View Full Version : Ärsyttävin kohta
Mizakki
28.4.2002, 9:52:53
Mikä teistä on ärsyttävin kohta ff-eissä?
FF7: eiköhän se ole kun Tifa ja Cloud tippuu lifestreamiin, ekalla kerralla lifestream oli vielä ihan kiinnostava, muttei samaa kohtaa jaksa sata kertaa pelata :P
Final fantasy kasissa se vankila kohta
FF7: Kun Cloud kertoo sitä tarinaansa Kalmissa. Demoissa ei ole mitään vikaa, mutta ne höpötykset... Plääh... Ja toinen on Ruby Weaponin tappaminen. Tosi vaikee miukulle...
FF8: Ultimate Weaponin tappaminen. Se on LIIAN helppo!!!
FF9: Trenossa kun pitää voittaa ne korttipelit 3 cd:n alussa.
Voi näitähän on paljon...FF6:ssa ne kohat jossa on pakko mennä vaan eteenpäin ja tapella kaikkien vastaan tulevien örkkejen kanssa...se on rasittavaa varsikin siinä kohas kun piti mennä sil kaivosvaunulla [or whatever it is]...ei liity nykysiin, mut eniwei....kasissa on ärsyttäviä kaikki bossit, kun niiden pitää olla niin ylivoimasii...seiskassa se ku Yuffie pölli materiat; oli sit kivaa juosta sen peräs pitkin kaupunkii... =/
FF7:ssa siellä alussa Shinra buildingissa
FF8:ssa toi vankila juttu ja sitten se kun Squall ja Rinoa menee sinne Ragnarokkiin.
Angel Eiko
28.4.2002, 15:39:34
Mun meieltä ärsyttävintä on kaikissa FF peleissä kun tietää loppu puolella peliä että kohta se on taas pelattu läpi... se on nii haikeeta joka kerta, mutta onneksi aina on se sama, ihan, aina yhtä hellyyttävä loppu näytös! =)
FF7: Midgarissa kun pitää pukeutua naiseks. Siinä menee aika kauan.
FF8: vankila
FF9: Kujan Desert palace.
Ilman muuta final fantasy kasin vankila.Koko ajan tulee mörrejä vastaan ja pirun pitkä matka josta!
Siinä tuloo hulluksi!:mad:
Kaiser
28.4.2002, 18:32:22
No ff7:ssa on ainaki se ku sulta lähtee joku hahmo pois vähäks aikaa (kuten Cloud ku se ojentaa sen B.materian Sephille ja jää sile tielleen) ni sit joutuu järjestään kaikki materiat uusiks.
Se Kalmin muistelu kohta on kans aika pitkästyttävä jos sen on nähny ennemmin eli pelaa 2~ kertaa.
Ja Lifestream kohtaus on kans samanlainen ku Kalm....eli pitkästyttävä
FF8:ssa on se ku siin on se Renzokuken ni sillä tappaa minkä vaan lopparin alta 2 minuutin...ei tuu enää käyteltyy paljoo taikoi ja GF:ii(ku sitä Renzoo voi käyttää nii mont kertaa ku haluu) :(
bigspin
28.4.2002, 20:55:23
kun pääse eka kertaa sinne ragnarokkiin.oli ärsyttävä tappaa niitä örkkejä :prkl: .meni kauan ennen kuin tajusin jutun
Aurora
28.4.2002, 23:39:42
Hmm...sanoisin että ne kohdat ovat melkein ärsyttävimpiä, missä joudut menemään ainakin tuhat taistelua putkeen, ilman mahdollisuutta savettaa.Esim. hermoja testailtiin FFVI:ssa, kun seikkailet Vectorissa pitkin poikin, ja joudut aina samaan paikkaan,ellet muista tarkaalleen mistä tulit, ja mihin pitäisi seuraavaksi mennä ( Selvisihän sekin sitten lopulta :) ). Osaahan niitä muitakin (ns.hermoromahdus on lähellä) kohtia olla, mutta niistä huolimatta peli jatkuu :).Kyllähän niinkin on käynyt joskus, että olen pelannut n.tunnin putkeen muistamatta savettaa, ja sitten tuli itku kun tuli game over.Noh mutta sellaista sattuu....ja pelaaminen ei ole loppunut vaan jatkuu edelleen...
