PDA

View Full Version : Suosittele X-Box peliä / Pelejä

Defense
18.11.2004, 20:04:13
Ostin tässä viikko sitten x-boxin, mul on jo Fable, (läpi pelattu) niin suositteleppas tässä mulle ohimennen muutamaa x-boxin peliä!
Muutkin saman ongelman kantajat voivat täältä sitten lunttii...:D

Von Wiensburgh
19.11.2004, 10:38:17
Project Gotham Racing 1 & 2, Halo 1 & 2, GTA: Double Pack, Morrowind, Need For Speed 1 & 2, Dead Or Alive, Rainbow Six 3 + Black Arrow, Colin McRae 5, Prince Of Persia, Silent Hill 2 & 4, MGS 2, Mortal Kombat: Deception, Full Spectrum Warrior, Star Wars: Knigths of the old republic, SW: battlefront, rallisport Challence 2, Toca Race Driver 2, Thief: Deadly Shadows, Richard Burns Rally, Ninja Gaiden, NHL 2005, FIFA 2005, Moto Gp 2, Lord Of The Rings: Third Age, Grabbed By The Ghoulies, Flatout, Burnout 3 ... jne.

Eiköhän tuossa löydy jokaiselle jotakin, mutta tässä on vain PARHAAT X-Box pelit, joita olen pelannut. Kyllä niitä löytyy kunnolla jokaiselle.

Jos autopeleistä tykkäät, ja Live yhteys löytyy, niin PGR 2 olisi juuri hyvä, tai sitten Toca Race Driver 2. Moto GP 2 on loistava pärrä-peli. Hyviä pelejä ovat ilman Liveäkin.
Räiskinnän voi hoitaa sitten Halo 2:lla ja Rainbow Six 3:lla.
Tappelun kärkeä edustaa minusta Mortal Kombat: Deception.
Seikkailua hyvin edustaa Grabbed by Ghoulies, Morrowind (RPG), KOTOR, Ninja Gaiden jne.

Kyllä tästä tosiaan kaikille jotain löytyy

Uber Weapon
19.11.2004, 10:42:42
Knights of the Old Republic

Umpiloistava ja viihdyttävä. Jos Star Wars ei aiheuta näppylöitä niin en voi kuin suositella. Tätä paukuttaessa on suurin aika seX-boXilla kulunut.

Soul Calibur II

Jollet ole kerennyt tutustumaan jollain toisella alustalla niin kipin kapin kauppaan. Vaikket mättöpeleistä tykkäisikään niin tästä tykkää kaikki paitsi umpitollot. :P

adenipoo
17.12.2004, 23:09:41
joo itse asiassa sain viime jouluna itelleni xboxin...ja nyt ostin tossa kesällä semmoisen pelin kuin dungeon and dragon heroes dungeon and dragon heroes se on ihan hyvä peli....siinä pitää juosta vain eteenpäin ja tappaa örvelöitä.....se keskittyyy miekka ja kilpi kauteen....pystyy kehittämään äijille kaikenlaista kivaa(kestävyyttä....)...voi pelata sitä peliä neljällä henkilöllä....siinä on yksi kääpiö(gimlin näkönen), ritari (melkein kuin aragorn), naispuolinen jousimies (vähä niinkuin legolas), ja sit on yksi naispuolinen taikoja...ihan kannattava ostos oli....

Clichet
17.7.2005, 21:47:43
Tässä nyt muutama peli mitä voin suositella xboxille:

Ninja Gaiden
Parempaa ninja peliä et löydä mistään. Grafiikka on loistavaa, pelattavuus huipussaan ja juoni on mielenkiintoinen. Ninja liikkeitä, taikoja, aseita ja muuta kamaa on pelissä erittäin monipuolisesti ja runsas määrä. Peli ei todellakaan lopu heti kesken, sillä pituutta voi verrata ff x:ään.

Star Wars-jedi knight: jedi academy
Jedi knightit on aina ollu hyviä pelejä eikä sarjan uusin osa myöskään petä. Jedi academyssa pelaaminen on tällä kertaa vapaamuotoisempaa, sillä tehtäviä tulee akatemialta viiden ryppäissä, joista 4 pitää suorittaa. Idea toimi loistavasti. Muista uudistuksista sanottakoon, että pelin aloittaessa pelaaja tekee itse hahmon mistä pitää (valinnan varaa ei kuitenkaan ole paljoa) sekä rakentaa itse oman valosapelinsa (saa valita värin itse jne..). Jedi Academy on yksinkertaisesti paras Star Wars aiheinen toimintapeli.

Halo 2
Tarviiko edes perustella? kaikkihan sen tietää, että Halo 2 on yksi xboxin parhaista peleistä :D

Von Wiensburgh
2.8.2005, 12:39:10
Muistinkin juuri tämän ketjun (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=10314) joten tämä saa ansaittua lukkoa.

Hirveää spämmia koko ketju.