PDA

View Full Version : Rikku ei-manga-tyylillä >.<

Dagger
2.8.2002, 12:58:30
Taas yksi lyijykynällä raapustettu onneton ei-manga-fan-art Rikkusta.. Ihmiset välillä sanovat että olen hyvä piirtämään, sitten luettelevat kymmenet virheet, mutta nyt eivät enää edes jaksa kommentoida niitä.. >.< Olisin toivonut että saisin edes yli 5 kommenttia töistäni, mutta näköjään se oli liikaa vaadittu. No kun en ole pro, niin en ole pro, mutta silti en hylkää kynää ja paperia.. Eli saatan yhä rääkätä teitä täällä töilläni -arvostelette niitä tai ette! XD Minun oli nyt taas pakko yrittää kyhätä jotakin ei-manga-tyylillä, sillä luulen että kuvaamataidon opettajani ei katso sitä hyvällä taaskaan alkavana lukuvuotena T_T. Tämä kuva Rikkusta on aika köyhä ja sotkuinen, mutta skannattuani "onnetar" toki valitsi tämän. Lopetan nyt valittamisen.. Sanokaa mitä sanotte:

http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/i/silver_pendant/1028283700332.jpg

Naksu
2.8.2002, 13:03:31
maga-tyyli? o_O

hieno on.
</spam>

Vatun typå :p

AlkoTanko
2.8.2002, 13:06:46
Pitää sanoa, etten pidä Rikkusta juuri ollenkaan, mutta tuossa kuvassa edellämainittu on kyllä paremman näköinen kuin itse pelissä. Kasvot on hienosti piirretty, samoin hiukset. Älä noin moiti itseäsi, minusta tuo on hyvinkin onnistunut kuva.

Gabriel
2.8.2002, 13:11:04
On tuo hyvä työ. Näkisitpä millaista jälkeä meidän koulun skanneri tuottaa. :eh:
Hiukset ovat minusta onnistuneet parhaiten, realistisen näköiset ja niihin on käytetty vaivaa ja aikaa. Varsinkin niiden varjostukset ovat mainiot. Kasvotkin ovat onnistuneet, en löydä niissä mitään vikaa. Kenties nenä on hieman outo, mutta senkin löysin etsimisellä.

Ei ehkä parhaimpia töitäsi, muttei todellakaan huono.

Sonya
2.8.2002, 13:47:40
On todella hyvin onnistunut työ!
Kyllä Rikku näyttää ihan Rikkulta!
Hiukset ovat todella hienot, samoin silmät..
Väriä tämä työ ei pakolti tarvitse, se näyttää hyvältä ihan tuollaisena!
En löydä mitään moitittavaa!

Tifa
2.8.2002, 14:11:23
Tämä on hieno. Huomasi kyllä että oli Rikku kyseessä, vaikket olisi kertonut. :)
Kasvot on onnistuneet ja hiukset myös. Et saisi vähätellä taitojasi, sista.
Väritäppä tämä vielä ja näytä sitten uudestaan. oki? :)

May
2.8.2002, 14:56:04
Nätti kuva. Minä tykkään.
Tummenna vielä varjoja vähän niin ei se mitään väriä tarvitse. Eniten iskivät nuo silmät ja hiukset. Näkee, että on tosiaan jaksettu tehdä kunnolla ja ajatuksen kanssa.
Kulmakarvat ovat ehkä vähän huomaamattomat ja suu hieman kesken (?), niitä voisi parantaa.
Mutta on se kaunis, kun jopa minä jaksan kommentoida... :)

Welc
2.8.2002, 15:00:06
Kaulasta ylöspäin en näe kerrassaan missään parantamisen varaa, lasit vain tuntuvat jotenkin irrallisilta.

Viestini sisältö olisi tuossa, hieman liian vähäinen jotta jaksaisin postata. Jossain vaiheessa oli kai tarkoituksena alkaa käyttämään polleja, niiden kautta saisit ainakin jonkinarvoista tietoa mielipiteistä töitäsi kohtaan.

Safir
2.8.2002, 15:02:53
Tuo on todella hieno. Kyllä siitä Rikkun tunnistaa.
Kasvot todellakin ovat onnistuneet, varsinkin nuo silmät. Ne on todella hienot. Ja eläväiset. Myös nuo hiukset ovat onnistuneet hyvin. En minä ainakaan tästä mitään valitettava keksi. Se kun on kaikin puolin hyvä.

Neesa
2.8.2002, 16:14:27
Tulin taas ihailemaan fanartsia tännekkin =) Ja katsos mitä heti iskee nenän alle. Jotenkin todella sievä naama ja silmät on aivan ihanat ja hiukset nätit. Tosi hyvin onnistuit ei manga tyylissä =)
Sait sen todella nätin näköseksi, ei muuta voi sanoa. Rikku ja Lyyli onkin suosikkini :p Yunasta en niinkään välittänyt~
LISÄÄ!