:prkl: mäkin inhoan yli kaiken sitä kohtaa mis cloud ja tifa seikkailee siel lifestreamis..se on niin sieppaava kohta.. :eh:
Migelus
29.4.2002, 12:05:30
Vincent V: Oot täysin oikeessa! Onko enää paskempaa kohtaa koko pelissä!
Mithril
29.4.2002, 16:05:00
Mielestäni lifestream-kohta on aivan loistava.. siinähän selvii koko helvetin juoni. Luulenpa, että se on lähes paras kohta koko pelissä (Tästä saa toki kiistellä) :)
FF8 - Koko peli oli saatanan tylsä...!
9 - Enpä osaa sanoa.. ehkä alku. Siinä jos jotain unohtaa niin saa avata tallennuksen jostain ihan persiestä...
Nämä ovat sitten kaikki ensimmäisellä kerralla ihan kiinnostavia (paitsi ff9), mutta siitä eteenpäin, ovat ne erittäin ärsyttäviä:
FF7: Kalmin stoori, lifestream-kohta
FF8: Trabian muistelukohta ja alku.
FF9: Ipsen's Castle. Sekä lisäksi Desert Palace. Se olisi ihan hauska paikka, mutta kun se tulee heti Oeilvetrin(?) jälkeen, joten joutuu ratkomaan puzzleja monta tuntia putkeen. Se on tylsää.
Sanoisin että semmoset paikat mistä ei pääse läpi vaan joutuu juoksentelemaan ympäriinsä eikä mitään tapahdu, mulla semmonen oli sillon ku Yuffie pölli materiat ja piiloutu Wutaihin.
Dragonleo
4.5.2002, 14:43:59
no, ensinnäkin se FF7:n kohta, jossa Cloud kertoo Kalmissa omaa tarinaansa (Tai jotain semmosta) ja sitten myös se Wall Market kohta kun saa koko ajan ravata eestaas. Mutta ei voi kieltää että FF:t ovat noista huolimatta hyviä pelejä :)
Predator
5.5.2002, 11:17:29
Ärsyttävin kohta oli FF7, kun Cloud selittää TODELLA pitkän ajan sitä tarinaansa siin yhes kaupungissa..oliks se joku Kalm.. :huh:
Amadeus III
7.5.2002, 11:23:35
No tämähän on selvä asia, ilma muuta se kohta ff8:ssa jossa koko ryhmä kertoo tarinaa siellä Selphien kotikaupungissa...meinas mennä hermot siinä kohdassa :prkl:
Blasting Zone
7.5.2002, 15:47:17
Ehdottomasti;
FF 7 - Kalm + Lifestream -kohdat. Ensimmäisellä ja ehkä toisellakin kerralla oli ihan kiinnostavia kohtia mutta nykyään tympii selvästi.
FF 8 - D-District Prison, Ragnarokissa ne monsterit (kesti todella kauan että tajusin miten ne voitetaan)
FF 9 - Oeilvert (ekalla pelikerralla kun en tajunnut, ettei taikureita kannattaa ottaa mukaan...) mutta muuten ehkäpä... Memoria. En tiedä. Ei vain kiinnosta koko paikka enää.
FF6: Ehkä se kaupunki vuorten keskellä jossa saa ekan Esperin. Taisteluita toisensa jälkeen, jotenkin siellä rupesi ketuttamaan.
FF7: Koko Midgar-jakso tuntuu toisinaan tylsältä.
FF8: Hidas alku, Desert Prison, nelosseedeellä kun ei pääse kaupunkeihin. Laguna-jaksotkin jaksaa alussa vain taistelumusiikin takia, se on niin hyvä.
