View Full Version : Exalibur II....
Final fantasy IX aseet: "Excalibur II: saavu Memoriaan 12 tunnissa"
Mitä tämä oikeastaan tarkoittaa...? Mistä lähtien kahdessatoista tunnissa? ei se mitenkään voi olla alusta asti, vai voiko...? :huh:
Meinaan vaan kun ajattelin nyt sen FFIX:n silleen että keräisin kaiken mahdolisen kaman mitä vaan on mahollista hankkia... Joo-o, mulla on tylsä elämä... :D
Tristam
31.7.2002, 2:28:35
Originally posted by Juliet
Mitä tämä oikeastaan tarkoittaa...? Mistä lähtien kahdessatoista tunnissa? ei se mitenkään voi olla alusta asti, vai voiko...? :huh:
Kyllä se vaan voi :D, jos Excalibur II:sta havittelet niin neuvon skippaamaan välianimaatiot nostamalla PlayStationin kansi ylös niiden aikana. Itse en ole tuota jaksanut tehdä (siis kyseistä asetta hankkia). Ei kai se niin hyvä voi olla, vai voiko...?
Tuohon on monia ohjeita, ilman ohjeita Exalibrun II saaneille paljon respektiä.
Minähän en tuota tee, koitan pelata IX:n läpi pikemminkin mahdollisimman hitaasti ;)
samiloop
31.7.2002, 16:28:38
Originally posted by Tristam
Kyllä se vaan voi :D, jos Excalibur II:sta havittelet niin neuvon skippaamaan välianimaatiot nostamalla PlayStationin kansi ylös niiden aikana.
Pitää muistaa myös tallentaa moneen eri slottiin pitkin peliä, koska mikäli huomaa ettei ehdikään tai aikaa on mennyt liikaa, voi aloittaa vähän aiempaa uudelleen alusta aloittamisen sijaan.
Kaupassakäynti hoidetaan ensin tallentamalla ja sen jälkeen menemällä tutkimaan kauppaan mitä pitää ostaa, sitten resetoinnin jälkeen käy nopeasti tuhatta ja sataa ostamassa ne tarpeelliset aseet ja armorit.
Purity
31.7.2002, 16:35:39
Ja sitten turhat level uppaamiset pois. Pelihän on mahdollista mennä läpi jopa level ykkösellä. Vähän kuitenkin kannattaa level upata, koska niin pääsee tappeluiden ohi helpommin.
Ja pelkkä Memoriaan pääseminen siinä ajassa ei riitä. Pitää voittaa sen vika Bossi, Lich, myös.
(Lisättäköön, että itse en ole tuota vielä vaivautunut tekemään, tuon olen vain kuullut)
Originally posted by Purity
Ja sitten turhat level uppaamiset pois. Pelihän on mahdollista mennä läpi jopa level ykkösellä. Vähän kuitenkin kannattaa level upata, koska niin pääsee tappeluiden ohi helpommin.
Ja pelkkä Memoriaan pääseminen siinä ajassa ei riitä. Pitää voittaa sen vika Bossi, Lich, myös.
(Lisättäköön, että itse en ole tuota vielä vaivautunut tekemään, tuon olen vain kuullut)
Levelien uppaaminen on mahdollista vain aika pienissä määrin, sillä se aika on todella minimaalista.
Itse en ole sitä saanut ja paras yritys vei noin 15 tuntia.
Ja tuo Lich on aika paha kun levelit on matalat...
kannattaa käyttää noin kymmentä eri slottia niin on mahdollisuuksia ja resetin käyttäminen on suositeltavaa...
AlkoTanko
5.8.2002, 14:21:18
P#rse repeää jos sitä yrittää hommata. Ei käy, kyllä minä tyydyn ihan Ragnarokiin, silläkin pääsee pelin läpi helposti.
Akkile
13.8.2002, 18:23:28
Originally posted by Purity
Miten sitä pääsee käyttämään kun pelihän loppuuu silloin kun menee vipan lopparin :huh:
Originally posted by Akkile
Miten sitä pääsee käyttämään kun pelihän loppuuu silloin kun menee vipan lopparin :huh:
Lich ei ole FFIX:n vihoviimeinen vastus. Muuta en kerro ettei mene pelinautinto pilalle.
aeris2
23.8.2002, 11:40:39
Ehheh, vaikka en yrittänytkään hankkii sitä niin eka cd meni aikaan 8.39, enkä ees p33loile kovinkaan paljoo ekal cd:llä. Sehän on ainakin mulle täysin mahdoton hankkii... Mitä niin ihmeellistä siinä aseessa on et se on niin vaikee hankkia?
Ceassa
23.8.2002, 17:00:16
Originally posted by aeris2
Mitä niin ihmeellistä siinä aseessa on et se on niin vaikee hankkia?
En muista oliko kyseisessä miekassa edes mitään erikoisabilitya. Useimmat hakevat sen ihan vaan pelkästään haasteen vuoksi, onpahan sitten millä kerskailla kavereille. ;D
//Typå, aah.
Seyana
23.8.2002, 19:41:16
En muista oliko kyseisessä miekassa edes mitään erikoisabilitya.
Mitä olen kuullut, niin Steiner vetelisi kaikilta vihollisilta 9999, nutta saatan sekoittaa sen johonkin toiseen aseeseen..
