View Full Version : GTA San Andreas RADIO
Sixpounder
4.11.2004, 14:05:27
Nyt mie ainakin kysyn että mitä mieltä olet GTA San Andreas pelin radiosta? Muistakaa mainita lempi kappaleenne ja lempi radio asemanne ja MUISTAKAA PERUSTELUT!
Ittelläni on ainaski tuo Radio X koska sieltähän kuuluu vanhaa tuttua Guns'n'rosesia :D Ja ozzy osbourn kuuluu myös. Lemppari kappaleeni on Guns'n'rosesin Welcome to the jungle! Se on nin mahatava kappale! (Kuuluu Trailerissa) Ja se on hyvä koska se on ROCKIA! :D PELAAMISIIN JA KUUNTELEMISIIN! :D
//Vallankäytön ruumiillistumana tunkeudun törkeästi väliin ja lavennan huomattavasti ketjun sisältöä. "Mun lempikanava on" -turhuudet voi jättää postaamatta, sillä ne tullaan poistamaan, oli perusteluja tai ei. Tästä lähtien tämä ketju käsitelköön San Andreaksen radioasemien sisältöä, Rockstarin musiikkivalintoja tähän peliin ja sitä, mikä on radioasemissa hyvää ja jäikö mitään puuttumaan. Saa siis närkästyä siitä, ettei pelissä ole mitään V-Rockiin viittaavaakaan.
-Gab
Auron Scar, tuo sun kirjoittama ps. kannattaa sitten muistaa ihan itsekin =) Koska oikeesti ketju on ihan v*tun turha.
Tai sit mä voisin pistää seuraavan topikin "GTA:SA - Juoksetko vai käveletkö?"
Gabriel
4.11.2004, 15:50:43
Auron Scar, tuo sun kirjoittama ps. kannattaa sitten muistaa ihan itsekin =) Koska oikeesti ketju on ihan v*tun turha.
Ei ole enää ainakaan yhtä paljon, tein nimittäin aloituspostiin muutamia ketjun aiheeseen vaikuttavia muutoksia.
Eli radion soitattaman musiikin valinnat ovat tässä pelissä mielestäni poikkeuksellisen epäonnistuneet. Jos pitäisi nimetä jokin, mikä on San Andreaksessa oikeasti huonoa, niin se olisi hyvän musiikin puute. Toistaiseksi yksikään yhdelläkään radioasemalla soinut biisi ei ole iskenyt. Sisältö tuntuisi koostuvan lähinnä amerikkalaisesta iskelmästä, kantrista (jossa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta joka on tässä pelissä puuduttavaa) ja tuosta saatanan joujougangstarap-"musiikista". Jälkimmäistä taitaa tulla vähintään kolmesta kanavasta, mikä on ihan liikaa, koska itse pelikin keskittyy liikaa kyseiseen aihepiiriin.
Ja miksei ne ole tajunneet laittaa mukaan kunnon rokkia? Hemmetti, hyvä kasarikin olisi kelvannut. Kyllä nut Blue Öyster Cultia 90-luvun alussa kuunneltiin.
Mac_HH
4.11.2004, 22:45:39
Eli radion soitattaman musiikin valinnat ovat tässä pelissä mielestäni poikkeuksellisen epäonnistuneet. Jos pitäisi nimetä jokin, mikä on San Andreaksessa oikeasti huonoa, niin se olisi hyvän musiikin puute. Toistaiseksi yksikään yhdelläkään radioasemalla soinut biisi ei ole iskenyt. Sisältö tuntuisi koostuvan lähinnä amerikkalaisesta iskelmästä, kantrista (jossa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta joka on tässä pelissä puuduttavaa) ja tuosta saatanan joujougangstarap-"musiikista". Jälkimmäistä taitaa tulla vähintään kolmesta kanavasta, mikä on ihan liikaa, koska itse pelikin keskittyy liikaa kyseiseen aihepiiriin.
Ja miksei ne ole tajunneet laittaa mukaan kunnon rokkia? Hemmetti, hyvä kasarikin olisi kelvannut. Kyllä nut Blue Öyster Cultia 90-luvun alussa kuunneltiin.
Minusta musiikki on taas todella onnistunutta, enkä hirveämmin pidä Rap/HipHop musiikista mitä tulee vain kahdelta kanavalta (Playback ja Radio Los Santos), mutta silti kuuntelen melkein aina RLS:a, sillä sen biisi valikoima on minusta todella hyvä. Radio X on myöskin todella hyvä kanava (Guns N Roses & Ozzy ansaisevat erityismaininnan), sekä X:n juontajalla Sage:lla on todella hyviä juttuja (I hate Cartoon, 'cause they are so cheerfull. Life isn't cheerfull). Mutta myöskin SF-UR, K-DST ja kaikki kanvat ovat todella hyviä, mutta itse en erityisemmin pidä K-Rose:sta, jotenkin ei tuo kantri iske. =) Harmittaa todella paljon se, että mukaan ei saatu esim. Metallicaa ja Nirvanaa, sillä noiden (etenkin Metallican) bändien musiikkia olisi ollut ilo kuunnella. K-DST, joka on keskittynyt ns. klassiseen rockiin olisi ollut hieno jos siellä olisi soitettu Iron Maiden:iä ja Blacksabbathia, mutta kyllä Kiss:iäkin kuuntelee.
DreamTide
5.11.2004, 0:21:33
X ja DST soi näin alkuun(ja tulevaisuudessakin)eniten. Muita en juuri ole kuunnellutkaan. V-Rockissa oli todellakin hyvä puoli oli se että bändivalinnat olivat onnistuneita ja sekaan heitetty muutamia meille ei-niin-kaikille tuttuja yllätyksiä(Autograph&Tesla)
Eikä Mötley Crue/Twisted Sister/Ozzy/Iron Maiden kyllästytä koskaan :)
Sanin X&DST ovat hieman epätasaisia. Ihmettelin että Lynnäreiden Freedbird oli valittu mukaan. Jenkeissä se kuulemma soi liikaakin Classic Rock-asemilla. Aivan kuten esim.Zeppelin Stairway To Heaven.
Nämä olisin laittanut V-Rock 2:lle:
Metallica - Sad But True
Judas Priest - All Guns Blazing
Motörhead - Hellraiser(sama piisi kuin Ozzyn,äijät tekivät tämän yhdessä)
Ozzy - No More Tears
Jackyl - Dirty Little Mind
Pantera - 5 Minutes Alone
Skid Row - Youth Gone Wild
Gun´s ´N´ Roses - Wellcome To The Jungle
Ugly Kide Joe - Everything About You
Blue Öyster Cult - See You In Black
Magnum - Rockin´Chair
Scorpions - Dont Stop At The Top
Megadeth - Symphony Of Destruction(soi myös True Crimessa)
Clawfinger - The Truth
AC/DC - Thunderstruck
D.A.D. - Sleeping My My Day Away
mogvisti
5.11.2004, 16:03:50
Olisin hieman kiinnostunut kuulemaan enemmän noista San Andreaksen radio kanavista. Jos joku ystävällinen sielu voisi kertoa hieman vastauksia muutamiin kysymyksiin.
Ensiksi haluasin tietää onko mukava Vice Citystä ja GTA3:sta tuttua Lazlowta, joka juonsi Vice Cityssä V-Rock kanavaa?
Ja toinen kysymys. Onko pelissä mukana Vice Citystä tuttua Maurice Javesia ( tai jotain sinne päin :huh: ) joka on tuttu henkilö VCPR:ä kanavalta?
Eli iskinpä nuo kysymykset tänne, sillä en oikeastaan muuta paikkaa keksinyt ja toivon ettette pahastu, mutta haluisin tietää sillä en malta odottaa ensi viikkoon asti kunnes pääsen peliä kokeilemaan. =)
Gabriel
5.11.2004, 16:05:54
Ja toinen kysymys. Onko pelissä mukana Vice Citystä tuttua Maurice Javesia ( tai jotain sinne päin :huh: ) joka on tuttu henkilö VCPR:ä kanavalta?
