PDA

View Full Version : Diablo 2

Shai
1.8.2002, 0:51:45
Noniin taas tämmöinen kysely.

Vieläkö jaksatte tätä pelata? Pelaatkos netissä? Pelaatko Classiciä vaiko Lord of Destructionia eli LoDia.

Itse alotin jonkun aikaa taas tuota Classiciä netissä pelaamaan. Kyllä se on minusta ihan hauskaa vaikka välillä vähän ehkä tylsähköä. Ja niin muuten laittakaa teidän accountit tähän niin voidaan ehkä etsiä sieltä toisemme?

Minulla on minun iki-aikainen Starcraft/Broodwar accountti siellä jolla pelaan, ^NuuKie^. Joten katsokaa jos olen online siellä tai laittakaa /friends listaan se add komennolla.

Croppola
1.8.2002, 20:16:03
Kyllähän Diablo 2 hakataan ihan 68 lvl Barbaarin voimin mutta sattuneesta syystä ei netti pelaaminen ole mahdollista. Mutta siihenkin pitäisi olla tulossa muutos. Eli pitää ottaa yhtetyttä sitten.

Ja Lod:ia pelaan. Paras lisäosa ikinä!

RenTeR
2.8.2002, 8:41:21
Mulla taitaa olla yksi lvl35 (tms) paladiini ja lvl24 druidi. Hmm... kuinkas kauan Battle.netin (Europe realm) hahmot pysyvät ennen kuin ne poistetaan? Nimittäin pelailin tuota kaverin koneella enkä ole päässyt vähään aikaan 'bumppaamaan' hahmoani.

Shai
2.8.2002, 15:25:59
Originally posted by RenTeR
Mulla taitaa olla yksi lvl35 (tms) paladiini ja lvl24 druidi. Hmm... kuinkas kauan Battle.netin (Europe realm) hahmot pysyvät ennen kuin ne poistetaan? Nimittäin pelailin tuota kaverin koneella enkä ole päässyt vähään aikaan 'bumppaamaan' hahmoani.

3kk:ta. Minun 31 lvl Paladin Classicissa poistettiin, sekä myöskin 12 lvl sorsa jolla kyllä oli The Iron Jang Bong Battle staff aseena. Ja olihan sillä Threads of Cthonit sekä Heavanly Garb armori ja vielä Tarnhelmikin kaiken lisäksi. Ei vähän vituta kun se poistettiin... Ja vielä Magefistit oli kanssa

yksisiipi
5.8.2002, 9:07:19
Pelaisin, jos minulla olisi.
Kerran olen pelin läpäissyt LoDin kera Barbaarillla ja toinen kerta jäi kesken Necromancerilla. Netissä en päässyt spelaamaan, kun ei ole nettiyhteyttä pelikoneella, eikä koulun koneille kukaan ole jaksanut sitä asennella.
Ehkäpä minä sen jostain ostelen ja pistän taas kymmenentuhatta örkkiä halki, poikki ja pinoon parin yön aikana. Blodu ok Jarna! :D

Michael
5.8.2002, 13:30:26
Tuleehan sitä pelattua... nyt en kyllä ole pelannut koko kesä loman aikana vaan aloitan taas keskiviikkona... jos oikein muistan niin minun acco on Michaeli... en ole aivan warma, mutta melko warma... tai sitten DSC_Michael jompi kumpi... jos tarviit neuvoa niin woin opettaa wallan mainiosti... on mulla pari ukkoo siinä... babri ja sorce molemmat jotain 60-70 lvl...

-Siunausta-

Scalio
8.8.2002, 22:54:11
Totta helv pelaan! Lisääosaa tietenkin. Mulla OLI vielä tuossa äsken lvl89 barbaari ja 78 paladin, mutta formatoin vahingossa sen osion, missä diablo oli (älkää kysykö miten se onnistui :) ) Jos alkaa "vanha" diablo 2 kyllästyttämään, niin kannattaa kokeilla jotain modia. Samaa mättöä se silti on mutta uusissa kuosissa :) Yksi hyvä on Baldur's Gate mod, joka löytyy täältä (http://www.planetdiablo.com/bgmod/) .

