PDA

View Full Version : Kutar!

Naukseri
18.12.2004, 17:16:38
On harmi että harvat tuntevat tätä loistavaa pelisarjaa.
Kutar-pelien ideahan on että kaikki toimii hiirellä, ja pelit ovat pieniä, mutta niitä on paljon.Tässäpä olisi (http://www.kutar.com/). Sieltä kun pengot niin löydät kohdan josta voit ladata pelit koneellesi. Kun olette sen tehneet voitte kertoa, mitä mieltä olitte
-Ensivaikutelmasta (eli kiinnostuitteko vai ette)
-Monipulisuudesta (oliko pelejä tarpeeksi?)
-Tyylistä
-Vaikeustasosta

Ja lopuksi vielä ennätyksenne ja lempipelinne
Minun on se jossa soitetaan alppitorvea, tai jotain sen kaltaista. Pojoja kertyi 996. Toivon muidenkin kiinnostuvan peleistä.
\\Kohta on, ylimmällä rivillä ja kolme kohtaa oikealle
http://photobucket.com/albums/v622/Archdemon/th_Balloon.jpg
Tässä olisi vielä kuva.

Super Saiyan
3.1.2005, 9:34:37
Kyllähän me näitä Archdemonin kanssa ollaan jynkhätty ja kilpailtu siitä kummalla on on enemmän High-scoreja Kutareissa (Voittaja on: Archdemon!!!).
Kaikki pelit ovat loistavaa "pikku-viihdettä" mutta kyllä niistä haastetta löytyy, kuten Santa-pelissä on haastetta vähän liikaakin (pitää jakaa lahjoja, joulupukiksi "naamioituneella" kissalla). Pelejä on ainakin tarpeeksi.

Minun lempi pelini on ehdottomasti se, jossa kaahataan violetilla millä-lie-kulkuneuvolla kiinanmuuria pitkin.

Mikähän oli high-score? En muista tähän hätään, pistän sen myöhemmin.

Nyarlathotep
18.1.2005, 7:20:12
Eilen kramppasivat sormet ja hiki virtasi kun archdemonin kanssa jynkhättiin Kutaria mielin määrin. Parhain minipeli oli mielestäni se kun sillä mustalla kissalla (en muista nimeä) kaivettiin faaraoiden piilottamia aarteita tempo kasvoi koko ajan kun faaraoita tuli lisää ja ne piilottivat aarteita lisää samalla jahdaten minua. Ja sainpas siinä reilun ennätyksenkin jonka archdemon tosiian peittosi monella tuhannella pisteellä seuraavana.

Erittäin hauska oli myöskin tuo Super Saiyanin mainitsema violetilla autolla kaahaaminen. Itse pelasin tuota minipeliä vain kerran ja pääsin sinne 3000 metriin. Myös tuuban/alppitorven soitto oli hauskaa. Siinä tuli niitä vuoria ja piti klikata hiiren vasempaa kun tulee matala ja oikeaa kun korkea.

Niin ja naruhyppelyssä olin aivan ehdoton. Archdemonin ennätyksen pieksin alta aikayksikön. Hänen mielestään se minipeli on vaikea. Minusta ei. Ainiin. Pisan kalteva torni oli myös ihan tyhmä minipeli. Epäonnistuin aina. Myöskään ne kaksi 3D Kutaria olivat ihan syvältä, eivätkä pystyneet tarjoamaan sitä hupia jonka 2D kutareista sai irti.

Ainiin. Ja mikä parasta. Jokaisessa minipelissä tarvitaan vain hiiren kahta painiketta. Voisiko olla simppelimpää. Vaikka pelit ovat yksinkertaisia, niin jokin niissä silti viehättää. Ehkä se johtuu siitä että haluaa vain paremman ja paremman ennätyksen. Kutar on aivan ehdoton hankinta.