Pinchi
2.8.2002, 17:32:43
Hyvin olet onnistunut siirtymään ei-manga-tyyliin näin kylmiltään (?), nätti työ on. Hiukset ovat suhteellisen aidon näköiset, ja mittasuhteetkin ovat kohdallaan. Tosin ehkä jotn varjostuksia olisi enemmän voinut olla, eli miksei myös suurempia tummia kohtia piirustukseen? Kannattaa myös rohkeasti kokeilla erilaisia viivan paksuuksia (onko tuo edes oikea sana)/vahvuuksia, sellainen tuo lisää elävyyttä kuvaan (esim. noissa suojalasi systeemeissä olet käyttänyt tummempaa).

No kun en ole pro, niin en ole pro, mutta silti en hylkää kynää ja paperia..

Aivan oikea asenne, ei kenestäkään voisi edes tulla prota jos kynän ja papyruksen unohtaa nurkkaan. Harjoitus tekee mestarin, ja harjoitella pitää. Se on karu totuus. Mutta kyllä se harjoittelukin palkitsee joskus, sillä toisinaan huomaa että on oppinut esim. piirtämään käden erilaisessa asennossa tai oppii piirtämään nenän jne. Kun huomaa että on oppinut jotn uutta, niin tulee hyvä mieli. Eli Keep going Dagg, sitä lusikkaa (tai siis kynää tässä tapauksessa) et heitä nurkkaan ^__^.

RinOa
4.8.2002, 21:39:36
todella kauniit kasvot, pidän etenkin noista silmistä. mulla tulee tosta mieleen sellanen näyttelijä kun alicia silverstone, jos enään sitä muistatte, oli mm. cluelessissa ja yhdessä niistä batmaneista.

Dagger
5.8.2002, 13:04:34
Originally posted by Pinchi-chan
Kannattaa myös rohkeasti kokeilla erilaisia viivan paksuuksia (onko tuo edes oikea sana)/vahvuuksia, sellainen tuo lisää elävyyttä kuvaan (esim. noissa suojalasi systeemeissä olet käyttänyt tummempaa).
..Juu, no työ jäi hieman kesken.. Minulla ei silloin oikein muita kunnollisia kyniä ollut kuin lyijytäytekynäni.. Mutta nyt onneksi sain lahjaksi useamman eri-paksuisen kynän ^^;;

Aivan oikea asenne, ei kenestäkään voisi edes tulla prota jos kynän ja papyruksen unohtaa nurkkaan. Harjoitus tekee mestarin, ja harjoitella pitää. Se on karu totuus. Mutta kyllä se harjoittelukin palkitsee joskus, sillä toisinaan huomaa että on oppinut esim. piirtämään käden erilaisessa asennossa tai oppii piirtämään nenän jne. Kun huomaa että on oppinut jotn uutta, niin tulee hyvä mieli. Eli Keep going Dagg, sitä lusikkaa (tai siis kynää tässä tapauksessa) et heitä nurkkaan ^__^.
Kiitos Pintsi, minä nautin yhä piirtämisestä eikä se niin paljoa haittaa jos muut eivät nauti töistäni XD.. No jaa.. Kyllä min luulen näiden kommenttijen perusteella että niistä pidetään. ^^ Aina kannattaa hieman valittaa, niin sitten ihmiset taas muistavat.. eh? ^^;;

David A. Mage
6.8.2002, 13:22:29
No kun en ole pro, niin en ole pro, mutta silti en hylkää kynää ja paperia..
Pakkohan nyt minunkin on tuohonm kommentoida, että asenen on juuri oikea, Ja kuten Pinchi sanoikin, harjoitus tekee mestarin (ja tosin kyllä pari riisiä epäonnistunutta A4-saastetta nurkkiin lojumaan, mutta kuka siitä välittää) eikä sitä sanontaa ole vääräksi todistaminen.

Rikun ikä näkyy kuvassa; Yleensä sitä vain osaa tehdä hahmosta joko liian vanhan, tai sitten vanhemmista henkilöistä liian nuoren näköisiä, mutta tuo on juuri oikean ikäinen. Ikävä kyllä kuitenkaan Rikku ei näytä kuvassa ihan itseltään. Vaikka hiukset (jotka ovat kylläkin piirretty erittäin hyvin) ja vaatteet ovat samanlaiset kuin hänellä normaalisti onkin, niin kasvonpiirteet tuovat mieleeni lähinnä muutama vuotta totuttua nuoremman Quistiksen... Varmaan silmissä jotain tjsp. mutta siltikin kuva näyttää hyvältä. Oikeastaan tyyli on saatu erittäin realistiseksi, ja vaikka minä perustankin enemmän vähemmän realistisesta tyylistä, niin silti tuo on erittäin hieno minun silmiini. Skannerissa on kyllä parantamisen varaa, mutta ei se sinun vikasi ole..

Ja ainoa kuvaava sana on AARGH kun en satu löytämään oman skannerini (tai oikeastaan "meidän skannerimme", mutta mitä väliä...) piuhoja. Itse asiassa en ole jaksanut edes etsiä paremmin, mutta... Whatever.