PDA

View Full Version : Aua piirtosoftan hankintaan...

Shaft
31.7.2002, 0:47:37
Jos joku ystävällinen vois ehottaa jotaki hyvää, ja ennenkaikkea ILMAISTA psp -tyylistä ohjelmaa (mul meni psp:n trial period umpee :P). Ja en viitsi uhrata rahaa mun tuherteluihin ja nyt vaa tuli joku ihme inspis et pitää piirtää koneella... :D

Eli nimi ja linkki sinne mistä sen saa please. :)

//edit. Kiitos molemmille. Jos vaikka alkuun imen ton yhen ja sitte metsästän sen Photoshopin jostai.

Joku mode voi sit sulkea tän, kiitos.

Tristam
31.7.2002, 2:21:53
GIMP. Ei ehkä ihan Paint Shop Pro:n tyylinen mutta ennenkaikkea ILMAINEN ja loistava yleis kuvankäsittelyohjelma, joskin luultavasti hieman sekava aloittelijoille. Gimpin löytää osoitteesta www.gimp.org
Btw, miksiköhän noi vB Code nappulat eivät toimi Operalla (ainakaan minulla), eihän noita tageja voi ulkoa muistaa...

//EDIT: Ai toihan veti osotteen automaattisesti linkiksi, onpas fiksu.

//EDIT2: Niin tuli vaan mieleen että jos psp on mielestäsi hyvä niin sitä saa käytettyä laillisen käyttöajan jälkeenki yksinkertaisesti rukkaamalla tietokoneen kelloa taakseppäin siihen aikaan kun käyttöpäiviä on vielä jäljellä.

nox
31.7.2002, 9:21:10
Jos hommaat Photoshopin ja opettelet käyttämään sitä niin et muuta tarvitse. Se maksaa kai pari tuhatta € mutta ei kai kukaan niin tyhmä ole että sen ostaisi. Olen kuullut että joku ovela on se netistä imuroinut (fakta) wink wink. Tai sitten etsit jonkun kaverin kaverin kaverin jolla se ohjelma on ja sitten lainaat sitä ja asennat sen omalle koneelle.

n4x
31.7.2002, 23:13:48
Photoshop on paras.Niin,opettele käyttämään ja eti tutoriaaleja netistä.Niistä on paljon apua.

Itse *köhimuroinsenköhkazaastaköhköh*