View Full Version : FF5 ja Omega
TidusWeb
29.7.2002, 14:02:41
onks kukaa voittanu sitä. mä en oo ite voittanu mut tunnen netin kautta yhen joka se voitti. tyypit pitää olla 80-90 levelillä...
no ite oon päässy 75levelille mut sit kone tyhjennettii ku olin koulus. en saanu savee :( no ei se mitää. nyt oon pelannu antologya ja oon siel luolas missä on leviathan...
kyllä se siitä
Zande84
29.7.2002, 18:11:22
Kyllä sen pienemmilläkin leveleillä voittaa, itselläni taisi olla jotain 60. Itse voitin Omegan käyttämällä kolmea Mystic Knightia ja yhtä White Wizardia. MK:ille Magic Sword -abilityllä Thunder3 aseeseen ja sen jälkeen hakkaamaan. WW huolehtii siitä että ryhmä pysyy elossa. Lisäksi suoja tulta ja ikääntymistä vastaan olisi myös hyvä olla.
Minä en edes läydä sitä Omegaa. Mistä sen löytää? Olisi kiva tietää.
mikotomew
29.7.2002, 19:53:49
Omegaa ei voi olla huomaamatta, sen ohi pitää mennä tai ei pääse eteenpäin, se on siis loppuluolastossa. Minäkin yritin mättää sitä, mutta huonoin tuloksin.
Mutta sitä ei ole pakko tappaa, niinhän? En tainnut tajuta vielä silloin että se oli omega. No kummiskin, katsotaan jos joskus aion taas yrittää pelata FF V:tä minnekkään asti.
Tommistus
31.7.2002, 14:29:15
Ai se! Nyt muistan! Kiitos kun muistutitte että semmoinenkin super-pahis on FFVssä. Mulla on Levelit taivaissa ja master-tasot kaikilla ukoilla noin 10 työssä. Nyt täytyy mennä sitä viihdyttämään...
*Juoksee pelaamaan FFVtä*