PDA

View Full Version : Minne katosi Marlene?

Dorianthem
16.1.2005, 20:27:27
Minne teidän mielestä Aeriksen "äiti" vei Marlenen, Dynen ihastuttavan tyttären? Mutta jos se tuli niin selväksi, niin minne te veisitte tämän nuoren neidin turvaan Midgarista, niin, että hän varmasti pysyy hengissä?

Minä veisin Marlenen Cosmo Canyoniin. Siellä on niin rauhallista ja Nanaki suojelemassa! Marlenelle ei varmasti kävisi pahasti!

Tuulisti
16.1.2005, 20:34:03
Niin mehän kyllä tiedämme, missä Marlene ainakin pelin lopussa on... (Loppuanimaation perusteella.)

Mutta jos haluat mielipiteeni siitä, mikä olisi turvallisin paikka, niin varmaan johonkin Shinran unohtamaan pikkukylään. Chocobo - farmi olisi ihan kiva paikka pikkutötön kasvatukseen. Ovatkohan esiteinit tytöt FF - maailmassa Chocobo-hulluja hevoshullujen sijaan?

WonderAndy
20.1.2005, 12:51:19
Meikäläinen pistäisi Marlenen sinne, mistä Shinra vähiten tajuaa etsiä, eli Midgariin. Se on niin turvallinen paikka (jos se on pystyssä) että ei sinne noinkaan moni viitsisi tulla. Lisäksi Shinra varmaankin jahtaisi Marlenea lähempää Corelia, koska sieltä Marlene on kotoisin.

Tuulisti
24.1.2005, 12:32:31
Historia on opettanut, että Midgar ei ole turvallinen paikka. Ei ala-eikä yläsektori. (Ja että Shinra ei ole pahinta, mitä Marlenelle tai kenelle muulekaan voisi sattua.) ^^

Eipä sillä, että Shinra olisi juuri tuhlannut energiaa Marlenen metsästämiseen...

Paajehu
24.1.2005, 13:59:55
Turvallisin paikka olisi varmaankin Bone Village tai Forgotten Capital. Sinne ei Shinra kauhean useasti varmaankaan eksy. Ja jos Shinra Bone Villageen sattuisi tupsahtamaan, Marlene voitaisiin vaikka piiloittaa Sleeping Forestiin.

Tonishi
26.1.2005, 17:47:37
Minun mielestäni turvallisin paikka olisi Chocobo sagen (vai mikä se oli?) luona. Sinne Shinra ei ainakaan eksyisi. Siellä tosin olisi aika kylmä.. Mutta onhan siellä se green chocobo, jolla Marlene pääsisi myös välillä käymään..ööh.. missä lie kylässä, mikä siinä lähellä on. :) Ja jos kiltti Cloud tulisi, ja lahjoittaisi sagelle kulta chocobon, niin Marlene pääsisi muihinkin paikkoihin käymään ^_^.

Vakka
26.1.2005, 18:49:41
Minä pistäisin Marlenen ihan vaan Cidin ilmalaivaan. Sielä kulkisi kaikki kaveritkin mukana suojelemassa häntä. Marlene ei koskaan jäisi yksin. ja sitä paitsi miksi shinra tunkeutuisi noin nopeaan alukseen ja miten??

Nyarlathotep
27.1.2005, 12:50:18
Minä veisin Marlenen Costa del soliin. Siellähän on ihanan lämmintä ja uimaranta vieressä. Sieltä löytyisi kaikki ihanuudet ja jos rahaa löytyisi niin voisi ostaa vaikkapa sen ökykalliin talon.

Myös se paikka joka on siellä pohjoisella mantereella korvessa ja siellä on se ukkeli chocobonsa kanssa olisi myös ihan kiva ja turvallinen paikka Marlenelle, vaikka tuskinpa Shin-ra tuota tyttöä enää jaksaisi etsiä. Kylmähän siellä tulisi, mutta ei muuta kuin lämmintä vaatetta pääle.

Chaos
6.2.2005, 11:56:15
Itse veisin Marlenen Cosmo Canyoniin [ niinkuin tuolla alussa jo luki ] ja kyllä aika paljon samasta syystä :) . Toinen paikka minne tämän Marlenen pistäisin olisi ehkä Gold Saucer (huvipuisto lapsen mieleen) ja eihän niitä Shinran sotilaita täälläkään oikein näy paitsi Key Stonen etsinnän aikana :cool: