PDA

View Full Version : luuletteko että FFXI pc versioon tulee ilmainen nettipeli gamespyn kautta?

Yurikosan
4.8.2002, 14:52:18
vastailee vaan..

Zhal
13.8.2002, 14:16:01
Aika harvinainen näky ois jos MMORPG ois maksuton. Mutta eikös siihen aiota tehä vuos maksu ? Muistelisin että oisin kuullu/nähny jossain semmosta.

Falco
16.8.2002, 8:26:43
En usko... Koska Gamespy on ilmottanu että se ei tue FF:ää... Sinänsä harmi mutta sinänsä hyvä... FF:hän vois tehdä oman siis semmosen keskustelu paikan jossa ois siten servereitä... :D

AlkoTanko
16.8.2002, 17:05:09
Katin häntää siitä ilmainen tulee. Mikään tässä maailmassa ei ole ilmaista.

Shai
16.8.2002, 20:10:45
Ei ikinä. Voi olla että siihen tulee ilmainen mikä shardi liekään. Eli se toimii ilmaiseksi jollain muilla servoilla kuin Squaresoftin omilla tai ylläpitämillä.

Belwar
18.8.2002, 14:45:21
En usko että siitä tulee jokin gamespy peli, veikkaisin lähinnä samaan tyyliin kuin Everquest, Ultima Online, Asherons Call jne.
Eli visaa vinguttaa ja pelaajatilii auki jne.

Sensori
21.8.2002, 21:53:29
Originally posted by Belwar
En usko että siitä tulee jokin gamespy peli, veikkaisin lähinnä samaan tyyliin kuin Everquest, Ultima Online, Asherons Call jne.
Eli visaa vinguttaa ja pelaajatilii auki jne.

Ultima Onlinessähän on shardit. Luullakseni myös muihinkin on shardeja, joilla voi pelata ilman lisämaksuja. Gamespytä ei muutenkaan kannattaisi toivoa, se ohjelma on täynnä spywarea ja on huono.

Cloud
28.8.2002, 21:14:11
Todella toivon että Square ei ala tekemään mitään GameSpy-spyware-mainosware-viritystä.
Järjestelmä voisi kyllä olla niin että jos haluaa Squaren palvelimelle ni sitten maksaa Squarelle, ja jos taas kaveri tekee serverin niin maksaa kaverille jos kaveri kehtaa rahoja serveristä kiskoa :D
Eli siis serverin ylläpitäjä voisi laskuttaa oman summansa, peli kuitenkin maksanee jotain kun sen ostaa kaupasta, millä Square sitten voi rahansa raapia. Siis sen lisäksi että raapii serverin ylläpidosta.

psaijai
28.8.2002, 21:51:25
Siis mitä??? Eikös se ole ollut jo kauan tiedossa että peli maksaa kuukausi maksun aina joka kuukaudelta. Sen lisäksi varmaan on joku alotus maksu mut tietääkseni ensimmäinen kuukausi on ilmainen tai ainakin Japanissa tais olla. Eli ei todellakaan. Kuukaus maksu siitä tulee niinkuin on sanottu jo pitkään.

Z-e-r-o
3.9.2002, 15:28:13
Oishan tuo ihan mukava mutta EI GAMESPyN kautta sen kyllä huomaa ja NWN kun ne on kämmänny sen haun.

Mutta muutenhan tuo olisi nannaa. (kuitenkin täysi mahdottomuus) ;D =)

blind
19.9.2002, 16:36:23
Aika typerää et joutuu maksamaan vielä siitä että voit pelata sitä peliä viel sen lisäks että oot jo ostanu sen kaupasta...
Onks siinä ees tavallista yksinpeliä vain onks se pelkkä nettipeli?

Ultros
27.9.2002, 13:05:47
Originally posted by #001F
Aika typerää et joutuu maksamaan vielä siitä että voit pelata sitä peliä viel sen lisäks että oot jo ostanu sen kaupasta...
Onks siinä ees tavallista yksinpeliä vain onks se pelkkä nettipeli?

