useasti ja erittäin kiihkeästi. Mies ei kuitenkaan ollut vielä riisunut housujaan. Mies asettui makaamaan Caran viereen ja katsoi häneen pyytävästi. Cara ymmärsi ja nousi istualleen. Hän suuteli miestä kiihkeästi ja suuteli miehen rintaa kunnes oli navan kohdalla. Cara aukaisi varovasti miehen housujen vetoketjun ja laski hänen housunsa alas. Hän veti ne pois ja heitti lattialle tehden saman myös alushousuillekin. Cara suuteli miehen jalkoja ja liikkui viekoittelevasti miehen yllä. Hän suuteli miestä kiihkeästi suulle ja asettui istumaan miehen päälle jatkaakseen nautintoa rakastelun muodossa.
He nauttivat toisensa nautinnosta ja antoivat toiselle enemmän kuin toinen olisi uskonutkaan. Cara voihki nautinnon lomassa ja antoi miehen olla välillä päällään. Cara luuli hetken, ettei saisi orgasmia, mutta voihkaisi jälleen kerran ja molemmat olivat tyytyväisiä. Pian Cara tunti jotain muutakin sisällään ja ymmärsi miehen saaneen siemensyöksyn. Cara ei välittänyt vaan antautui erotiikan vietäväksi.

Mies istui sängyn laidalla katsellen katanaansa. Hän puhdisti sen verestä ja asetti takaisin huotraansa. Hän kääntyi katsomaan yhdeksäntoistavuotiaan Caran kalpeata ruumista. Hänen vatsansa oli auki ja suolet oli vedetty ulos. Veri oli sotkenut koko sängyn. Mies nousi vielä kerran ja suuteli Caran kylmiä huulia kiihkeästi. Sitten hän repi sydämen tämän rinnasta kietoen sen punaiseen silkkiyöpaitaan. Mies nousi ja puki ylleen lopulta sammuttaen kaikki kynttilät huoneesta kadoten pimeyteen..
Eikä murhaajaa koskaan löydetty.

Ze Shoopuf
3.11.2004, 19:11:25
Huu. Pelottavaa. ^.^ Viimeinen lause oli paras, kruunasi koko tarinan. Oiva lopetus tälle. ^.^
Minä en kamalasit virheitä jaksanut etsiä, mutta yhden pilkkuvirheen löysin.

Hän suuteli miestä kiihkeästi ja suuteli miehen rintaa kunnes oli navan kohdalla.

Ennen kunnes-sanaa tulee pilkku. Varmaan jäänyt epähuomiossa pois. ^.^

Kokonaisuutena hyvä, välillä joku lause kompasteli ja sai miettimään, mutta niitä ei paljoa ollut. Ulkoasu ja tekninen toteutus olivat hyviä.
Tarinana idea oli hyvä ja toteutuskin erinomainen. Tarina on hyvin kerrottu, joskin ehkä hiukan liikaa toisteltiin Caran nimeä, joskus olisi voinut käyttää muitakin ilmaisuja, vaikkapa 'nainen'.
Mutta, kokonaiskuva tästä on hyvä ja lopetus on erinomainen.

Ööh, mitähän muuta sitä sanoisi?
Mukavaa luettavaa, näin loppukommenttina. Osaat kirjoittaa.

Rappi
25.11.2004, 14:45:05
Aika saakutin hyvin kirjoitettu. Heti kun näin siinä lukevan K18 innostuin. Loppu oli tosiaan erittäin hyvin tehty. Jäi vain mietityttämään miksi mies murhasi Caran. En ainakaan itse oli murhannut niin pian. Niillähän oli hauskaa. ;D

Lumba
25.11.2004, 15:15:31
Täytyy myöntää, että tuo K18 houkutti minut lukemaan. :>
Kirjoituksesi ei kuitenkaan saanut minua vakuuttumaan ikäluokituksen tarpeellisuudesta.

Idea oli ihan mukava ja naisestakaan ei ollut tehty pelkkää viatonta neitseellistä uhria. Hyvä näin. Mutta itse en oikein missään vaiheessa päässyt mihinkään tunnelmaan. Dialogi oli kovin lyhykäistä kuten teksti kokonaisuudessaankin. Hiukkanen lisää pohjustusta ei olisi tehnyt pahaa.

Erityisesti seksikohtauksista teki mieleni sanoa muutama asia. Sanavalinnat saivat allekirjoittaneen hymähtelemään. Muutamat sanat loistivat poissaolollaan, ja esimerkiksi "pientä nautinnollista pusua","jatkaakseen nautintoa rakastelun muodossa" ja "antautui erotiikan vietäväksi" eivät mielestäni oikein seksikohtauksiin istu. Jos seksikästä kauhutunnelmaa olisi kuulunut havaita, sitä en tekstistä löytänyt.

Viimeinen kappale oli vähän turhan irrallinen ja lopetuslause ei minuun kolahtanut.

Nipotuksesta huolimatta ok, pahempiakin olen lukenut. Yleensäkin hyvä, että joku jaksaa seksikohtauksiakin kirjoitella. Pienellä korjailulla voisi kuitenkin saada ihmeitä aikaan. :]

LizzieFox
26.11.2004, 9:54:09
Tarina alkoi hyvin ja loppui hyvin. Cara oli yksinäinen nuori nainen joka kaipasi vaan jotain henkilöä jonka kanssa hän voisi olla ettei tarvitsisi olla yksin. Ainakin siltä vaikuttia. Mies seurasi Caraa varmasti päivittäin ja sillälailla valitsi uhrinsa. Varmasti sairas ukko! Aaks. Olipas tämä loppu ällöttävä. Se sydän juttu oli minusta vähän liikaa.. Tai siis ei tälle tarinalle liikaa vaan minulle. Katson tv:sta tämän tapaisia elokuviakin mutta tämmöistä on kamala lukea kun voin kuvitella kaiken itse. Tykkään tyylistäsi.

Earwen
28.11.2004, 22:03:39
Mielestäni tämä ei ehkä ole K-18 tarina.. mutta miksi ihmeessä minä tämän luin? :D Hyvä, se puhe "esineestä joka liittyy harrastukseen" oli erittäin hyvä ja herätti heti kiinnostuksen. Sujuvaa kerrontaa.

Eliza Liv
30.11.2004, 11:51:11
Yllättävänkin hyvä, vaikkakin rakastelukohtauksissa sorruit käyttämään hyvin suppeaa sanavarastoa. Esim. nautintoa ja suutelemista toistettiin ehkä tarpeettomankin monta kertaa. Korvaa ne jollain synonyymillä, kyllä meidän kielessä sanoja piisaa. Muutenkin tämä kaipaa vielä vähän hiomista.

Minulla olisi muutama muutosehdotus mielessä, pyydä jos haluat että kerron ne.

Minulle tuli tästä heti mieleen Witchbladen Ian Nottingham ja Setsuke. Yhdessä numerossahan Ian pakotetaan tappamaan nuori Setsuke, joka on rakastunut Ianiin. Setsuke saa Ianin vokoteltua sänkyyn, jonka jälkeen Ian tappaa tyttelön katanalla.

Kyllä sin kehityt koko ajan, siskokultaseni ~<3 ^^