AlkoTanko
9.8.2002, 21:14:56
Perkele pelataahan sitä täälläkin. Nyt se ei ole koneella, mutta maltas hetki niin...

Onhan minulla tuo LoD, mutta se on kaverilla lainassa. Pitääkin mennä hakemaan se huomenna jos muistan...

Kunhan saan oman hahmon Battle.Nettiin (mikä on perskeleen vaikeata) niin laitan sen tänne ja sitten lähdetään vaikka porukalla mättämään, jookos?

Mikey
13.8.2002, 13:19:01
Minä rupean heti pelaamaan kun saan kiinteän netin...

Eli heti kun muutan isseen luota omaan kämppään... ja saan hyvän työn...

Shai
13.8.2002, 15:34:21
Minäkin sain tuon LoDin lainaan kaverilta mutta en ole kerennyt aloittaa Bnetissä vielä ollenkaan LoDia. Vielä sitä classicia olen mättänyt. Mutta siis nuo katsomani aseet Lodissa on kyllä ihan övereitä. Esim. Se Amazonin ihme Uniikki Elite jousi. Voi juma sentään.

Torspa
20.8.2002, 18:13:51
oon kamun luona pelaillu ja ajattelin ite hankkii iha lähiaikoina.Sanon aina kaverille "anna ku pelaan pikkuse aikaa"

4h myöhemmin

Kaveri sanoo "oiskohan sun aika lopetella?"

mogvisti
15.5.2004, 23:25:00
Kyllähän tuo Diablo 2: Lord of Destruction koneelta löytyy ja kyllä sitä tulee pelattua ihan suurella innolla. Hauska peli ja on hauska kaataa monstereita, jotka ryynnii päättöminä kohti varmaa kuolemaa.
No, jos leveleitä pitää kertoa, niin voisin mainita 20 Lvl. Assasinin jolla olen menossa Lut Gholeinin viimeisissä tehtävissä.
Sitten on vielä 22 Lvl. Barbaari joka puolivälissä 3 episodia.

Kyllähän tuo Diablo 2 herkkua on, ei siinä mitään sanomista ja suosittelen sitä vilpittömästi kaikille joita hiemankin kiinnostaa H/L- pelit!

Outraider
16.5.2004, 23:42:35
Kyllä tuota taas kiinteän netin myötä on tullut alettua pelaamaan, ihan siinä määrin, että tällä hetkellä on netissä läjä softcore ladder hahmoja, lvl 82 miekka baba, lvl 82 mace baba ja lvl 69 jää/sähkö sorsa ovat isoimpia (voi kun oli kiva päästä kehumaan ^^). Acco on Outraider_ ja sitten vanhempi on Outraider, jolla en nykyään tosin pelaile, siellä on vain HC ukkoja.

korppis
17.5.2004, 6:48:33
4h myöhemmin

Kaveri sanoo "oiskohan sun aika lopetella?"

Ei tuo mitään. Ensimmäisen kerran, kun pelasin kirottua peliä, nimeltä CS. Menin kaverille yöksi, ja sanoin n. 8 maissa illalla, että antaisiko kaveri minun testata. Peli oli tosi hyvä. Pelasin noin kaksi tuntia, ja kaveri sanoi, että hän menee nukkumaan. Noh, siinä vietin jollain servulla aamu kuuteen asti :/

Mutta sory OFFTOPIC.

Diablo: LODin charoja mulla on ihan hyviä. Acco on (SUPRICE!) Cevva.