Itse en todellakaan jaksa sitä hankkia. Miksi turhaan jättää pois kaikki upeat välidemot ja muut jonkun vaivaisen aseen takia?
Itse aina hidastelen ysiä pelatessani ja nostan hahmojen leveleitä aivan turhaan :D
Kyllä siinä tais olla Stock Break, Shock ja Climhazzard tai jotain
tonne päin. Kuitenkin kolme abilitya parhaasta päästä...
SoulSucker
18.12.2002, 9:40:09
Hmm... tietääkö joku jotain koodia että sen sais ? Tarkotan siis GameShark/Action Replay koodia ? Menee pelinautinto pilalle jos yrittää niin nopeesti pelata... Huhun oon kuullu että jos sinne menee sillon kun on pelannu yli 100 tuntia, mutta alle 112 tuntia, niin sen saattais saada, mutta epäilenpä...
Action Replay 2 V.2:ella sen saa...
Siinä oli joku koodi jossa voi antaa kaikki itemit
heti alkuun(mukaanlukien Excalibur II)
Clawlynna
18.12.2002, 12:38:46
Stock break:in saa myös Ultima sword:ista, Climhazzard:in voi oppia myös Excalibur 1:sellä ja Shock:in saa Ragnarok:ista...
Excalibur 2:sen erikoisominaisuus on se, että Steiner tekee sillä välillä 9999 pistettä vahinkoa. Itse en käyttänyt Steiner:iä melkein ollenkaan, koska Garnet pystyi helposti tekemaan Leviathan-summonilla 9999 pisteen verran vahinkoa......
Olen jostain kuullut, että peliaika nollautuisi sen jälkeen, kun 100 tuntia tulisi täyteen, mutta en ole itse koskaan kokeillut sitä...
AnttiV
23.12.2002, 20:12:02
Juu kyllä se peliaika nollautuu 100 tunnin jälkeen (jätin koneen yöksi päälle...) mutta ei Excalbur II:ta saa.
Itse en ole vielä pelannu ff9:iä vielä loppuun, mutta voin auttaa silti. Tässä pari tapaa:
Pelaa peli käsin Memoriaan 12 tunnissa.Tästä (http://www.gamefaqs.com/console/psx/game/27583.html) pääset gamefaqsin ffix guideihin, joista saa paljonkin apua. Näin en tee koska: 1) olen laiska 2) menee ilo pelata jos pelaa tuli penkin alla
Hanki jokin gameshark -tyylinen cheat laite tai cd. Yksi hyvä olisi Codebreaker. Sitten vain pistät alla olevat koodit.
Hanki psx emulaattori(esim. ePSXe) ja pistä se wörkkimään. Sitten ota www.emucheater.com:sta [pec] eli psx emulation cheater ja pistä sekin wörkkimään. Syötä alla olevat koodit masinaan.
Tässä alla oleva koodi, jolla saat Steinerille aseeksi Excalibur II:en. Whipee! :)
3008B475 00IE
Toinen tapa on laittaa kello 0.00:aan tällä koodilla:
8008B02C 0000
8008B02E 0000
Onneksi pääsin taas itseni herraksi ja en ruvennut selittämään miten saat:
-ePSXe:n ja pecin toimimaan :)
-Beatrixin :))
-Beatrxille Excalibur II :)))
Olisi muuten voinut viestin pituus mennä tähtitieteelliseksi.
Vivi_Ornitier
9.2.2003, 14:25:27
En oo jaksanu tota yrittää. Liian hankalaa ja peli menisi pilalle osittain. Tosin Oon kyllä nyt pelannu kaks kertaa ton ffix:n läpi ja tos toises muistitukses mulla on kaikki muut tavarit/itemit paitsi excalibur II
Ja siitä yli 100h tunni pelistä jostain oon ite kuullu et kello nollaantuu ku on menny yli 99h varmaanki siinä vaiheessa voi mennä hakee sen jos ei halua mennä tai ei pääse peliä 12h memorainiin
Nii siinä aseessa on kolme steinerin parasta sord arttia ja aseen ättäkki on 108 Eli kohtuu hyvä.
Lord Angsaar
14.2.2003, 13:01:43
Oon yrittäny tota enemmän kuin laki sallii mutta paras aika on ollu 12:48. korkein levu oli Zidanen 36.
Pitää kai vielä pari kertaa koittaa...
Niera Kuuranpoika
14.2.2003, 20:18:48
Ja siitä yli 100h tunni pelistä jostain oon ite kuullu et kello nollaantuu ku on menny yli 99h varmaanki siinä vaiheessa voi mennä hakee sen jos ei halua mennä tai ei pääse peliä 12h memorainiin
Kello nollaantuu sadan tunnin jälkeen, mutta tuota ei pysty käyttämään hyväksi, koska se 12 tuntia lasketaan vain pelin alusta, eli kellon nollauduttua se ei enää onnistu.
Flamez
21.2.2003, 22:02:06
Tekisi mieli yrittää hommata se calibur kakkonen mutta ei oo toivoakaan että hermoni riittäisi pelata sillälailla :) pelaan mielummin pelin läpi tunteella ja rauhassa. Ja tuota koodi taktiikkaa en tule kokeilemaan koska koodit + FF = *piip*
isoSILLI
22.2.2003, 11:13:54
Eiköhän tässä tullut jo asiat selviksi?
Joo elikkäs lukkoon.