View Full Version : ~ Ketun taikuutta ~
Tässä on yksi piirrustuksistani. Vanha kuva kylläkin, mutta tästä yhdestä pidän enemmän kun yleensä =P Vaikka ketun rakenne onkin outo ja värit ovat levinneet... :confused:
Eli: Ketun taikuutta (http://www.side7.com/cgi-bin/S7SDB/DisplayImg.pl?INO=138909)
Ärsyttää kovin, kun angelfire ei suostu tuota näyttämään eikä Yahoo toimi -_- Pakko siis hyväksi käyttää sideä.
~ Viv the Rosollikastike ~
Isthan
31.7.2002, 18:36:47
Hieno kuva, todellakin. Jälki on siistiä, varjon ja valon erot hyvin sommiteltuja ja väritysjälkikin on tasaista. Eikä rakenne minun mielestäni mikään outo ole...
Mitäs virheitä tästä vois löytää...? No, enpä nyt mitään pahasti erottuvaa keksi, joten tyydyn vain kadehtimaan piirrustustaitoasi...:)
Toij on tosi hiano! Tuolla ketulla on semmoinen velmu ilme. -_^
Ja se on muutenkin hyvin tehty. Kokonaisuus on myös loistava, ja enpä löydä mitään huomauttamista.
Purity
31.7.2002, 21:30:13
Minä pidän tästä kuvasta.
Väritys on onnistunut erittäin hienosti, varjostukset sun muut on tehty taidokkaasti.
Tausta on ehkä hieman epäselvä, muutenkin hieman outo, mutta sopii kuitenkin kuvaan hyvin sekä värien että kuvan nimen puolesta.
Tuo ketun ilme on minunkin mielestä todella hienosti tehty. Pidän muutenkin koko ketun olemuksesta.
Minua kyllä häiritsee tuon ketun tassut. Ne ovat jotenkin liian.. kuutiomaiset. Eivät oikein sovi kuvan muuten jotenkin, paremman sanan puutteessa, pehmeään tunnelmaan.
Ja vaikka muuten pidän tuosta ketun asennosta, on se kuitenkin ehkä vähän vino. Näyttää kuin se nojaisi johonkin, paitsi että ei ole mitään mihin nojata.
Ja kun oikein tarkkaan ruvetaan etsimään virheitä (kun näen oikein hyvän työn niinkuin tämä tässä, minun on pakko yksinkertaisesti löytää mahdollisimman paljon virheitä :)) niin tuosta kuonosta voisi myöskin huomauttaa, se on ehkä hitusen liian terävä.
Ja myös nuo.. ovatko nuo sitten puunlehtiä tuossa sivulla? Niin nekin ovat vähän luonnottoman terävät.
Nuo 'huonot' puolet ovat kuitenkin hyvin pieniä, eikä niitä edes huomaa jos ei oikein etsimällä etsi. Kuva on erittäin hienosti ja huolella tehty.
Minen pidä arvosanojen antamisesta, ja en aio muuttaa tapojani nytkään.
Hmmh... ihan kiva kuva. Aihe "Ketun taikuutta" ei oikee uponnu, oisin ehkä tykänny kuvasta enemmä ilma sitä systeemiä sen edessä :P
En ole muita sun töitä nähny mut näyttää siltä et ihan hyvin (paremmin ku minä :D) hallitset ton piirtämisen. Värityskin onnistunu iha hyvi. En nyt ala ettimää virheitä (tai miks edes pitäis?), koska muut tekee sen kumminkin jos jotai erityisesti pitää mainita nii toi kettu on ihan kiva. :)
Saisit "respekt" -merkin mutta oon päättäny et sitä en laita ku jossain very very special tapauksessa. :) Mut pointsit sulle kumminki! :D
Tuo on todella upea!
Värit ovat täydelliset..samoin kettu kokonaisuudessaan! Miten joku voi osata..?!
Mut kuiteskin.. en löydä mitään moittimista tästä työstä.. Ja täytynee sanoa, että kyllä olet hyvä piirtäjä!