//Levut kasvanut:

78 lvl Druid (WindyGuy) [Wind]
30 lvl Sorceress (cev_OwnToMF) [Fire]
8 lvl Necromancer (cev_bonemancer) [Bone & Skeletor]
9 lvl Amazon (cev_javazon) [Javelin & Spear]
1 lvl Druid (cev_PahaSusi) [Werewolf]

Lexicon
17.5.2004, 16:04:23
Pari kuukautta sitten päätin pistää pillit pussiin D2:LoD.in osalta, mutta kyllä sitä tulikin paljon pelattua, varsinkin kun olin eeeerittäin pitkällä sairaslomalla.
Hardcore ukkoja tuli vedettyä muutama lvl99, lvl 96, lvl 92, lvl90, lvl88.
Kaikki tavaratkin löysin 1.09 versiossa lukuunottamatta sitä elite unique sirppiä (en nyt muista nimeä) ja muutamaa harvinaisinta runea.

Jaakkima
17.5.2004, 17:22:44
En ole edistynyt ikinä pelaamaan koko peliä loppuu kun pikku veli on sen aina kettuillessaan poistanut "vahingossa" parhaimmilaan oli lv60 barbaari joka osas frenzyn ja berserkin ja tappo kaiken mualiman zombit ym.

vegeta
5.6.2004, 15:51:23
Pelaan Diablo II netissä, tosin nyt ei ole tullut pitkään aikaan oikein pelattua. Parhaat ukot taitaa olla lvl 45 pole axe baba ja lvl 26 double baba. Paras tavara on joku Cold Kill :D.

Burnhill
6.6.2004, 23:25:30
Tämäkin peli + Lord of destruction tuli sitten hankittua kaverin painostuksesta.
Kiva peli ainakin näin aluksi ja jaksaa pelata. Battle.netissä pelaaminen on paljon mielekkäämpää kuin yksinpelin pelaaminen. Ei nuo yksinpelit oikein iske pc:llä... en kyllä kadu (vielä) ostosta ;D

Tavaroista en vielä ymmärrä mitään... Hakkaan vaan peliä eteenpäin. 2 tyyppiä löytyy Sorceress (nightmare) lvl 75 ja Paladin lvl 25 (nightmare). Kohta varmaan tulee kokeiltua noita muitakin hahmoja...

Tonishi
7.6.2004, 8:40:39
Minä pelaan netissä Diablo II:Lord of Destruction:ia, koska yksin pelistä en oikein välitä....En ole jaksanut nyt pelata, mutta pelaan sillon tällön ja parhaat tyypit on lvl 74 assassin ja lvl 72 paladin :D. Acco on sitten Tonberry12, joten saa lisätä mut jos haluu!!! :D

Z-e-r-o
7.6.2004, 11:22:22
En ole pelannut D2'sta ties millon viimeksi, enkä kyllä aijokkaan koska LODIn 1.10 päivitys teki hahmoistani turhia ja kaikki ne ovat jo muutenkin poistettu. (eli pelasin siis LOdia koska D2 classic on turha kuin mikä, ja lisäri maksaa noin 15€ ja jos Diablosta pitää, pitää sekin siis ehdottomasti hankkia)

Eli minulla oli: Sorceress 90, Paladin 95, Amazon 84 (muistaakseni) ja muutamia muita noin 60+ hahmoja. (druidia tai necroa ei ollut)

Account oli Nakuttaja. Sain kenties bännit Map Hackin käytöstä ennen 3kk deletoimisaikaa.

vkarper
27.6.2004, 0:08:49
Diablo 2:ta ja LoD:ia tullut pelattua kummankin ilmestymispäivästä lähtien aina tähän päivään saakka. Nyt tosin tullu pidettyä taukoa, mutta kun ladderit resetoituu kohta niin saatan vaivautua jatkamaan taas. Ainoa hahmo jonka 99:iin asti olen saanu on amazon joka 1.10:n myötä muuttu yhtä hyödylliseksi ku heinäpaali.

