View Full Version : Buggy...
Dragon_1
4.8.2002, 12:39:09
saako buggya vielä käyttöön sen jälkeen kun on saanu highwindin?
jos ei, niin pääsekö corel prisoniin jollain muulla keinolla? :huh:
Minun muistaakseni ei ja ei.
Ei sitä saa takaisin enää kun on saanut Highwindin, eikä prisoniinkaan minun mielestä takaisin pääse, mutta eihän siellä mitään ollut muutenkaan.
Voit kyllä mennä vielä hihhuloimaan sinne aavikolle ja odotella, että sinut haetaan chocobo vaunuilla pois, ja chocoboilla pääsee ajamaan ihan itse Gold Saucerissa (tuo chocobo juttu oli lähinnä ainut syy miksi kuvittelisin, että kukaan sinne haluaisi takaisin).
Hm, no GS desertissä on Cactrotit joilta saa 10k giliä plus siellä olevalta mönkiäiseltä saa Laserin (Enemy Skill). Mulla meni hieman ohi ekalla pelikerralla ja bitutti ;) (eikä se chocobo carriage taida edes tulla jos hihhuloi siinä aavikon laidalla).
Niin juu, japsiversiossa siellä kaivossa tais olla kans jotain mikä oli vaikeata voittaa jos oli vain juossut pelin läpi.
Dragon_1
7.8.2002, 11:50:37
Originally posted by Purity
Minun muistaakseni ei ja ei.
Ei sitä saa takaisin enää kun on saanut Highwindin, eikä prisoniinkaan minun mielestä takaisin pääse, mutta eihän siellä mitään ollut muutenkaan.
Voit kyllä mennä vielä hihhuloimaan sinne aavikolle ja odotella, että sinut haetaan chocobo vaunuilla pois, ja chocoboilla pääsee ajamaan ihan itse Gold Saucerissa (tuo chocobo juttu oli lähinnä ainut syy miksi kuvittelisin, että kukaan sinne haluaisi takaisin).
no mitkäs sinne aavikolle sitte pääsee jos corel prisoniin ei pääse!!!! :mad:
silliedit:kävele maailmankartalla aavikolle.
Ei se purityn vika ole että olet tyhmä =P-SILLI
isoSILLI
7.8.2002, 11:54:09
Jippikaijei!
Nyt alkaa riittää...
Lukitaankostahamitähäh?
*locked*