FF9: Pelasin just tässä Oeilvertin (lausutaanko [jeilvert]?) kohdan ja en voi sanoa kuin että voi herraisä sitä Zidanea. Spoileri:
Kaveri on siellä muinaisen kansan arkistossa pällistelemässä, ehkä suurin tieteellinen löytö sitten mistillä toimivan koneen rakentamisen (varmasti mullisti Mist Continentin infrastruktuurin, liikenteen, elämän), ja tokaisee vain että "first we will have to save our friends!" Ehkä hieman järkeä, mutta tuollainen yltiömäinen 'romanttisuus' ottaa pannuun, Zidane vaikuttaa muutenkin ihme kaverilta, näyttää kymmenvuotiaalta ja on niin naistenmies että.
FFIXn pelaaminen minulla vielä kesken, voi olla että ärsyttävämpiäkin kohtia löytyy mutta toivottavasti ei.
Edited by Kassi on 07.5.2002 17:20
CloudStrife
8.5.2002, 19:01:21
Varmasti ärsyttävimmät kohdat ovat FF ysissä Oeilvertissä ja Ipsen's Castlessa kun en löytänyt ulos sieltä Castlesta...
seifer
26.5.2002, 15:51:08
Ärsyttävin kohta on minun mielestäni ne Shinra talon rappuset!!!:mad::tultamunille:
Captain Cid
26.5.2002, 16:38:04
Originally posted by seifer @ 26.5.2002 16:51
Ärsyttävin kohta on minun mielestäni ne Shinra talon rappuset!!!:mad::tultamunille:
Voithan mennä hissillä.
Ärsyttävin kohta on mielestäni se lumipaikka. Joka paikka samanlaista. Ja sinne kun pitää mennä vielä toistamiseenkin.
seifer
26.5.2002, 22:37:56
Nii mut silti se on musta se ärsyin kohta. ei oo välii vaik sen pääsiskii hissillä.
Aivan turha kommentti...-SILLI
Edited by IsoSILLI on 29.5.2002 15:24
Roleplayer
31.5.2002, 17:28:02
ff6:Se ihme toweri missä mennään rappuja ylös ja ylös...
ff8:Ragnarok...ja se ihme desert prison...
ff7:Lifestream
muita en nyt muistakkaan..ysissä niitä ei pahmmin ole :D
Adeíron
31.5.2002, 17:56:06
FFVII: alku alkaa jo tuntua tylsältä kun sen on pelannut tarpeeksi monta kertaa. Kalm ja Lifestream ekan pelikerran jälkeen.
FFVIII: 4 dick, ei pääse kaupunkeihin. Lagunapätkät ekan pelikerran jälk.
FFIX: ei mitään nyt niin erikoisen tylsää, mutta en vain noin ylipäätään meinaa toista kertaa pelatessani päästä Dalia pitemmälle... :eh: No ehkä sen voisi mainita, että taistelut alkavat niin hitaasti, että välillä menee usko pääsenkö ötököitä lainkaan mättämään.
Moni asia uudestaan pelatessa tympäisee, mutta tuossa muutama. Ensimmäistä kertaa pelatessa vain leveleiden nosto alkaa välillä tuntua tylsältä.
Crow87
31.5.2002, 18:15:55
FF7:Kalm ja Lifestream ensimmäisellä kerralla ihan kivoja kohtia
mutta toisella kerralla ne ottaa päähän.
FF8:Junan vaunun vaihtelu kohta.
FF9:Terrassa käytävät taistelut, mutta musiikkit siellä on aika hyviä
mithon
31.5.2002, 18:26:11
Seiskassa ärsytti eniten Yuffien jahtaaminen, hitto meinas palaa hermot kun se vei kaikki materiat. Toinen mikä rasitti oli ekalla kerralla pelatessa kun se Caith Sith anto Shinralle sen huge materian ja sen jälkeen se oli vielä pakko ottaa partyyn... Ei se sinällää enää seuraavilla kerroilla ahistanut mut hitto että otti päähän sillon :prkl:
Kasissa se magian drainailu yleensäkkin, olis voinut sen tehdä hiukkasen paremmin. Ja sit samaten jos porukalle sattu jotakin oudompaa et joku lähti tai siirryttiin sinne Laguna jaksoihin ja meni ne junctionit sekasin. Meikä ainakin sai junctioida uusiks varmaan sen satakertaa, hyvä systeemi mut ottaa pitemmän päälle päähän jonkin verran kun joutuu täsmälleen samat hommat tekemään vaan uusiks ja uusiks.
