View Full Version : Anarchy online
Outraider
19.12.2004, 19:23:18
Noniin, nyt kun MMORPG fanit saivat joululahjan ja anarchyyn virtaa valtavasti uusia pelaajia, mm. minä, niin jos nyt ei välttämättä mielipiteitä kerätä, mutta ketkä pelaa, käyttäjätunnus, hahmot ja millä serverillä. Saadaampahan kaikki kivat friendlistit ja on sitten ihan "Tuttua" peliseuraa.
Omani ovat
käyttäjä: Outraider
hahmot: Outraider (omaperäistä)
Palvelimella: Rimor (Rubi-ka 2)
Jos joku sattuu pelaamassa olemaan niin nakatkaa vaan tellillä.
//edit no kylläpäs me ollaan levitty niin paljon kuin mahdollista. hahmoni on nyt 10 lvl male nanomage meta-psychisist ja Omni-tekin laskuun teen hommia. No hyvä että kummallakin serverillä (mitkä saksalaiset?) on kummallakin puolella oma FFfin edustajat =)
Jaksoin AO:n ladata jo, mutta kun iso-veli tarvitsi tilaa, niin sen sitten poistin. Käyttäjätunnuksen olen kuitenkin tehnyt, ja kyllä minä sen kohtapuoliin lataan uudelleen. Editoin tähän sitten kaiken.
Käyttäjätunnus: MeteoMaster
Hahmo: Meteomaster
Serveri: Rimor (Rubi-Ka2)
Tuo nimi nyt on vähän outo, mutta tuolla olen yleensä nettipeleissä. Ja Memo sattui olemaan varattu, on se kuitenkin aika yleinen nimi netissä. Saa nähdä jaksanko ollenkaan innostua.
Kalabatik
19.12.2004, 20:04:52
Käyttäjätunnus ja hahmo: Kalabatik
Servu: Atlantean (Rubi-Ka 1)
Leveliä on kirjoitushetkellä 11, hahmoluokka soldier ja omni-techin riveissä hääräilen.
Jeps, mietinkin jo tuossa, että millloinka joku laittaa tällaisen ketjun pystyyn.
Peli tietoni
Käyttäjä: SleepingDog
Pelinimi: Leizar
Serveri: RK2
Ammatti: Adventurer
Levelillä 6 olen tällä hetkellä ja Claanin puolelle lähdin juoksentelemaan.
Niin, jos jotakuta kiinnostaa niin löysin tuossa AO journalin sivut, sinne on pelaajat kirjoitelleet tapahtumia ja kokemuksiaan (myös minä :P ) ja tuossa on linkki AO Journal (http://www.ao-journal.com/home/index.asp)
Excalibur
19.12.2004, 20:44:14
Käyttäjätunnus: Snulffi
Characterit:
Snulffi: Male, Nanomage, Adventurer
Serveri: Atlantean Rubi-Ka 1
Puoli: Klaani
Jep ihan hyvä pelihän tämä on tässä World of Warcraftia odotellessa.
Päivitystä:
Atlatean
Katherri lvl43 Engineer
Warrethe lvl24 Doc
Käyttäjätunnus: Oibbi
Hahmon nimi: Oibbi
Ammatti: Insinööri
Klaanissa
Serveri: Rimor (Rubi-Ka 2)
Aika hyvä on ollut, olen pelannut tätä 4 päivää joten en tiedä oikeastaan mitään mutta kyllä se siitä lähtee.
Vaikka nyt on aikaa kulunutkin jonkun verran, niin kysyn asiani tässä ketjussa. Ketkä pelaavat tällä hetkellä Anarchya, koska en ole saanut moneltakaan vastausta pelissä jolle olen lähettänyt.
Pelasin kauan sitten.
Hahmo oli L100~ Nanobreed male Meta-Physichist. Oli muuten todella ylivoimainen tuo MP kun minäkin pystyin sooloilemaan L180 vihollisia. En kyllä tiedä onko tuo epätasapaino jo korjattu vai ei.
