View Full Version : Run To The Hills
Cuomi
11.11.2004, 20:08:57
Eli onko kukaan lukenut, tai lukemassa tätä Mick Wallin kirjoittamaa laitosta?
Kyseessähän on kattava katsaus Maidenin historiasta runsain haasttatteluin.
Ehdottomasti tutustumisen arvoinen ja jokaisella Maiden fanaatikolle must.
Abugali
12.11.2004, 15:51:11
Minä olen lukemassa sitä parhaillaan. Noin 130 sivua olen kerennyt lukea, mutta voin sanoa, että se on pakko ostos jokaiselle joka haluaa tietää enemmän Iron Maidenin historiasta. Asioita ei kaunistella yhtään, vaan ne tulevat bändin jäseniltä suoraan. =)
Davidson
17.11.2004, 16:48:40
Saattaisinpa vaikka hommata, jos olisi vain sen verran ylimääräistä rahaa jäljellä, aihehan nimittäin nimenomaan kiinnostaa! Toisaalta tiedän kyllä aika hyvin Iron Maidenin historian, joten mitään mullistavia paljastuksia ei kirja minulle luultavasti tarjoaisi, mutta toisaalta taas se on IRON MAIDEN, goddammit! Pakko hankkia kaikkea, mikä bändiin liittyy! En voi pakkomielteilleni mitään. =)
Onko sillä opuksella muuten paljon hintaa? En jaksa lähteä nyt tältä istumalta Suomalaiseen Kirjakauppaan asiaa tarkistamaan.
Cuomi
18.11.2004, 14:25:38
Onko sillä opuksella muuten paljon hintaa? En jaksa lähteä nyt tältä istumalta Suomalaiseen Kirjakauppaan asiaa tarkistamaan.
Se vähän vaihtelee. Itse tilasin Akateemisesta n. 27 egeä. Jyväskylässä Suomalaisessa 24,90 e. Siinä 24-30 euron paikeilla luultavasti.
Voi olla halvempikin.
Abugali
18.11.2004, 15:07:13
Täällä Mikkelin Suomalaisessa kirjakaupassa se maksoi muistaakseni 31,90, eli ei se hirveän kallis ole =) . Suosittelen ehdottomasti sen ostamaan jos saat kaivettua summan kasaan.
Davidson
18.11.2004, 15:26:28
joo, kiitti tiedoista. Kyllä tuo kolme kymppiä on kyllä aika kova hinta minun kukkarolle ainakin. Netistä en kyllä jaksa ryhtyä tilaamaan, ei kuulu tapoihini kirjojen kohdalla. Pitää ehkä odottaa siihen asti, että hinta laskee siihen kahden kympin tuntumaan ja käyn sitten lunastamassa sen itselleni. Tai sitten Joulun aikaan hemmottelen itseäni heräteostoksella, katotaan nyt.