Ja jälleen pitää sanoo et noista molemmista peleistä mä pidän kyllä paljonkin :)
FantasyManIX
31.5.2002, 19:35:49
No ärsyttäviä kohtia on yleensä joka FF-pelissä yksi tai useampi ja tässä ovat minusta ärsyttävimmät:
FF4:
No jotkut luolastot on hiton ärsyttävii.
FF5:
Ex-Deathin Linna
FF6:
Kefkan torni.Siellä on inhottava seikkailla ympäriinsä
FF7:
Kun Yuffie vie materiat ja sitte se kun Tifa ja Cloud tippuu sinne muistelo paikkaan..siiis :prkl: ei ole ärsyttävämpää.
FF8:
Se vankila kohta ja siitten se Ultima Weapon paikka( Ultima on hiton helppo)sinne on hiton ärsyttävä mennä
FF9:
Kujan Linnake.
Ilezki
31.5.2002, 19:51:33
FF VII: lifestream
FF VIII: Ragnarokin alientappo pareittain...
-kikki-
2.6.2002, 10:02:22
ff9 kun joutuu pelaa korttia trenossa!
FF4: Edward on todella turha jätkä.
FF6: Terran sekä esperin suojeleminen Narshessa. Minä en tykkää ollenkaan tällaisista jutuista.
FF8: Alku on ainakin ollut toooodella tylsä.
FF9: Oeilvert, partyssa mukana Dagger ja Vivi. Hohhoijjakkaa. Ja Kujan linnasta en minäkään löytänyt tietä ulos niin millään.
Yleisesti ottaen myös kaikki aikarajalliset jutut. Haluan pelata pelini rauhassa enkä jäniksen selässä.
yksisiipi
2.6.2002, 18:59:42
Nooh, mikäs siinä lifestreamissa oikeen on vikana, pelin parhaita kohtia mielestäni.
ff7 - enpä muista kovinkaan tylsiä kohtia
ff8 - White Seedien laivan etsiminen sieltä pirun kallioiden seasta. Ekalla kerralla meni paljon aikaa ja tokalla kerralla melkein yhtä paljon sen löytämiseen.
ff9 - Oielvert ja Ipsen's Castle
Njuu, FF7:n Shinran portaat ärsyttivät. Desert Palacessa en tajunnut ollenkaan niitä kynttiläjuttuja, summanmutikassa vain sytyttelin ympäriinsä ja törmäilin hirviöihin, mutta tuurilla vedin senkin läpi. :)
Mun mielestä ffviii:ssä kun ne on jollain vanhalla koripallo kentällä ja alkaa muistelemaan niiden lapsuutta ja matronia...Se oli mun mielestä kaikkein ärsyttävin kohta.
Minun mielestäni ärsyttävimmät kohdat ovat:
FF7: Desert Prison. En tiedä miksi, mutta joka kerta se riepoo aivan ylipaljon. Syy saattaisi olla varkaiden korkeassa lukumäärässä.
FF8: Vankila. Kuka hullu jaksaa ravata niitä kerroksia niin älyttömiä määriä? Raivostuttavaa!! Myös jotkut Laguna-flashbackit olivat mielestäni vähän turhia.