Pelaan silloin kun nyt satut soveltuvalle koneelle pääsemään, majailen Helsingissä ilman nettiä kannettavani kanssa, joka ei jaksa peliä pyörittää...
Mutta, kuitenkin, silloin kun olen niin luultavasti Rimorilla eli kakkosserverillä olen, ja omaan Shadowlandsin, jossa useimmiten tulee pyörittyä.
Hahmo: Miriawen
Rotu: Solitus, female
Luokka: Adventurer, lvl 19 (ja nousee =)
Faction: Neutral
Outraider
10.2.2005, 16:49:31
Niin, minua tuskin näkee AO:ssa enää paljoa, paitsi jos rahat on loppuuneet yhtä aikaa WoW maksun kanssa. "Lopetin" hahmoni osuvasti tasolle 42 ja nyt siis pelailen koneella lähinnä WoW:ia.
MeZmer
6.10.2005, 14:51:23
Onkos täällä ketään AO:n pelaajaa? Itselläni on hahmo siinä.
Nimi:Zakasolttu
Ammatti:Sotilas
Lvl:20(Nousee nopeasti)
Ja olen omni tekissä.
Ja tässä (http://i22.photobucket.com/albums/b346/Tonberry_12/Theyellowbrothers.jpg) screenshotti pelistä :p. Siinä on siis meZmer ja minä.
En kerenny poseeraamaa :prkl:
Tonishi
6.10.2005, 14:57:43
No juu, tiedät hyvin, että olen AO:n pelaaja, mutta silti. Pitäähän muillekin infoa pistää =D.
Nimi: Tonishi
Ammatti: Adventurer
Level: 15 (nousee kumminkin...)
Ja servu: Atlantean (tjsp).
Itsekin olen omni-tekeissä.
Ja pelistä vielä: Taistelutyyli on ehkä VÄHÄN runescapen tapainen, mutta huomattavasti parempi. Tässä ei esimerkiksi voi heti parantaa. Vaan pitää odottaa tietty aika, ja kehittää statseja, että tietynlaisia parannustavaroita ja muita vempeleitä pystyy käyttämään. Ja tässä (http://i22.photobucket.com/albums/b346/Tonberry_12/Theyellowbrothers.jpg) screenshotti pelistä :p. Siinä on siis meZmer ja minä.
Mezmer ja Tonberry13, pelaatte samalla serverilla kun minä :). Elikkäs jos pelistä haluatte enemmän kysyä pistäkää pelissä /telliä jollekkin näille hahmoille: Rbary, Hoshenzo tai Ahead.
Cloud
11.10.2005, 15:38:57
Kyllä sitä tulee pelattua, nykyisellään enemmänkin. Kaksi hamoa on ylittänyt levelin sata tällä hetkellä, ja näiden lisäksi kolme pienemmän tason hahmoa. Omaan myös tämänhetkiset lisäosat, NW, SL ja AI.
Olen myös pienen neutraalin organisaation johdossa, joten jos on kiinnostusta, niin senkuin kyselemään josko pääsisi mukaan. Orgissa on tällä hetkellä ainoastaan suomalaisia, tai ainakin suomea puhuvia. Mitään hienoa multimediaa, kuten torneja tai kaupunkia ei ole, ja tuskin lähiaikoina tuleekaan, mutta ei anneta moisen menoa haitata.
Botilta voi pyytä inviteä organisaation guestchannelille, /tell Miawen !invite. Ainakin pitäisi toimia, jos botti on toiminnassa.
Ainiin, Rimorilta (Rubi-Ka 2) löytää.
Mireiawen (http://www.anarchy-online.com/character/bio/d/2/name/Mireiawen), Neutral Fixer
Miriawen (http://www.anarchy-online.com/character/bio/d/2/name/Miriawen), Neutral Adventurer
Mireiwen (http://www.anarchy-online.com/character/bio/d/2/name/Mireiwen), Neutral Trader
Mireiaieawen (http://www.anarchy-online.com/character/bio/d/2/name/Mireiaieawen), Neutral Enforcer
Zoikkeli
28.10.2005, 14:04:03
Mistä sais ilmasen anarchy onlinen joka myös toimii ja sitä sais pelata ilmatteeksi kauan !? :huh:
Nostetaanpas tämä ketju taas valoon.
