View Full Version : Recycle Bin Laden -foorumin tarkoitus?
Olen näkevinäni kehitystä häröilyssä, kun sinne on ilmestynyt uusi alafoorumi turhaa roskaa varten. :) Nyt vain tuli kysymykseksi, että millaista tavaraa varten se oikeastaan on tarkoitettu? Itse olettaisin että sinne olisi tarkoitus haudata kaikki turhat nettitestit, mutta kuvauksena on vain "Tähän roskapankkiin sitten kaikki kyselyt ynnä muut, jotta häröily jäisi siistimmäksi.". Siis "ynnä muut"? Kai tämä nyt käsittää ne perkuleen testit? Ja ei kai tuonne joudu kaikki aiheet jotka ovat polleja? Osahan niistä on varsin kiinnostavia, asiallisia ja ajankohtaisia - suorastaan yleisen keskustelun arvoisia. Nyt sinne ensimmäisenä siirretyt kolme ketjua, kuten "Onko Ren jumala" ovat minusta aika omituisia esimerkkejä. Eikö se ole ennemmin "Testejä" ja "testejä" tyylisä turhia topicceja varten? Ne kun tuppaisi sinne mielellään. :)
Saattaa olla, että tämä on aika turha topicci, mutta en näe että missään olisi informoitu mitään tuosta uudesta alueesta.
Jackal von ÖRF
2.8.2002, 21:05:55
Tuo alue on pääasiallisesti nettitestejä varten. Foorumin kuvausta ei vain vielä ole saatu juuri sopivaksi.
*käy muuttamassa tekstiä*
Noin. Näyttääkö nyt paremmalta? (ai niin tuo ®-merkki unohtui, kuten Potri muistutti :confused: )
Asetus nimeltä "Count posts made in this forum towards user post counts?" on ainakin toistaiseksi päällä, kuten kaikissa muissakin foorumeissa. Tuolla alueella tosin voidaan harkita postcounttien kasvattamisen estämistä, vaikka postitusluvulla ei ole perjaatteessa mitään väliä. Minun puolesta voidaan pitää nykyisellään.
minusta tuo sallii peeloilun aivan täysin.
Oikeastaan se on niin epäselvä etten minä näe sen luomisessa olleen paljoakaan järkeä. Nyt on vain uusi paikka missä on turhia testejä ja muuta sälää, mutta silti suurin osa postaa ne "roskat" vain suoraan häröilyyn ja kun siitä muistutetaan tarpeeksi kauan menevät kaikki aiheet sinne...
Originally posted by Mickey
minusta tuo sallii peeloilun aivan täysin.
Oikeastaan se on niin epäselvä etten minä näe sen luomisessa olleen paljoakaan järkeä. Nyt on vain uusi paikka missä on turhia testejä ja muuta sälää, mutta silti suurin osa postaa ne "roskat" vain suoraan häröilyyn ja kun siitä muistutetaan tarpeeksi kauan menevät kaikki aiheet sinne...
No mutta voivathan modelaattorit siidellä aina noita topicceja edestakaisin, jos jäsenet eivät itse tajua alueen merkitystä. ;)
Ja kyseisen alueen kuvauksesta puutu vielä (R) merkki höröily sanan perästä. ;)
Jackal von ÖRF
2.8.2002, 21:27:39
Modet voivat tosiaan siirrellä ketjuja alueelta toiseelle. H:n ja RBL:n välillä siirrettäessä ei tarvitse jättää edelleenohjausta edelliseen foorumiin. Näyttää paljon siistimmältä. :)
Pidetään mittanuorana sitä, että jos ketju ei synnytä sisällään lisäkeskusteluja, vaan on täynnä lyhyitä vastauksia (jotka Häröilyssä luonnollisesti deletoitaisiin), niin se kuuluu samaan paikkaan kuin Bin Laden.
Jos taas taso on korkealla ja ketjussa on tyyli (*viittaa ketsupin suuntaan*), niin se on kunnon häröilyä ja kuuluu Häröily-alueelle.
PS: Säädin etteivät tuon alueen viestit nosta post counttia.
Gabriel
2.8.2002, 21:31:17
Recycle Bin Laden -alafoorumin alkutarkoitus oli tosiaan alussa nettitestejä sekä järjettömiä tai hieman "erilaisia" kyselyitä (kuten se spagetti) varten. Tosin, asialliset kyselyt voi tosiaan pitää häröilyssä ja sitten pidänkö GVK:n tästä lähtie Recycle Bin Ladenissa? Kyseessä on silti suht. asiallinen kysely, mutta toisaalta jos se ilmestyy niin tiuhaan, että olisi kenties parempaa siirtää ne sinne?
Ken tietää?
köh. gvk pitäisi siirtää häröön vain siksi että se on oma topikkisi ja saa enemmän huomiota siellä kuin rbl;ssä :D
-ang
Näin on, ang.
// Jackal