PDA

View Full Version : Anarchy Onlinea ilmaiseksi: MMORPGgaajan unelma

Suuri
15.12.2004, 20:49:50
ILMAINEN MMORPG NYT SAATAVILLA! ILMAISEKSI!! :ooh:

http://www.anarchy-online.com/

Sieltä imuttamaan vaan! Ilmaista moninpeli hupia!
Pistäisin itsekkin imuttamaan, mutta isoveli ei tykkäisi. :(

The offer is only valid if you sign up a new Anarchy Online account between the 15th of December 2004 and 15th of January 2005. You can play free of charge until 1/1 2006

Eli sitä voi pelata ilmaiseksi vuoden ajan. Kun hommaa lisäosia niin sitten joutuu maksamaan niistä ja kuukausi maksuista.
Sitten vielä Pelit.Fin uutinen...

http://www.pelit.fi/uutiset/uutinen.asp?id=15141&skip=0&skipk=0

Kommentteja? Kysymyksiä?

Kalabatik
15.12.2004, 21:22:49
Todella kivasti tehty :). Priston Tale kokeili tämmöistä, että sai pelata ilmaiseksi aina lvl 39 asti. Pelaajia tuli kyllä todella paljon lisää, mutta sukea peli oli =). Tuosta Anarchy Onlinesta olen lukenut aika paljon ja varsin mielenkiintoiseltahan tuo kuulostaapi. Kovasti valittelivat bugeista, mutta tietääkseni aika hyvin ovat pojat ne korjanneet. Kovana multimassiivisten onlineroolipelien ystävänä pitäähän tätäkin kokeilla ja laitan lataukseen huomenna. Kerron sitten mielipiteeni.

EDIT// Memo: Täältä (http://www.anarchy-online.com/free/ad_campaigns/freecampaign) löytyy.

memo
15.12.2004, 21:24:04
Ajattelin tätä kokeilla, mutta voisiko joku laittaa suoran linkin sen lataamiseen, kun en jaksa etsiä sitä. Että varmasti tulee sitten se oikea tiedosto. :) Ja turha sanoa mitään avuttomuudesta, kun jotenkin oudosti olen useasti saanut ladattua juuri sen väärän tiedoston, ja iso peli on kyseessö nyt. Lisäksi jos otan väärän, niin lisämaksujakin saattanee tulla? edit:// Kiitokset Suurelle ja Kalabatikille.
Editoin tähän sitten kaikki kommentit pelistä.

Suuri
15.12.2004, 21:32:19
Ajattelin tätä kokeilla, mutta voisiko joku laittaa suoran linkin sen lataamiseen, kun en jaksa etsiä sitä. Että varmasti tulee sitten se oikea tiedosto. :) Ja turha sanoa mitään avuttomuudesta, kun jotenkin oudosti olen useasti saanut ladattua juuri sen väärän tiedoston, ja iso peli on kyseessö nyt. Lisäksi jos otan väärän, niin lisämaksujakin saattanee tulla?
Editoin tähän sitten kaikki kommentit pelistä.

http://www.anarchy-online.com/free/ad_campaigns/freecampaign
Äsken vilkaisin tarkemmin ja huomasin että olin lisälevyn imutus sivulla, joten en rupea haukkumaan sinua avuttomuudesta. Mutta siinä se linkki nyt on.

//AARGH! Kalabatik kerkes alle minuutilla!!

Outraider
15.12.2004, 23:44:30
Periaatteessa tästä voisi innostua kunnolla, mutta en taida edes ladata. WoW on postissa tulossa, joten jos satun tykästymään tästä, olen taas tilanteessa, että en kerkeä pelaamaan mitään kunnolla, lisäksi WoW maksaa.

Mutta mutta, nakataan bookmarksiin, jos sitten kesällä :)

memo
15.12.2004, 23:48:13
Periaatteessa tästä voisi innostua kunnolla, mutta en taida edes ladata. WoW on postissa tulossa, joten jos satun tykästymään tästä, olen taas tilanteessa, että en kerkeä pelaamaan mitään kunnolla, lisäksi WoW maksaa.

Mutta mutta, nakataan bookmarksiin, jos sitten kesällä :)
Kannattaa ainakin ladata ja rekisteröityä ennen tammikuun 15. päivää, kuten tuolla sanottiin. Jos siihen mennessä rekisteröidyt, saat ilmaiset peluut sinne 1.1.2006 asti.

Sarutobi
16.12.2004, 7:30:35
No joo... Kun oot nähny yhen oot nähny kaikki.... Mutta tuo kyllä voisi alkaa kiinnostamaan...

Priston Tale kokeili tämmöistä, että sai pelata ilmaiseksi aina lvl 39 asti. Pelaajia tuli kyllä todella paljon lisää, mutta sukea peli oli

Ei millään pahalla mutta pt on yksi näistä parhaimmista... :P se ehkä lagittaa ( ja aiko paljonkin torilla -.-), mutta just tommoset "hyvät" ovat "tapa tapa leveli tapa" pelejä

Edit// Niin katoin suuren viestiä niin huomasin "että ilmainen mmorpg" tai jotain ( en jaksanu quottaa) ja oli viel isolla kirjoitettu... Noh asiaan että netistä löytää aihan helkutin monta ilmaista mmorpg:tä ( esim mmorpg.com (http://www.mmorpg.com) löytää lukuisia tämmöisiä netti roolipelejä ja vielä ilmaisia )