Kuinkas moni tätä peliä vielä pelaa? Itse ajattelin taas pitkästä aikaa antaa tälle pelille mahdollisuuden. Serveriä ja hahmoa en ole vielä päättänyt, se selviää sitten joskus. Itse omistan kaikki pelin lisäosat, että ainakin tekemistä riittää ;D .
(On tuo WOW alkanut kyllästyttämään, joten pidän siitä nyt taukoa ainakin pari kuukautta ja katselen sitten taas uudestaan tilannetta.)
Pelasin tätä kun minulla oli peliaikaa, nyt tällä hetkellä ei ole minulla ei ole mitään millä maksaa peliä. Itse pelasin Atlantean servolla, jossa on tosi mukavaa porukkaa. Omnin puolella on suomalais organisaation, jossa on vaan suomalaisia ja myös erillinen botti jossa suomalaiset voivat keskustella kunhan vaan ilmottautuu siihen. Lisäosien kanssa tekemistä on paljon enemmän kun ilmaispelaajalla ja leveloiminen on myös nopeampaa. Pistä PM:ää jos haluat enemmän tietoa.
(on näköjään syntymäpäivä tänään :) )
Shagrat
14.11.2005, 14:31:43
Mistä sais ilmasen anarchy onlinen joka myös toimii ja sitä sais pelata ilmatteeksi kauan !? :huh:
Tietääkseni se pelkkä Anarchy Online ei maksa mitään, mutta nuo lisäosat maksaa.
http://anarchy-online.com/free/ad_campaigns/freecampaign | Tuossa olisi ohjeet miten sen pelin voi ladata. "You can play free of charge until January 15th 2007." eli ilmaista peli-aikaa pitäis olla vielä tuonne vuoteen 2007 saakka. :D
Terve,
Vieläkös kukaan pelaa AO:ta?
Olisko kukaan haluakas myymään account:a?
Olisin kiinnostunut esim. vähän pelatusta Doc:sta (~lvl 150+), mieluiten kuukausimaksuton account.
Edit: Viestiä vaikka PM jos kiinnostusta.
/Bum
Olisko kukaan haluakas myymään account:a?
Melko vanha thread, mutta voisipa tamankin heratella henkiin.
Vastaan tuohon quoteen ensin; kai tiedat, etta accountien, credittien, itemeiden jne. myyminen oikeaa rahaa vastaan on pelin terms of servicea vastaan?
Itse pelasin alunperin Anarchy Onlinea heti julkaisun jalkeen, lagi oli tuolloin aivan kauhea, joten lopetin melko nopeasti, mutta palasin taas pelaamaan sen hellitettya. Olen viime aikoina pelaillut ilmaista versiota; viime kerrasta on 4 vuotta, jolloin pelasin 170 soldieria 3 expansionilla. Peli vaikuttaa ihan hauskalta tuollaiseen "once in a while" pelailuun.
Peli on sinansa loistava, etta siina on osattu ottaa mukaan Diablomainen kikka; eli hahmon skilleja ei voi oikeastaan resettaa, vaan ne mita kayttaa niin jaa. Tassa tapauksessa vain abilityja jne, eika itse hyokkayksia. Hyvat pelaajat siis saastavat skilleja ja tayttavat ne vasta silloin, kun on oikeasti tarvetta. Peliin kuuluu myos ns. "twinkkaaminen", jolla saadaan suurempien leveleiden itemeja paalle. Itse kokeilin tata ystavieni kanssa, ja yllattaen pystynkin tappamaan 5 vihollista, joilla on 20 level suurempi leveli. :P
Outraider
20.7.2008, 22:24:10
Peli on sinansa loistava, etta siina on osattu ottaa mukaan Diablomainen kikka; eli hahmon skilleja ei voi oikeastaan resettaa, vaan ne mita kayttaa niin jaa. Tassa tapauksessa vain abilityja jne, eika itse hyokkayksia. Hyvat pelaajat siis saastavat skilleja ja tayttavat ne vasta silloin, kun on oikeasti tarvetta.
