PDA

View Full Version : Idea Tervetuloa ja Menoa foorumiin

Purity
2.8.2002, 21:44:38
Ei, tämä topicci ei ole sitä varten, että saataisiin taas tapella siitä, että pysyykö se foorumi vai eikö se pysy. Minä vain ajattelin, kun (jos olen oikein käsittänyt) nyt on tehty niin, että tuolla uudella Bin Laden foorumilla ei postitusluvut kasva, niin josko voitaisiin tehdä niin, etteivät kasva Tervetuloa ja Menoa foorumillakaan?

Ihan vain siis siitä syystä, että eihän ne suurimmat osat siellä olevista posteista välttämättä ole kovinkaan järkeviä (pelkkää "tervetuloa, älä spammaa äläkä peeloile" rivin hokemista). Näin ei myöskään kenenkään tarvitsisi välittää siitä, että ihmiset postaisivat sinne vain saadakseen postituslukujaan kasvamaan (vaikkakaan kaikki eivät välttämättä niin tee), mutta kuitenkin uudemmat jäsenet voitaisiin edelleen toivottaa tervetulleiksi.

Olen tätä ehdottanut jossakin topicissa mikä käsitteli kyseistä foorumia, mutta postini on myöskin helpolla saattanut jäädä huomaamatta. Muutama kommentti asiaan tuli, mutta ei keneltäkään 'ylemmän tahon ihmiseltä' (lue: sellaiselta joka oikeasti voi asiaan vaikuttaa). Jotenka siis ajattelin ehdottaa sitä täällä, koska tämä foorumihan nyt on kerta ehdotuksia ja kommentteja varten.

Ei ehkä kovinkaan tärkeä asia, mutta ehkä harkitsemisen arvoinen?

Jackal von ÖRF
2.8.2002, 21:59:09
Originally posted by Purity
Ei, tämä topicci ei ole sitä varten, että saataisiin taas tapella siitä, että pysyykö se foorumi vai eikö se pysy.
Ei niin, koska tuossa kiistakysymyksessä toteutamme harvain valtaa. :D

Voidaan nyt ainakin aluksi seurata, miten RBL vaikuttaa nettitestien suosioon (toivottavasti vähentävästi ;D). Päätetään sitten, halutaanko toisaalle vastaavaa reaktiota, jos oman egon (se numero avatarin alla) kasvattamisen estyminen vähentää viestien määrää.

Tervetuloa-alueella on nykyiseltään 10-15 viestiä kutakin uuden jäseneen tekemää ketjua kohden, ennen kuin moderaattorit ovat laittaneet ketjun lukkoon vanhentuneena. Jos vastauksien lukumäärä putoaa tuosta, niin kohtahan ei jää jäljelle lähes mitään. :eek: Tuolla alueella ei kuitenkaan pysty kovin paljon omaa postituslukuaan kasvattamaan, koska päivässä tuskin tulee uusia ketjuja paria enempää.