View Full Version : Want to have some candy? (Paint työ pitkästä aikaa)
Ärgh, työlle on kyllä hankala keksiä nimeä. Rupesin n. tunti sitten huvikseni värkkäilemään Paintilla ( ja hiirellä) jotn, ja sain tämän aikaiseksi, aavistuksen verran pienensin. Jokainen tulkitkoon kuvan aiheen omalla tavallaan.
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/i/pinchi/1028238061437.jpeg
tuo on tosi hieno! siis mä en tajua miten paintilla saa tuommosta aikaan? mitä ohjelmaa tollasen tekoon pitää käyttää? jos mä yritän piirtää tommosta esim jollain paint shop prolla niin ei tuu kuin sotkua, kun mun käsi vapisee niin että se viiva on epätasaista..ja juu..ehken sit vaan osaa käyttää niitä ohjelmia :(
No huh! :ooh:
Osoittaa jo jonkilaista taiteellista lahjakkuutta et saa paintilla tollasta aikaseks :)
Ei sul sattuis olee koneel sen tapasta mis oli se keiju ja sammakko? Se oli kiva (varsinki sammakko :D) ^___^
Että sillee... turha tähä aikaa yöstä sen kummempia alkaa jaarittelemaan, hieno kuva ja sillee. Eiköhä se tullu jo aikasemmin selväks. Taidanpa mennä nukkumaa... :)
No juu. Jotkut osaa ja jotkut ei. Hiirellä tuollaisen aikaan saaminen on laitonta.
Siinä onkin kaikki mitä saan itsestäni kommentiksi puristettua.
Tuo on aivan sanoinkuvailemattoman hieno :ooh:
Ei kyllä ihan jokainen ihminen tuollaista saisi aikaan paintilla!
Ei voi muuta sanoa, kun että on kyllä aivan älyttömän upea ja hieno työ.. taidolla ja tunteella tehty! :rispekti:
Minä.. tuota.. tuo..on.. aivan.. upea.
Miten sinä voit saada tuommoista paintilla tehtyä? Jos minä yritän piirtää paintilla vaikka pään. Siitö tulee muodoton mohkäle. Tuo on kyllä aivan rikollisen hyvä. En min osaa sanoa mitään huonoa siinä. Se on vain niin hyvä. O_O
:ooh: Miten tommosen voi piirtää oikee paintilla?
Mun käsi värisee sen verran paljon ettei tule kunnollisia viivoja mitenkään. Tosi hieno. :rispekti:
Örrörr......paintillä ja hiirellä niimpäniin....UPEE! X_X
Ihan ammattilaistyötä , värit istuu purfect ja tosi ellävän näkönen ja nätti =) Kaikki on kohdallaan, hiukset on tosi nätit tolleen moniväritettynä ja simmu on iihanan eläväinen. veikee ilmekkin :p kylläpä sitä jotkut osaa *menee nurkkaan mököttämään*
Ainiinjoo, onnittelut uskomattomasta pitkäjänteisyydestäsi :p meniks paljonki aikaa? Sinä se vaan jaksat puurtaa.....:d
Flaming Amarant
2.8.2002, 17:36:24
Kertakaikkiaan upea töherrys. Kun ajattelee että tuo on tehty pikseligrafiikkaohjelmalla (paintilla) niin ei uskoisi että sillä voisi ikinä saada jotain tuommosta aikaan. Jos tuommoisen pystyy tekemään niin pystyy mitä vaan tekemään paintilla.
hmm... onkohan tuolla vastakäytetty kondomi kädessä? noh, jätetään spekuloinnit sikseen. :D XDDD, suunnittelin kyllä sitäkin, mutta ei, se ei ole käytetty kondomi ^__^. -Pinchi
Candice
2.8.2002, 17:41:20
Tuo on rikollista! Pinchi on kriminaali! NYt poliisit pinchin perään... ei tollasta voi piirtää hiirellä!
Juu, mutta taattua pinchi-laatua. I love it. Liian täydellinen hiirellä-piirretyksi, ei muuta vikaa.
tuo on kyllä jo aika outoa.Paint on sen verran vaikea tuommoisiin piirrustuksiin ,että :rispekti: :iä vaan sulle.
..
:confused: Voi hel.. miten paintilla tuommoisia pystyy piirtämään? :ohhoh:
Noi silmät.. mä en tajua miten ne voi piirtää noin hienosti. Ne on niin 3d:n tai jonkun näkösiä, tosi hienoja. Tukka hienosti valaistu, ym. hienoa. Tommosen tekee Paintilla, niin pakko antaa 10. :)
Jos voitan lotossa tarpeeksi (jos alan lottoamaan), niin ostan sinulle artpadin.
On kyllä nätti joo, pidän erityisesti värityksestä (jonka ansiosta paita näyttää lämpimältä tänne asti :P). Vaaleat hiukset ja iho sekä varsin tumma silmä ovat toimiva kontrasti.
Originally posted by Flaming Amarant
hmm... onkohan tuolla vastakäytetty kondomi kädessä?
Aika sankari olet, jos naisen käden tilavuuden verran (vrt. käden ja ... pussukan koko) itsestäsi tavaraa tiristät. Saat artpadin sinäkin samoilla ehdoilla sitten.
metalmiku
4.8.2002, 23:56:15
Tou työ on ainakin kärsivällisyydellä tehty,etenkin kun se on tehty jollakin paintilla ja hiirellä(etenkin hiusten kohdalla).Hahmon on hauskan ja persoonallisen näkönen tyttö ^_^ja sillä on hienot hiukset ja söpö naama(minä en olla namutäti!!).Tulee mieleen vahvasti joulu.
Jos oikein yritän etsiä vikaa,niin käsissä minua joku hämää(ehkä pienuus),mutta se ehkä johtuu sormien asennosta ja kuvakulmasta.
Minusta tämä työ olisi jostain syystä ansainnut paremman ohjelman sen tekoon :)
Huh. :ooh:
Jos joku pystyy piirtämään tuollaisen Paintilla, se jos mikä osoittaa jo melkoista taiteellista lahjakkuutta. Ei muuta kuin elinikäiset varastot :rispekti: iä sinulle! =D
Jahhas... Taidan mie heittää toivoni kaivoon, jos vanhalla kunnon paintillakin saa jo parempaa aikaiseksi.... Mahtavahan tuo on, voiko taas muuta veisata, värin käyttö on kuin japanilaisen kädeltä... :) Lisää lisää!! *clapsy*
Roakel
14.8.2002, 14:12:40
Miten tuollaista voi saada aikaa paintilla, tuohan on aivan upea. Hienot värit ja erittäin sulavasti oot piirtänyt. Mitä Pinchiltä vielä voidaan odottaa :D
Torspa
28.8.2002, 19:08:51
Ei tommosta saa kukaa aikaseks(paitsi ne joissa on poikkeuksellista taidelahjoja---ja paintilla!!??).
Mä en sais koskaa tommosta aikaseks mulla ei oo oikee taiteellista näkemystä.Aivan liian hyvä!Pinchi...tavoitit juuri ikuisen :rispekti:ini.