FF9: Jaetulla sijalla Fossil Roo ja Desert Palace. Hävettää myöntää, mutta ekaa kertaa pelaessani en osannut ulos siitä huoneesta (Fossil Roossa siis), jossa on vettä lattialla ja seinä jota pitkin kiivetä ja josta voi myös tippua, jos saa vesiryöpyn niskaansa. En tajunnut, että se jatkuu myös "katsojaa kohti". Pelasin Fossil Roota varmaankin ~3-4 tuntia, ennenkuin pääsin ulos. MYöskään Desert Palace ei ole mikään mukava paikka, kun pitää vehdata niiden kynttilöiden kanssa... :P
Ei ne FF:t todella aina mitään mukavia ole.
chicag0
4.6.2002, 15:37:35
Originally posted by Sephiroth 89 @ 28.4.2002 10:52
Köhäys. Minun mielestä Lifestream kohta on yksi parhaista.
Tylsin on FF8:n kakkos CD:n alku, eli se vankila.
SDNKorento
5.6.2002, 9:44:57
Ärsyttävimmät kohat on ff8 taistelut jossa on aika! Summoneihin menee ihan hemmetisti aikaa ja viholliset on suht koht kestävii. Erityisen paljon päähän otti Black widow :huh: (tai mikä se robo-hämähäkki olikaan). Ja sit ku olin päässy sen black widow kohan läpi se cd simahti!
Lähes kaikki kritisoi FF7 lifestream kohtaa. Mun mielest se oli tärkeä kohta juonen kannalta ja koko lifestreamin jälkeen olin helpottunut (minä tyhmä kun luulin et cloudi on clooni :eh: ) HUonoa lifestreamis on et siinä ei oo savepointia.
Hm, Kalmin muistelukohta ja Lifestream tuntuu olevan suosittuja vastauksia. Kai mä olen aika ihme tyyppi kun olen läpäissyt pelin 7 kertaa enkä oo vieläkään kyllästyny. Vaikka olen kyllä samaa mieltä tuosta save point-jutusta.
No...
FF6- Floating Island. Harvoja kohtia, joissa musiikki tosissaan risoo. Itku siinä meinas päästä ku tappeluita oli kahen sekunnin välein eikä usein päässyt pakenemaan. Olin koko ajan aivan eksyksissä...
FF7- Desert Prisonissa, koko juttu oli niin tylsä.
FF8- vankilakohta. Pompitaan vain kerroksesta toiseen. Myös ekalla kerralla alientappo alkoi riepomaan kun en tajunnut sitä värihommelia. Musiikkikin alkoi ottamaan päähän ajan mittaan. Kohtaus ohjaamossa oli kyllä sen arvoista... :)
FF9- ööh... en muista monia tylsiä kohtia, juoni kulki kyllin vauhdikkaasti... No, Memoriassa alkaa ehkä ekan kerran jälkeen pikkuhiljaa ottamaan päähän kun nostaa leveleitä, kaikki vastustajat on niin helppoja.
Mun ärsyttävin kohta on ff8 ku oon siellä Lunatic Pandoran sisällä,sitte ku sieltä ei pääse pois Seiferin taistelun jälkeen :prkl:Ja sitte Final Fantasy ysissä Desert Prisonissa,ja muut parhaat hahmot oli just sillo Oeilvertissä,joten kaikki huomoimmat hahmot joutuivat taas taistelemaan vaikeita olioita vastaan. :prkl:
Edited by @Kuja@ on 07.6.2002 09:03
Locke Cole
9.6.2002, 12:22:42
FF V: Ex-Deathin linna
FF VI: Kefkan torni
FF VII: Lifestream
FF VIII: Koko peli :D
FF IX: Oielvert
Kasissa Esthadissa käveleminen.eksyin sinne heti, ja sitten kun alko vielä tuleen niitä taisteluitakin niin jo oli kivaa :eh:
Kympissä kaikki Seymouria vastaan käytävät tappelut,joihin jumiuduin useiksi päiviksi.
Kutosessa kaikki luolat on rasittavia.
Ysissä ei ollu mitään erikoisen ärsyttävää ja vitosen alotin vasta perjantaina,joten oon täysin alussa.
Muita en sitten ookkaan pelannut..
//typå
Edited by Nazna on 09.6.2002 16:07
Leviathan
13.6.2002, 15:01:53
FF7: Midgar, naiseksi pukeutuminen oli aika ärsittävää ekalla keralla....
