View Full Version : Pieni foorumien parannus ehdotus
Tollanen rivi (miksi sitä nyt kutsutaan) mikä on tuolla joka sivun yläreunassa
(Tarkoitan tätä riviä:
FFfin Foorumit > Final Fantasy Finland > Kehitysalue > Ehdotukset & kommentit)
olis myös ihan kätevä joka sivun alareunassa ettei aina tarttis skrollata sivun yläreunaan jos haluaa mennä minkä tahansa foorumin tai viestin "parent" foorumiin.
Jackal von ÖRF
3.8.2002, 16:42:27
Tuota varten näppäimistössä on home-nappi.
Sami E
25.10.2002, 23:57:49
Toinen pieni parannusehdotus:
"Ketjun arvostelu" --> "Ketjun uudelleenkatselu". Asiayhteyteen sopimaton (=huono) käännös sanasta review.
finalfantasyguy
26.10.2002, 10:07:10
Alkujaan kirjoittanut Jackal von ÖRF
Tuota varten näppäimistössä on home-nappi.
joka tapauksessa on kylläkin vaimattomampaa scrollata kuin joillekkin (ei minulle) etsiä sitä home-näppäintä [esim joku hieman tumpelohko koneen käyttäjältä voisi mennä aika kauan]
Wompatti
26.10.2002, 10:25:48
Minäpäs ehdotan sellaista parannusta pm-sivulle, että ne nappulat, esim. new message, olisivat sivun yläreunassa. Nyt ne ovat siinä viestien alla, joten jos on paljon viestejä niin joutuu kelaamaan että saisi lähetettyä uuden. Kyllähän tuon kyseistä aluetta ilmaisen linkkipätkän, josta pääsee parent-alueelle, voisi laittaa tuonne alaskin.
Sami E
15.12.2002, 12:14:47
Alkujaan kirjoittanut Sami E
Toinen pieni parannusehdotus:
"Ketjun arvostelu" --> "Ketjun uudelleenkatselu". Asiayhteyteen sopimaton (=huono) käännös sanasta review.
Pitää niuhottaa :) Se on yhä siellä.
-Rixu-
17.12.2002, 11:25:10
Alkujaan kirjoittanut Wompatti
Minäpäs ehdotan sellaista parannusta pm-sivulle, että ne nappulat, esim. new message, olisivat sivun yläreunassa. Nyt ne ovat siinä viestien alla, joten jos on paljon viestejä niin joutuu kelaamaan että saisi lähetettyä uuden. Kyllähän tuon kyseistä aluetta ilmaisen linkkipätkän, josta pääsee parent-alueelle, voisi laittaa tuonne alaskin.
Page down -nappi on keksitty. ;)
Siis minä kannatan tätä ehdotusta, että samat napit yms. löytyisivät sekä sivun ylä- että alareunasta. Oli kyse sitten PM-sivuista tai foorumien ketjuista. Jos vain ei ole Kaalille liikaa vaivaa...
Jackal von ÖRF
17.12.2002, 17:27:28
vBulletin 3 on hyvää vauhtia tulossa, joten nykyisiä templateja ei kovin paljon hyödytä viritellä. Katsotaan sitten, kun tuo kolmonen ilmestyy - näillä näkymin vuoden 2003 ensimmäisellä neljänneksellä.
psaijai
17.12.2002, 22:37:15
Sano kaali vaan että et jaksa. Tuo nyt mikään iso homma olis laittaa nappuloita sekä ylös että alas. Se olis kyllä parempi sillä mä oon aina monta kertaa ajatellu et miks tässäkään ei nyt voinu olla sitä nappia.