Kirishin
27.6.2004, 15:19:50
Hyvä peli myönnettäköön, mutta ei se jaksa ikuisuutta viehättää.
Ensimmäisen kerran pelaessani Diablo 2:sta yritin mennä sen amatsonilla läpi, mutta en ollut varmaankaan kehittänyt sitä tarpeeksi, nimittäin se kuoli joka kerta siellä viidakko kentissä oli vastus, mikä tahansa. (Mikä sen viidakko-osion nimi oikeasti oli?)
Diablo 2:n menin läpi necromancerilla, jolla oli kaikki herkut, esim. kaikki resistanssit olivat huippulukemissa. Aloittaessani pelin taas alusta samalla henkilöllä onnistuin kuolemaan joihinkin örvelöihin ja kadotin lähes kaikki varusteeni. Niitä ei vain enää yksinkertaisesti ollut siellä, kun hain ruumiiltani tavarat. Se vei peli-innon lähes lopullisesti.
Seuraavaksi aloitin LoDin pelaamisen, yllätysyllätys, necromancerilla. Pitkälle en päässyt, sillä vanha mokaukseni vaivasi takaraivossa ja etenin hitaasti, kun en jaksanut pelata pitkiä aikoja.
Assassinillakin yritin pelata, mutta sen taidot olivat minulle liikaa hepreaa, että olisin niihin jaksanut keskittyä. Se lento loppui lyhyeen.
Netissäkin tuli pelattua, kun kerrankin alkuperäisen levyn, tai toisen kopion omistaja otti hengähdystaukoa. (Hyvä esimerkki, miksi joskus on hyvä ostaa aito peli..) En pitänyt siitä kovinkaan, sillä yleensä tutkin jokaisen kivenkolon ja pimeän nurkan ennen kuin etenen. Eräs ryhmääni eksynyt hemmo olisi halunnut mennä jo eteenpäin, kun minä taas kääntelin kivet ylösalaisin.
Joskus voisin yrittää mennä LoDin läpi, sillä on siinä uusia kenttiä, joihin asti en ole ehtinyt.
Vaikka kentät muuttuvatkin jokaisella eri pelikerralla, niin ei se siltikään jaksa pitää kiinnostusta yllä. Vain harvinaisten aseiden metsästys, örvelöiden niittaaminen ja salakenttä saavat pelaamaan tuota peliä kerta toisensa jälkeen, tai ainakin yrittämään..

Edittiä: Muahaha! Fear me! Aloitin taas pelaamaan alusta ja Lut Goleiniin taisin tyssätä. Koivuakin kiinnostaa aavikot..

ijikemushi
28.6.2004, 0:31:06
Pelasin D2 LoD:ia kunnolla viimeksi pari vuotta sitten. Tarkkaa aikaa en muista. Hahmoja oli 97 ama, 94 baba, 98 sorsa, 92 pala, 90 necro ainakin. Omistin varmaan viisi accoa. Nimillä ei oo enää väliä kun kaikki poistettu käytöstä. Olin myös mukana suomalaisessa RV, RuokaValio, klaanissa. Pelasin sillon vielä aivan sairaasti. Ownailttiin muita klaaneja ja otettiin korvia voiton merkeiksi. Into ekan kerran alkoi hiipumaan kun klaanini johtajien accon bannattiin Mepha runnaamisesta. Sen jälkeen tein kaiken laista nyyppien auttamista ja muuta sellaista. Sitten lopulta meni into ja olin vielä niin anteliaalla tuulella että lahjoitin kaikki kamani pois. Oli siinä naurussa pitelemistä kun nyyppä saa lightsaberin ja kysyy: Onko tää hyvä? Sai piristyksen takia vielä toisen ja jonkun mega armorin vielä. Yritin kerran myös roolipelata siellä mutta ei siitä tullut mitään kun kaikki oli ihan kysymysmerkkinä. Se oli hauskaa niin kauan kun sitä kesti. Diablo 3:ssa pitää olla RP pakko että siitä innostuisin. Ei enää 1337, omg, lollol, tp plz, i pk u ja muita power pelaamista. Rooli pelaaminen on parempi pelaaminen.

Paajehu
29.6.2004, 18:02:18
Pelailen sità joskus Paajehu-accountilla; jossa ei ole mitàànn muuta, kuin lvl 87 sorsa... Jos joskus satutte nàkemààn, niin luultavasti se on pikkuveljeni, jolle olen antanut luvan ettià kamaa sen kanssa...