Joku Maurice pelistä kyllä löytyy, mutta hän ei kuulosta ollenkaan Vice Cityn Mauricelta vaan hänen äänensä on käheä kuin rikkihappoa nielleellä pervertikkonörtillä. Tuskin nimi kuitenkaan mikään yhteensattuma on. Asian puolesta puhuu sekin, että hän juontaa ohjelmaa WTCR-kanavalla, joka on keskustelukanava kuten VCPR.
Minä tyksin San Andreaksen radiosta paljon enemmän kuin Vice Cityn. Jotenkin Vice Cityssä alkoi pikkuhiljaa tuntumaan kaikki kanavat aivan tylsiltä kun niitä oli tarpeeksi kuunnellut (Vaikkakin joihinkin niistä kyllästyi vähäisenkin kuuntelun jälkeen.) San Andreaksessa taas runsaan 100 pelitunninkin jälkeen jaksan vieläkin kuunnella joitakin kanavia, vaikka kokoajan. Joitakin paksunnettuna ihan vain siksi, että useisiin kanavoihin kyllästyin samatien ja pari niistä saa voimaan pahoin. K-Rose ja Sf-Ur (vai mikälie onkaan) ovat totaalisen perseestä. K-Rosesta tulee sellaista ns. Hillbilly-musiikkia ja Sf-Ur juontajan ääni on karmea ja melko hintahtava.
Muutamia kanavia jaksan sitten kuunnella vieläkin paljon ja niitä ovat Radio Los Santos, Radio X ja WCPR. (Playback FM oli ensin ihan hyvä, mutta pikkuhiljaa sekin meni suoraansanottuna surkeaksi. San Andreaksen radiossa oli juuri se hyvä puoli, että vaikka tarina onkin gangstaräp- tyylinen niin radion anti oli kuitenkin monipuolinen. Varsinkin minunlaiselleni joka kuuntelee sekä HipHoppia, heviä ja rokkia eikä minua oikein ärsytä muunlainen musiikki kun K-Rose tyylinen ja joku teknopaska.
Kokonaisuudessaan minusta San Andreaksessa on mahtava ja monipuolinen radio, sanoi muut mitä sanoi.
// Aijoo ja kuitenkin, lempibiisini SA:ssa on Da Lench Mobin "Guerillas in tha mist".
blitz-91
23.3.2005, 21:30:31
Minun mielestäni radio on kohtalaisen hyvä, vaikka ei vedäkään vertoja vice cityn Vrockille. Pelissä yksi biisi kohoaa ylitse muiden minun mielestäni. Se on
NWA:n Express yourself. Hip hoppi jossa on samalla rytmiä musiikissa.
Tykkään itse kuunnella lähinnä RLS:ää tai K-Jah Westiä, vaikka en ole mikään reggaen ylin ystävä.
3 parasta biisiä mielestäni on:
-Dr. Dre & Snoop Dogg - Nuthin' But A 'G' Thang
-Dr. Dre & Snoop Dogg - Deep Cover
-D.O.C - It's Funky Enough
K-Jah Westilläkin pyörii ihan mukavia kappaleita, nimiä en edes tiedä.
'Jecht'
27.6.2005, 22:20:30
Saa siis närkästyä siitä, ettei pelissä ole mitään V-Rockiin viittaavaakaan.
-Gab
Miten tuo Radio X. Siellä soitetaan samanlaista musiikkia kuin V-Rockissa. Mutta tuo Radio X on paras. Siellä kun tulee Race Against The Machinein kappale. Sori en muista nimee. Mut ne muut on ihan turhia. Varsinkin se K Rose missä soitetaa jotain folkkia...
Pelin radiot ovat mielestäni suht onnistuneita. Tosin tästä ei löydy sellaista kanavaa, joka soittaisi aivan hullun hyviä biisejä. Vice Cityssä tykkäsin V-Rockista. Aivan sairaan hyvä kanava oli se. Jostain syystä kuuntelin GTA3:ssa eniten Flashback FM:ää. Siellä oli niin hauskoja ne kaikki biisit. Ja välispiikit oli erittäin humoristisia. Mutta sitten takaisin SA:han.