Se on markinointii... Ajatteleppa että sulla on firma jolla on nettipeli, jossa on sun FIRMAN pyörittämä/vuokraama servu. Okei se peli voi myydä enemmän, mut mitäs siiten ku servun pyöritys maksut saa pelin myynti tulot kiinni? Oho kyseinen peli alkaa tuottaa tappioo!!! Eiks sun mielestä olis ihan fiksua laittaa siihen kuukausi maksu, jollon se tuottas useammin ku kerran?

Ja se on pelkänetti peli

Tontse
15.10.2002, 19:41:59
no emmemmin nyt vähäsen visaa vinguttelen kuin rupeen jotain gamespyn kautta pelaamaan, gamespy jo ittessään ei sovi mihinkään saatakika sitten FFXI pelin ylläpitäjäks! TMS

Chastity Rowan
16.10.2002, 18:10:44
Toivottavasti siitä tulee ilmanen, nimittäin mulla ei olis varaa ostella kalliita osia PS2. Miksi siitä pelistä ylipäätään on tehty netti peli, olisi mun mielestä saanu pysyä pleikkarilla.

Awna
18.11.2002, 17:05:21
Dana: Voisit tietysti lukea aiherivin ennenkuin kommentoit... tässä puhutaan nyt FFXI:stä, ei X:stä. XI ilmestyy PC:lle [Tähän on moderaattorin voimien väärinkjäytöllä sanottava, että kyllä se PS2:llekkin tulee, Ilezki - Niin, mutta kysymys onkin nyt siitä, että neiti puhuu kympistä ja kyse on yhdestätoista... hassu. -Awna]. XI: Final Fantasy 11.

Ja näin itse aiheeseen kommentoiden... en usko, että peliä pelataan Gamespyssä. Sille luultavasti pystytetään Ultima Online -mainen sivusto, jonka kautta peliin rekisteröidytään, luodaan oma hahmo ja pelataan, esim. 30 ensimmäistä päivää ilmaiseksi ja sitten se siirtyy maksulliseksi. Tämä olisi Squaren kannalta taloudellinen veto. FFXI kuitenkin imee puoleensa paljon ihmisiä, jos ei laadun niin sitten itse Final Fantasy -merkin avulla.

Tietysti, enhän minä tiedä. Saattaahan se tulla Gamespylle, mutta vahvasti epäilen tätä...

Prometheus
20.11.2002, 9:22:38
Ihan p*rseestä toi systeemi.

Olen kyllä samaa mieltä #001F:n kanssa. Minua jotenkin arastaa se, että ensin joutuu maksamaan sikahinnan pelistä, josta sitten peritään hintaa että edes voi pelata sitä. Olkoon vaikka minkälaista kikkailua Squaren puolelta.

Originally posted by Ultros
Se on markinointii... Ajatteleppa että sulla on firma jolla on nettipeli, jossa on sun FIRMAN pyörittämä/vuokraama servu. Okei se peli voi myydä enemmän, mut mitäs siiten ku servun pyöritys maksut saa pelin myynti tulot kiinni? Oho kyseinen peli alkaa tuottaa tappioo!!! Eiks sun mielestä olis ihan fiksua laittaa siihen kuukausi maksu, jollon se tuottas useammin ku kerran?
Eikä tuo mitään markkinointia oo. Enkä käytä sanaa markkinointi siinä kuten Ultros, kun hänen kertomansa on mielestäni pelkkää voittojen maksimoimista. Kyllähän markkinoinnissa suositaan plussa-ansioita, mutta kyllä se on asiakaslähtöistä enemmälti, niin että kaikki ovat tyytyväisiä, ja yritys pääsee tavoitteisiinsa.

Ja minä en ole tyytyväinen. :D

Muutenkin maksetaan jo valmiiksi joka mahdolliseen paikkaan, ja ei oikein tuollaisesta yhdestä pelistä viitsi niitä lisäkuluja lähteä hankkimaan.

En kyllä väitä etteikö peli myy näin maksullisenakin hyvin. Pelataanhan sitä Ultima Onlineakin. Mielestäni kuitenkin Westwood Chatin kaltainen (ilmainen) palvelu on se paras vaihtoehto.

Vastasin polliin EI, en usko sitä. Squarellahan on se omansa; Square Online (kai se tuo oli?). Pelaisin kuiteski sitä peliä mieluusti ilmaisena, vaikka se merkitsisikin Gamespytä.

Tosin Gamespykin on p*rseestä.