Olba
4.7.2004, 21:29:08
EDIT: eli siis joo. nyt on DIablo II ja LoD ostettu ja asennettu.
olen 26 lvl baba ACT IV:ssä, Quest 3:ssa.
ja Bnet acco on Olba. ja charrun nimi on olba_FIN, eli whisperiä jos tavataan.
hemmetin Diablo, menetin sen takia n. 80k goldia, eli kiitos vaan DIablo kauheesti.
EDIT2: joo. 41 lvl baba, slayer (Baal tapettu) eli siis oon menny kaikki actit läpi. ja sama charru kun tossa ^^

Sanctio
4.7.2004, 21:37:12
No totta kai diabloo pelaan!

LoD löytyy.
Tällä hetkellä mulla on 72 lvl paladin (Sanctio)
54lvl Assassin (assansissi)
ja jotain pikku levelisii...

Zei_Zei
9.7.2004, 0:54:29
Ladder päätty niin meni innostus. Nooh sittenkun uusi alkaa niin voisi vetää listoille.
Hahmot oli:
Zei_Zei 89lvl amazon, full m'avinat, 2.2k ice damaa ja apuri joka vetää yksin shenkin. Annihilius(pelin paras charm) löytyy tottakai ja uber dipsu on nassutettu pariinkin kertaan :D
En muista nimeä, mutta 90lvl summon necro, jolla skelejä ruutu täynnä.

BóòM
11.7.2004, 12:31:46
Alotin just uudestaan pelaa ku tuli uus ladder. Niille listoille en kyllä ihan taida päästä :eh: . En kyllä sitä niin hirveesti pelaile, nyt on joku lvl 20 paladini. Jos täällä on enemmänkin näitä pelaajia niin vois vaikka perustaa jonkin pienimuotoisen peliporukan?

Jeth
11.7.2004, 17:09:30
Minä pidin muutaman viikon tauon siitä. Nyt aloitin HC:llä pelaamaan. On ny 60lvl summon necro. pistäkää Jeth kaveri listaan ja kuiskailkaa jos oon paikalla

Shai
13.7.2004, 21:37:21
Ny ois innostusta taas, alottelen vaihteeksi kuhan saan kaverilta levykkeen takas... Bnetissä sit ihan Klassikilla pelailen varmasti

Outraider
14.7.2004, 10:07:47
Hei, nyt kaikki joilla innostusta on aloittaa uudestaan. LoD:ssa on alkanut uusi ladder season. sitä vain kaikki FFfiniläiset d2 elitistit pelaamaan.

Paajehu
15.7.2004, 13:50:52
Aloitin itsekin uuden ladderin ja on nyt 78 lvl sorsa. Ihan kivaa on taas pelata Lodia vasinkin, kun ladderi alko alusta. Acconi on Paajehu jos jotain kiinnostaa laittaa friend listaan

//Pistetäänpä vielä että pelaan softia ja hahmon nimi on Nyypster

Olba
22.7.2004, 13:03:11
en tajuu miks tyypit pelaa laddua. ei siinä tietääkseni ole mitään järkeä, ekaks pelata niinku 10 päivää putkeen että saa 80 lvl baban, ja sit huomaakin, et "omfg laddu season loppu! ny meni hyvä baba kaivoon". eli siis, mikä on ladder charrujen idea? saada pelaajat pelaamaan enemmän? lol.

aah. pahoittelen virhettäny. katsos kun en ole omistanut Diablo II:LoDia vielä edes kuukautta, eli en tiedä kaikkia sen ihmeitä. kun nimittäin tulin tuonne, niin oli ladder-season kesken, ja se kesti enää vaivaiset 10 päivää.

BóòM
22.7.2004, 16:44:20
en tajuu miks tyypit pelaa laddua. ei siinä tietääkseni ole mitään järkeä, ekaks pelata niinku 10 päivää putkeen että saa 80 lvl baban, ja sit homaaki, et "omfg laddu season loppu! ny meni hyvä baba kaivoon". eli siis, mikä on ladder charrujen idea? saada pelaajat pelaamaan enemmän? lol.