Viv se ossaa piirtää, trallallallallallallalei! Viv se ossaa piirtää, Viv se ossaa piirttää!! (säv. mörkö se lähti piiriin)
Voisin jo sanoa että tuo on aivan mahtava työ. Tai no niin ovat kaikki tuolla sivulla. Olet tainnut mieltyä kettuihin ja susiin, eikö? Mutta mitä väliä sillä on? Hienoja ne kummiskin ovat, am I right?
ps. Piirtäisit kissoja.... :lovetus:
Crimson
2.8.2002, 10:34:44
SE ON ULAAA!!! *Hyppii.* Vai onko...?! O.O
Vai onko se Foxa...? Se näyttää kummaltakin... Ei... Ei se voi olla Ula... Tuo on kettu meinaan....
viv, saanko pyytää siulle että tekisit Tidalista kuvan, pleasee! ^-^
Mikä huomaus, Runetti-rusetti! ;P Ketut ja sudet todella ovat lempihahmujani! Mm... vai että kissoja pitäisi piirtää ;D Osaankohan edes?
Mi-mim-mitä? o_o' Pitäisikö minun piirrellä... Tidal? Hui. Voinhan minä yrittää, Crimsi ^-^' Lukeeko jossain hukkasi värityksestä?
Oiijj....värit iskee heti silmään, siis vesivärikynillä tai mitä ne on? Tosi nätit ja tunteikkaat värit. ketun turkki on niin hyvin väritetty =) Näyttää vähän disney ketulta tai furre piirrokselta =D Tosi hyvin piirretty koko kettuli.
Hehe. =D Söpö kettu on.
Värejä on paljon, ja tekee kuvasta todella hienon. :)
En minä ainakaan nää, että tuo väri on levinnyt. Annan 9/10.
Tässä kuvassa on ihana tunnelma! Ja väritys ja piirustus tyyli on kiva. :) Sommittelukin on onnistuneen näköistä. =D
Hienoa työtä siis kerrassaan.. :)
Guh.. Ei tällaisia viestejä, kiitos..? Tässä on kuvattu että väritys ja piirustustyyli ovat kivoja, eli toisin sanoen kaikki on kivaa ja tarkemmat perustelut uupuu... Näistä ei voi päättää ovatko nämä spämmiä vai ei, ja sepäs minua nyppii... Eli perustelkaa mieluummin se, että mikä on erityisen kaunista, kuin kaiken ylistäminen eri osissa, kiitos? - David.A.Mage
Todella kaunis! Väritys on oikein hyvin onnistunut. Minua ei ollenkaan haittaa, että se on vähän levinnyt, minä pidän siitä, koska se vain jotenkin parantaa kuvan tunnelmaa, ja tekee siitä kauniimman ja.. öh, hempeämmäm.
Arvosanaksi voisin antaa tuosta 9+
Ketun rakenteessa ei ole mitään vikaa, päinvastoin. Pidän siitä, koska se on vähän anime-tyylinen. Eihän piirrustuksien ole aina tarkoituskaan olla niin 'aidon' näköisiä, itse tykkään enemmin omaperäisestä tyylistä.
Tosta ketusta tulee väkisinkin mieleen disneyn eläin piirroshahmot...
Ärsyttää kovin, kun angelfire ei suostu tuota näyttämään eikä Yahoo toimi -_- Pakko siis hyväksi käyttää sideä.
~ Viv the Rosollikastike ~ [/B]
Pistä kuvat vaikka sunpointtiin.
Onpas siinä varsinainen taideteos... -_-'... Maisema on todella hienon näköinen ja tuo sininen liekki on hieno... Ketusta ei voi muuta sanoa kuin HIENO!
Minusta taas kuonon ja tassujen terävyys tuo hyvän vastapainon pehmeälle väritykselle. En löydä työstä mitään virheitä ja mittasuhteetkin näyttävät olevan kunnossa, joten en voi muuta sanoa kuin että todella hieno työ :)