View Full Version : Neo X-Death keskustelua
Linkittäjä
11.1.2005, 12:29:31
Minua häiritsee Final Fantasy V läpipelanneena mikä Neo X-Death on ja mikä sai X-Deathin muuttumaan tähän muotoon.
Minusta Neo X-Death syntyi siitä, kun voittaa X-Deathin ja hän huutaa: Minähän hallitsin Voidin voimaa!!!! Tämän jälkeen tulee teksti I.......AM......NEO X-DEATH!!!!! Eli epäilen, että Void rupesi hallitsemaan X-Deathia ja laittoi kaikki voimansa häneen.
Mielipiteitä.....
// Muokkasin otsikkoa koska se oli hieman harhaanjohtava. -Dark
ascalon
11.1.2005, 13:28:11
Tämä kysymys on aika samaa luokkaa kysymyste "Miten Sephirothista tuli Safer-Sephiroth" yms. systeemien kanssa. Jos joku ei ole sattunut huomaamaan, niin jossakin vaiheessa peliä pahikset aina saavat hallintanasa jonkun übervoiman. Arvatenkin Void oli tällainen ja se muutti ExDeathin. Toiseksi esimerkiksi käynee vaikkapa Kefka. Hän muuttui lopulliseen mutoonsa niiden patsaiden avulla. Kuja taas selvitti Trancen salaisuuden ja valjasti sen käyttöönsä. Aika simppeli homma.
Pyxvusti
14.1.2005, 15:45:19
Spoileria koko viesti...
Juuri äsken pääsin tuohon kohtaan (ensimmäistä kertaa pelaan vitosta läpi), ja sain kaksi kertaa turpaani tältä tapaukselta. Näyttää siltä, että Exdeath imeytyy Void - voimaansa, ja muuttuu Neo Exdeathiksi sitä itse haluamatta. Exdeath on tässä muodossa tuhoon tuomittu "then I shall perish... for eternity" joten tuskinpa hän sitä tahallaan tekee.
Critis
16.1.2005, 12:41:30
Itse en ole FFV:sta läpi päässyt mutta Neo Exdeathia vastaan olen päässyt taistelemaan ja turpiin on tullut joka yritys kerran jälkeen. Mielestäni tämä Neo Exdeath on ollut oudon näköisin viimeinen bossi mitä FF peleissä on ollut koska siinä on kaikkea erilaista monsteria ja örkkiä samassa kasassa mikä tekee siitä ihmeellisen näköisen viimeiseksi bossiksi. Mutta miten sitten Exdeathista tuli Neo Exdeath no uskon samaan juttuun kuin muutkin tänne kirjoittaneet että Void antoi Exälle liian paljon voimaa joka muutti hänet lopulta tähän Neo muotoon.
Ex-Death itse on kaikkien pahojen henkien ja sielujen suullistuma, kuten Sage Gill kertoo. Ex-Death syntyi siellä Ancient Treessä, jonne oli kaikki pahat henget vangittu, joten päästäkseen sieltä pois ne kokoontuivat yhteen ja saivat ruumiillisen olomuodon, Ex-Deathin. Void on myös jonkinsortin henki tms., joten uskon Ex-Deathin yhtyneen Voidiin. Täten syntyi Neo Ex-Death.
Mielestäni tämä Neo Exdeath on ollut oudon näköisin viimeinen bossi mitä FF peleissä on ollut koska siinä on kaikkea erilaista monsteria ja örkkiä samassa kasassa mikä tekee siitä ihmeellisen näköisen viimeiseksi bossiksi.
Kuten sanoin, Ex-Death on monen pahan hengen ruullistuma, joten nämä varmaan ovat nämä monet örkit, jotka taistelun aikana ovat esillä.
Ex-Death itse on kaikkien pahojen henkien ja sielujen suullistuma, kuten Sage Gill kertoo. Ex-Death syntyi siellä Ancient Treessä, jonne oli kaikki pahat henget vangittu, joten päästäkseen sieltä pois ne kokoontuivat yhteen ja saivat ruumiillisen olomuodon, Ex-Deathin. Void on myös jonkinsortin henki tms., joten uskon Ex-Deathin yhtyneen Voidiin. Täten syntyi Neo Ex-Death. Miettikäähän sitä Ex-deathin nimeäkin. Jos kerta näin tapahtui (onko sinulla muuten ihan näyttöäkin, vai onko koko roska spekulointia? Alkoi kiinostamaan), Ex-death nimenä voisi olla aika osuva. Mitä tapahtuu pahoille hengille kuoleman jälkeen. ;) "Entinen kuolema" kuvaisi aika hyvin Ex-deathin syntymää, jos se kerta noin on.
Miettikäähän sitä Ex-deathin nimeäkin. Jos kerta näin tapahtui (onko sinulla muuten ihan näyttöäkin, vai onko koko roska spekulointia? Alkoi kiinostamaan), Ex-death nimenä voisi olla aika osuva. Mitä tapahtuu pahoille hengille kuoleman jälkeen. ;) "Entinen kuolema" kuvaisi aika hyvin Ex-deathin syntymää, jos se kerta noin on.
Ei ole näyttöä, mutta muistaisin Sage Gillin sanoneen Ex-Deathin syntyneen tuolla tavalla. Viime peluukerrasta on kaksi viikkoa, mutta muistini voi toki tehdä tepposensa :) Mitä tapahtui pahoille hengille? Eh, ne kai vain kuolivat pois, en tiedä koska en ole peliä koskaan läpäissyt :)