Siis kyllähän se ekakin laddu season kesti n. 9kk? Ladderien ideahan on, että siellä on ne parhaiden pelaajien listat ja sitten on olemassa jotain Ladder only -esineitä joita ei voi saada nonladderissa. Kyllähän tämä toinen kausi innosti taas aika monia pelaamaan Diabloo?

Paajehu
23.7.2004, 12:52:42
Minun mielestäni ladder on paljon mielenkiintoisempi varsinkin alussa, kun kukaan ei omista kauhean mahtavia tavaroita ja kenelläkään ei ole heti mahtavia hahmoja. Itsekin pidin pitkän tauon LoDista ja kun kuulin, että ladder oli alkanut alusta innostuin taas pelaamaan.

Auroch
24.7.2004, 11:13:39
Onhan sitä itsekin tullu Diablo2 ja LoDia pelattuna mut ny ei enää oikein jaksa kuiteski kävin tossa vasta pikkasen pelittää et ei charrut häviä jos sitä taas sit joskus rypeis tää pelittää. Paras hahmo o 77 baba jolla on ik setti armoria vaille valmis. Toisena tulee sit 73 assa jolla melkein nats setti.Kaikki hahmot on non-ladder et jos sitä taas alkaa pelaamaan joskus nii pitänee ladderiin tehä.

Finnishing_Rain
23.8.2004, 23:42:51
Jepuu... Tottahan toki tota LOD:ia on tullu aikas paljon pelattua. (lähinnä battle netissä. Single on kyllä aikas tylsä) Ittelläni taitaapi olla pari päälle 75 levusta sorceresia ja barbaaria. Aseita taitaa löytyä 2x lightsaber (kakka!), Baranars star, hexfire ja joitain muita. (en oikeen muista kun en oo vähään aikaan pelannu :D) Oikein loistava peli. Todella paljon aseita yms.

Necrofobia
24.8.2004, 20:44:14
Joo onhan tuo tullu hakattua läpi ilman LOD. Muistaakseni menin barbaarilla läpi, en ole kuitenkaan varma siitä on niin kauan. Monesti olen meinannu aloittaa uudestaan mutta en oo vihtiny. Tänään sen ajattelin sitten vihdoin aloittaa LOD:n kera mutta en saanut crackkiä toimimaan enkä jaksanu alkaa värkkäämään sen kanssa joten odotan että iso-veli tulee lomilla ja laittaa sen toimiin, sitten pelaan taas. Battle.netissä en ole koskaan pelannut kun en omista aitoina, tietääkseni piraateilla ei voi battle.nettiä pelata. Kyllä tätä taukojen kera jaksaa pelata ja kun en ole vielä LODia pelannu läpi, positiivinen peli kaiken kaikkiaan.

ManGa
25.8.2004, 15:00:16
Juu, pelailen yhä LoDin kera, mutta netissä en pelaa.
18 lv assasinilla on oikein mukavaa, koska sillä on hauskaa tehä näin :angi: monstereille!

Prometheus
4.9.2004, 1:07:26
Emmä jaksa noita teidän kuuskytkuus-levelisiä assasineja enää kattoa.

Tämä ketju alkaa toistamaan itseään ja suurin osa yrittää päästä helpolla kertomalla vain hahmoluokkansa ja tasonsa. Turhaa. Diablosta on sitä paitsi jo yksi parempi ketju, joka näyttää olevan pyhitetty sekä ensimmäiselle että toiselle osalle. Diablo 2: Lord of Destructionillekin ollaan suunnittelemassa joitakin ryhmäsessioita (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=10324), joten katselkaa sitäkin ketjua, jos kiinnostaapi.

Mutta siis jatkossa näistä kahdesta luolastoräpellyksestä käydään keskustelua täällä. (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=2301)

Ja sinne ei enää mitään listauksia taikka tässä ketjussa toruttujen postien näköisiä yritelmiä, kiitos.

Koska en halua katsella tätä ketjua enää tässä etusivulla, niin lukotanpa tämän pikimmiten.