View Full Version : Radio Mafia lopetetaan!!
Tänään juuri mietin, että toivottavasti Radio Mafiaa ei lopeteta, koska NRJ'llä ja Kiss FM'llä on enemmin kuuntelijoita. Ja sitten luin netistä että se lopetetaan ihan oikeasti!
Mutta kirjoittakaa nimenne adressiin Radio Mafian puolesta, osoite on siis
http://www.unessa.net/radiomafia/
Ja lisää tästä jutusta osoitteessa
http://www.nelonen.fi/uutiset
Candice
2.8.2002, 19:00:23
Oh no! Ei Juuso ja Peltis on meikäläiselle elämä. Kävin heti raapustamassa vetoomukseen puumerkkini.
Ei mafiaa voi lopettaa. Miten käy kesäkumikampanjan?
Locke Cole
2.8.2002, 23:25:01
No voi p*ska. No potuttaa. Metalliliitot ja Hard Rock Clubit jäävät pois. Perhana....mitenhän käy Klaus Flemingin? Toivottavasti perustaa oman radioaseman missä soitetaan vain metallia. :)
No scheisse! Kun kaveri heitti, että Radiomafia lopetetaan, luulin, että se oli vitsi. Nyt näyttää uhkaavasti, ettei se ollutkaan :( PRKL, jos ne menee tekemään siitä jonkun teinipeelo NRJ:n niin lentää radio hevon v***** kuuseen! Allekirjoitin sen vetoomuksen, vaikkakin usko sen tehoon on pieni. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Alivaltiosihteerin tähden laitoin nimen addressiin, se on kyllä paisunut melkein kahdeksalla tuhannella nimellä sen jälkeen. :ooh:
Adressit eivät tässä vaiheessa varmaan paljoakaan auta. Suhteellisen naurettava "vaikuttamistapa" muutenkin (kunnolla barrikaadeja ja banderolleja vaan). Olisitte äänestäneet korvillanne aikaisemmin. Eihän sen allekirjoittaminen ole vaiva eikä mikään, mutta että joku jaksaa organisoida tuollaisen. 15 minutes of fame, kai.
yksisiipi
5.8.2002, 8:43:56
Eiköhän noita teinipeelokanavia ole jo muutenkin riittämiin. Jatkaisivat vain mahtavaa Radiomafiaa, tosin en sieltä muuta seurannut kuin Metalliliittoa with Klaus Flaming.
Oktobotti
5.8.2002, 13:29:39
Raapustin tuohon pari päivää sitten.
Mutta eikös tuo tilalle tule joku uusi Kanava? Se taisi olla suunnattu nuorille pelkästään. Aika paska juttu kun joku uusi NRJ/Kissin tapainen radiokanava tulee Mafian tilalle.
Jos Radiomafia lopetetaan, niin taian lopettaa radion kuuntelun kokonaan... Kissiltä ja Novalta tulee vaan samanlaisia biisejä joista en pidä ollenkaan... :(
Kyaaaa! Taitaa olla itsemurhan paikka. Mafia on henki. Mafia on elämä.
Kuuntelen aina Alivaltiosihteerit, Leilan ja Annukan, Peltsin ja Juuson (juha ja juuso kesällä), Metalliliiton, Hard Rock Clubin, Mustafan basaarin ja Piraattiradion. Ja kuuntelen Apteekkia, Kkkt:eetä ja vahingossa myös Pietarinkadun oilerssia... *nyyh*
Mitä onkaan elämäni ilman apteekin rautaisannoksia, Sähköpaimenta, älppäreitä, viikkokisoja, ihania klassikoita ja palindromeja. Ja Stt:n uutisia.
Elämäni on riippuvainen harvoista asioista, mutta Mafia on yksi niistä. :(
Sori mahdollinen tyly asenteeni, mutta ei vois vähempää kiinnostaa. :P
Mafia on yksi niistä asemista, joita en taatusti kuuntele. Peltsi on kyllä ihan hauska äijä, mutta se ei tee koko asemasta hyvää. (Muutenkin kyllä kuuntelen aika vähän radiota.) Anyways, minulle on aivan se ja sama, lopettaako mafia toimintansa vai ei.
PS. En laittanut nimeäni addressiin :solong:
eZRoller
10.8.2002, 4:05:51
mielenosoitus!!
en erityisemmin kuuntele päivisin, tiistain tanssi-ilta ja aamushow vailla vertaa. todellakin nimet listaan.
Melinda
12.8.2002, 16:34:53
Nojaa mua ei oikeen kyllä toi asia liikuta tai ihan sama en oo kuunnellukkaan tollasta :)
Seyana
12.8.2002, 19:12:23
Alivaltiosihteerin viralliset radiohupailut ovat kyllä ihan ykkösiä.
Täälläpäin ei edes kuulu mitkään Energyt ja Kissit.
Todella typerää jos kanava lopetetaan. sitten täällä kuuluu vain kaikenlaista humppaa ja Nova, joka soittaa Mamban ja Sakari Kuosmasen tuhat kertaa päivässä..