Kalabatik
17.12.2004, 15:40:15
Nyt sain vihdoin ja viimein pienien ongelmien jälkeen tuon ladattua ja asennettua. Pelissä on neljä rotua ja kolmella näistä on sekä mies- että naispuoliset hahmot. Ulkonäköä pystyi muokkaamaan naamaa, pituutta ja leveyttä. Hahmoluokkia oli varsin paljon, mutta osa on vain lisäosien omistajille. Peli on varsin hienon näköinen "ilmaiseksi" peliksi ja kuvakulmia olivat 3rd ja 1st. 1st person oli aika jännä roolipeliin, mutta ihan mukava lisä :). Harjoittelualueella oli aika paljon tunkua ja välillä sai ihan taistella experiencestä. Jos ei ole pelannut ikinä roolipelejä voi eri nippelit ja nappulat pistää pään sekaisin. Hieman "kokeneempi" tajuaa nopeasti mikä mikäkin on ja testialueen liskot ja madot saavat nopeasti kyytiä. Todella hyvältä peliltä näin alkuun vaikuttaa, vaikka itselläkin on nyt vielä tuo testialue kesken. Nyt äkkiä pelaamaan lisää -> ;D. Kirjoittelen sitten lisää ja otan ehkä muutamat kuvankaappaukset kunhan pääsen vähän etiäppäin.

EDIT// Nyt pääsin pois "harjoittelusaarelta". Se oli loppujenlopuksi varsin yksinkertainen: Hiekkarantaa, satama ja kaupungin rauniot. Saarella oli kolme henkilöä jolta sai muutamaa eri questia joista sai sitten rahaa. Saarelta pois pääsyyn tarvitsi olla väh. lvl 5. Aseet olivat mukavaa vaihtelua tavallisiin miekkoihin ja kilpiin: Kranaatinheittimiä, konepistooleja, rynnäkkökivääreitä, haulikoita ja tavallisia teräaseita ja lekoja. Suomalaisia oli todella paljon, mutta harmiksi lähes jokainen ärsyttäviä teinejä. "Miten täältä pääsee pois???", "Missä on niitä questeja???", "Mistä mä löydän sen ja sen ötökän???" jnejnejne. Suureen maailmaan päästyään oli vähän se "mitäs tässä pitäs nyt tehä" -olo, mutta eiköhän tuo lähde käyntiin :). Hyvä peli silti, suosittelen!

EDIT// Tänään yritin saada kredittejä ja kokemusta nopeasti joten aloin tekemään tehtäviä. Todella hyvän idean saaneet nimittäin questit valitaan quest-automaatista jossa voi säädellä namiskoita millaista questia etsii. Questeja voi sitten tutkailla mista saa parhaat rahat ja esineet ja sitten valitaan yksi. Näin questeja on loputtomiin tosin ainakin alkupuolella lähes jokainen tehtävä on "Etsi rakennus/luola jossa sijaitsee esine/henkilö. Varasta esine/tapa henkilö. Kaikki nuo olivat sisäkenttiä joten varsin tylsiä ne olivat. Pikku tutkailun jälkeen löysin vihdoin pankin ja kunnon kaupan. Aseita ja varusteita on kirjaimellisesti aivan hirveästi ja kaikki todella sekavilla nimillä. Hahmoa buustataan impanteilla jota löytyy vähän jokapaikasta. Implantit nostavat esimerkiksi osumatarkkuutta, kestävyyttä jne. Ainiin, olen ykkösservulla nickillä Kalabatik jos on jotain asiaa. Kaksi päivää pelannut ja edelleenkin vaikuttaa varsin kivalta peliltä :)

Auroch
18.12.2004, 10:33:07
Nojaa unelma ja unelma tiiä nyt siitä :P ohan se tietysti kiva ku ei tarte maksaa mut onko peli sitten kovinkaa ihmeellinen. En ole kokeillut joten minun on aika paha sanoa. Ja sitten vielä pristontalesta... no eipä kai siinäkään ole mitään vikaa mutta kun se alkaa loppujen lopuksi kyllästyttämään ja kun tuo WoW alkaa jo kohta koputtelemaan ovelle nii ei oikein pt pysty kilpailemaan. Makunsa kullakin tietty.

OmniWepon
18.12.2004, 12:54:11
täältä ilmainen Ragnarok online ^^
www.dutchro.tk
pelailen itse jo 5 kuukautta

Aki
18.12.2004, 16:25:00
Minulla ei tuo tunnu sitä systeemiä lataavan valittaa vaan jotain "määritettyä polkua ei ole. Tarkista polku ja yritä uudelleen." Se vaan jumittaa jotain tuommosta. Olisiko kenelläkään tietoa miten saisin tuon lataamisen suoritettua?
Ei tuntunut toimivan, mutta yritän tuota bittornadoa jahka löydän sen jostakin.
BIttornadoa en saa kyllä toimimaan myöskään. Sekin vaan jumittaa. Pari minuuttia jotain tehnyt, mutta se ei ole vieläkään ladannut mitään.

memo
18.12.2004, 16:27:33
Minulla ei tuo tunnu sitä systeemiä lataavan valittaa vaan jotain "määritettyä polkua ei ole. Tarkista polku ja yritä uudelleen." Se vaan jumittaa jotain tuommosta. Olisiko kenelläkään tietoa miten saisin tuon lataamisen suoritettua?
Lataa jokin BitTorrent -clientti, etsi googlella vaikkapa ABC:ta tai BitTornadoa. Itse käytän jälkimmäistä. Sitten menet tänne (http://www.anarchy-online.com/free/...ns/freecampaign), ja otat siitä sen 'Step 1: Download with BitTorrent. Sitten vain valitset tallennuspaikan, ja pitäisi ruveta lataamaan.

edit://Tai lataat BitTorrentin tuolta sivulta.