Candice
19.6.2002, 12:09:16
7: lifestream
8. seed-shipin etsintä ja ragnarogissa pareittain tappo (onko ne kaikki oikeesti tapettava?). Menee hermo tollasessa
Minun mielestä on ärsyttävin paikka ainakin se Temple of the Ancients. Siellä tulee kaksi tosi ärsyttävää hirviöta, ja se on muutenkin ärsyttävän sokkeloinen.
Toinen ärsyttävä on se Kalm kohta. Se on ärsyttävän pitkä.
FF4 Ku tulee kuusta ja ei saa ostaa mitään ennen Babil giantiä
FF5 Ex-deathin linna
FF6 Floating island
FF7 Matka Wu-Taihin ilman materiaa
FF8 (en oo pelannu)
FF9 Kuja's desert palace
FF10 Eka Blitzball ottelu ku kaikki on tuurista kiinni
FFVII: Se ihme lumipaikka, jossa sai harhailla puoli vuosikymmentä (dementia iskee, äyk! =/ )
FFVIII: Vankila (Muistin nimen vielä puoli minuuttia sitten, kerpele...)
FFIX: Oeilvert ja Desert Palace
Ja heitän tähän vielä pari kohtaa FFVI:stä ja FFX:stä; kutosessa ne lautta- ja junamatkat, joissa ei voinut muuta tehdä kuin odottaa ja pieksää kaikki vastaantulevat vihulaiset, ja kympissä Cloister of Trialsit, ne ovat pidemmän päälle liian rasittavia! :eh:
Kepakko
2.7.2002, 19:10:01
Ei nyt tule seiskasta mieleen, mutta kasissa ehdottomasti vankilapako. Rasittavaa edestakaisin jankkaamista kokoajan.
Ysissä se Kujan palatsi on aika ärsytävä.
Monet luolat on kutosessa ärsyttäviä kun pitäis päästä eteenpäin ja pakko tapella hullunlailla vihulaisia vastaa. Kaiken lisäksi luolissakaan ei viitsi jättää mitään kohtaa tutkimatta.
Candice
10.7.2002, 9:23:02
Keksin uuden tohon kasiin eilen kun olin just nukahtamassa:
Tornberry kingin hankkiminen. Mikään ei oo niin raivostuttavaa kun tappaa niitä tornberryjä toisensa perään:mad:. Ihminen kaipaa vaihtelua. Kun niitä olis edes 10 tai 12, mutta 20! Aargh!:fuckya:
Kasissa ehdottomasti ärsyttävin kohta on se missä ollaan avaruudessa. Siinä menee todella pitkään. Rinoan pelastaminen on kamalaa ja tylsää. Koko hommasta tekee vielä kamalampaa se aivan hirveä nyyhkykohta missä soi se "eyes on me". Pakko aina laittaa ääni pois.
FF 8:ssa ne kaikkein kaameimmat ovat olleet!!:prkl: Kaikkein rasittavin oli ehkä se, kun piti etsiä siinä kaupungissa sitä niiden komentajaa... Niidne Galbadian sotilaiden. Se vankilakin oli aika rasitus, pitää myöntää. Mutta minulla meni 2 ½ tuntia kun yritin jäljittää miehitetyn kaupungin kapteenia.... Aika rasittavaa!!!:prkl: :fuckya: :mad:
Purity
14.7.2002, 22:43:30
Laitan tähän nyt FFX:nkin niin tulee kaikki pelit mitä olen pelannut läpi, vaikka FFX ei periaatteessa tänne foorumille kuulukaan.
FFVII
Alexander materian hankkiminen
Chocobojen kanssa kilpailu (vaikka olisi manuaalilla, niin ei tarvitse painaa mitään nappia ja siltikin voittaa).