Radio X on soinut tällä hetkellä varmaankin eniten. Ihan onnistunut. Siellä soi muutama tuttu biisi, kuten Rage Against The Machinen Killing In The Name Of. Hyvä biisi ja kanava. Mukana on myös tämä tuttu puhe kanava, josta en ole koskaan tykännyt. Tosin Vice Cityssä kerran pysähdyin kuuntelemaan, niin ihan hyvää läppäähän ne heitti, mutta vain hyville englannin kielen taitoisille. Myös muutama muu kanava on soinut ihan hyvin. Sitä K-Rose:a joskus kuuntelen kun päästelen traktorilla pitkin maaseutua, sopii tunnelmaan. Muutkin kanavat sopivat tiettyihin tilanteisiin pelissä. Eniten kuitenkin tulee kuunneltua tätä eniten omaan musiikki makuun viittaavaa Radio X:ää.
Mutta kaikesta huolimatta SA:n kanavat eivät ole iskeneet niin paljon kuin nämä VC:n ja kolmosen kanavat. Ainakaan vielä. Yksi hyvä uudistus on PC-version User Track Playerissa olevat mainokset. Erittäin kiva uudistus mielestäni. Sinne heitin pari lemppari biisiä, niin johan tuli hyvä radiokanava.
silverfang
28.7.2005, 12:09:51
nojaa onhan tuo radiox ihan ok mutta muuta sieltä ei sitte voi kuunnellakkaa...
alkaa se vähä tympii ku samat biisit vaan soi...
hyvä ideaw ois ollu että ois tehty joku samallaine systeemi ku mitä oli pc:lle olevassa vice cityssa eli että voi pistää omia mp3 soimaa... se ois ollu hyvä
Wompatti
28.7.2005, 21:57:58
hyvä ideaw ois ollu että ois tehty joku samallaine systeemi ku mitä oli pc:lle olevassa vice cityssa eli että voi pistää omia mp3 soimaa... se ois ollu hyvä
Tietääkseni pelissä on tällainen ominaisuus. Ei kuitenkaan pelin PS2-versiossa, koska PlayStation 2:lla ei ole mitään missä ne mp3-tiedostot ovat.
Henkka12
30.7.2005, 17:02:12
Okei,
Ensimmäinen asia (minulta vaadittiin selkeitä viestejä)
Sinähän olet minun ikäiseni, niin minä vaan vanhempiesi takia toivon, että se peli on isoveljesi joka on aikuinen tai vastaavaa... koska kyseinen peli on 18+ ja katsoin eräältä sivulta (http://www.pegi.info) että 18+ pelien antamisesta nuoremmille saattaa saada ankarat sakot.
Mutta asiaan!
En muista mikä sen kanavan nimi on, mutta se oli aina K Rosen jälkeen. Sillä kanavalla on :tultamunille: meininkiä!
En muista mikä sen kanavan nimi on, mutta se oli aina K Rosen jälkeen. Sillä kanavalla on :tultamunille: meininkiä!
Se on K-DST kanava muistaakeni, joka tulee K-Rosen jälkeen ja se on miunkin mielestä paras kanava. Hyvää meininkiä, paras biisi sieltä on Rod Stewartin Young turks. Mutta koko pelin paras biisi on Radio-X:ltä tuleva L7:n Prtend we're dead. Siinä vasta on menua.
Ihmettelette varmaan kun oon tyttö,mut mä vaan tykkään pelata sitä.Niin nyt mä vastaan kysymyksee,se on aineskin parempi ku Vice Sityn.Yleensä mä kuuntelen sitä radio los santosia ja k-dst(vai oliko toi). :shy:
Teinelai
2.8.2005, 8:22:24
Kyllä se K-DST:een puolelle kääntyy :D Sieltä tulee AIVAN mahdottoman mahtavaa musiikkia :lovetus:
fireboy
9.8.2005, 13:10:15
Radio X: Ehdoton ykkönen!! Erityisesti siellä kohtaan joitain historian parhaimpia kappaleita aina Guns 'n' Rosesiin asti.
Jotenkin siitä tulee mieleen suomalainen Radio City- kanava.