Nimi lähti adressiin.
Hotaru
13.8.2002, 14:43:13
En ole oikeastaan muita radiokanavia koskaan kuunnellutkaan, mutta radio ilman Metalliliittoa, Avaruusromua, Tarja Kulhon pääsiäis trilogiaa, Koe-eläinpuistoa tai Alkkareita... nimeni menee listaan ehdottomasti.
radio mafialta ei tullu mun mielestä kovinkaan laadukasta musaa... eikä siis hirveesti mua haittaa jos sitä ei enää oo, mutta onhan se hyvä olla mahdollisimman paljon eri radio asemia että löytyis joka makuun jotain. :D
Ei kyllä hirveesti kiinnosta kyseisen kanavan kohtalo. En muutenkaan kuuntele radiota. Mafialta kuuntelin joskus kauan kauan sitten Metalliliittoa. Noh, eipä tarvitse nyt senkään kuuntelemista aloittaa kuten jo ehdin suunnitella. En jaksa nimeäni tuohon läntätä, kun ei se mitään autakkaan. Ren puhui asiaa.
Vodoun
19.8.2002, 19:59:08
no en mä nyt hirveesti radiota kuuntele, mutta kyllähän tuo vähän vituttaa kun nyt ei sitten kuunnella sitäkään vähää. mafia on ainoa, joka soittaa edes joskus metallia ja alternative-musaa.. sigh..
Leevi
21.10.2002, 12:01:08
Valitettavasti RadioMafia ei lopu se käy läpi rakenneuudistuksen ja ilmeisesti vain nimi muuttuu samaa soopaa sieltä kuiten tulee kuin ennenkin. Itse toisaltaa en radiota kuuntele, mitä nyt Koe-eläinpuiston ja Norpan ohjelmasta alkua.
Alivaltiosihteerin ystävien ei pidä hätääntyä, koska se tulee myös Radio Suomesta.
Shit. Kaikki hyvä katoaa. Radio Mafia on ihan ykkönen, kuuntelen sitä aina jos on radio päällä. Kiss FM ei kuulu täällä korvessa, joten Mafia oli paras kanava täällä. Kyllä vatuttaa jos ne sen lopettaa.
Ja laitoin nimen siihen adressiin.
The_Sipi
21.10.2002, 18:24:35
Novaa olen boikotoinut alusta asti ja nyt vissiin pitää ruveta boikotoimaan yleäkin... ainakin jos ohjelmat vaihtuu tyystin. Ylellä on se periaate, että monet shit music only kanavat ei riitä, joten niitten pitää lopettaa jokin kanava ja sen tilalle pistää samaa shittii soittava radioasema. Ei niin, etteikö mafiasta tulis kanssa noita, mut ne ei ollut mitenkään vallitsevia vaan sieltä löytyy aina joka laidalta noita. On hemmetin ikävää, että kanava, jota on kuunnellu Härdellistä ja Heinähässäkästä lähtien lopetetaan tolleen.
Adl2000
21.10.2002, 21:33:33
Musiikkia kuuntelen silloin tällöin, mutta en ikinä radiosta... Toisinsanoen kuuntelen radiosta vain urheilua, jos on pakko...
Tordragon
22.10.2002, 2:28:44
No, sinällään sääli. Mutta minulla ei tule ikävä kuin yhtä ohjelmaa, eli Metalliliittoa. Se ohjelma pyöri suhteellisen kauan ja kai se tosiaan on sääli, että käytännössä ainoa metalliohjelma viedään radiosta pois. Tai näin ainakin oletan, sillä enhän minä ole mistään perillä kun radiosta puhutaan.
Ja sitä paitsi musiikkimakuni juuri tällä hetkellä on sitä, ettei mikään suomalaisista radiokanavista sitä voi pönkittää, puhumattakaan nyt televisiosta. Toisin sanoen yhtä kaikki - doesn't rock my boat, I'd say.
Falco
23.10.2002, 14:39:42
Allekirjoittaneita saatiin kokoon yhteensä 19251 kappaletta.
Aika huima määrä. Minä lähetin palautetta YLE:lle koska ne ei enää ottanut vastaan nimiä...
Curly Wurly
25.10.2002, 14:51:59
Ei kai ne vie meiltä onnettomilta sitä ainoata toivoa...?
En kuuntele paljon radiota, mutta Mafiassa on asennetta ja sitä ollaan kuunneltu automatkoilla jo niin kauan... niin, automatkat! Miten niistä pitäisi selvitä?
Joo, näemmä ei enää oteta nimiä vastaan.
The_Sipi
26.10.2002, 16:00:08
Ja Radiomafiassa kerrottiin tänään, että olivat saaneet vuoden radiokanavan palkinnon, että Yle tekee todella huonon päätöksen (jälleen)
NOesc
26.10.2002, 16:04:49
tyypillistä...
JYRKI:kin lopetetettiin aivan suotta
lässytetään ettei se kannata ym... roskaa