Vincentin level uppaaminen (minä inhoan sitä hahmoa, ja en pidä sen pitämisestä mukana)
Sukellusvene jahtaus
Fort Condor taistelut
FFVIII
Alun kaikki tutoriaalit
X-ATMO-minkä-lie tappaminen (se on pakko tappaa ihan vain sen vuoksi, että sen pystyy, mutta ottaa päähän kun sitten ei näe sitä yhtä videota)
Se vankila
Tonberryn hankkiminen
Deep Sea Research Center (tai no se ei ole niin ärsyttävä kun ei anna Zellin mennä siellä häsläämään, mutta jos antaa Zellin häslätä, niin sitten se on ärsyttävä)
Ragnarokilla ajaminen (onko hitaampaa ilmalaivaa nähty?)
Tomb of the Unknown King
100:n taian vetäminen Elvoretilta Communication Towerissa
FFIX
Joiltan bosseilta varastaminen (vie niin kamalan kauan)
BW 1:stä vastaan taisteleminen (vei 15 yritystystä kun yritin pelata level ykkösellä pelin läpi)
Gizamaluke's Grotto (tämä vei vielä useamman yrityksen kun level ykkösellä yritti)
"Ocean" chocographin etsiminen
FFX
perhosten etsintä Macalania Woodissa
Bevellen temppeli
Kreifi
15.7.2002, 12:46:58
Pari peliä kohtihan noita on. Varsinkin jotkut bonusjutut, mutta niitä sentään jaksaa kun siitä tavalalan palkitaan. Erittäin inhottavia on kohdat jotka pitä mennä vain päästäkseen pelissä eteenpäin. En nyt ala muistelemaan mitä kaikkia inhottavia kohtia niitä on. Kaikkein ärsyttävinä kutienkin varmaan pitäisi kutosen lentävää mannerta. Ja sitä tuskaa lisäsi vielä hyvin hidas ruudunpäivistys.(16/60)
Crow87
16.7.2002, 12:23:29
FF VII
1) Kalmissa tarinan tuulteleminen.
2) Lumi Paikka on kai ärsyttävin kun taju lähtee jonkin ajan päästä
3) Lifestrean kohtaus.
VII:stä ja IX:stä en mene sanomaan mitään, kun en ole pelannut vielä läpi kumpaakaan XD
..Muttah~
VIII:ssä ärsyttävimmät kohdat on ensinnäkin ne alun kaikki häsläykset ja hösläykset, tutoriaalit ja Fire Cavern... kismittää, kun se on NIIN helppo, että oikein haukotuttaa :(
toisekseen, se 2. discin alussa oleva Laguna-uni -_-* sitä ei oikein millään jaksa mennä, kun ne tappelutkin on niin tylsiä, eikä monstereita ole kuin Bite Bugeja ja Caterchipillareita (tjsp).. Ärsyttävimmät örkit koko pelissä >:/
Kolmanneksi, Desert District prison.. :| need I say more?
ja vielä neljänneksi, tappelu Adelin kanssa... ensimmäistä kertaa mätkiessäni kuolin ainakin kymmenen kertaa, tai siis Rinoa kuoli XD, kun en tajunnut heittää curea sille XD
..juppati... ^-^
Yakomaru
17.7.2002, 14:01:02
Final fantasy VII:ssä ärsyttää lifestream ja prison sekä huhut, joita oon yrittänyt.
Mä oon yrittänyt noin 15 erilaista Aeriksen pelastusta,
9 erilaista uusien chocoboiden metsästystä ja Emeraldin ja Rubyn lisäksi kaikkia muita Weapon huhuja. Ja tietenkin noin viittä sephirot ja pari kertaa Zackin hankkimis-huhuja. Aikaa on palanut noin 90 tuntia. Ehkä joskus mä löydän oikean huhun, pitää etsiä. Ärsyttää porukka joka keksii noita hommia.:prkl:
Naukseri
31.7.2004, 7:13:22
FF8: Kohta jossa pitää hillua siellä vankilassa ylös alas eiku takas ylös
FF9: Desert palace maailman vammasin paikka
Noh eipä tullu paljoa teksiä :eh:
FFVII: Ainakin ensimmäisellä pelikeralla Lifestreamissa hilluminen. Silloin olin kiinnostunut enemmänkin pelin läpäisemisestä kuin juonen sisällöstä ;). Toisaalta viimeksi kun pelasin peliä läpi luin tekstitkin, ihan kiinnostuksen vuoksi.
