PDA

View Full Version : Hauskimmat Lan-tempaukset?

Croppola
30.7.2002, 13:05:38
Jokainenhan meistä on joskus varmaan ollut jonkun sorttisessa Lan tapahtumassa. Joko kaveri porukalla autotallissa tai Jossain virallisessa. Ja nämä tapahtumat ovat harvoin vakavia (ainakaan ei meillä).
Eli kertokaapa näitä hauskoja tempauksia joita on sattunut peleissä/muuten vaan. Tässä voisin itse heittää kehiin heti pari omaa.

1. Oli sopivan kokoinen Lanitus (5) ja pelasimme Giant:sia. No pelasimme tyylillä Kabutto vastaan 4 Mecc:iä ja mikä olikaan tulos... Kuitenkin pikkutunneille venynyt peli verotti jokaisen hyvän maun rajaa, joten kun yksi kaveri joka oli saanut Kabuton lähelle kuoleman rajaa huusi "Iskekää se nyt!" Sai kaikki nauramaan ja alkamaan etsimään kukkia joilla voisi hurmata Kabuton. Ikävä kyllä Kabutto ei käynyt kauhean suosiollisena kilpakosioihin vaan talloi nämä maahan armotta. Väsymys päällä sai tuonkin jutun tuntumaan silloin erittäin hauskalta... tiiä sit enää. (Lisää tulee jos homma alkaa edetä.)

Eli pistäkääpä omia tälläsiä ellei teillä sitten ole aina vakavaa ja hampaitten kiristystä jokainen Lanitus...

//EN tiiä kuuluisko tää enemmin PC puolelle, mutta voittepa siirtää jos aiheelliseksi katotte.\\

Griever
30.7.2002, 13:25:44
Itse en näe siinä mitään hauskaa, mutta kavereita ainakin nauratti kun harrastin ensimmäistä kertaa känni-irccausta (tämä oli siis hyvin pienimuotoisissa laneissa).

Kaverin logit löytyy täältä (http://koti.phnet.fi/sepi/logit)...

Ja älkää alkako valittaan: "Toihan feikkaa, ei kukaan voi noin väärin kirjoittaa". Oikeasti typotti kun kaverilla oli huono näppis, ja aivot sano ettei niitä virheitä tartte korjata.

Nykyään kyllä känni-irccaus onnistuu todella hyvin, enkä edes pahasti typota. Tosin vähän hitaasti vaan tulee tekstiä.

/edit: Nyt kun tota näin jälkeenpäin lukee, niin huomaa kuinka teini oli vain vuosi sitten. Oikein "kattokaa mä oon kännissä!"-meininki.
Huhhuh :P

Celeb
30.7.2002, 15:27:58
Kahdilla LANeilla olen ollut, toisilla olin ilman konetta. Kummatkin olivat Decemin LANit (http://come.to./decem). Sitten siellä missä koneen kanssa olin. Klo 05.00 aikaan aamulla järjestäjät alakvat näyttelemään jotain koomisia videoita (tiedätte varmaan näitä esim. Osama pilavideoita. Kyllä niissä ekalla kerralla alkoi naurattamaan.
Noihin LANeihin sen verran, että olivat ne aika julkiset (100 konepaikkaa)

mogvisti
20.10.2004, 10:32:44
Joo pikkuinen nosto tähän väliin :eh:

Muistan edelleen kun pelasin kaverin kanssa Counter-Strikeä LANissa.
Menin aamulla kaverin luokse ja pelailtiin koko päivä. No sitten kun ilta tuli niin päätin jäädä yötä ja spelit jatkuivat.

Sitten päästään asiaan. Kello oli varmaan jo kolme ja kaikki muut olivat nukkumassa paitsi mitä ja kaverini. Väsymys alkoi jo painamaan ja äänen tasokin alkoi nousta. Siinä sitten aloin karjumaan samalla kun ammuskelin vihuja täyteen nikkeliä.

Puoli tuntia kerkesin mylvimään kunnen kaverin mummo tuli valittamaan ja meinasi suoraan sanoen heittää minut ulos kotoaan. No menimme siinä nukkumaan ja se oli viimeinen kerta kun sen kaverin luona olin yötä ;D .