Saahan skillin resetoitua, mutta tais ne resetpojot olla melko rajalliset. Omalla NT:llä tais olla joku 4 lvl 42 mennessä? Lisäksi koko hahmo piti riisua että skillin pysty nollaamaan, joka toi kivasti lisäongelmia, jos päällä oli jotain kivoja implantteja, mitkä sai vain päälle jollain lvl 200 charrun buffeilla =P
Peliin kuuluu myos ns. "twinkkaaminen", jolla saadaan suurempien leveleiden itemeja paalle. Itse kokeilin tata ystavieni kanssa, ja yllattaen pystynkin tappamaan 5 vihollista, joilla on 20 level suurempi leveli. :P
Mulla kaveri pelaa AO:ta edelleen, niin kiva kuulla sen juttuja, kun sillä on joku lvl 120 fixer, jolla se grindaa lvl 200 mosia. Lisäksi pelin parhaat kamat päällä. Niin ja jollain sen lvl 80 engineerillä on lvl 180 petti.
Saahan skillin resetoitua, mutta tais ne resetpojot olla melko rajalliset. Omalla NT:llä tais olla joku 4 lvl 42 mennessä? Lisäksi koko hahmo piti riisua että skillin pysty nollaamaan, joka toi kivasti lisäongelmia, jos päällä oli jotain kivoja implantteja, mitkä sai vain päälle jollain lvl 200 charrun buffeilla =P
Nykyaan on vain yksi reset kaikkiin skilleihin, tai muutama erillinen (eli muutaman skillin IPt saa tyhjennettya).. Taisi olla myos niin, etta navigation ja ability skilleja ei voinut tyhjentaa, koska esimerkiksi tayttamalla map navigationin saisi kaikki kartat paalle, ja sen jalkeen kyseisen skillin voisi tyhjentaa.. Ongelmana on myos, niinkuin mainitsit, se, etta kaikki itemit joutuu ottamaan paaltaan pois.. Itse olen kuullut, kuinka porukka on twinkannut hahmojaan 3 paivaa, ennenkuin ovat saaneet kaiken paalleen, joten mielummin miettii rauhassa mihin laittaa pointsit, ennenkuin tallentaa muutokset. =)
Mulla kaveri pelaa AO:ta edelleen, niin kiva kuulla sen juttuja, kun sillä on joku lvl 120 fixer, jolla se grindaa lvl 200 mosia. Lisäksi pelin parhaat kamat päällä. Niin ja jollain sen lvl 80 engineerillä on lvl 180 petti.Joku pelaaja tekikin tuolla tavalla level 220 hahmon kolmessa paivassa.. sinansa peli nayttaa keskittyvan enemman pelaajan suunnittelutaitoihin (millaiset itemit ja implantit, milla tavalla yhdistelee, mihin laittaa IP...) kuin pelaajan taistelutaitoihin.
Itsella on ongelmana lahinna se, etta ilmaiseksi pelaaville soldiereille ei loydy kunnolla aseita.. sinansa "cooperator" assault rifle on ainoa, joka paasee lahellekkaan expansion aseita, mutta tietaakseni vain muutamalla pelaajalla on se, ottaen huomioon, etta sen rakentaminen maksaa ehkapa satoja miljoonia ja kaikki osat ovat shadowlandseista.. pelaajan siis taytyisi ostaa kaikki osat shadowlands pelaajilta, pyytaa jotain kokoamaan ase ja sitten liittamaan viimeinen osa itse, jonka jalkeen aseesta tulee nodrop.. Ilmaiseksi pelaavat kayttajat eivat vaivaudu tuollaiseen, ja ne, jotka paasisivat helpommin kasiksi kyseisiin itemeihin saastavat mielummin rahaa, ja saavat silti paremman expansion set aseen. =)