FFVIII: Juuri tuo vankilassa ylös-alas pujottelu. Tuommoiset hermo raastavat pompotukset kuuluvat "hypipompitapa" peleihin, ei Final Fantasyihin.
FFIX: Tässä ei oikeastaan ollut mitään kovin ärsyttävää kohtaa. Puhumista ei ollu liikaa ja juoni oli toteutettu toimivasti. Lähinnä tulee mieleen vain Memorian pituus. Täytyy kävellä ainakin puolisentuntia ennenkuin pääsee Kujan mökille tappelemaan.
Andros
31.7.2004, 12:57:06
Mun mielest lifestream yms juonen kannalta tärkeät kohat ei ollu tyhmiä, vaan mielenkiintoisia. Ärsyttävin kohta löytyy kuitenkin ff 7:sta, ku ollaan siellä temppelissä. En voi sietää sitä hirviötä, joka tulee sieltä seinästä. Sillä on kaikki ärsyttävät liikkeet, kuten cave in jne. :mad:
mogvisti
2.8.2004, 16:16:29
Eikö noita kannattais laittaa spoilererihin?
Itsestäni ärsyttävin kohta on FF VII
Se on ihan helvetin rasittavaa, kun pitää siellä Nibelheimissä mennä vuorten kautta Rocket Towniin. Ne vuoret on niin syvältä ja se materia keeper kruunaa koko paskan.
SISÄLTÄÄ LIEVIÄ SPOILEREITA JOTEN ÄLÄ LUE MIKÄLI JOSTAIN SYYSTÄ HALUAT NIILTÄ VÄLTTYÄ!
FFVII
Minua ärsyttävät ne Kalmissa muisteltavat Nibelheimin muistot, koska niissä kestää aivan jumalattoma kauan eikä siinä saa tallentaa kuin kerran noin puolessavälissä.
FFVIII
Kaikki mahdolliset Laguna/Ward/Kiros kohtaukset, koska niissä yleensä tulee jonkinlainen ärsyttävä sokkelo, tai sitten pelkkää pitkäveteistä muistelua/puhumista. Myös aseiden "kehittäminen" paremmiksi on ärsyttävää kun pitää ravata ympäri maailmaa ja katsoa joka vihollisen kohdalla "Saiskohan sen tavaran tältä?".
FFIX
Tässä ei ollut juuri mitään ärsyttävää paitsi ainakin se, että Oeilvertissa ei voi käyttää taikoja ja kuitenkin sinne on tungettu aivan saatanan vaikea vastus. (Puhun siis Arkista.) Myös Vivin kaatumiset ovat rasittavia, koska niissä kestää niin kauan. (=))
600 viestini!
Sininenkissa
6.8.2004, 9:52:27
Seiskassa ne Weponit...argh!!...Ja sitten se kun pitäs siellä Battle Arenalla pelata se silleen et saa sen jonkun verran pisteitä ( :huh: ) ja sit sais sen jonkin jutun. Se on hyvin ärsyttävää...:eh:
Jim Alastor
6.8.2004, 11:54:04
:eh: Mun mielestä kaikista typerin kasissa on se vankila kohtaus koska se oli niin pitkä veteinen...
isoSILLI
6.8.2004, 12:40:02
Tämä on liian samanlainen tuon "mikä ärsyttää" -ketjun kanssa, joten tälle tulee lukkoa.
Yritimme, että tästä olisi tullut juoneen tärkeästi liittyvien juttujen ketju, mutta lähinnä tulee noita ramppaamiskohtien muisteloita, ei hyvä, ei näin.
Tuo toinen ajaa molempien asiaa muutenkin.
Tämä olisi pitänyt tehdä aiemmin ja tästä syystä FFVII-IX -alueen modet saavat hieman katsoa peiliin. (Minä myös :])
Eli lukkoa.