Outraider
20.10.2004, 16:27:15
No, näinkö vähän meillä on LANaaji vai onko niillä muka niin tylsää? Meillä ei, kaveri porukassa lanitettu muutaman kerran vuodessa jo pitkään, ja joka kerta jotain enemmän tai vähemmän hupaisaa sattunut. Minkähän sitä nyt kertoisi.

No, kaksi kaveriani katseli koneella jotain, taisi olla magcyveriä, Toinen kysyy "onko toi sun kokis pullo?" "ei ole" "No sitten se on minun" siinä välissä pikkuveljeni havahtui viereisellä koneella ja sanoi "se on minun", reps siihen.

Kerran käkätettiin porukalla, kun tein kimppapelaamista varten NWN:ään naispuolisen hobitti bardin, playful äänellä. Siinä valveuden tilassa se oli varsin hupaisaa. En sitten kuitenkaan pelannut sillä.

Muuta jännää LANeilla mitä sitten ollaan tehty, niin softattu, saunottu ja uitu, osa trikkaili (seinävoltteja yms. akrobatiaa) ja oli se yksien LANien sivu tarkoituksena tehdän trebuchet, mutta se jäi.

Jubei
20.10.2004, 16:36:27
Lanithan ovat juuri huippuja. Seuraavia suunnittelin kaverini kanssa tuonne joululomalle. Ainahan niissä hauskoja juttuja sattuu. Otetaanpa starcraft: Pelaamme kaverini kanssa kaksin protosseilla. Peli sujuu ja loppuu hyvin. Katsotaanpa replay: Meillä kummallakin on oma base, joista toinen ei tee mitään. Me kusemme pelin toistossa, vaikka okeasti voitimme sen ja sen voittavat zergit, jotka kuolivat ekana. ;D Toi toisto ei siinä oikein toimi. Toinen oli UT:ssä kun kummatkin olimme todella hyviä siinä: Kummallakin yksi elämä jäljellä, muut viholliset olivat jo kuolleet. Kaverin sitten hyppäsi rotkoon ja 30-40 tunnin valvomisen jälkeen tuossa kyllä repesimme aika totaalisesti. :D

Jiriki
25.10.2004, 17:55:09
Voi ei! Kauheat flashbackit.

Mitäs tulee mieleen. Viime ramojen runoskaba (less than three), Pacen hienot redbull-tornit, mun ja joneskoon ruokaostokset ja muistan aina Haukkarin "Jiriki perkele! EI TÄNNE niitä napalmeja", "jumalauta nyt se perkele lentää suoraan pahki", "Jiriki, pois siitä cobrasta!" -kommentit. Myöskin Pacen ja Wraithin kanssa lento b-17:ssa oli hieno kokemus: "tosta solasta ei selvitä, nyt se on menoa pojat!"

Ja Haukkarin "potku päähän" herätys. "oho, sori". :d

Ja kans 50e pizzalasku(wtf?), dod-turnaukset kahtena viime kertana (ois kyl pitäny ottaa videot :d) ja ikimuistoinen "mikä täällä haisee" mikropopkornit.

Mitäs vielä: TFC (Renter ruuls!) TToTD kisa bluescreenillä (Järjestäjä 1500, Renter 5600), Dod-turnaukset (No kyl me nyt YKS viedää - tilanne 300-0 - ja me muute vietiin se yks - 450-50), myöskin Pacen kavereiden kans uudempi dod-tournee oli hieno kokemus :D, Utk2k4:ssa Wraithin hieno spawnaaminen mun raketinheittimen ja Pacen väliin sekä mun ja Tupecon bz2 taistot. :<

Ois vielä paljon muuta, mutta ei nyt kerkeä eikä muista.

Haukkari, RenTeR, d0ggie, Wraith, joneskoo, Radius, Gobolt, Chichiri, Tupeco, odo, tazleki ja kaikki muut pöytäkaverit <3

gosu
25.10.2004, 19:46:47
Lanit on kyllä varmaan maailman hauskimpia tapahtumia. Yleensä se läppä laneilla on paskaa tai semmoista mille normaalisti ei nauraisi, mutta, kun on coca-colan ja pitsan voimalla valvonut tarpeeksi niin naurattaa ihan mikä tahansa juttu.

