PDA

View Full Version : Miten tehdään "salaisia" hymiöitä?

Sixpounder
14.1.2005, 15:20:34
Eli siis niinku otsikko sanookin jo. Eli miten tehdään sellasia hymiöitö mitä ei saa valikosta eikä oo Special Smilesissä, ja niihin kuuluu sellainen missä tyyppi ampuu konekiväärilä, ja toinen on sellainen millä on juhlahattu päässä (Siis sellainen jollaista pidetään syntymäpäivillä) mut kuitenki se, ni miten niitä oikee tehdään? kertokaa pliis :doggy:

Arthas
14.1.2005, 15:25:35
Hymiöt kohdassa on linkki "Lisää", tuskin noita hymiötä tuon enempää on..
Ja jos tämä nyt auttoi, niin ei olisi ollut kovin vaikeaa ottaa itse selville.

Potri
14.1.2005, 17:00:10
:laatta:

Vain muinaiset hymiökoodit tuntevat voivat luoda niitä. Muille ne on tehty ihan tarkoituksella salaisiksi.

Nyarlathotep
14.1.2005, 17:19:30
On se vain sääli kun jotkut eivät osaa hyödyntää aivan loistavaa hupia :laatta:, :wtf: ja :tultamunille: hymiöiden muodossa. Itse sain nämä hymiökoodit selville kysymättä keneltäkään, mutta enpäs kerro miten ne sain.

// Ai niin katsokaapa mikä hymiö signaturessani on. Ettei vain olisi tuo Auron Scarin mainitsema juhlahattuhymiö.

Roskapussi
14.1.2005, 19:49:11
Paitsi että nuohan saa helposti selville. Vaikkapa nuo Genovan mainitsemat hymiöt näet, [mode-edit: tämmöiset on Eliitin erityisoikeus!!1 :tultamunille:] Sieltä sitten katsot koodin. :laatta:

Jónsì
14.1.2005, 23:23:57
Minkä takia sitä ei voisi tehdä -komennolla?
Tai siis toimii parhaiten itse tehtyihin tai toisilta sivuilta löydettyihin.

Näin: [IMG]http://keskustelu.seta.fi/images/smiles/icon_lol.gif
[Kukaan ei tajua pointtia]

Nyarlathotep
15.1.2005, 9:02:11
Minkä takia sitä ei voisi tehdä [img*]-komennolla?

Tottakai voi [img*]-komentoa voi käyttää, mutta paljon
vaivattomampaa on kirjoittaa vain hymiökoodi. :tultamunille:

psaijai
15.1.2005, 10:41:56
Lopettakaa jo. Hyvä vaan etteivät noobit, jotka tunkevat signun täyteen hymiötiä osaa laittaa sinne ihan kaikkia.