PDA

View Full Version : .hack//PROJECT

Blademaster
3.12.2004, 16:50:10
Tämän ketjun aloitin että saisin tietää mitä mieltä te olette .hack// pelisarjoista ja oletteko pelanneet niitä, mistä pidätte mistä ette, oletteko katsoneet .hack// TV-sarjoja yms. ja onko vinkkejä muille pelaamiseen itse olen pelannut .hack//MUTATION ja kohta .hack//OUTBREAK-peliä entä te? :D

Minun mielestäni kyseiset pelit ovat hyviä. :D Lähinnä sen takia että ensimmäisen pelin tallennuksen voi siirtää toiseen ja toisen kolmanteen ja kolmannen neljänteen osaan. Pelin tarinakin on kiehtova jo sen idean, että pelaaja pelaa online-pelin pelaajalla (kuulostaa monimutkaiselta mutta kun sitä miettii niin ei se ole). Peli tuntuu oikealta online-peliltä vaikkei se sitä ole. Lisäksi niissä on Grunty-nimisiä hauskoja elukoita jotka kutakuinkin vastaavat FF-pelien chocoboita ja voit itse luoda "keywords" systeemillä kenttiä satamäärin :) Itse en ole löytänyt vielä läheskään kaikkia sana yhdistelmiä.

Rune
4.12.2004, 20:51:58
Jotain tietoa peleistäkin, mielenkiintoista. :) .hack// SIGN on katsottu kyllä, ja huomenissa yhdentoista aikaan otamme maratoonin sitä parin kaverin kanssa, kuten niin monia muitakin sarjoja tähän mennessä. Loistava sarja, ei siinä mitään. =)

Kiinostaisi vähän tietää näistä peleistäkin enemmän, ihan oman käden kokemuksen kautta jos joltakulta liikenee okmmentoitavaa. Sarjasta pidin aivan älyttömästi, juuri idean, hahmojen, juonen, musiikin ja varsinkin maailman vuoksi. Tai, ehkä se idea menee vielä siitäkin ohi, niin erilainen ja uusi se ajatus oli. =)

Varsinkin maailmasta pitää antaa tekijöille plussaa, enkä yhtään ihmettele pelien ilmestymistä. Voin vain kuvitella, millainen The World - online pelistä tulee. =) Näh, eivät varmaan sellaiseen enää rupea. Idea, sarjat ja pelit ovat pääosin hienolla juonella ja omituisilla tapahtumilla kyllästettyjä (mutta eihän näin voi online pelissä käydä...!), ettei sitä tunnelmaa voisi mitenkään saada mahdutettua online peliin. Todella kiva kuitenkin kuulla, että pelit on saatu onnistumaan hienosti. Varsinkin online pelien tunnelma on kovin tärkeä saada mahdutettua jopa yksinpeleihin. Aijai pitäisi päästä kokeilemaan... =)

edit\\
Lähinnä sen takia että ensimmäisen pelin tallennuksen voi siirtää toiseen ja toisen kolmanteen ja kolmannen neljänteen osaan. Niin, no, ideahan on ollut käytössä jo ikivanhoista Eye of the Beholder peleistä asti, mutta kiva nähdä että sitä hyödynnetään muuallakin kuin Baldur's Gateissa nykäänkin. Toimiva idea, ei siinä mitään.

antro
25.12.2004, 12:28:22
Minultä löytyy .HACK//infection, eli pelisarjan ensimmäinen osa...
Minä ainakin pidin ja pelasinkin suht nopeella tahdilla sen läpi koska siihen jäi vain koukkuun :).... Kentät on kyllä vähä turhan simppeleitä mutta ei se sitten loppujenlupuksi häiritse, kun on kuitenkin niin paljon mistä valita. Pitäs varmaanki hankkia ne jälkimmäisetki osat ku ensimmäinen jäi hieman kesken. Toivottavasti vaan paranee loppua kohden.
Ja yhden tai pari jaksoa olen nähnyt .HACK//sign sarjasta, ei hullumpi sarja...

OmniWepon
25.12.2004, 21:41:41
JEE nää on hyviä ^^
minullakin on kyseisen pelisarjan ensimmäinen osa!
kaupasta löyty 4 osa mutta pitäis saada ne järjestyksessä :P
ostin tämän pelin juuri sen takia ksoka olen Hack//sing fani!
midän grunteista enemmän kuin cosobobeista!
koska ne puhuu hauskasti. ^^
varsinkin silloin kuin sain Iron gruntin(vai oliko se metal?)
se sanoi oikein "glank master i missed you glank!
kaverin kasnnssa täs unelmoitiin että siitä tehtäisiin netti peli ja siinä saisi luoda oman ukon ja vastaavaa....
jos sellasta ei tuu niin menen itte tekemään ^^