Tämä threadi on muuten hyvä, mutta harmi vaan että lanien läppä ei välttämättä aukea niille jotka ei siellä paikan päällä itse olleet.

Itselläni hauskimmat lan-tempaukset ovat varmaan kun kattelimme ihan kunnon 100~ tyypin laneilla hentaita minun koneella ja sitten kaverini rupesi simuloimaan _sitä_ ääntä taputtamalla käsiään yhteen josta kuuluu *fläp fläp*, kaverini oli sen verran kovaääninen, että kaikki kääntyivät katsomaan sinne suuntaan ja näkivät kun katottiin hentaita, siinä vaiheessa olin punaisena häpestä, mutta silti nauroin ihan helvetisti.

Muita lan-tempauksia on muunmuassa kun lähdettiin 5aikaan aamulla keskustaan harrastamaan parkouria, se mitä me tehtiin siellä ei liittynyt mitenkään parkouriin, mutta pääasia, että meillä oli hauskaa. Loput hauskat tapahtumat liittyvät peleihin ja inside läppiin joten niitä on turha ruveta tässä kertomaan (katso ylempi postaus, niin tajuat mitä tarkoitan)

Jiriki
6.11.2004, 0:30:40
Lanit on kyllä varmaan maailman hauskimpia tapahtumia. Yleensä se läppä laneilla on paskaa tai semmoista mille normaalisti ei nauraisi, mutta, kun on coca-colan ja pitsan voimalla valvonut tarpeeksi niin naurattaa ihan mikä tahansa juttu.
Lanit on parasta elämässä ! Ei sitä käy kieltäminen. Mut meidän jutut vasta laneilla parhaita onkin! Ihan turha alkaa selittelemään, mikä siellä niin hauskaa on. Ehkä se pimeys, ja pääsy arkisista asioista kaverien seuraan. Sanoisin, että 99% niistä jotka tulevat joillekin laneille, tulevat myös ensi kerroilla. Kaikki kaverini, jotka esim. ramoilta ovat jääneet pois mutta myöhemmin tullleet, ovat niitä aikaisempia kertoja katkerasti katuneet. Turha epäluulo ja enakkausko pois!

Tämä threadi on muuten hyvä, mutta harmi vaan että lanien läppä ei välttämättä aukea niille jotka ei siellä paikan päällä itse olleet.
Harmillista, mutta totta. Muistellessa edellisiä lanikokemuksia ihan tulee tippa silmään! Koko penkkirivin revähtämistä nauruun ei voita mikään. Lanitko epäsosiaalisia, ja pah - lanit on sosiaalisuuden huippu.

Itselläni hauskimmat lan-tempaukset ovat varmaan kun kattelimme ihan kunnon 100~ tyypin laneilla hentaita minun koneella ja sitten kaverini rupesi simuloimaan _sitä_ ääntä taputtamalla käsiään yhteen josta kuuluu *fläp fläp*, kaverini oli sen verran kovaääninen, että kaikki kääntyivät katsomaan sinne suuntaan ja näkivät kun katottiin hentaita, siinä vaiheessa olin punaisena häpestä, mutta silti nauroin ihan helvetisti.

Muistan vieläkin, kun Pace katsoi pronoa (useampi kerta taaksepäin), ja Renter tulee takaa, lyö oikein napakasti takaraivoon *kops* - "Hyi!". Poika kyllä heräs! RenTerissä on sitä asennetta.

ps. 7kk ens ramoihin, argh !

Qure
29.1.2005, 12:50:14
Joo itsekkin tullut laniteltua jonkin verran mutta hauskin juttu tapahtui tossa syksyllä kun olin kaverilla lanittamassa... No molempia väsytti kumman paljon jo kello 2:00 joka sinäänsä oli vähän koska suunitelmissa oli valvoa aamun asti, Mutta ei siitä sen enenpää. No sitten molemmat siinä rauhassa nukkuivat ja yht äkkiä huomaan jalkani olevan 60 asteen kulmassa ylöspäin, Jalka rupesi kramppaamaan nauroin ensin aika paljon sitten tajusin että siihen sattuu enkä saa väännettyä sitä takaisin alas. Noh sitten sitä siinä läpsin ja löin niin se rauhoittui, Kaverille kerroin aamulla vasta.